Ookal is dit duidelijk een uiterst kek topic verwacht ik toch vrij snel een slotjequote:Op donderdag 5 juli 2007 01:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, 1 stem.
en ja.
Dus je ava moet terug.
kthxbai.
Stem er ff voor dat avonne een goeie mod is, dan blijft ie vast wel open.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ookal is dit duidelijk een uiterst kek topic verwacht ik toch vrij snel een slotje![]()
Kut!quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stem er ff voor dat avonne een goeie mod is, dan blijft ie vast wel open.
Waarom denk je dat die optie er in zit? [afbeelding]
Mijn zege heeft ze.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, ze is online.
ik denk dat ze zelf wel stemt.
Oeeeh.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn zege heeft ze.![]()
Ze heeft me een hele lieve PM gestuurd toen ze mijn SNELCURSUS topic dicht moest doen.![]()
neh, ik zie der nooit posten, ik kom immers nooit in DGK, dus dan kan ik der ook niet gaan adoreren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Je had hier een Stem op Ian's Ava / Wie wint er POLL / Avonne Adoratie Topic van moeten maken.
Niet voor jou!quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neh, ik zie der nooit posten, ik kom immers nooit in DGK, dus dan kan ik der ook niet gaan adoreren.
dan zou ik liegen.
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet voor jou!
Voor ANDERE users, omdat jij dat voor hen over hebt.
Hij past goed bij mijn aura.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
Ik denk ook dat dat de uitkomst is.
Waarom heb je eigelijk deze avatar genomen?
Zo'n dromenvanger gevoel?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij past goed bij mijn aura.![]()
En de kleurencombinatie staat me aan.![]()
Ik voel me er fris en fruitig bij.![]()
Mijn post wel denk je?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eigenlijk was die post niet helemaal serieus! [afbeelding]
quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:10 schreef Veulen het volgende:
Stemt op ja...
Tzou sportief van avonne zijn als ze hem sticky maakt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi, er zijn ook echt users aan het stemmen!
Spannend!
Ik wou dat ik alsnog op avonne kon stemmen!quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[..]
Tzou sportief van avonne zijn als ze hem sticky maakt.
Stem via de PC van de buren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou dat ik alsnog op avonne kon stemmen!![]()
Mijn behaarde aars is kekker.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar mijn huidige ava is toch best kek!?
Dat over de drank had je weg mogen latenquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
Ik zit steeds tegen dat halve wijf aan te kijken... En dat past niet bij me beeld van Ian (met of zonder drank)
(Dat moest ik van Ian hier neerzetten dus doe ik dat als een braaf veulen.)
Alsof het een geheim is dat je een drank verslaving hebt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat over de drank had je weg mogen laten![]()
Sssst!quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alsof het een geheim is dat je een drank verslaving hebt.
Kan ik er wat aan doen dat jij elke keer met die foto van jou en jack loopt te zwaaien?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat over de drank had je weg mogen laten![]()
Sorry, welke foto van mij en ene Jack?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat jij elke keer met die foto van jou en jack loopt te zwaaien?![]()
Zeker een goeie vriend van Ian_nick, die jack.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat jij elke keer met die foto van jou en jack loopt te zwaaien?![]()
Jack daniels.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, welke foto van mij en ene Jack?![]()
Alsjeblieft, minimaal een stem op avonnequote:Op donderdag 5 juli 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou dat ik alsnog op avonne kon stemmen!![]()
Ik ook niet, maar ik hallucineer dan ook niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie nergens een foto van mij en Jack Daniel's![]()
Dát vind ik nou vriendelijk van je!quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:18 schreef -Laurens- het volgende:
[..]
Alsjeblieft, minimaal een stem op avonne![]()
Stoute Sebassert!quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik hallucineer dan ook niet.
Edit: momenteel dan, gister was wel anders. ;D
Hij zuigt hem zo opquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:17 schreef Sebasser het volgende:
Zeker een goeie vriend van Ian_nick, die jack.
Netjes, netjes...quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:21 schreef Sebasser het volgende:
#48 ijsmeis 57746
#49 Tijn 57395
#50 jogy 56590
#51 nikky 56004
#52 Sebasser 55679
#53 indahnesia.com 55571
#54 Isabeau 55103
Ik wil een postcounter-reset, en dan een fixed aantal. altijd 1 post ofzo, dat lijkt me wel wat.quote:
Kek idee.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wil een postcounter-reset, en dan een fixed aantal. altijd 1 post ofzo, dat lijkt me wel wat.
Ik durf nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maak jij dit keer het topic aan? in FB ofzo? feature request.
Heb je geen ruggengraat?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik durf niet![]()
Bovendien ben ik nogal gesteld op mijn postcount![]()
Nee.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee![]()
Dat zie je toch aan mijn ava!?
Heeft die avonne stem toch geholpenquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:35 schreef Veulen het volgende:
Zit ie nou nog steeds niet dicht?
Waarom moet ie dicht?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:35 schreef Veulen het volgende:
Zit ie nou nog steeds niet dicht?
Alsof Ian gaat luisteren, dat is echt net een ezelquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:38 schreef Sebasser het volgende:
Waarom moet ie dicht?
dit is een goed topic
Vorige keer heb ik mijn ava ook terug veranderdquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alsof Ian gaat luisteren, dat is echt net een ezel![]()
Echt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Vorige keer heb ik mijn ava ook terug veranderd![]()
Het was de buurvrouw samen met Petraa en Leandra en de beelden waren niet mooi.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Echt?
Ongelovelijk... Dan had ze of hele grote tieten of er was bier in het spel.
Euh, ook goed.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:52 schreef avonne het volgende:
Hallo Sebasser,
Ik zag dat je de TT niet zo goed had. Heb hem even aangepast.
(geeft niks, hoor)
quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:52 schreef avonne het volgende:
Hallo Sebasser,
Ik zag dat je de TT niet zo goed had. Heb hem even aangepast.
(geeft niks, hoor)
Lieverd,quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Is het te veel moeite om in het dicht gepleurde topic dan even een reden achter te laten?
![]()
Ja Fijn Bedankt he![]()
Ja, te laat... Toen zat ie al dicht he. Zit ik een fukking kut post te tikken voor niks. En die had gvd al in de vorige SC gemoeten. En nou heb ik er ook geen zin meer in om het nog een keer te gaan opzoeken en te posten. Ik ga gvd niet 3x proberen een klote post te postenquote:
Helemaal rechts onderaan je pagina.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:06 schreef Prospera het volgende:
Waar staan die stats, ik kan ze niet vinden![]()
Gelijk heb jequote:Op donderdag 5 juli 2007 03:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja, te laat... Toen zat ie al dicht he. Zit ik een fukking kut post te tikken voor niks. En die had gvd al in de vorige SC gemoeten. En nou heb ik er ook geen zin meer in om het nog een keer te gaan opzoeken en te posten. Ik ga gvd niet 3x proberen een klote post te posten![]()
Owww, moet ik nu boos wordenquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Helemaal rechts onderaan je pagina.
Maar je staat er niet in.![]()
Ik doe rustig aan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Owww, moet ik nu boos worden![]()
Ik sta wel in de top 50 van FOk vorige week en jij 3de na BQ en Tong natuurlijk.
Ga mij even gelijk gevenquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:16 schreef Veulen het volgende:
Naar wie werd er nog meer verwezen als naar de grote 3: Wim Sonneveld, Toon Hermans en?
(En als je wil weten waarom ik dat wil weten dan ga je maar lekker die posting lezen die ik gvd dus niet kon posten)
Moet je es in de COS boos worden....quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ga mij even gelijk geven![]()
Hoe kan ik ooit lekker boos worden als mensen me gelijk gaan geven![]()
Als je nu IRL naast me stond kreeg je een schop tegen je pootquote:
Ik hoor veel verhalen over die "COS"quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Moet je es in de COS boos worden....![]()
Daar geven ze je geen gelijk, ook al heb je dat wel natuurlijk![]()
De COS zit vol metquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:19 schreef Prospera het volgende:
Moet je es in de COS boos worden....![]()
Daar geven ze je geen gelijk, ook al heb je dat wel natuurlijk![]()
Liefje, laat je niet zo opnaaienquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je nu IRL naast me stond kreeg je een schop tegen je poot![]()
Ik vind dat je wel VOL rijp ben, dus log je ergens anders inquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind het hier ook best gezellig! [afbeelding]
Sodeflikker op.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel VOL rijp ben, dus log je ergens anders in![]()
Wat doe jij hier anders dan de UberHippie uit te hangenquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sodeflikker op.
Wat de fuck moet ik op dat hippie forum.
![]()
![]()
![]()
![]()
Schelden op die teringbende die zichzelf de COS regulars noemen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat doe jij hier anders dan de UberHippie uit te hangen![]()
TeringIanquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schelden op die teringbende die zichzelf de COS regulars noemen?
Echt..... je zit je eigen positie hier alleen te versterken door je in te likken en af en toe een sneer naar de COS waar je geen reet aan toevoegt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schelden op die teringbende die zichzelf de COS regulars noemen?
"Mijn positie te versterken"...quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Echt..... je zit je eigen positie hier alleen te versterken door je in te likken en af en toe een sneer naar de COS waar je geen reet aan toevoegt.
Man schei toch uit. Dit topic ging al voor 2 uur open. Toen stond de SC op 290. Pas om kwart voor 3 ging die andere vol. In GVD 3 KWARTIER KUN JE WEL BEDENKEN DAT DIT DE VOLGENDE WORD.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Liefje, laat je niet zo opnaaien![]()
Zo vreselijk is het toch allemaal niet?
Jij hoeft je niet aangesproken te voelen Moot, mischien ben jij een observer bij de COs, maar eerder ben je een actieve SC'erquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Man schei toch uit. Dit topic ging al voor 2 uur open. Toen stond de SC op 290. Pas om kwart voor 3 ging die andere vol. In GVD 3 KWARTIER KUN JE WEL BEDENKEN DAT DIT DE VOLGENDE WORD.
En dan kan er geen 1 klein lullig postje van af naar... <blablabla> word de volgende? Dat maak je mij niet wijs. Dat is gewoon een klapper van een fout.
Het is half 4 's nachts ik heb een klote humeur... Dan verwacht je toch niet dat ik iets ga nuanceren he?quote:
Dus!?quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Man schei toch uit. Dit topic ging al voor 2 uur open. Toen stond de SC op 290. Pas om kwart voor 3 ging die andere vol. In GVD 3 KWARTIER KUN JE WEL BEDENKEN DAT DIT DE VOLGENDE WORD.
En dan kan er geen 1 klein lullig postje van af naar... <blablabla> word de volgende? Dat maak je mij niet wijs. Dat is gewoon een klapper van een fout.
Komt dan ook mooi uit, ik voel me totaal niet aangesproken door Iquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij hoeft je niet aangesproken te voelen Moot, mischien ben jij een observer bij de COs, maar eerder ben je een actieve SC'er![]()
Dat is het droevige dus van het verhaal van Ian_Nick, king of the Underground Scquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Mijn positie te versterken"...
Door in de fucking SlowChat van fucking DGK te posten?
Enlighten me.
Maak je er maar niet druk om.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is het droevige dus van het verhaal van Ian_Nick, king of the Underground Sc![]()
Nou en ik vind dit belangrijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus!?
Ze maken wel meer fouten.
Ik vind die andere fouten veel belangerijker dan een SC die raar dicht gaat.
Moot de observer maakt zich ook geen zorgen om Ian_Nick, king of the Underground Sc.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak je er maar niet druk om.
Doet Ian_Nick, king of the Underground Sc ook niet.
Als ik wel waar zou zeggen zou je een nog kloterig humeur hebben....quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is half 4 's nachts ik heb een klote humeur... Dan verwacht je toch niet dat ik iets ga nuanceren he?
Daar heb je dan ook weer gelijk inquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:37 schreef Prospera het volgende:
Als ik wel waar zou zeggen zou je een nog kloterig humeur hebben....
Het met de dag verneukter worden van de COS vind ik een belangerijker onderwerp om over te klagen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou en ik vind dit belangrijk![]()
Ik zit gvd in een topic een bericht te tikken dat gewoon achter me langs word dicht gepleurt... En ze had gewoon 45 minuten om 1 regeltje tekst te tikken. Doe dan niks als je zelfs dat niet kan![]()
Klaag daar dan over. Stop met z'n alles is met je stomme smoel te houden en zeg wat je denkt. Doe ik ook en ik kan je verzekeren dat het heerlijk is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Het met de dag verneukter worden van de COS vind ik een belangerijker onderwerp om over te klagen.
De COS is alleen interresant als je het volgt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het met de dag verneukter worden van de COS vind ik een belangerijker onderwerp om over te klagen.
En ik kan je vertellen dat ik dat allang heb gedaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klaag daar dan over. Stop met z'n alles is met je stomme smoel te houden en zeg wat je denkt. Doe ik ook en ik kan je verzekeren dat het heerlijk is.
Mis je niks als je er 10 mist. Dat zijn er namelijk 5 gevuld met alleen maar rommel. Stomzinnige smiley's, gare bevestigende opmerkingen, dubbele caps en 100x de zelfde vragen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:43 schreef Prospera het volgende:
De COS is alleen interresant als je het volgt.
Ik werk overdag, dus ik mis zo'n 10 Cossen per dag en van de OP moet ik het ook niet meer hebben.![]()
Van mij mag het ook anders
Best: maar laat mij dan ook even me dingetje zeggen hequote:Op donderdag 5 juli 2007 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
En ik kan je vertellen dat ik dat allang heb gedaan.
Zeer uitgebreid zelfs.
Maar dus niet in de FB.
Tijdje geleden was er een bepaalde user die in elke COS OP een samenvatting gaf van de vorige COS.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mis je niks als je er 10 mist. Dat zijn er namelijk 5 gevuld met alleen maar rommel. Stomzinnige smiley's, gare bevestigende opmerkingen, dubbele caps en 100x de zelfde vragen.
Doe ik toch?quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Best: maar laat mij dan ook even me dingetje zeggen he![]()
Mits mooie OP.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:47 schreef mootie het volgende:
En een heleboel gezwaai, afspraakjes, afscheidjes........ begroetingen, 7 keer oh wat een mooie OP!
De goede oude tijd van de superianops..... Daar had je nog eens iets aan!quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tijdje geleden was er een bepaalde user die in elke COS OP een samenvatting gaf van de vorige COS.
Zodat je als je moest bijlezen eigenlijk alleen maar de COS OP's hoeft te lezen.
Ik ben bang dat er nu geen leuke samenvatting meer valt te maken van de meeste COSsen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:48 schreef mootie het volgende:
[..]
De goede oude tijd van de superianops..... Daar had je nog eens iets aan!
Zelf was ik er helaas geen held in![]()
Nou en dat maakt me pissig. Had niet hoeven gebeuren, fouten mag iedereen best maken. Maar zulke stomme fouten gaan op me zenuwen werken, en dan word ik boos omdat ik de lul ben.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Doe ik toch?
Mij leek een rel om een weirde SC wissel gewoon een beetje overbodig aangezien er belangerijkere dingen spelen.
En anders de opmerking: Waar is de OP x 30.quote:
Weet ik toch.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou en dat maakt me pissig. Had niet hoeven gebeuren, fouten mag iedereen best maken. Maar zulke stomme fouten gaan op me zenuwen werken, en dan word ik boos omdat ik de lul ben.
En ja als ik boos ben ben ik niet redelijk, en ja ik ben driftig, en ja het slaat nergens op... Maar dat ben ik. En de volgende keer maak ik me weer druk om iets anders. Maar nu over dit.
Ik zoek ook steeds naar zo'n OP, maar vind hem maar zeldenquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tijdje geleden was er een bepaalde user die in elke COS OP een samenvatting gaf van de vorige COS.
Zodat je als je moest bijlezen eigenlijk alleen maar de COS OP's hoeft te lezen.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
En anders de opmerking: Waar is de OP x 30.
Stelletje kleutersquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben bang dat er nu geen leuke samenvatting meer valt te maken van de meeste COSsen.
Bovendien behoor ik niet meer tot de COS Regulars, dus dat zou gezeik kunnen opleveren als er een dubbele COS opengaat en die van mij was eerder.
Die OP's worden niet meer gemaakt tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik zoek ook steeds naar zo'n OP, maar vind hem maar zelden![]()
Da's toch wat hey, 10 posts lezen en weer bijgeklets voor de hele dag![]()
Dat vind ik hier al erg, laat staan in de COs.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:47 schreef mootie het volgende:
En een heleboel gezwaai, afspraakjes, afscheidjes........ begroetingen, 7 keer oh wat een mooie OP!
Eensch.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Stelletje kleuters![]()
Volgens mij kunnen we toe mat 4 of 5 Cossen per dag inplaats van 10 of 15.
Hmm ik heb ooit wel is ergens op een forum zo iets geflikt x 50 ofzo. Daar heb ik dus een ban voor het leven. Tot ik er achter kwam dat het Op IP ging en ik een wisselend IP hebquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Weet ik toch.
Daarom probeerde ik het zo in te dammen.
Ik heb geen zin in een afkoelban voor Veulen.
Vroeger werd je nog netjes naar de SC gestuurd als je dat in de COS liep te doen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat vind ik hier al erg, laat staan in de COs.
Sneakyquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm ik heb ooit wel is ergens op een forum zo iets geflikt x 50 ofzo. Daar heb ik dus een ban voor het leven. Tot ik er achter kwam dat het Op IP ging en ik een wisselend IP heb![]()
Ik ga voor een update naar VOL, maar ik heb liever een fok-update via de OP, die hooguit de afgelopen 2 uur vastlegt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die OP's worden niet meer gemaakt tegenwoordig.
Tja maar als niemand het handhaaft of uitdraagt word dat toch niks.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:54 schreef mootie het volgende:
De Cos is momenteel gewoon veel te vaak een SC. Als je over tennis wilt praten, ga ff naar de SC, als je iemand even wil begroeten of iets vragen, sc of gewoon pm, hoe moeilijk is dat nou.
En het is heus niet erg als het een keer gebeurt, iedereen gaat wel eens Off topic, maar sommige mensen gebruiken de COS gewoon als SC en dat is kut!!!!!
Dat is letterlijk wat ik gedaan heb voordat daar een shitload aan gezeik over kwam.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ga voor een update naar VOL, maar ik heb liever een update via de OP, die hooguit de afgelopen 2 uur vastlegt.
Niks sneaky. De eerste 4x heb ik braaf gezegt dat ik het was. De enige die er niet blij mee waren waren de MOD's. Naja zodra d'r 1 wakker werd lag ik er uit. Volgende Ip of computer en ik was er weer. Op een gegeven moment gaven ze het op.quote:
Dan is Fok! toch veel leukerquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niks sneaky. De eerste 4x heb ik braaf gezegt dat ik het was. De enige die er niet blij mee waren waren de MOD's. Naja zodra d'r 1 wakker werd lag ik er uit. Volgende Ip of computer en ik was er weer. Op een gegeven moment gaven ze het op.
Was trouwens ook een kut fora![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:59 schreef mootie het volgende:
*heeft tandjes gepoetst op de correcte manier, zoals voorgedaan door de mondhygieniste![]()
Fok heeft ook niet allesquote:
Wie poetst er nou om 4 uur 's nachts z'n tandenquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:59 schreef mootie het volgende:
*heeft tandjes gepoetst op de correcte manier, zoals voorgedaan door de mondhygieniste![]()
Mijn Fok!, wat doe je!?quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Fok heeft ook niet alles![]()
Is eigenlijk alleen leuk voor DGK fora. Maar verder is het redelijk saai en oppervlakkig.
Moet toch voor het slapen gaan!quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wie poetst er nou om 4 uur 's nachts z'n tanden![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:01 schreef mootie het volgende:
Is echt zielig hoor! Lig je in die stoel (met je 35 jaar) en dan moet je gaan voordoen hoe je je tanden poetst......
Wie herinnert zich nog de schooltandarts met dat grote plastic gebit waarop het poetsen werd voorgedaan?
Daar is de sc dan weer voor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is letterlijk wat ik gedaan heb voordat daar een shitload aan gezeik over kwam.
Ganz genau.quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Daar is de sc dan weer voor.
Ik kom niet vaak op de sc vanwege het hoge Vol-gehalte aan emoticons.
Maar de COs kan beter dan het offtopic ge-'sc erin, dat lijkt wel de nieuwe sc te worden
In de Cos staan minstens zoveel emoticons als hier ^_^quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Daar is de sc dan weer voor.
Ik kom niet vaak op de sc vanwege het hoge Vol-gehalte aan emoticons.
Maar de COs kan beter dan het offtopic ge-'sc erin, dat lijkt wel de nieuwe sc te worden
OHjaquote:
Meerquote:Op donderdag 5 juli 2007 04:04 schreef mootie het volgende:
In de Cos staan minstens zoveel emoticons als hier ^_^
Je kan je tandarts ook een snoepje geven omdat hij het goed gedaan heeftquote:Op donderdag 5 juli 2007 04:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel een beetje triest...
Kreeg je een snoepje toen je klaar was!?[afbeelding]
Goftedomme, dat is een kekke actie!quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je kan je tandarts ook een snoepje geven omdat hij het goed gedaan heeft![]()
![]()
Ik was ook al een jaar of 2 niet geweest, met de nodige gevolgen. Vandaag een uur bij de mondhygieniste, ziet er nu wel goed uit overigens. Moet nog een keer een uur...... op 11 september hebben ze weer een plekje.quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
OHja![]()
Ik moet binnenkort ook... Tenminste als ik moet verzameld heb... Ik ben 5 jaar geleden voor het laatst bij de tandarts geweest. Die begon over verdoven om iets te vullen. Toen ben ik weggerend.
Zulke dingen moet je bij mij niet zeggen, had ie kunnen weten![]()
Ik ben bang voor zulke dingen zeker als er het woord prikken bij komt![]()
11 september!?quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was ook al een jaar of 2 niet geweest, met de nodige gevolgen. Vandaag een uur bij de mondhygieniste, ziet er nu wel goed uit overigens. Moet nog een keer een uur...... op 11 september hebben ze weer een plekje.![]()
Gaat hem niet worden voor mij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:10 schreef mootie het volgende:
Ik was ook al een jaar of 2 niet geweest, met de nodige gevolgen. Vandaag een uur bij de mondhygieniste, ziet er nu wel goed uit overigens. Moet nog een keer een uur...... op 11 september hebben ze weer een plekje.![]()
Ze gaat toch niet in een vliegtuig naar de tandartsquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze gaat toch niet in een vliegtuig naar de tandarts![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze gaat toch niet in een vliegtuig naar de tandarts![]()
Alleen met prikjes? Er zijn vast wel alternatieven. En 1 gaatje laten vullen zonder verdoving lukt mij meestal ook nog wel!quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden voor mij.
Ik heb echt iets met verdovingen en naalden enzo. Ik was 12 ofzo toen brak ik me arm. Ze hebben hem zonder verdoving gezet want alleen het idee aan een verdoving maakt me al ziek.![]()
Trusten geitjequote:Op donderdag 5 juli 2007 04:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, of eigenlijk "Dames" [afbeelding]
Ik ben naar bed.
Watjequote:Op donderdag 5 juli 2007 04:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, of eigenlijk "Dames" [afbeelding]
Ik ben naar bed.
Met alles waarbij ik iets van controle moet afgeven en daarbovenop nog is met naalden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:18 schreef mootie het volgende:
Alleen met prikjes? Er zijn vast wel alternatieven. En 1 gaatje laten vullen zonder verdoving lukt mij meestal ook nog wel!
Dus gewoon gaan, en dan maar geen verdoving!![]()
quote:
thnxs voor de tip beeb!quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:39 schreef yvonne het volgende:
ik ben een blinde idioot die wilde ik jullie niet onthouden, eik
Had ik daar geen fipeaux die snel verwijderd is?quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:39 schreef yvonne het volgende:
ik ben een blinde idioot die wilde ik jullie niet onthouden, eik
Wtf...quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:26 schreef TherAngelina het volgende:
Iannn, je avatar. Euhm, lijkt op iemand
. Waarvan ik de naam maar niet zal noemen
. Zo en nu mijn laptop ruilen
. Typisch, typisch...
Hij heeft het een beetje moeilijk vanwege het nogal "zware" onderwerp.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:31 schreef Leandra het volgende:
Wrom doet afbeelding van de Poll het niet??
Edit... hij doet het alweer![]()
Nix moeilijk, nix zwaar... de uitslag lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij heeft het een beetje moeilijk vanwege het nogal "zware" onderwerp.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nix moeilijk, nix zwaar... de uitslag lijkt me duidelijk![]()
8 stemmen voor ja, en ik zie nog steeds dezelfde avatar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij heeft het een beetje moeilijk vanwege het nogal "zware" onderwerp.![]()
ja Ian mij ook...quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nix moeilijk, nix zwaar... de uitslag lijkt me duidelijk![]()
Waarom als jij een andere ava neemt is iedereen blij en vriendelijk...quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja Ian mij ook...![]()
zooooooo, de school is dicht, de kindjes vrij en mijn huis een bende...![]()
lekker toch, vakantie...![]()
Die was al duidelijk toen het vannacht na 50/50 (1 keer "ja" van Sebasser en 1 keer "nee" van jou) al 66/33 werd....quote:
Ik wil verdomme een nieuwe ava!quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
8 stemmen voor ja, en ik zie nog steeds dezelfde avatar.
Wat is dat nou
Jullie moeten gewoon even wennen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was al duidelijk toen het vannacht na 50/50 (1 keer "ja" van Sebasser en 1 keer "nee" van jou) al 66/33 werd....![]()
Buurvrouw ging van behoudend koffiemeisje naar LD.... lijkt me logisch dat niemand dan bezwaar heeft.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom als jij een andere ava neemt is iedereen blij en vriendelijk...
En als ik dan eensch een verandering doorvoer krijg ik meteen POLLS en homo-beschuldigingen!?![]()
Dat bespreken we wel in deel #179.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil verdomme een nieuwe ava!
Open dáár dan een poll over...
Wat het moet worden...
DAAR zou ik wat aan hebben![]()
TEKENFILMNICHT?!?!?!quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Buurvrouw ging van behoudend koffiemeisje naar LD.... lijkt me logisch dat niemand dan bezwaar heeft.
Jij ging van LD naar tekenfilmnicht.....
Any questions??![]()
Ja, tekenfilmnicht....quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
TEKENFILMNICHT?!?!?!![]()
![]()
![]()
Oh, wacht...
Je noemt me wél LD![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, tekenfilmnicht....
En idd... ik noemde je wel LD.... helaas zie ik daar nu nix meer van tekenfilmnicht![]()
Opzich ook prima.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein!
Die gaat weer over neuken en bier!
Jij hebt toch ook een rare ava!?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Opzich ook prima.
Maar dan moet je wel eerst je avatar terug zetten.
en daarom weten we niet wat we missen!quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
JIJ hebt toch ook je eigen hoofd niet als ava!!?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en daarom weten we niet wat we missen!![]()
jij bent wel begonnen en ik vind dit wel erg... uh, tokyo hotel...![]()
![]()
Het is echt net een vrouwquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:46 schreef debuurvrouw het volgende:
en daarom weten we niet wat we missen!![]()
jij bent wel begonnen en ik vind dit wel erg... uh, tokyo hotel...![]()
![]()
en ik heb eerst ook 30 andere ava's gehad voordat deze door de keuring kwam...![]()
Ik val ook op vrouwen daar niet van. Mare toch liever niet als ze te veel op mannen lijkenquote:
en wij hebben het beste met je voor..quote:
quote:
En iedereen eerst miepen dat mijn ava weg moet,quote:
Ian je bent naaktquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:55 schreef Ian_Nick het volgende:
En iedereen eerst miepen dat mijn ava weg moet,
Nou is ie weg en laten ze niets meer van zich horen!?![]()
Krijg ik dat wijf erbij?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ian je bent naakt![]()
Wacht hier:
[afbeelding]
daar mis je toch niks aan?quote:
DANKJE!quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:04 schreef mootie het volgende:
Ik wil een nieuwe poll!!
Andere ava voor Thera, deze is verwarrend, het is net de oude ava van Ian.![]()
voor!quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:04 schreef mootie het volgende:
Ik wil een nieuwe poll!!
JA en nogal deprimerendquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:04 schreef mootie het volgende:
Ik wil een nieuwe poll!!
Jamaar, deze is uber.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een rare ava!?
Daar hoor je mij toch ook niet over!?
In de SC hoef je nog niet in RTL-modus....quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt niet.
Doe niet zo mal! [afbeelding]
Niet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
[..]
In de SC hoef je nog niet in RTL-modus....![]()
Geintje hoor!quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom zit ik me dan godverdegodver in te houden!?
Stel vuige dreghoeren!
Beetje mijn wunderschöne ava afkraken!
Hoersten zijn julllie!
HOERSTEN!
Wát een kutkneusquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:11 schreef mootie het volgende:
Waaro en Daaro......... lang geleden dat ik dat heb gehoord!
Wat vind je hiervan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt niet.
Doe niet zo mal! [afbeelding]
Veel te oranjequote:Op donderdag 5 juli 2007 15:13 schreef Sebasser het volgende:
Wat vind je hiervan?
[afbeelding]
Deze heb ik ook een tijdje gehad.
Die was nog erger.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
[afbeelding]
Ik vind hem mooierquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
[afbeelding]
Wat is er mis met oranje?quote:
Als het om mijn avatar gaat, telt alleen mijn mening.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem mooier![]()
MAAR ALLEEN IANS MENING TELT ZEKER!![]()
Die oranje weet ik nog wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat is er mis met oranje?
Ik heb hem maar voor een maand gehad ofzo.
Ergens midden december, tot midden januari...
blauwequote:Op donderdag 5 juli 2007 15:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die oranje weet ik nog wel.
Had je die maar een maand?
Welke had je daarvoor dan!?![]()
Het is een tof topic.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:19 schreef mootie het volgende:
Ian, ik word chagerijnig.
Ik ben een imbeciel die bij de aldi inkopen doet.
Alles is mis met Oranjequote:Op donderdag 5 juli 2007 15:15 schreef Sebasser het volgende:
Wat is er mis met oranje?
Ik heb hem maar voor een maand gehad ofzo.
Ergens midden december, tot midden januari...
Domme mensen die zeggen dat andere mensen dom zijnquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet! Maar mensen zijn zo dom en dan moet ik weer reageren enzo..... enzo...... enzo....
Kan ook, ergens in december.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alles is mis met Oranje![]()
Kun je niet gewoon rood nemen.
Tof daar hou ik je aanquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:24 schreef Sebasser het volgende:
Kan ook, ergens in december.
Die Avatarquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat ben je toch een flexibel menneke! [afbeelding]
Ik ben anti-AH...quote:
Dan doe ik Groen en Rood.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Offfffffffffffffffff groen, maar geen paars!![]()
Zet je het meteen ook in mijn agenda?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tof daar hou ik je aan![]()
*Zoekt december op in agenda en noteert, "Sebasser neemt rood"*
Of stuur een PM als het zover is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan doe ik Groen en Rood.
[..]
Zet je het meteen ook in mijn agenda?
Dat is het altijd wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het al tijd voor bier, jongens?
Half 4 hè...quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is het altijd wel. [afbeelding]
Stel je niet aan gek.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Half 4 hè...![]()
Ik wacht nog eventjes...![]()
Je kan toch gewoon onder het werken drinken?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik mag er maar 1.
Want daarna moet ik hier werken. [afbeelding]
En dan mag ik pas om 10 uur weer![]()
Nee, dat kan nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon onder het werken drinken?
Pussy
zelfs niet stiekem?quote:
Ik had heel even deze weer:quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zelfs niet stiekem?![]()
vind dat anti AH ook niks hoor. Da's toch democratie? dat Ah dit zelf kan beslissen? beetje jammer dat het op aangeven van die Atsma is, zo'n fatsoensrakker, maar voor de rest, zelf weten zelf baas...
Waar?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, God...
Leandra is Gert aan het versieren...
[afbeelding]
Hij wil even alleen zijn met Leandra, ik kan dat wel begrijpen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:14 schreef mootie het volgende:
Gert heeft me weggestuurd..... snik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |