quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Niet staan janken, tennissen!
Snel effe een Macmenu gescoordquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:53 schreef AminBen het volgende:
Die break heeft Bartoli eccht goed gedaan
Ik snap al die antipathie tegen Bartoli niet. Oke, ze is wat forser van postuur, maar dat zou je ook van Krajicek kunnen zeggen. Aan haar gedrag is niet zo veel op te merken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:54 schreef BB-boy het volgende:
En iedereen maar die Bartoli uitlachen
Ik gun het haar wel.
dat die tsjechische het zelf weggeeft konden we ook niet weten..quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:54 schreef BB-boy het volgende:
Ik gun het haar wel.
Dat is een speciaal soort verband om ontstekingen tegen te gaan ofzoiets.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat heeft Justine voor zwart bij haar schenen?
ik erger me aan haar vanwege haar gedrag op de baan........haar vervelende trekjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:54 schreef BB-boy het volgende:
Ik gun het haar wel.
Eens, als Bartoli zou doen wat Misa doet zouden we hier met z'n allen d'r belachelijk maken.....quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik snap al die antipathie tegen Bartoli niet. Oke, ze is wat forser van postuur, maar dat zou je ook van Krajicek kunnen zeggen. Aan haar gedrag is niet zo veel op te merken.
Inderdaad, ze verliest teveel energie en concentratie aan al die capriolen (schelden, racket slaan op de grond).quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:55 schreef Ambrosius het volgende:
Nee, dit is gebeurd, Krajicek moet mentaal nog groeien.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:55 schreef djstoffel het volgende:
lotgenoot waarschijnlijk
Ik kan er niets aan doen, maar ik ben ook voor Bartoli..ik weet echt niet hoe het komtquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:54 schreef BB-boy het volgende:
Ik gun het haar wel.
Lachen ze niet juist Krajicek uit? Vanwege dat gegil?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:54 schreef BB-boy het volgende:
Ik gun het haar wel.
Oprotten hier dan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:56 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar ik ben ook voor Bartoli..ik weet echt niet hoe het komt![]()
Ga fietsen naar GS ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:56 schreef SteveBallmer het volgende:
Kunnen die Belgen deaud please?
1; ze is Fransquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik snap al die antipathie tegen Bartoli niet. Oke, ze is wat forser van postuur, maar dat zou je ook van Krajicek kunnen zeggen. Aan haar gedrag is niet zo veel op te merken.
Ze is kneiter irritant met haar debiele opslag en haar gehups.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
6. Ze heeft een arrogante uitstraling.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:56 schreef Daklem het volgende:
[..]
1; ze is Frans
2; ze is dik
3; ze heeft een gay opslag
4; ze is dik
5; ze is Frans
genoeg puntjes voor je opgesommd?![]()
Neuj beetje tegenstand is ook wel aardig.quote:
Krajicek niet gelukkigquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:57 schreef Schimpie het volgende:
[..]
6. Ze heeft een arrogante uitstraling.
Na de break wel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:58 schreef Ericr het volgende:
Dat gehup is wel irritant, maar als Bartoli wint is het verdiend.
Dattuh dusquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:56 schreef Daklem het volgende:
[..]
1; ze is Frans
2; ze is dik
3; ze heeft een gay opslag
4; ze is dik
5; ze is Frans
genoeg puntjes voor je opgesommd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |