Goh ik sta al versteld van de kitlens.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:01 schreef freud het volgende:
Hopla, 50e post in het 50e SC topic..
En de AF is ook voor een HEEL groot deel afhankelijk van je lenzen.
Voor zover een arme ex-student met 2 banen dat kanquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:58 schreef CocaColaLight het volgende:
Je hebt je geldboom al geplant?
Heldquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Woei, gelukt. Woningbouwmenneke is langs geweest, heb m'n haar laten kortwieken en m'n grootvader is bij de Tandarts geweest
Je goeie daad voor dit jaar is hiermee van het things to do lijstje gestreeptquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Woei, gelukt. Woningbouwmenneke is langs geweest, heb m'n haar laten kortwieken en m'n grootvader is bij de Tandarts geweest
Mja, dat heb ik zelf ook. Als ik zo oud mag worden als die twee vrouwtjes waar ik vandaag was: graag! Die hebben een levenslust en energie daar kan ik alleen maar respect voor hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is gelukkig nog allemaal gelukt binnen een middag. M'n grootvader belde al toen ik nog bij de kapper zat, dat de taxi er over 5 minuten zou zijn. Dus ik zeg even tegen dat juffie dat ze een beetje door moest knippen
Maar goed, ik denk dat er dit jaar nog een aantal tripjes op en neer naar het ziekenhuis vereist is voor m'n grootouders, dat heb je met ouderdom.. je kan er niks mee. Het liefst sterf ik voordat ik hulpeloos dement in m'n rolstoel zit en door anderen voorruit geduwd moet worden...![]()
En maar slijmen bij die oudjes zodat je in hun testament komtquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:05 schreef Chanty het volgende:
Vervelend wel, dat betaald kletsen en tussendoor poetsen
Ah nee, het was betaald poetsen en tussendoor kletsen he
Hoogtens van de trap hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is gelukkig nog allemaal gelukt binnen een middag. M'n grootvader belde al toen ik nog bij de kapper zat, dat de taxi er over 5 minuten zou zijn. Dus ik zeg even tegen dat juffie dat ze een beetje door moest knippen
Maar goed, ik denk dat er dit jaar nog een aantal tripjes op en neer naar het ziekenhuis vereist is voor m'n grootouders, dat heb je met ouderdom.. je kan er niks mee. Het liefst sterf ik voordat ik hulpeloos dement in m'n rolstoel zit en door anderen voorruit geduwd moet worden...![]()
Die hebben toch geen geld meer over? Tegenwoordig verliezen ze alles aan die verpleegtertjes, tijdens het illegaal pokeren in het verzorgingstehuis...quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:24 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En maar slijmen bij die oudjes zodat je in hun testament komt![]()
Of aan de hulpjes in de huishouding.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die hebben toch geen geld meer over? Tegenwoordig verliezen ze alles aan die verpleegtertjes, tijdens het illegaal pokeren in het verzorgingstehuis...
nee ik ben niet zoals jijquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:24 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En maar slijmen bij die oudjes zodat je in hun testament komt![]()
wees maar niet bang, mijn geld gaat op aan huur en eten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Of aan de hulpjes in de huishouding.
Het gaat nu wel opvallen als Chanty binnenkort in het "meld hier je fotografische aankopen" topic post
Kan ik beter drie weekjes wachtenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik weet nog een leuk ideetje Chanty, ga je overal langs en zeggen dat je vandaag jarig bent, krijg je misschien nog een leuk zakcentje
Boeiuh, je hebt toch elke dag andere klanten. Dus dan kun je het best doen..quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kan ik beter drie weekjes wachtenAlleen heb ik die dag vrij
Goh en volgende week ben ik weer jarigquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Boeiuh, je hebt toch elke dag andere klanten. Dus dan kun je het best doen..
Zet je een feestmuts op, die mensen zijn toch te dement om zulke dingen te onthouden..quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Goh en volgende week ben ik weer jarig
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zet je een feestmuts op, die mensen zijn toch te dement om zulke dingen te onthouden..
Sorry, maar ik zit er niet om demente mensen te helpen. Het is wel de bedoeling dat je nog een IQ-test doorstaat met een score van boven de 100 natuurlijkquote:
Ik doelde er meer op dat ze je een baan geven waar je mensen niet kaal kunt plukkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zit er niet om demente mensen te helpen. Het is wel de bedoeling dat je nog een IQ-test doorstaat met een score van boven de 100 natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |