De COS zit vol metquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:19 schreef Prospera het volgende:
Moet je es in de COS boos worden....![]()
Daar geven ze je geen gelijk, ook al heb je dat wel natuurlijk![]()
Liefje, laat je niet zo opnaaienquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je nu IRL naast me stond kreeg je een schop tegen je poot![]()
Ik vind dat je wel VOL rijp ben, dus log je ergens anders inquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind het hier ook best gezellig! [afbeelding]
Sodeflikker op.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel VOL rijp ben, dus log je ergens anders in![]()
Wat doe jij hier anders dan de UberHippie uit te hangenquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sodeflikker op.
Wat de fuck moet ik op dat hippie forum.
![]()
![]()
![]()
![]()
Schelden op die teringbende die zichzelf de COS regulars noemen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat doe jij hier anders dan de UberHippie uit te hangen![]()
TeringIanquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schelden op die teringbende die zichzelf de COS regulars noemen?
Echt..... je zit je eigen positie hier alleen te versterken door je in te likken en af en toe een sneer naar de COS waar je geen reet aan toevoegt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schelden op die teringbende die zichzelf de COS regulars noemen?
"Mijn positie te versterken"...quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Echt..... je zit je eigen positie hier alleen te versterken door je in te likken en af en toe een sneer naar de COS waar je geen reet aan toevoegt.
Man schei toch uit. Dit topic ging al voor 2 uur open. Toen stond de SC op 290. Pas om kwart voor 3 ging die andere vol. In GVD 3 KWARTIER KUN JE WEL BEDENKEN DAT DIT DE VOLGENDE WORD.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Liefje, laat je niet zo opnaaien![]()
Zo vreselijk is het toch allemaal niet?
Jij hoeft je niet aangesproken te voelen Moot, mischien ben jij een observer bij de COs, maar eerder ben je een actieve SC'erquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Man schei toch uit. Dit topic ging al voor 2 uur open. Toen stond de SC op 290. Pas om kwart voor 3 ging die andere vol. In GVD 3 KWARTIER KUN JE WEL BEDENKEN DAT DIT DE VOLGENDE WORD.
En dan kan er geen 1 klein lullig postje van af naar... <blablabla> word de volgende? Dat maak je mij niet wijs. Dat is gewoon een klapper van een fout.
Het is half 4 's nachts ik heb een klote humeur... Dan verwacht je toch niet dat ik iets ga nuanceren he?quote:
Dus!?quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Man schei toch uit. Dit topic ging al voor 2 uur open. Toen stond de SC op 290. Pas om kwart voor 3 ging die andere vol. In GVD 3 KWARTIER KUN JE WEL BEDENKEN DAT DIT DE VOLGENDE WORD.
En dan kan er geen 1 klein lullig postje van af naar... <blablabla> word de volgende? Dat maak je mij niet wijs. Dat is gewoon een klapper van een fout.
Komt dan ook mooi uit, ik voel me totaal niet aangesproken door Iquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij hoeft je niet aangesproken te voelen Moot, mischien ben jij een observer bij de COs, maar eerder ben je een actieve SC'er![]()
Dat is het droevige dus van het verhaal van Ian_Nick, king of the Underground Scquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Mijn positie te versterken"...
Door in de fucking SlowChat van fucking DGK te posten?
Enlighten me.
Maak je er maar niet druk om.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is het droevige dus van het verhaal van Ian_Nick, king of the Underground Sc![]()
Nou en ik vind dit belangrijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus!?
Ze maken wel meer fouten.
Ik vind die andere fouten veel belangerijker dan een SC die raar dicht gaat.
Moot de observer maakt zich ook geen zorgen om Ian_Nick, king of the Underground Sc.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak je er maar niet druk om.
Doet Ian_Nick, king of the Underground Sc ook niet.
Als ik wel waar zou zeggen zou je een nog kloterig humeur hebben....quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is half 4 's nachts ik heb een klote humeur... Dan verwacht je toch niet dat ik iets ga nuanceren he?
Daar heb je dan ook weer gelijk inquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:37 schreef Prospera het volgende:
Als ik wel waar zou zeggen zou je een nog kloterig humeur hebben....
Het met de dag verneukter worden van de COS vind ik een belangerijker onderwerp om over te klagen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou en ik vind dit belangrijk![]()
Ik zit gvd in een topic een bericht te tikken dat gewoon achter me langs word dicht gepleurt... En ze had gewoon 45 minuten om 1 regeltje tekst te tikken. Doe dan niks als je zelfs dat niet kan![]()
Klaag daar dan over. Stop met z'n alles is met je stomme smoel te houden en zeg wat je denkt. Doe ik ook en ik kan je verzekeren dat het heerlijk is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Het met de dag verneukter worden van de COS vind ik een belangerijker onderwerp om over te klagen.
De COS is alleen interresant als je het volgt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het met de dag verneukter worden van de COS vind ik een belangerijker onderwerp om over te klagen.
En ik kan je vertellen dat ik dat allang heb gedaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klaag daar dan over. Stop met z'n alles is met je stomme smoel te houden en zeg wat je denkt. Doe ik ook en ik kan je verzekeren dat het heerlijk is.
Mis je niks als je er 10 mist. Dat zijn er namelijk 5 gevuld met alleen maar rommel. Stomzinnige smiley's, gare bevestigende opmerkingen, dubbele caps en 100x de zelfde vragen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:43 schreef Prospera het volgende:
De COS is alleen interresant als je het volgt.
Ik werk overdag, dus ik mis zo'n 10 Cossen per dag en van de OP moet ik het ook niet meer hebben.![]()
Van mij mag het ook anders
Best: maar laat mij dan ook even me dingetje zeggen hequote:Op donderdag 5 juli 2007 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
En ik kan je vertellen dat ik dat allang heb gedaan.
Zeer uitgebreid zelfs.
Maar dus niet in de FB.
Tijdje geleden was er een bepaalde user die in elke COS OP een samenvatting gaf van de vorige COS.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mis je niks als je er 10 mist. Dat zijn er namelijk 5 gevuld met alleen maar rommel. Stomzinnige smiley's, gare bevestigende opmerkingen, dubbele caps en 100x de zelfde vragen.
Doe ik toch?quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Best: maar laat mij dan ook even me dingetje zeggen he![]()
Mits mooie OP.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:47 schreef mootie het volgende:
En een heleboel gezwaai, afspraakjes, afscheidjes........ begroetingen, 7 keer oh wat een mooie OP!
De goede oude tijd van de superianops..... Daar had je nog eens iets aan!quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tijdje geleden was er een bepaalde user die in elke COS OP een samenvatting gaf van de vorige COS.
Zodat je als je moest bijlezen eigenlijk alleen maar de COS OP's hoeft te lezen.
Ik ben bang dat er nu geen leuke samenvatting meer valt te maken van de meeste COSsen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:48 schreef mootie het volgende:
[..]
De goede oude tijd van de superianops..... Daar had je nog eens iets aan!
Zelf was ik er helaas geen held in![]()
Nou en dat maakt me pissig. Had niet hoeven gebeuren, fouten mag iedereen best maken. Maar zulke stomme fouten gaan op me zenuwen werken, en dan word ik boos omdat ik de lul ben.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Doe ik toch?
Mij leek een rel om een weirde SC wissel gewoon een beetje overbodig aangezien er belangerijkere dingen spelen.
En anders de opmerking: Waar is de OP x 30.quote:
Weet ik toch.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou en dat maakt me pissig. Had niet hoeven gebeuren, fouten mag iedereen best maken. Maar zulke stomme fouten gaan op me zenuwen werken, en dan word ik boos omdat ik de lul ben.
En ja als ik boos ben ben ik niet redelijk, en ja ik ben driftig, en ja het slaat nergens op... Maar dat ben ik. En de volgende keer maak ik me weer druk om iets anders. Maar nu over dit.
Ik zoek ook steeds naar zo'n OP, maar vind hem maar zeldenquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tijdje geleden was er een bepaalde user die in elke COS OP een samenvatting gaf van de vorige COS.
Zodat je als je moest bijlezen eigenlijk alleen maar de COS OP's hoeft te lezen.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
En anders de opmerking: Waar is de OP x 30.
Stelletje kleutersquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben bang dat er nu geen leuke samenvatting meer valt te maken van de meeste COSsen.
Bovendien behoor ik niet meer tot de COS Regulars, dus dat zou gezeik kunnen opleveren als er een dubbele COS opengaat en die van mij was eerder.
Die OP's worden niet meer gemaakt tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik zoek ook steeds naar zo'n OP, maar vind hem maar zelden![]()
Da's toch wat hey, 10 posts lezen en weer bijgeklets voor de hele dag![]()
Dat vind ik hier al erg, laat staan in de COs.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:47 schreef mootie het volgende:
En een heleboel gezwaai, afspraakjes, afscheidjes........ begroetingen, 7 keer oh wat een mooie OP!
Eensch.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Stelletje kleuters![]()
Volgens mij kunnen we toe mat 4 of 5 Cossen per dag inplaats van 10 of 15.
Hmm ik heb ooit wel is ergens op een forum zo iets geflikt x 50 ofzo. Daar heb ik dus een ban voor het leven. Tot ik er achter kwam dat het Op IP ging en ik een wisselend IP hebquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Weet ik toch.
Daarom probeerde ik het zo in te dammen.
Ik heb geen zin in een afkoelban voor Veulen.
Vroeger werd je nog netjes naar de SC gestuurd als je dat in de COS liep te doen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat vind ik hier al erg, laat staan in de COs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |