Moet je het er nu echt invrijven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bigtoli, Bertolli, hamburger, patat whatever............die biatch heeft wel de 2e set![]()
Wel even de game maken Kraaiquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goeie start van de 3e, doorzetten nu.
quote:
En zo doet ze datquote:
Of NIET naar de backhand van Kraaiquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:38 schreef RayMania het volgende:
Die Bartoli mag echt wel eens een bal in het net slaan.
Bokitoquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op Canvas maken ze zich klaar voor de clash tussen Serena en Juju![]()
Die finale heb ik in mijn prono staan, dikke kans dat het gerealiseerd gaat wordenquote:
Die wil je niet voor het slapen gaan zienquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op Canvas maken ze zich klaar voor de clash tussen Serena en Juju![]()
Everybody makes mistakes; So does God.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die wil je niet voor het slapen gaan zien. Mijn god, twee gedrochten tegen elkaar.
Geen pt tegenquote:
Ik heb zin om haar te slaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:45 schreef BVO het volgende:
Ik word heel nerveus van die zenuwtrekken van Bartoli.
Als je 'm wint zonder punt van de tegenpartij, dus uitslaan na 40-0 of 0-40.quote:
Om de BBC te quoten "and now , the match we where all looking for from the moment we saw the draws of the tournament ..."quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die wil je niet voor het slapen gaan zien. Mijn god, twee gedrochten tegen elkaar.
Ik ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:45 schreef BVO het volgende:
Ik word heel nerveus van die zenuwtrekken van Bartoli.
dan vraag ik persoonlijk een perm ban aan bij Dannyquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ook
wel mooi om een gifje van te maken![]()
ahhh, ben dus niet de enigste. Wordt gek van die big.quote:
Dat is een game die gespeeld wordt met liefdequote:
Moet je ff op nieuwe topic´s klikken als de vorige vol zit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:47 schreef Tim86 het volgende:
en weer 10 minuten moeten wachten voordat de topic zichtbaar was
ge zijt tog enne Vlaming ? Juju ist niequote:Op woensdag 4 juli 2007 17:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Allez Juju , klop dat mens terug naar Bokito ...![]()
Ik heb mn eerste ban net bijna gekregen, voor juigen voor Mariaquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:47 schreef Daklem het volgende:
[..]
dan vraag ik persoonlijk een perm ban aan bij Danny![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn verwachting:quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:47 schreef Ambrosius het volgende:
Eens kijken hoe fit Serena is.
Ja mooi was datquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:49 schreef Ambrosius het volgende:
Serena is fit.
Eerste punt meteen VOL tegen Henin aangeslagen.
Psst...Krajicek is 10 kg zwaarder dan Bartoli.quote:
ja maar niet zo dikquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Psst...Krajicek is 10 kg zwaarder dan Bartoli.
Mijn opinie is momenteel niet echt gebaseerd op feitenquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben altijd al veel meer fan van Henin geweest dan van die giecheltrut uit Bree ...quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:49 schreef AminBen het volgende:
[..]
ge zijt tog enne Vlaming ? Juju ist nie![]()
Dan is dr weegschaal kapotquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En een stuk langer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Niet staan janken, tennissen!
Snel effe een Macmenu gescoordquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:53 schreef AminBen het volgende:
Die break heeft Bartoli eccht goed gedaan
Ik snap al die antipathie tegen Bartoli niet. Oke, ze is wat forser van postuur, maar dat zou je ook van Krajicek kunnen zeggen. Aan haar gedrag is niet zo veel op te merken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:54 schreef BB-boy het volgende:
En iedereen maar die Bartoli uitlachen
Ik gun het haar wel.
dat die tsjechische het zelf weggeeft konden we ook niet weten..quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:54 schreef BB-boy het volgende:
Ik gun het haar wel.
Dat is een speciaal soort verband om ontstekingen tegen te gaan ofzoiets.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat heeft Justine voor zwart bij haar schenen?
ik erger me aan haar vanwege haar gedrag op de baan........haar vervelende trekjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:54 schreef BB-boy het volgende:
Ik gun het haar wel.
Eens, als Bartoli zou doen wat Misa doet zouden we hier met z'n allen d'r belachelijk maken.....quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik snap al die antipathie tegen Bartoli niet. Oke, ze is wat forser van postuur, maar dat zou je ook van Krajicek kunnen zeggen. Aan haar gedrag is niet zo veel op te merken.
Inderdaad, ze verliest teveel energie en concentratie aan al die capriolen (schelden, racket slaan op de grond).quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:55 schreef Ambrosius het volgende:
Nee, dit is gebeurd, Krajicek moet mentaal nog groeien.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:55 schreef djstoffel het volgende:
lotgenoot waarschijnlijk
Ik kan er niets aan doen, maar ik ben ook voor Bartoli..ik weet echt niet hoe het komtquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:54 schreef BB-boy het volgende:
Ik gun het haar wel.
Lachen ze niet juist Krajicek uit? Vanwege dat gegil?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:54 schreef BB-boy het volgende:
Ik gun het haar wel.
Oprotten hier dan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:56 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar ik ben ook voor Bartoli..ik weet echt niet hoe het komt![]()
Ga fietsen naar GS ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:56 schreef SteveBallmer het volgende:
Kunnen die Belgen deaud please?
1; ze is Fransquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik snap al die antipathie tegen Bartoli niet. Oke, ze is wat forser van postuur, maar dat zou je ook van Krajicek kunnen zeggen. Aan haar gedrag is niet zo veel op te merken.
Ze is kneiter irritant met haar debiele opslag en haar gehups.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
6. Ze heeft een arrogante uitstraling.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:56 schreef Daklem het volgende:
[..]
1; ze is Frans
2; ze is dik
3; ze heeft een gay opslag
4; ze is dik
5; ze is Frans
genoeg puntjes voor je opgesommd?![]()
Neuj beetje tegenstand is ook wel aardig.quote:
Krajicek niet gelukkigquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:57 schreef Schimpie het volgende:
[..]
6. Ze heeft een arrogante uitstraling.
Na de break wel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:58 schreef Ericr het volgende:
Dat gehup is wel irritant, maar als Bartoli wint is het verdiend.
Dattuh dusquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:56 schreef Daklem het volgende:
[..]
1; ze is Frans
2; ze is dik
3; ze heeft een gay opslag
4; ze is dik
5; ze is Frans
genoeg puntjes voor je opgesommd?![]()
Daar had ze tegen Jankovic dan blijkbaar geen last vanquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
komaaaaaaan ik geloof er nog in!
maar dan wel deze game ff winnen
die zeug stikt straks ook in zenuwen
Stakker.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Technisch had Krajicek kunnen winnen vandaag, mentaal heeft ze verloren van die spastische Franse freak of nature.
Wel goeie vergelijking denk ik, qua tennis beter dan tegenstander, maar mentaal zo enorm labiel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:00 schreef TheGeneral het volgende:
Krajicek lijkt Chakvetadze wel.
Je bent zelf labielquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:00 schreef Ambrosius het volgende:
En weer janken, mentaal wel erg labiel.
Als Bartoli zo blijft serveren als sinds de regenbreak, nooit, ze krijgt amper puntent tegen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
ze moet het geloof weer krijgen! En dat kan via deze wederopstanding, komaaaan!
quote:
Djeezus, alleen omdat ik niet voor Krajicek ben moet ik oprotten?quote:
Als je niet voor de Nederlander bent, ben je niet goed wijs imo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Djeezus, alleen omdat ik niet voor Krajicek ben moet ik oprotten?
Kun je niet lezen ofzo? Dit is het WIMBLEDON #27 topic niet het Grote Misa fantopic.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:05 schreef jaspah het volgende:
hm oke.. nu moet ze zeg maar de komende 5 3 games winnen.. het kan wel.. maarja
Duitserquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:05 schreef Shivo het volgende:
Typisch hollands om nu al te zeggen dat ze verloren heeft.
Tsja ik ben ook voor de Nederlandse, maar qua tennis is Bartoli deze 2 sets gewoon beter.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je niet voor de Nederlander bent, ben je niet goed wijs imo.
Ik ben alleen voor Krajicek omdat ze Nederlands is, maar hoe sommige hier de tegenstandster belachelijk maken is wel heel triest. Terwijl ze niet zo loopt te miepen als Krajicek doet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zoals Misa nu speelt is er geen redden meer aan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:05 schreef Shivo het volgende:
Doe eens ff kalm aan joh en loop niet zo te zeiken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Djeezus, alleen omdat ik niet voor Krajicek ben moet ik oprotten?
Kun je niet lezen ofzo? Dit is het WIMBLEDON #27 topic niet het Grote Misa fantopic.![]()
Dat gezeik op RTL de hele tijd wees blij dat RTL het uitzend bij de NOS had je dit niet live gezien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:05 schreef Rumille het volgende:
Kut op met die kut reclames, vuile kut RTL 7 kutsukkels.
Zo![]()
Dat vind ik ook altijd strontirritantquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:05 schreef Shivo het volgende:
Mad TV.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef Schimpie het volgende:
Ach over en gedaan dan maar.
[afbeelding]
Imo ben je niet goed wijs als je mensen niet gewoon in hun waarde laat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Belachelijk idd, kinderachtig ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef BB-boy het volgende:
Ik ben alleen voor Krajicek omdat ze Nederlands is, maar hoe sommige hier de tegenstandster belachelijk maken is wel heel triest. Terwijl ze niet zo loopt te miepen als Krajicek doet.
Ze speelt niet tegen Mathieu, die zou 'm nog wegchoken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:05 schreef Shivo het volgende:
Daarom ben ik ook Bartoliquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Tsja ik ben ook voor de Nederlandse, maar qua tennis is Bartoli deze 2 sets gewoon beter.
Hou ik je aanquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Bartoli dit nog weg geeft, drink ik mijn eigen urine.
Om de set te winnen niet, maar 5-5 is al genoeg om lucht te hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
5 lijkt me beter. 6-5 is niet genoeg.
En ondertussen loopt ze als een dartele hinde naar alle ballen toe ...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef Piet_Veerman het volgende:
Wel humor dat die Bokito dat toneelstukje van die blessure gewoon voortzet. Geen mens die het serieus nam en zij komt de baan op met een been dat ingepakt is alsof ze een oorlogswond heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |