Duhquote:Op zondag 8 juli 2007 19:38 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. De groene lijn geeft iig aan dat hier een aardige kans op hozen is (hozen, dus geen tornado's(dus geen supercell's)).
Yes!quote:Op zondag 8 juli 2007 19:38 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. De groene lijn geeft iig aan dat hier een aardige kans op hozen is (hozen, dus geen tornado's(dus geen supercell's)).
Jep,dat word een hittegolf.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:51 schreef IkWilbert het volgende:
Pff laatste GFS kaarten gaan voor temps van een dikke 30 plus graden volgend weekend
Idd zal niet lang vol houden, dikke onweersbuien op zaterdag en zondag om maandag weer in de wisselvalligheid te gaan zittenquote:Op zondag 8 juli 2007 19:57 schreef INViCTuS het volgende:
Vrij hittegolf....dat is maar van korte duur volgens mij.
ik hoop dat het eind van de maand uit komt als ik vakantie heb ik heb geen zin om met 30 + graden aan het werk te zijn op een plek waar het dan nog eens 30 graden warmer wordt.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:39 schreef Fredo55 het volgende:
Stukje van blikopnieuws.nl:
[..]
Hopen dat het uitkomt.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:29 schreef ItaloDancer het volgende:
Het laatste GFS ensemble is ziek! Misschien wel 35 graden in het zuiden van het land!
Droomquote:
quote:
Of het wordt totaal niksquote:Op zondag 8 juli 2007 22:57 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ik dacht, ik leg het ff goed uit aan de wat onervaren kijkers.
Wordt dus een lekker weekend volgende week. Laat de 30++ en onweer maar komen![]()
Geef mij maar weer 17 juli 2004quote:Op zondag 8 juli 2007 23:05 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat kan een leuke klap geven bij 30+ graden![]()
Vast nietquote:Op zondag 8 juli 2007 23:09 schreef TommyGun het volgende:
Was lekker dit weekend. Morgenochtend zal ik wel weer nat worden op de fiets
Hier nu lekker weer hoor.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:09 schreef TommyGun het volgende:
Was lekker dit weekend. Morgenochtend zal ik wel weer nat worden op de fiets
en laat ik me eigen zondag PRECIES in het midden van dat gebied bevindenquote:
Yup. Zit ook al sinds die korte tijd dat 'ie bestaat 150 ontladingen in.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:32 schreef kepler het volgende:
cool, er ontstaat een mooi lijntje boven de kust van Den Haag, hier in Delft hoor ik af en toe een donder
inderdaad, mooi uitzich vanuit mn kamer hier. Veel bliksem, maar verder niet echt fotogeniekquote:Op maandag 9 juli 2007 10:45 schreef Schuifpui het volgende:
Lekker luchtje hier in Delft.![]()
Alleen jammer dat ik er eigenlijk door moet, maar ik wacht nog even.![]()
De wolken knallen overal wel aardig de lucht in maar groeien niet verder uit omdat ze de kracht missen om door te stoten. Maar als dat eenmaal is gelukt gaat 't in één keer ook hard. Hoe het natuurkundig helemaal zit weet ik ook niet. Nu ten zuiden van Hardewijk ook in één keer een felle bui ontstaan.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:32 schreef kepler het volgende:
wel mooi om te zien, vanuit het niets ontstaan binnen 30 min ofzo hele zware onweersbuienIemand die hier een verklaring voor heeft?
Aalsmeer, gigantisch onweer. Alle groepen lagen er net uit.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:31 schreef Sonja27 het volgende:
Schiphol rijk noodweer!!!!
ja maar dit ging wel extreem snel. Opeens vlak voor de kust (zal er vast mee te maken hebben) ontstond een hele actieve lijn met buien binnen een half uurtje, volgens mij komt dit niet zo heel vaak voor? Of is dit aardig normaal dat buien met deze snelheid ontstaan?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:41 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
De wolken knallen overal wel aardig de lucht in maar groeien niet verder uit omdat ze de kracht missen om door te stoten. Maar als dat eenmaal is gelukt gaat 't in één keer ook hard. Hoe het natuurkundig helemaal zit weet ik ook niet. Nu ten zuiden van Hardewijk ook in één keer een felle bui ontstaan.
O, zo. Die buien bij de kust zijn waarschijnlijk onstaan door kustconvergentie. Komt wel vaker voor. Je hebt er oa een goede windrichting/snelheid verdeling voor nodig. Kan je hier meer over vinden: http://www.weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=415952&tid=415952&exp=1quote:Op maandag 9 juli 2007 11:56 schreef kepler het volgende:
[..]
ja maar dit ging wel extreem snel. Opeens vlak voor de kust (zal er vast mee te maken hebben) ontstond een hele actieve lijn met buien binnen een half uurtje, volgens mij komt dit niet zo heel vaak voor? Of is dit aardig normaal dat buien met deze snelheid ontstaan?
In Delft rommelt het nog steeds trouwens
u zij niet alleen, hier in Zoetermeer hetzelfdequote:Op maandag 9 juli 2007 11:57 schreef Xenwolfie het volgende:
IK BEN BOOS
Krimpen aan den Ijssel ligt dus wat ten oosten van Rotterdam. Ik werd net wakker en ik hoorde gerommel. Kijk ik uit me raam zie ik een gigantisch donkere lucht OOST trekken en komt het neit over me heen!.
In Capelle aan de IJssel (tegen de oostkant v. R'dam) daarentegen flitst en rommelt het lekkerquote:Op maandag 9 juli 2007 11:57 schreef Xenwolfie het volgende:
IK BEN BOOS
Krimpen aan den Ijssel ligt dus wat ten oosten van Rotterdam. Ik werd net wakker en ik hoorde gerommel. Kijk ik uit me raam zie ik een gigantisch donkere lucht OOST trekken en komt het neit over me heen!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |