Je krijgt de rest van dit SC de schuld als het regentquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:17 schreef Yoni het volgende:
Op de minuut gelijk met freud, dus dan maar gaan voor de mooiste OP. Sorry zapper....
Voor de volgende keer: degene die de SC sluit, regelt ook een nieuwe SC... Staat in de ongeschreven FAQ van FOT.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:18 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Je krijgt de rest van dit SC de schuld als het regent.
Maar ik was inispiratielooschquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:21 schreef freud het volgende:
[..]
Voor de volgende keer: degene die de SC sluit, regelt ook een nieuwe SC... Staat in de ongeschreven FAQ van FOT.![]()
Prima johquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:18 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Je krijgt de rest van dit SC de schuld als het regent.
Hier in het westen mag het gieten, als het maar in het oosten van het land droog blijft. Overdag dan, `s avonds rond een uur of 0.00/1.00 mag het gaan onweren enzo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:24 schreef Yoni het volgende:
[..]
Prima johIk heb sowieso regen besteld
Klussen als het regent is nl. erg bevredigend en een stuk minder frustrerend als klussen met zon en stralende blauwe luchten
doe ff normaal zegquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:32 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Hier in het westen mag het gieten, als het maar in het oosten van het land droog blijft. Overdag dan, `s avonds rond een uur of 0.00/1.00 mag het gaan onweren enzo.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:24 schreef Yoni het volgende:
[..]
Prima johIk heb sowieso regen besteld
Klussen als het regent is nl. erg bevredigend en een stuk minder frustrerend als klussen met zon en stralende blauwe luchten
Jij sloot hem niet... En MSN is geen onderdeel van fokquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:21 schreef freud het volgende:
[..]
Voor de volgende keer: degene die de SC sluit, regelt ook een nieuwe SC... Staat in de ongeschreven FAQ van FOT.![]()
je mag hier wel eens komen slapen. 9 hoog met onweer om de flatquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:41 schreef LekkerApart het volgende:
Ik slaap prima onder de meeste weersomstandigheden, alleen hitte is niet echt favoriet.
HM2 heeft een nieuwe SC geregeld, begrijpend lezenquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:40 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Jij sloot hem niet... En MSN is geen onderdeel van fok![]()
Foto`s maken van bliksemquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
je mag hier wel eens komen slapen. 9 hoog met onweer om de flat
Een openingspost om trots op te zijn. Dat mag je meer doen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:16 schreef freud het volgende:
* knip*
Zeur nietquote:
Ik kan me er niet druk om maken. *bakje leut inschenkt*quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:49 schreef freud het volgende:
[..]
HM2 heeft een nieuwe SC geregeld, begrijpend lezen. En nu weer zonnetje spelen
.
Je had mijn kerstverhaal moeten lezenquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een openingspost om trots op te zijn. Dat mag je meer doen...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:17 schreef freud het volgende:
[..]
Je had mijn kerstverhaal moeten lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |