kan je nie ff voor mij bellen, jij komt er wel doorquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:08 schreef kevin6188 het volgende:
Lol. Net teruggebeld. SCC voor 411! Kon nu ineens wel.
Ff op naar supportersbalie voor de uitkaart dus.
Kweet ook niet hoe je erbij kwamquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:08 schreef kevin6188 het volgende:
Lol. Net teruggebeld. SCC voor 411! Kon nu ineens wel.
Ff op naar supportersbalie voor de uitkaart dus.
quote:Hij had al in Eindhoven willen voetballen, maar meldde zich donderdag als eerste op het trainingsveld van Ajax Amsterdam. Ondanks zijn mislukte transfer naar PSV voelt de aanvaller zich geen paria. "Ik ben goed opgevangen door de spelers." De supporters staken vuurwerk af en verwelkomden hem met applaus.
Dat Kenneth Perez zich donderdag als eerste bij het trainingsveld meldde ligt in zijn aard. De aanvaller wil graag spelen en had daarom nu ook graag bij PSV op het veld gestaan. Perez verwacht in Eindhoven meer te spelen en wil naar die club verhuizen. Ajax en PSV kwamen er echter niet uit, nadat Feyenoord zich ook had gemeld voor de speler. De Rotterdammers zijn inmiddels afgehaakt en PSV zit ook in de wachtkamer. Niet leuk voor Perez. "Het is een grote teleurstelling deze situatie. Het liefst vertrek ik, maar in deze situatie sta ik overalvoor open. Dus ook Ajax. Voorlopig blijf ik hier." Hij mag dan teleurgesteld zijn, hij wist zich gesterkt door de supporters die voor hem applaudiseerden. "Ik voel me geen paria", zegt hij eerlijk, "ik ben goed opgevanbgen door de spelers. Ik ben alleen erg teleurgesteld."
410 toch nu?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:19 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien dat ik ook ga verhuizen in het stadion, maar twijfel nog een beetje.
Klopt.quote:
Wat heeft hij?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:26 schreef denthemen het volgende:
Hoor Van Geel nu op AT5 dan, goeie instelling!
Wat zegt hij?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:26 schreef denthemen het volgende:
Hij zegt dat het buitenland denkt dat Nederland een land is waar men maar gewoon goedkoop spelers kan halen, hij vind dat belachelijkquote:
Omdat ik in eerste instantie afgepoeierd werd op de telefoon omdat de vol boel zat, vervolgens gingen ze mensen verplaatsen waardoor er plaatsen vrijkwamen en ik had waarschijnlijk mazzel dat ik vlak daarvoor als één van de eersten misgreep.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:13 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Kweet ook niet hoe je erbij kwam![]()
Vertel...quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:26 schreef denthemen het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij zegt dat het buitenland denkt dat Nederland een land is waar men maar gewoon goedkoop spelers kan halen, hij vind dat belachelijk
Iddquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:31 schreef denthemen het volgende:
OMG, dat keepersshirt, LELIJK!!
Roze?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:31 schreef denthemen het volgende:
OMG, dat keepersshirt, LELIJK!!
Geel met rood etc. maar er zit een soort van doelnet op getekend of zoquote:
Klinkt ontzettend lelijk. Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geel met rood etc. maar er zit een soort van doelnet op getekend of zo
Eén te weinig, wij hadden er drie moeten hebben en PSV één.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:33 schreef denthemen het volgende:
Btw, de sterren boven het embleem zijn wel mooi
Laat Stekelenburg hem eerst maar eens durven aan te trekkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:36 schreef BB-boy het volgende:
Dat de tegenstander er maar flink van mag schrikken.
KENNETH MOET BLIJVEN! (.nl?)quote:Perez voelt zich gesterkt door fans en spelers
Tegenover Highlow.nl liet Kenneth Perez zihc gesterkt te voelen door de positieve reacties. Hij werd door de fans op de training positief benaderd
"Het is een grote teleurstelling deze situatie. Het liefst vertrek ik, maar in deze situatie sta ik overal voor open. Dus ook Ajax. Voorlopig blijf ik hier. Ik voel me geen paria", zegt hij eerlijk, "ik ben goed opgevangen door de spelers. Ik ben alleen erg teleurgesteld."
Ik teken ervoor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:44 schreef M0NTANA het volgende:
Henk ten Cate zei bij zijn aanstelling, dat hij aan het einde van zijn contract (2008) uit de voetballerij wil stappen. Co Adriaanse zou niet Feyenoord gegaan zijn, aangezien er al een akkoord is tussen hem en Martin van Geel. Vanaf komende zomer zou Cootje een tweede kans krijgen bij Ajax, dus wellicht moet Kenneth Perez daar maar op wachten? Nog één seizoen vanaf de bank, met redelijk wat invalbeurten van twintig minuten, en dan volgend jaar knallen!
Ik niet, maar Perez miss. wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:08 schreef BB-boy het volgende:
Of je daarover nou moeten treuren.
quote:De Graafschap - Ajax
04 jul 2007
Eredivisie
Stadion De Vijverberg
Zondag 19 augustus, 12.30 uur
1 kaart per uitkaart
Vrij vervoer
Het vooroverleg heeft inmiddels plaatsgevonden. Er is afgesproken dat Ajax supporters op eigen vervoer
mogen afreizen. Informatie kaartverkoop volgt t.z.t.
Ach, die weten niet wat hun overkomt door al die transfers. Des te harder is de klap wanneer ze in eigen huis van de mat worden gespeeld door Ons Aller Ajax.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:12 schreef BigFire het volgende:
feyenoord huurt Nuri Sahin.. en moet je die verwaande reacties lezen in hun topic: 'is ie niet te koop?' en '' etc.
ze mogen hun handjes dichtknijpen met zo'n talent.
Eigen vervoer?quote:
Ja, super toch? Hopen dat iedereen nog op vakantie is als de verkoop begint, zodat ik ook nog een kans maak op een kaartje.quote:
Vet, eindelijk weer eens naar de mac wanneer het ons uitkomt =Dquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eigen vervoer?Wel jammer dat het op zondag om 12.30 uur is, had liever zaterdagavond gehad.
He, ik sta er op en m'n gezicht is niet geblurred!quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:22 schreef Urquhart het volgende:
Fotoverslag training: http://www.ajax-4-ever.nl/Fotoverslag/1etraining/1etraining.htm
Ik zie vooral rook.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:22 schreef Urquhart het volgende:
Fotoverslag training: http://www.ajax-4-ever.nl/Fotoverslag/1etraining/1etraining.htm
quote:Perez teleurgesteld in houding Ajax
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 5 juli om 15:26
Kenneth Perez is teleurgesteld in Ajax. De Deense aanvaller verscheen donderdag duidelijk tegen zijn zin op de eerste training van de bekerkampioen.
“Ik hoop dat er nog snel iets veranderd'', verklaarde Perez nadat hij uitbundig door duizenden aanwezige supporters van Ajax was toegejuicht. “Laten we duidelijk zijn. Aan steun van de aanhang heeft het natuurlijk nooit ontbroken. Supporters zien waarschijnlijk ook dat ik afgelopen jaar een hoog rendement heb gehaald. Ik wil echter meer. Ik wil geen wisselspeler zijn. Ik wil alles spelen.''
Perez leek de afgelopen weken op een transfer naar PSV af te stevenen, maar de moeizame onderhandelingen tussen de Eindhovenaren en werkgever Ajax heeft de overgang definitief in een impasse doen belanden en lijkt van de baan. De landskampioen heeft inmiddels zijn verkenningstocht naar nieuwe offensieve spelers voortgezet.
Technisch directeur Martin van Geel respecteert de mening van Perez. “Kenneth hoeft van ons niet weg. Maar we willen hem ook niet in de weg staan. Het is echter niet zo dat we hem zo maar van de hand doen. Perez wilde eerst naar Feyenoord. Ajax en Feyenoord waren akkoord over de transfersom. Kenneth wilde echter toen toch naar PSV. Dat vinden we bij Ajax ook best. Maar dan moet PSV wel net zoveel als Feyenoord betalen. In dat geval verhuist Perez naar PSV.''
Veel vertrouwen hebben de Eindhovenaren niet meer om met Ajax opnieuw aan de onderhandelingstafel voor Perez te gaan zitten. De eerstgenoemde lijkt van dit alles dan ook een prestigestrijd te maken, aangezien een het te overbruggen bedrag van 600.000 euro voor PSV-begrippen normaal gesproken geen issue hoeft te zijn.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:31 schreef ericajax het volgende:
kword er echt doodziek van, kbel al 5,5 uur lang, en overal leesk weer mensen JAA seizoenskaart voor 411 geregeld!
Was wel redelijk heerlijke pyro verder saai, beetje bier gedronkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft vak 410 nog iets moois in petto?
Kanuquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:47 schreef Nashje het volgende:
Ajax zoekt nog een spits
AMSTERDAM (ANP) - Trainer Henk ten Cate van Ajax wil zijn ploeg zo snel mogelijk met een centrumspits versterken. ,,Ik ben heel blij met de huidige selectie'', stelde de oefenmeester.
,,Maar er moet nog een spits bij. Zo'n jongen die een wedstrijd die op slot zit toch nog kan beslissen. We hebben al iemand op het oog. Even afwachten dus.''
Ten Cate verklaarde donderdag na de drukbezochte eerste training van Ajax voor het nieuwe seizoen dat zijn ploeg sterker is geworden. ,,De belangrijkste spelers zijn vooralsnog gebleven. Zoals het er nu uitziet blijft ook Wesley Sneijder. Daar zijn we natuurlijk heel blij mee.''
Kanu, Shota of Patrick?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:50 schreef Wooldoor het volgende:
Laat het aub Kanu zijn die ze op het oog hebben.
We hebben al iemand voor in het pak van Luckyquote:
Ik geloofde dat jij gisteren een opmerking maakte over niet teruglezen........quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:36 schreef Longmen het volgende:
Geen Berends (gelukkig)
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=94452/sc=297027
Nee ik niet. Ik loop eerder vaak achter de feiten aan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:14 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Ik geloofde dat jij gisteren een opmerking maakte over niet teruglezen........
Ons Aller Ajax jaquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:14 schreef ericajax het volgende:
wat is dit voor club? 5 over 4 en de klantenservice al gesloten, kzit godverdomme 6 uur lang te bellen, maar helpen ho maar
Niks over de club hé!quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:14 schreef ericajax het volgende:
wat is dit voor club? 5 over 4 en de klantenservice al gesloten, kzit godverdomme 6 uur lang te bellen, maar helpen ho maar
nee, alleen bellenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niks over de club hé!![]()
De klantenservice is kut ja.. kon je niet langsgaan?
Ze zitten er ook maar met vier man daar aan de telefoon. En van die vier zit er ééntje constant cop vi.nl te kijken en de ander haalt om de vijf minuten koffie. Maar dat heb je niet van mij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:19 schreef ericajax het volgende:
[..]
nee, alleen bellen![]()
ksnap nie dat ze voor zo'n drukke dag nie ff een zooi telefonisten nemen, zodat alles geregeld kan worden, kank morgen om 10 uur weer gaan bellen![]()
En de 3e zit constant op FOK! het Ajaxtopic te lezenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze zitten er ook maar met vier man daar aan de telefoon. En van die vier zit er ééntje constant cop vi.nl te kijken en de ander haalt om de vijf minuten koffie. Maar dat heb je niet van mij.![]()
en die wil juist basis speler wordenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:49 schreef Robar het volgende:
Koevermans lijkt me wel wat
Maar ja, die moet geloof ik 6 miljoen kosten?
Ach, de bank van Ajax is nog altijd een verbetering tov de bank van AZ.quote:
Arveladzequote:Op donderdag 5 juli 2007 17:36 schreef Madine het volgende:
Had nu gewoon Arveladze gezegd, dan had ik een plaatje van Archil kunnen posten
Chivu heeft gelijk, hij moet nu nog even goed z'n zakken vullen en dan kan 'ie over een jaartje of 3 á 4 terug naar Ajax.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:16 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Chivu vind 5 miljoen per jaar te weinig bij Real
Andrej Demtsjenkoquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:47 schreef Nashje het volgende:
Ajax zoekt nog een spits
Stel dat we iedereen weten te behouden, dan is dit de beste transferperiode ooit.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:32 schreef devv05 het volgende:
Dit moet echt de meest saaie transferperiode ooit zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |