Daar had ze tegen Jankovic dan blijkbaar geen last vanquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
komaaaaaaan ik geloof er nog in!
maar dan wel deze game ff winnen
die zeug stikt straks ook in zenuwen
Stakker.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Technisch had Krajicek kunnen winnen vandaag, mentaal heeft ze verloren van die spastische Franse freak of nature.
Wel goeie vergelijking denk ik, qua tennis beter dan tegenstander, maar mentaal zo enorm labiel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:00 schreef TheGeneral het volgende:
Krajicek lijkt Chakvetadze wel.
Je bent zelf labielquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:00 schreef Ambrosius het volgende:
En weer janken, mentaal wel erg labiel.
Als Bartoli zo blijft serveren als sinds de regenbreak, nooit, ze krijgt amper puntent tegen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
ze moet het geloof weer krijgen! En dat kan via deze wederopstanding, komaaaan!
quote:
Djeezus, alleen omdat ik niet voor Krajicek ben moet ik oprotten?quote:
Als je niet voor de Nederlander bent, ben je niet goed wijs imo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Djeezus, alleen omdat ik niet voor Krajicek ben moet ik oprotten?
Kun je niet lezen ofzo? Dit is het WIMBLEDON #27 topic niet het Grote Misa fantopic.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:05 schreef jaspah het volgende:
hm oke.. nu moet ze zeg maar de komende 5 3 games winnen.. het kan wel.. maarja
Duitserquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:05 schreef Shivo het volgende:
Typisch hollands om nu al te zeggen dat ze verloren heeft.
Tsja ik ben ook voor de Nederlandse, maar qua tennis is Bartoli deze 2 sets gewoon beter.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je niet voor de Nederlander bent, ben je niet goed wijs imo.
Ik ben alleen voor Krajicek omdat ze Nederlands is, maar hoe sommige hier de tegenstandster belachelijk maken is wel heel triest. Terwijl ze niet zo loopt te miepen als Krajicek doet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zoals Misa nu speelt is er geen redden meer aan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:05 schreef Shivo het volgende:
Doe eens ff kalm aan joh en loop niet zo te zeiken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Djeezus, alleen omdat ik niet voor Krajicek ben moet ik oprotten?
Kun je niet lezen ofzo? Dit is het WIMBLEDON #27 topic niet het Grote Misa fantopic.![]()
Dat gezeik op RTL de hele tijd wees blij dat RTL het uitzend bij de NOS had je dit niet live gezien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:05 schreef Rumille het volgende:
Kut op met die kut reclames, vuile kut RTL 7 kutsukkels.
Zo![]()
Dat vind ik ook altijd strontirritantquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:05 schreef Shivo het volgende:
Mad TV.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef Schimpie het volgende:
Ach over en gedaan dan maar.
[afbeelding]
Imo ben je niet goed wijs als je mensen niet gewoon in hun waarde laat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Belachelijk idd, kinderachtig ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef BB-boy het volgende:
Ik ben alleen voor Krajicek omdat ze Nederlands is, maar hoe sommige hier de tegenstandster belachelijk maken is wel heel triest. Terwijl ze niet zo loopt te miepen als Krajicek doet.
Ze speelt niet tegen Mathieu, die zou 'm nog wegchoken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:05 schreef Shivo het volgende:
Daarom ben ik ook Bartoliquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Tsja ik ben ook voor de Nederlandse, maar qua tennis is Bartoli deze 2 sets gewoon beter.
Hou ik je aanquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Bartoli dit nog weg geeft, drink ik mijn eigen urine.
Om de set te winnen niet, maar 5-5 is al genoeg om lucht te hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
5 lijkt me beter. 6-5 is niet genoeg.
En ondertussen loopt ze als een dartele hinde naar alle ballen toe ...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef Piet_Veerman het volgende:
Wel humor dat die Bokito dat toneelstukje van die blessure gewoon voortzet. Geen mens die het serieus nam en zij komt de baan op met een been dat ingepakt is alsof ze een oorlogswond heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |