Alsjeblieft, minimaal een stem op avonnequote:Op donderdag 5 juli 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou dat ik alsnog op avonne kon stemmen!![]()
Ik ook niet, maar ik hallucineer dan ook niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie nergens een foto van mij en Jack Daniel's![]()
Dát vind ik nou vriendelijk van je!quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:18 schreef -Laurens- het volgende:
[..]
Alsjeblieft, minimaal een stem op avonne![]()
Stoute Sebassert!quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik hallucineer dan ook niet.
Edit: momenteel dan, gister was wel anders. ;D
Hij zuigt hem zo opquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:17 schreef Sebasser het volgende:
Zeker een goeie vriend van Ian_nick, die jack.
Netjes, netjes...quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:21 schreef Sebasser het volgende:
#48 ijsmeis 57746
#49 Tijn 57395
#50 jogy 56590
#51 nikky 56004
#52 Sebasser 55679
#53 indahnesia.com 55571
#54 Isabeau 55103
Ik wil een postcounter-reset, en dan een fixed aantal. altijd 1 post ofzo, dat lijkt me wel wat.quote:
Kek idee.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wil een postcounter-reset, en dan een fixed aantal. altijd 1 post ofzo, dat lijkt me wel wat.
Ik durf nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maak jij dit keer het topic aan? in FB ofzo? feature request.
Heb je geen ruggengraat?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik durf niet![]()
Bovendien ben ik nogal gesteld op mijn postcount![]()
Nee.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee![]()
Dat zie je toch aan mijn ava!?
Heeft die avonne stem toch geholpenquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:35 schreef Veulen het volgende:
Zit ie nou nog steeds niet dicht?
Waarom moet ie dicht?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:35 schreef Veulen het volgende:
Zit ie nou nog steeds niet dicht?
Alsof Ian gaat luisteren, dat is echt net een ezelquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:38 schreef Sebasser het volgende:
Waarom moet ie dicht?
dit is een goed topic
Vorige keer heb ik mijn ava ook terug veranderdquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alsof Ian gaat luisteren, dat is echt net een ezel![]()
Echt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Vorige keer heb ik mijn ava ook terug veranderd![]()
Het was de buurvrouw samen met Petraa en Leandra en de beelden waren niet mooi.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Echt?
Ongelovelijk... Dan had ze of hele grote tieten of er was bier in het spel.
Euh, ook goed.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:52 schreef avonne het volgende:
Hallo Sebasser,
Ik zag dat je de TT niet zo goed had. Heb hem even aangepast.
(geeft niks, hoor)
quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:52 schreef avonne het volgende:
Hallo Sebasser,
Ik zag dat je de TT niet zo goed had. Heb hem even aangepast.
(geeft niks, hoor)
Lieverd,quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Is het te veel moeite om in het dicht gepleurde topic dan even een reden achter te laten?
![]()
Ja Fijn Bedankt he![]()
Ja, te laat... Toen zat ie al dicht he. Zit ik een fukking kut post te tikken voor niks. En die had gvd al in de vorige SC gemoeten. En nou heb ik er ook geen zin meer in om het nog een keer te gaan opzoeken en te posten. Ik ga gvd niet 3x proberen een klote post te postenquote:
Helemaal rechts onderaan je pagina.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:06 schreef Prospera het volgende:
Waar staan die stats, ik kan ze niet vinden![]()
Gelijk heb jequote:Op donderdag 5 juli 2007 03:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja, te laat... Toen zat ie al dicht he. Zit ik een fukking kut post te tikken voor niks. En die had gvd al in de vorige SC gemoeten. En nou heb ik er ook geen zin meer in om het nog een keer te gaan opzoeken en te posten. Ik ga gvd niet 3x proberen een klote post te posten![]()
Owww, moet ik nu boos wordenquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Helemaal rechts onderaan je pagina.
Maar je staat er niet in.![]()
Ik doe rustig aan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Owww, moet ik nu boos worden![]()
Ik sta wel in de top 50 van FOk vorige week en jij 3de na BQ en Tong natuurlijk.
Ga mij even gelijk gevenquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:16 schreef Veulen het volgende:
Naar wie werd er nog meer verwezen als naar de grote 3: Wim Sonneveld, Toon Hermans en?
(En als je wil weten waarom ik dat wil weten dan ga je maar lekker die posting lezen die ik gvd dus niet kon posten)
Moet je es in de COS boos worden....quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ga mij even gelijk geven![]()
Hoe kan ik ooit lekker boos worden als mensen me gelijk gaan geven![]()
Als je nu IRL naast me stond kreeg je een schop tegen je pootquote:
Ik hoor veel verhalen over die "COS"quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Moet je es in de COS boos worden....![]()
Daar geven ze je geen gelijk, ook al heb je dat wel natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |