Ik denk dat er geen grote transfer aan staat te komen, meestal zijn de brieven of ik nu eindelijk wil betalen al lang binnen.quote:
Als er wel een grote aankoop komt, dan moet er een andere goede speler op de bank.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:15 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen grote transfer aan staat te komen, meestal zijn de brieven of ik nu eindelijk wil betalen al lang binnen.
Woon je in Brussel ofzo? Of ga je gezellig om 9 uur s'ochtends winkelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:32 schreef w00h00 het volgende:
Morgen 11.30 present. half 9 de trein pakken dan maar.
Me vriendin moest toch nog ff de stad in.![]()
Ja, die was er vorig jaar nog.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:43 schreef andre347 het volgende:
Zie ik daar Roger nou staan of lijkt dat maar zo, daar rechts op de foto
Die staat achter aan, zijn te klein blijkbaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:45 schreef toma het volgende:
[..]
Sneijder en Rosenberg staan niet op die foto
WKquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:45 schreef toma het volgende:
[..]
Sneijder en Rosenberg staan niet op die foto
Ja, welke smoes zou Henk ten Cate nu weer hebben?quote:
Ja, en Lindenbergh en ten Cate zijn beste maatjes.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Die foto geeft wel een beetje het beeld van Roger aan: een beetje een buitenstaander.
hehe 8.45 trein hiero.... en dan weer bier denk ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:42 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Woon je in Brussel ofzo? Of ga je gezellig om 9 uur s'ochtends winkelen.
Olaf is een beste kerelquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:26 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, en Lindenbergh en ten Cate zijn beste maatjes.
moet werkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:43 schreef koningdavid het volgende:
Wie komen er morgen eigenlijk niet naar de training?
Ik neem aan dat Babel en Maduro hebben nog vakantie, neem ik aan. Zijn Sneijder, Huntelaar, Emanuelson en Heitinga wel gewoon van de partij?
Ik bedoelde eigenlijk de spelers.quote:
quote:Als Ajax morgen (11.30 uur) aan de eerste training van het seizoen begint, is de selectie nog verre van compleet. Behalve de deelnemers aan het jeugd-EK hebben ook de vaste Oranje-klanten John Heitinga, Klaas-Jan Huntelaar, Maarten Stekelenburg en Wesley Sneijder nog vrij. Dat meldt AD Sportwereld woensdag.
De Zweedse aanwinst Kennedy Bakircioglu heeft ook nog wat langer verlof. Nieuwe aanwinsten Laurent Delorge en Erik Heijblok zijn de oefensessie wél voor het eerst te bewonderen in Ajax-tenue. De lijst met afwezigen ziet er als volgt uit:
Kennedy Bakircioglu
John Heitinga
Klaas-Jan Huntelaar
Maarten Stekelenburg
Wesley Sneijder
Ryan Babel
Robbert Schilder
Hedwiges Maduro
Tom De Mul
Jan Vertonghen
Thomas Vermaelen
Het zal toch wel niet uitverkocht zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:41 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop dat ik ook nog wat kaartjes kan regelen voor AT.
quote:'Ajax bekijkt Franse jeugdinternational'
Geschreven door Franklin Stoker op woensdag, 4 juli om 23:32
Ajax is aan het bekijken of de verdedigende stellingen kunnen worden versterkt. Volgens L‘Equipe hebben de Amsterdammers belangstelling getoond voor Mohamed Chakouri van Montpellier. De 21-jarige Fransman moet naar verluidt 1,5 miljoen euro kosten.
De jeugdinternational was de afgelopen drie seizoenen actief voor de Franse tweede divisionist en heeft zich in deze periode gestaag richting een basisplaats weten te spelen. Tot nu toe maakte hij 49 keer zijn opwachting in het shirt van Montpellier en scoorde vier maal.
Chakouri, een centrale verdediger, maakte in juni deel uit van het Franse team dat in Toulon het internationale toernooi voor spelers onder 21 jaar won. Twee jaar geleden vertegenwoordigde hij Les Bleus onder 19 jaar tijdens het EK in Ierland.
Hehe, geen bier hier. Moet na de training direct door naar werk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
hehe 8.45 trein hiero.... en dan weer bier denk ik![]()
Nee hoor, kijk maar op die groepsfoto. En hij staat ok niet bij het lijstje van afwezigen voor de trainig.quote:
ik dacht dat je bedoelde dat er een gerucht ging over een comebackquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar op die groepsfoto. En hij staat ok niet bij het lijstje van afwezigen voor de trainig.
WTFquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok bedankt, morgen om 9.55 de trein.
Ajax en Az trekken sowieso al aan hem maar hij wilt nog een jaartje bij Volendam blijven en dan naar Ajax.. Heeft iets te maken met 150.000 euro kosten voor de jeugdopleiding ofzo iets..quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:59 schreef PizzaSalami het volgende:
Dan zal hij vanzelf bij Ajax terecht komen met dat puike samenwerkingsverband van ons.
Niet dat het verkeerd is om daar nog een jaartje te blijven, maar die kosten zullen het probleem toch niet zijn?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:03 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ajax en Az trekken sowieso al aan hem maar hij wilt nog een jaartje bij Volendam blijven en dan naar Ajax.. Heeft iets te maken met 150.000 euro kosten voor de jeugdopleiding ofzo iets..
Hij is voor Ajax?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:55 schreef Loserkid het volgende:
Een vriend van me is uitgeroepen tot beste a1 speler van nederland, hij wordt gehuldigt in de rust van de JCS.
Hij speelt bij Volendam
Ik ben zn zaakwaarnemer niet dus vraag me geen detailsquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:06 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Niet dat het verkeerd is om daar nog een jaartje te blijven, maar die kosten zullen het probleem toch niet zijn?
Zo dacht BonJovi er ook over.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:12 schreef De_Ananas het volgende:
Lijkt me cool om een vriend te hebben die bij Ajax voetbalt
Het halve eerste elftal van Volendam komt toch uit eigen jeugd?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel opvallen trouwens, dat de jeugd van Volendam op het hoogste niveau speelt terwijl er eigenlijk zelden iets vandaan komt...
Ik heb er 1 seizoen van mogen profiterenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:12 schreef De_Ananas het volgende:
Lijkt me cool om een vriend te hebben die bij Ajax voetbalt
Moet dit het lokkertje zijn om mensen over te halen naar de training te komen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:48 schreef F1Bas het volgende:
Nieuwe aanwinsten Laurent Delorge en Erik Heijblok zijn de oefensessie wél voor het eerst te bewonderen in Ajax-tenue.
Als je met een groep gaat is het altijd wel gezellig. Helaas moet ik werken vandaag dus ben ik er niet bij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:55 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk heb ik niet zoveel met naar een training kijken.
Met een groep (en eventueel bijbehorende genotsmiddelen) is alles leuk, zelfs een juniorenwedstrijd synchroomzwemmen. De training op zich doet me geen fuck, is vaak verschrikkelijk saai en gemaakt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als je met een groep gaat is het altijd wel gezellig. Helaas moet ik werken vandaag dus ben ik er niet bij.
Hou es opquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:30 schreef Badabingea het volgende:
Waar de neuk blijven de goeie aankopen
Meer een soort symbolisch begin van het seizoen en einde van de zomerstop, ik snap het wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Montana, dat is ook zo. Maar waarschijnlijk zal er nog wel een groep daarna de stad in gaan. Altijd gezellig. Als ik niet hoefde te werken had ik wel even komen kijken. Maar inderdaad, niet voor de training.
Dat heeft niets met voetbal te makenquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maar inderdaad, niet voor de training.
michael van der werff?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:55 schreef Loserkid het volgende:
Een vriend van me is uitgeroepen tot beste a1 speler van nederland, hij wordt gehuldigt in de rust van de JCS.
Hij speelt bij Volendam
kiki musampaquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:12 schreef De_Ananas het volgende:
Lijkt me cool om een vriend te hebben die bij Ajax voetbalde
Lijntje ligt gewoon plat.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:12 schreef ericajax het volgende:
al 10 keer gebeld maar in gesprek, blijven proberen
Ze hangen aan de lijn met Kanu.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:12 schreef ericajax het volgende:
al 10 keer gebeld maar in gesprek, blijven proberen
Beter hangt Kanu dan ff op....quote:
nee toch?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:10 schreef BB-boy het volgende:
Als een hoentje.
Om hier ff een bakkie koffie te drinken.quote:
beter.... prettige vakantie....quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Om hier ff een bakkie koffie te drinken.
Jongens, ik wens jullie een fijne tijd hier, ik vertrek dadelijk naar Griekenland! Ik zie jullie weer op de 19e! Gegroet!
Prettige vakantiequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jongens, ik wens jullie een fijne tijd hier, ik vertrek dadelijk naar Griekenland! Ik zie jullie weer op de 19e! Gegroet!
Fijne vakantie. Chersonissos?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je kan het ook live op internet kijken: http://www.ajaxinternettv.nl/player/player_live.phpquote:
ajax.nlquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:34 schreef DouweEgbert het volgende:
Is er ook iets te volgen van de eerste training op AT5?
Tribunes?? owjah ze trainen op de toekomst.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je kan het ook live op internet kijken: http://www.ajaxinternettv.nl/player/player_live.php
Kan ik vanavond NL en Polen naar beneden laden?
Inderdaad. Het is ongeveer even boeiend als Tien die de spelersbussen op weg naar de Kuip aan het uitzenden waren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Neuh, via internet de training kijken is echt geen fuck aan. En er zijn wel ERG veel afwezigen.
Die heeft de trein gemist, inlezen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:41 schreef BB-boy het volgende:
Ik wil terror zien vlammen in een partijtje.
Heb zojuist een paar fakkels afgestoken en mijn banderies omhoog gehouden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:34 schreef BoNi het volgende:
Hebben jullie Delorge ook al toegezongen van achter jullie PC
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:43 schreef BoNi het volgende:
Inderdaad veel spelers afwezig.
Stam, Gabri, Davids en Delorge zijn zo'n beetje de enige grote namen die aanwezig zijn......
En wel zingen hč? Leuk voor de buren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Heb zojuist een paar fakkels afgestoken en mijn banderies omhoog gehouden.
Achter je PC in je kleine holletje.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nee, gewoon binnen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:47 schreef Blight het volgende:
[..]
En wel zingen hč? Leuk voor de buren.
Precies, rookmelder uit en helemaal losquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Achter je PC in je kleine holletje.
Gordijnen in de fik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:49 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Precies, rookmelder uit en helemaal los.
Dat is niet leuk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:52 schreef BoNi het volgende:
![]()
Manucharyan geblesseerd van het veld........
Eens, maar kon een kleine glimlach toch niet onderdrukken.....quote:
Heb je een kale kop?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hot flaming Pizza Salami.quote:
Nu niet, over een paar weken weer.quote:
Ja, die is erquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:57 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nu niet, over een paar weken weer.
Maar die is daar wel hoor neem ik aan.
Volgens mij nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:58 schreef Aanvoerder het volgende:
denthemen net in beeld?
Hij roept steeds iets tegen die nieuwe zuid-afrikaan...quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:04 schreef PizzaSalami het volgende:
Vermaakt Perez zich een beetje?
Ga ik wel vanuit, maar jij klonk ook wel als een échte fanatieke ultra, met je bandierie en fakkel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:57 schreef PizzaSalami het volgende:
Maar die is daar wel hoor neem ik aan.
Geen idee. Hij kijkt altijd een beetje nors en lacht altijd als een boer met kiespijn.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:04 schreef PizzaSalami het volgende:
Vermaakt Perez zich een beetje?
Ja, hij rent heel goed heen en weer. Net als de rest.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:11 schreef DouweEgbert het volgende:
Al iets bekend van Mohamed Chakouri?
Is dat wat?
In frankrijk jaquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, hij rent heel goed heen en weer. Net als de rest.
Kennedy is er niequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:13 schreef Urquhart het volgende:
Hoe doen Delorge, Kennedy en Colin het?
Oh, ik dacht dat het over die Afrikanen op stage ging.quote:
je mag de mijne wel hebben. ik ga nu off.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:16 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom doet mijn stream het niet?
Heeft ook nog een week vakantie vanwege interlands ofzo.quote:
Moet je er voor betalen of zoquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:16 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
je mag de mijne wel hebben. ik ga nu off.
Nee, man. Die staan allemaal bij eerste training te kijken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:26 schreef kevin6188 het volgende:
2,5 uur bellen en nog is Supporterszaken overbelast
Whaah ah ah aaahhh! Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, man. Die staan allemaal bij eerste training te kijken.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ga ik wel vanuit, maar jij klonk ook wel als een échte fanatieke ultra, met je bandierie en fakkel.
bevalt m'n stream?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wie is die lange, jonge kerel?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:39 schreef BB-boy het volgende:
Gaat die ouwe nou keepen?
Die zit in Firenze een medische keuring te ondergaanquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Iemand Sneijder al gezien trouwens?
Die loopt op de Ponte Vecchio...quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
Die Spijkerman zit ook aan ieders z'n lul te zuigen zeg.
Dat heet tegenwoordig tikkertjequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Volgens mij moet hij iedereen aanraken of zo?
Als Ajax morgen (11.30 uur) aan de eerste training van het seizoen begint, is de selectie nog verre van compleet. Behalve de deelnemers aan het jeugd-EK hebben ook de vaste Oranje-klanten John Heitinga, Klaas-Jan Huntelaar, Maarten Stekelenburg en Wesley Sneijder nog vrij. Dat meldt AD Sportwereld woensdag.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Ja stel je voor dat de assistent trainer z'n spelers aanraaktquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Volgens mij moet hij iedereen aanraken of zo?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat de assistent trainer z'n spelers aanraakt![]()
Oh bedoelde men niet Jack?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat de assistent trainer z'n spelers aanraakt![]()
Die jongen zit toch in een rolstoel?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:06 schreef BB-boy het volgende:
Denthemen in beeld.
ja, daarom valt hij ook wat sneller op.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Die jongen zit toch in een rolstoel?
Ik ben al 200 minuten bezig en ben er nog niet doorquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:05 schreef ericajax het volgende:
rde klantvriendelijkheid is helaas ver te zoeken bij onze club...
Edgar Davids ging even een praatje met hem maken volgens mij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Die jongen zit toch in een rolstoel?
Praten ze zomaar met elkaar?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zag ook Ten Cate en Perez met elkaar praten. Het komt goed.![]()
![]()
Ze praten met elkaar.. OMGquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
=
Ik zag ook Ten Cate en Perez met elkaar praten. Het komt goed.![]()
![]()
kben al sinds 10 uur bezig, idioten daar johquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:11 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik ben al 200 minuten bezig en ben er nog niet door
Dat was 'ie alquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:18 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat hij aanvoerder gaat worden![]()
Ben er nu door, een wachtende voor me. Vind vast zo uit dat Noord vol is, schiet ik er nog niks mee op.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:22 schreef ericajax het volgende:
[..]
kben al sinds 10 uur bezig, idioten daar joh
doe je goed, kheb nog steeds die kk ingesprek-toonquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:24 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ben er nu door, een wachtende voor me. Vind vast zo uit dat Noord vol is, schiet ik er nog niks mee op.
tyfuszooiquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:50 schreef ericajax het volgende:
[..]
doe je goed, kheb nog steeds die kk ingesprek-toon
what about Zuid 2de ring?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
tyfuszooi![]()
![]()
Fokking schijtbende. Ben je vier uur bezig, is Noord helemaal uitverkocht. Kut-supporterszaken.
Doe ik niet aan. Al mn vrienden zitten op Noord, dan ga ik niet in mn eentje aan de andere kant van het stadion zitten.quote:
klote, kbaal er wel van, kprobeer al 4 uur, nog steeds ingesprekquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Al mn vrienden zitten op Noord, dan ga ik niet in mn eentje aan de andere kant van het stadion zitten.
Waar wil jij naartoe?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:56 schreef ericajax het volgende:
[..]
klote, kbaal er wel van, kprobeer al 4 uur, nog steeds ingesprek
omdat je pas vanaf 5 juli kon bellenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:57 schreef BB-boy het volgende:
Waarom beginnen jullie vandaag pas met bellen?
Ik stond op die wachtlijst. Maar ik kan nu wel 17 keer een losse kaart voor pakweg 413 kopen, maar een SCC lukt niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:01 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Whihi Eric voor de tv ohoho
Volgens mij hoort iedereen van de wachtlijst sowieso een kaart te krijgen als je een brief hebt gehad
kan je nie ff voor mij bellen, jij komt er wel doorquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:08 schreef kevin6188 het volgende:
Lol. Net teruggebeld. SCC voor 411! Kon nu ineens wel.
Ff op naar supportersbalie voor de uitkaart dus.
Kweet ook niet hoe je erbij kwamquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:08 schreef kevin6188 het volgende:
Lol. Net teruggebeld. SCC voor 411! Kon nu ineens wel.
Ff op naar supportersbalie voor de uitkaart dus.
quote:Hij had al in Eindhoven willen voetballen, maar meldde zich donderdag als eerste op het trainingsveld van Ajax Amsterdam. Ondanks zijn mislukte transfer naar PSV voelt de aanvaller zich geen paria. "Ik ben goed opgevangen door de spelers." De supporters staken vuurwerk af en verwelkomden hem met applaus.
Dat Kenneth Perez zich donderdag als eerste bij het trainingsveld meldde ligt in zijn aard. De aanvaller wil graag spelen en had daarom nu ook graag bij PSV op het veld gestaan. Perez verwacht in Eindhoven meer te spelen en wil naar die club verhuizen. Ajax en PSV kwamen er echter niet uit, nadat Feyenoord zich ook had gemeld voor de speler. De Rotterdammers zijn inmiddels afgehaakt en PSV zit ook in de wachtkamer. Niet leuk voor Perez. "Het is een grote teleurstelling deze situatie. Het liefst vertrek ik, maar in deze situatie sta ik overalvoor open. Dus ook Ajax. Voorlopig blijf ik hier." Hij mag dan teleurgesteld zijn, hij wist zich gesterkt door de supporters die voor hem applaudiseerden. "Ik voel me geen paria", zegt hij eerlijk, "ik ben goed opgevanbgen door de spelers. Ik ben alleen erg teleurgesteld."
410 toch nu?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:19 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien dat ik ook ga verhuizen in het stadion, maar twijfel nog een beetje.
Klopt.quote:
Wat heeft hij?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:26 schreef denthemen het volgende:
Hoor Van Geel nu op AT5 dan, goeie instelling!
Wat zegt hij?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:26 schreef denthemen het volgende:
Hij zegt dat het buitenland denkt dat Nederland een land is waar men maar gewoon goedkoop spelers kan halen, hij vind dat belachelijkquote:
Omdat ik in eerste instantie afgepoeierd werd op de telefoon omdat de vol boel zat, vervolgens gingen ze mensen verplaatsen waardoor er plaatsen vrijkwamen en ik had waarschijnlijk mazzel dat ik vlak daarvoor als één van de eersten misgreep.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:13 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Kweet ook niet hoe je erbij kwam![]()
Vertel...quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:26 schreef denthemen het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij zegt dat het buitenland denkt dat Nederland een land is waar men maar gewoon goedkoop spelers kan halen, hij vind dat belachelijk
Iddquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:31 schreef denthemen het volgende:
OMG, dat keepersshirt, LELIJK!!
Roze?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:31 schreef denthemen het volgende:
OMG, dat keepersshirt, LELIJK!!
Geel met rood etc. maar er zit een soort van doelnet op getekend of zoquote:
Klinkt ontzettend lelijk. Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geel met rood etc. maar er zit een soort van doelnet op getekend of zo
Eén te weinig, wij hadden er drie moeten hebben en PSV één.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:33 schreef denthemen het volgende:
Btw, de sterren boven het embleem zijn wel mooi
Laat Stekelenburg hem eerst maar eens durven aan te trekkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:36 schreef BB-boy het volgende:
Dat de tegenstander er maar flink van mag schrikken.
KENNETH MOET BLIJVEN! (.nl?)quote:Perez voelt zich gesterkt door fans en spelers
Tegenover Highlow.nl liet Kenneth Perez zihc gesterkt te voelen door de positieve reacties. Hij werd door de fans op de training positief benaderd
"Het is een grote teleurstelling deze situatie. Het liefst vertrek ik, maar in deze situatie sta ik overal voor open. Dus ook Ajax. Voorlopig blijf ik hier. Ik voel me geen paria", zegt hij eerlijk, "ik ben goed opgevangen door de spelers. Ik ben alleen erg teleurgesteld."
Ik teken ervoor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:44 schreef M0NTANA het volgende:
Henk ten Cate zei bij zijn aanstelling, dat hij aan het einde van zijn contract (2008) uit de voetballerij wil stappen. Co Adriaanse zou niet Feyenoord gegaan zijn, aangezien er al een akkoord is tussen hem en Martin van Geel. Vanaf komende zomer zou Cootje een tweede kans krijgen bij Ajax, dus wellicht moet Kenneth Perez daar maar op wachten? Nog één seizoen vanaf de bank, met redelijk wat invalbeurten van twintig minuten, en dan volgend jaar knallen!
Ik niet, maar Perez miss. wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:08 schreef BB-boy het volgende:
Of je daarover nou moeten treuren.
quote:De Graafschap - Ajax
04 jul 2007
Eredivisie
Stadion De Vijverberg
Zondag 19 augustus, 12.30 uur
1 kaart per uitkaart
Vrij vervoer
Het vooroverleg heeft inmiddels plaatsgevonden. Er is afgesproken dat Ajax supporters op eigen vervoer
mogen afreizen. Informatie kaartverkoop volgt t.z.t.
Ach, die weten niet wat hun overkomt door al die transfers. Des te harder is de klap wanneer ze in eigen huis van de mat worden gespeeld door Ons Aller Ajax.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:12 schreef BigFire het volgende:
feyenoord huurt Nuri Sahin.. en moet je die verwaande reacties lezen in hun topic: 'is ie niet te koop?' en '' etc.
ze mogen hun handjes dichtknijpen met zo'n talent.
Eigen vervoer?quote:
Ja, super toch? Hopen dat iedereen nog op vakantie is als de verkoop begint, zodat ik ook nog een kans maak op een kaartje.quote:
Vet, eindelijk weer eens naar de mac wanneer het ons uitkomt =Dquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eigen vervoer?Wel jammer dat het op zondag om 12.30 uur is, had liever zaterdagavond gehad.
He, ik sta er op en m'n gezicht is niet geblurred!quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:22 schreef Urquhart het volgende:
Fotoverslag training: http://www.ajax-4-ever.nl/Fotoverslag/1etraining/1etraining.htm
Ik zie vooral rook.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:22 schreef Urquhart het volgende:
Fotoverslag training: http://www.ajax-4-ever.nl/Fotoverslag/1etraining/1etraining.htm
quote:Perez teleurgesteld in houding Ajax
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 5 juli om 15:26
Kenneth Perez is teleurgesteld in Ajax. De Deense aanvaller verscheen donderdag duidelijk tegen zijn zin op de eerste training van de bekerkampioen.
“Ik hoop dat er nog snel iets veranderd'', verklaarde Perez nadat hij uitbundig door duizenden aanwezige supporters van Ajax was toegejuicht. “Laten we duidelijk zijn. Aan steun van de aanhang heeft het natuurlijk nooit ontbroken. Supporters zien waarschijnlijk ook dat ik afgelopen jaar een hoog rendement heb gehaald. Ik wil echter meer. Ik wil geen wisselspeler zijn. Ik wil alles spelen.''
Perez leek de afgelopen weken op een transfer naar PSV af te stevenen, maar de moeizame onderhandelingen tussen de Eindhovenaren en werkgever Ajax heeft de overgang definitief in een impasse doen belanden en lijkt van de baan. De landskampioen heeft inmiddels zijn verkenningstocht naar nieuwe offensieve spelers voortgezet.
Technisch directeur Martin van Geel respecteert de mening van Perez. “Kenneth hoeft van ons niet weg. Maar we willen hem ook niet in de weg staan. Het is echter niet zo dat we hem zo maar van de hand doen. Perez wilde eerst naar Feyenoord. Ajax en Feyenoord waren akkoord over de transfersom. Kenneth wilde echter toen toch naar PSV. Dat vinden we bij Ajax ook best. Maar dan moet PSV wel net zoveel als Feyenoord betalen. In dat geval verhuist Perez naar PSV.''
Veel vertrouwen hebben de Eindhovenaren niet meer om met Ajax opnieuw aan de onderhandelingstafel voor Perez te gaan zitten. De eerstgenoemde lijkt van dit alles dan ook een prestigestrijd te maken, aangezien een het te overbruggen bedrag van 600.000 euro voor PSV-begrippen normaal gesproken geen issue hoeft te zijn.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:31 schreef ericajax het volgende:
kword er echt doodziek van, kbel al 5,5 uur lang, en overal leesk weer mensen JAA seizoenskaart voor 411 geregeld!
Was wel redelijk heerlijke pyro verder saai, beetje bier gedronkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft vak 410 nog iets moois in petto?
Kanuquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:47 schreef Nashje het volgende:
Ajax zoekt nog een spits
AMSTERDAM (ANP) - Trainer Henk ten Cate van Ajax wil zijn ploeg zo snel mogelijk met een centrumspits versterken. ,,Ik ben heel blij met de huidige selectie'', stelde de oefenmeester.
,,Maar er moet nog een spits bij. Zo'n jongen die een wedstrijd die op slot zit toch nog kan beslissen. We hebben al iemand op het oog. Even afwachten dus.''
Ten Cate verklaarde donderdag na de drukbezochte eerste training van Ajax voor het nieuwe seizoen dat zijn ploeg sterker is geworden. ,,De belangrijkste spelers zijn vooralsnog gebleven. Zoals het er nu uitziet blijft ook Wesley Sneijder. Daar zijn we natuurlijk heel blij mee.''
Kanu, Shota of Patrick?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:50 schreef Wooldoor het volgende:
Laat het aub Kanu zijn die ze op het oog hebben.
We hebben al iemand voor in het pak van Luckyquote:
Ik geloofde dat jij gisteren een opmerking maakte over niet teruglezen........quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:36 schreef Longmen het volgende:
Geen Berends (gelukkig)
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=94452/sc=297027
Nee ik niet. Ik loop eerder vaak achter de feiten aan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:14 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Ik geloofde dat jij gisteren een opmerking maakte over niet teruglezen........
Ons Aller Ajax jaquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:14 schreef ericajax het volgende:
wat is dit voor club? 5 over 4 en de klantenservice al gesloten, kzit godverdomme 6 uur lang te bellen, maar helpen ho maar
Niks over de club hé!quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:14 schreef ericajax het volgende:
wat is dit voor club? 5 over 4 en de klantenservice al gesloten, kzit godverdomme 6 uur lang te bellen, maar helpen ho maar
nee, alleen bellenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niks over de club hé!![]()
De klantenservice is kut ja.. kon je niet langsgaan?
Ze zitten er ook maar met vier man daar aan de telefoon. En van die vier zit er ééntje constant cop vi.nl te kijken en de ander haalt om de vijf minuten koffie. Maar dat heb je niet van mij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:19 schreef ericajax het volgende:
[..]
nee, alleen bellen![]()
ksnap nie dat ze voor zo'n drukke dag nie ff een zooi telefonisten nemen, zodat alles geregeld kan worden, kank morgen om 10 uur weer gaan bellen![]()
En de 3e zit constant op FOK! het Ajaxtopic te lezenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze zitten er ook maar met vier man daar aan de telefoon. En van die vier zit er ééntje constant cop vi.nl te kijken en de ander haalt om de vijf minuten koffie. Maar dat heb je niet van mij.![]()
en die wil juist basis speler wordenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:49 schreef Robar het volgende:
Koevermans lijkt me wel wat
Maar ja, die moet geloof ik 6 miljoen kosten?
Ach, de bank van Ajax is nog altijd een verbetering tov de bank van AZ.quote:
Arveladzequote:Op donderdag 5 juli 2007 17:36 schreef Madine het volgende:
Had nu gewoon Arveladze gezegd, dan had ik een plaatje van Archil kunnen posten
Chivu heeft gelijk, hij moet nu nog even goed z'n zakken vullen en dan kan 'ie over een jaartje of 3 á 4 terug naar Ajax.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:16 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Chivu vind 5 miljoen per jaar te weinig bij Real
Andrej Demtsjenkoquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:47 schreef Nashje het volgende:
Ajax zoekt nog een spits
Stel dat we iedereen weten te behouden, dan is dit de beste transferperiode ooit.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:32 schreef devv05 het volgende:
Dit moet echt de meest saaie transferperiode ooit zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |