abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 juli 2007 @ 19:10:23 #101
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51237965
Anna is 10,5 maanden en zit nog in de maxi cosi. Dat moet ze nog een hele tijd, want de 9 kilo haalt ze nog lang niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 7 juli 2007 @ 22:16:52 #102
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51244040
Lekkere gedachte toch Yppy, dat ze nog steeds super veilig vervoerd wordt. Ik heb dat met Fleur, die past nog steeds in de 5-punts stoel en zolang het gaat blijft ze er ook in.
pi_51244193
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:10 schreef YPPY het volgende:
Anna is 10,5 maanden en zit nog in de maxi cosi. Dat moet ze nog een hele tijd, want de 9 kilo haalt ze nog lang niet.
Mikael was ook nog lang geen 9 kilo (beetje ondergewicht) hij is nu pas 9,5 kilo maar hij is wel heel erg lang. We hadden hem vorige week uit nood nog ff weer in de cosi gedaan maar hij kwam met zijn oren aan de rand en zijn kuiten ook over de rand. Ben toch maar thuis gebleven
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 22:24:24 #104
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51244344
Hoe lang is mika dan? want arwen is echt nog niet te groot, of is de maxicosi die wij hebben een grote ofzo
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_51251103
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:55 schreef p_iglet het volgende:
Cattie en Ive gefeliciteerd!!!

Hier gaat het nog steeds super
Hij was vandaag alweer op zijn geboortegewicht
Zojuist met Pepijn en papa naar het postkantoor gewandelt om de geboortekaartjes op de post te doen.
wat goed dat alles zo goed gaat!
En ik wil even zeggen dat ik helemaal verliefd ben op het kaartje Hij is echt super!
  zondag 8 juli 2007 @ 07:43:23 #106
108648 cattie
lieve moeder
pi_51253874
Kendahl, hartelijk gefeliciteerd met je eerste verjaardag! En PV met je eerste jaar moederschap.
Veel plezier vandaag!
pi_51255000
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 22:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Hoe lang is mika dan? want arwen is echt nog niet te groot, of is de maxicosi die wij hebben een grote ofzo
Mikael is 80 cm. En wij hebben een gewone maxi cosi. Niks geen rare ofzo.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zondag 8 juli 2007 @ 10:59:28 #108
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51255097
Kendahl, jij ook gefeliciteerd. Weer iemand die gaat.

Gaaaaf p_iglet, om samen die kaartjes te gaan posten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 8 juli 2007 @ 11:01:48 #109
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51255133
Dank jullie wel
Vandaag zijn mooiste, leukste, schattigste kleren en dan lekker vies maken met taart
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_51255135
Gefeliciteerd Kendahl en PV!
  zondag 8 juli 2007 @ 11:04:56 #111
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51255175
quote:
Op zondag 8 juli 2007 11:02 schreef owlet het volgende:
Gefeliciteerd Kendahl en PV!
Dankje!
oh jeugdsentiment: 'Meneer Uil'.
  † In Memoriam † zondag 8 juli 2007 @ 11:56:40 #112
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_51255968
Kendahl al 1! En jij ook al 1 jaar moeder, PV! Gefeliciteerd allebei
Bijzonder he, dat eerste jaar.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_51256204
kendahl gefeliciteerd
mama van 3 kids!
  zondag 8 juli 2007 @ 12:44:05 #114
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51256914
quote:
Op zondag 8 juli 2007 11:01 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Vandaag zijn mooiste, leukste, schattigste kleren en dan lekker vies maken met taart
Zó hoort dat!

Van harte PV!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_51263456
Kendahl gefeliciteerd!
  zondag 8 juli 2007 @ 17:36:01 #116
72481 appelsap
appelsap
pi_51264175
Kendahl en PV gefeliciteerd!
  zondag 8 juli 2007 @ 18:06:23 #117
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51265022
* Paradijsvogeltje snikkend en glimlachend afscheid neemt van babytijd
Tot ooit!!!!
  maandag 9 juli 2007 @ 08:06:33 #118
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_51281057
Wanneer mag je beginnen met yoghurt?
Lotte wil de fles niet meer drinken na de groentehap. Maar moet wel iets binnenkrijgen. Zou ik dan yoghurt kunnen doen?

Waarom gaat het zo snel, Lotte is over 4 maandjes ook alweer 1!
  maandag 9 juli 2007 @ 08:08:17 #119
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_51281064
OK, OK ... het is geen baby van mij, maar mijn zusje is vannacht bevallen van een jongen, dus ik ben voor het eerst oom geworden!

Vanmiddag op kraamvisite ... maar wat neem je in 's hemelsnaam mee als kraamkado
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  maandag 9 juli 2007 @ 08:14:04 #120
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51281096
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_51281112
Gefeliciteerd webspider ! Hoe heet hij ? Voor het eerste bezoekje ? Gewoon wat lekkers voor de moeder en een mooie bos bloemen !

Vandaag ga ik met de meiden naar het zkh, waarschijnlijk laatste controle. Daarna naar mijn school om daar met de flensjes te pimpen! KP moet dus ff opschieten, tis nu 8.15,moet ze nog voeden, leuk aankleden, zelf eten etc etc...heb er zin an !
  maandag 9 juli 2007 @ 08:18:11 #122
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51281118
Oeh leuk, showen! Geniet ervan, KP!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 9 juli 2007 @ 08:24:00 #123
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_51281161
quote:
Bedankt!

De jongen heet Gabriël
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  maandag 9 juli 2007 @ 09:24:49 #124
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_51281891
Gefeliciteerd met Gabriel. Als je iets blijvends zou willen geven, zou je bijvoorbeeld ook eens kunnen kijken of een bestekje (zilver, als je lekker bij kas zit...) of iets anders blijvends. Of spreek iets in op video/webcam weet ik wat, op cd rom, kan hij over x aantal jaar zijn oom bekijken.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 9 juli 2007 @ 09:56:47 #125
62233 Jelief
ikke lief!
pi_51282476
quote:
Op maandag 9 juli 2007 08:06 schreef ik80 het volgende:
Wanneer mag je beginnen met yoghurt?
Lotte wil de fles niet meer drinken na de groentehap. Maar moet wel iets binnenkrijgen. Zou ik dan yoghurt kunnen doen?

Waarom gaat het zo snel, Lotte is over 4 maandjes ook alweer 1!
Ja ze mag yoghurt,je kan ook kwark proberen dat is wat zachter van smaak en dan hoef je er weer geen zoete dingen in te doen(al is wat fruit in de yoghurt of kwark natuurlijk erg lekker!)

Met de kans dat ik bemoeizuchtig overkom:
Ik80 waarom móet ze nog iets binnen krijgen? Kan het zijn dat ze de fles niet wil omdat ze een volle maag heeft van de groentehap? Heb je al geprobeerd om die fles later te geven en dan de flessen over de dag wat anders verdelen?

En geniet van die 4 maanden hoor!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 9 juli 2007 @ 10:15:04 #126
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51282848
Gefeliciteerd met Gabriel.

Maud heeft het door ze teigert/kruipt. En de goede kant op. Nu ze het kan, kan ze oppeens ook weer kletsen. Dat heeft ze zolang ze met het kruipen bezig was niet gedaan. En gisteren waren we op visite waar ze ook honden hadden. Dat was voldoende motivatie voor d'r om te gaan kuipen. Vervolgens had ze de plek bereikt en was het een grote euforie. Alle klanken met bijbehorend volumebereik was weer te horen. Wat heerlijk. En ze heeft ook een nieuw huiltje whuhuhuhu. En rrrrrrrrr-huilen als ze moe is.
pi_51283231
Ik80 Kaith krijgt ook gewoon yoghurt ipv melk.

Ja zaterdag waren Lotte en Kaith alweer 8 maandjes argghh het gaat zo hard.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_51283282
Maud goed zo kom je het ook even hier voordoen??? Zitten en draaien op je rug oke maar iets doen op je buik nee hoor niet toe te bewegen. Als ik op mijn rug lig en dan schuif ik met mijn kont net zo lang dat ik er ook kom. Daar ben ik heel tevreden mee.
  maandag 9 juli 2007 @ 10:47:17 #129
141023 ik80
pi_51283644
Heb met het cb gebeld, ze mag idd die fles laten vervallen. Daarvoor mag ze yoghurt met roosvicee of kwark.
Qua eetmomenten zat ze goed op schema! Alleen weet ik niet, en ben ik vergeten te vragen hoeveel groente ze moet eten. Ze eet nu niet meer dan de hoeveelheid van een 4 maanden potje.Vanavond ga ik proberen zelf te koken (hoelang moeten worteltjes koken?)

Hoe gaat het met die kleine mibos?

Lotte vind buiten kruipen errug leuk!
Ze gaat vanalles pakken met pincetgreep, bloemetjes, miertjes, blaadjes enz. leuk om te zien.
Ze kletst ook wel wat, maar het lijkt op sjachereinig mummem, lachen joh!
pi_51283918
Ik80 ze mag 75 gram groente met 1 grote aardappel en 50 gram vlees. Heb even het lijstje hier van het cb en 100 ml yoghurt erachteraan. Ik doe het overigens altijd met fruit erdoor. Nou is Kaith een echt eter en vind de flessen helemaal niets meer. Alleen de ochtend en avondfles nog en verder niet. Het gaat echt heel goed met haar alleen ze wil nog steeds niet op haar buik of kruipen maar goed op je rug kan je ook de hele kamer door hoor!

Ze is flink ondeugend al op haar manier. Ze heeft ook een loopstoeltje en daar sjeest ze ook af en toe de kamer mee door en dan begint het afleren al. Nee niet aan de plant/video enz. En lachen als je zegt niet doen he? Het is echt zo leuk maar het gaat zo snel.

Papa is het enige wat ze echt duidelijk zegt en ook alleen tegen mijn lief en verder niet tegen mij ofzo. Zwaaien als wij dag dag zeggen en als er iemand weggaat dan zwaait ze ook uit zichzelf en klappen doet ze ook. Ze probeert zich ook op te trekken als ze in de box zit nu dus we hebben de box op de een naar laagste stand gezet gisteren. Ze kletst wel de hele dag maar daar kunnen we nog niets van maken.

Ik doe de worteltjes iets eerder en dan na vijf minuten kleingesneden de aardappel in hetzelfde pannetje. Even prikken wanneer het gaar is en anders even het gare eruit vissen en de rest zacht laten koken.
  maandag 9 juli 2007 @ 11:49:40 #131
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51285675
quote:
Op maandag 9 juli 2007 10:33 schreef Mibos het volgende:
Maud goed zo kom je het ook even hier voordoen??? Zitten en draaien op je rug oke maar iets doen op je buik nee hoor niet toe te bewegen. Als ik op mijn rug lig en dan schuif ik met mijn kont net zo lang dat ik er ook kom. Daar ben ik heel tevreden mee.
Alleen als jij voorkomt doen hoe ik kan zitten zonder voorover te vallen .
pi_51286119
Rechtop zitten Maud en dan niet te ver naar voren leunen en op tijd weer terug gaan haha
pi_51290111
Viev, ze zeggen dta je zo lang mogelijk moet rekken met de cosi. En ook al zitten de beentjes een beetje klem, het is nog altijd beter zo zitten dan andersom met een ongeluk.
Zelf heb ik een autostoel voor 0 tot en met 18 (? ) kilo die ik ook tegen de rijrichting in kan zitten. Die zijn groter en ruimer dan een cosi. Die staat standaard in mijn auto, voorin uiteraard . Frumsel vind het ook niets aan en draait zich half om naar buiten te kunnen kijken.

Ik ben trouwens fruit aan het pureren voor dochterlief. Iemand een tip zodat het wat dikker wordt? Het is nu zo'n slappe hap en loopt zo van der lepel af. Maar ze vind het heerlijk .
Volgende week alweer een half jaar !
pi_51290532
Nikky is het voor Dana een probleem om het iets grover te houden? Kaith wilde het prutje als het te vloeibaar was niet maar er een soort compote van gemaakt en dat wilde ze wel. Ze wilde kunnen kauwen met haar kaakjes.
pi_51290542
nou..eerste cb bezoek achter de rug
ze is goed gegroeit!
weeg nu 3690gr. en 52-53cm ongeveer !

Wie van jullie zit nog in de voedingsschema's ?
Ze krijgt hier 135cc aangeboden en drinkt wisselend makkelijk 130cc tot soms net 100cc
Afhankelijk daarvan zitten we op 5x of 6x een flesje.
Spugen doet ze niet/nauwelijks gelukkig!

Van de arts kregen we een nogal strak schema mee omdat ze toch echt wel 6x flesje moet krijgen!?
(5x en een nachtvoeding)
maar ik geloof dat ik dat advies maar naast me neer leg !
haar idee:
07:00
11:00
15:00
19:00
23:00 en dan nog evt. een nachtvoeding !

In praktijk is het hier nu:
05:30
09:30
13:00
18:00
23:00
5x totaal dus

hihi
raar hoor... als ik een moeder zelf zou adviseren zou ik zeggen: PRIMA! Lekker zo doen!
maar nu ik zelf ander advies krijg ga ik weer twijfelen

nou, ik heb haar net om 13:00 135cc weg zien klokken
dus we zien wel hoe laat ze zich meldt...ik gok dat het tegen 18:00 gaat zijn !
pi_51290754
Ik kan je niets zeggen over voedingsschema's maar ik was toevallig laatst benieuwd hoe het voor je is om als CB-arts nu zelf een kindje te hebben!
Ik vond het bijvoorbeeld shocking om te merken hoe ik jaren lang moeders heb geholpen in de kraamtijd maar ineens vol twijfels zat toen het mijn eigen kind was :S
pi_51290792
Raar hoor Marit, misschien omdat ze nog geen 4 kilo is?
Wij gaven Damian al geen nachtvoeding meer na de eerste 2 weken en toen was hij ook echt nog geen 4 kilo. Ik zou zeggen als ze de nacht doorkomt zonder een flesje gewoon doen. Zolang het goed met haar gaat zou het in mijn ogen geen probleem zijn.
pi_51291152
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:19 schreef Mibos het volgende:
Nikky is het voor Dana een probleem om het iets grover te houden? Kaith wilde het prutje als het te vloeibaar was niet maar er een soort compote van gemaakt en dat wilde ze wel. Ze wilde kunnen kauwen met haar kaakjes.
Vast niet. Ik zal het eens gaan proberen. Dan zal ik het andere keukenapparaat even aansluiten . Maar goed dat ik altijd dat soort dingen voor verjaardagen en dergelijke vroeg. Nu komt het heel handig van pas.
pi_51291388
Owlet...dat 'shocking'-gevoel heb ik ook !
Ongelooflijk hoe ver weg mijn theoretische kennis opeens is!
Wel erg goed als extra bagage straks als ik weer ga werken hoor!
Ik ben er ook erg blij om dat ik gewoon echt 100% onzekere moeder van een eerste kindje ben
zo hoort 't !
  maandag 9 juli 2007 @ 16:01:02 #140
45621 Suzanna
Mama van...
pi_51294116
Nikky, je kunt er wat Liga-start doorheen doen. Verkruimelen en dat vinden ze ook heerlijk als t goed is.

Even nog wat over Julia... gaat weer helemaal niet goed met eten/drinken. Ze eet haar fruithap zelfs niet helemaal op achter elkaar, bordje pap wilde ze helemaal niet vandaag en de fles gaat ook niet verder op dan 80 ml. Bij elkaar is dat dus héél weinig.
Ze is nu ook érg verkouden, ik hoop maar dat het dat gewoon is. Ze hoest heel erg, behoorlijke blafhoest en regelmatig komt er weer eten mee met de hoest.
Vanochtend naar de huisarts geweest maar hij vond haar longetjes 'gewoon' klinken, klonk gewoon als een verkouden kindje. Valt dus niets aan te doen verder. Als ze koorts krijgt moet ik wel naar de huisarts.
Ik heb hem het hele verhaal even uitgelegd, blijkbaar hebben ze dat helemaal niet doorgecommuniceerd naar de huisarts toe vanuit het ziekenhuis. Ook verteld dat ze sinds woensdag (vorige week) alweer minder goed begon te eten na twee dagen gewoon goed te hebben gegeten (vooral haar pap en fruit) thuis.
Hij zei dat het eventueel toch een allergie kan zijn, misschien voor iets bij ons in huis, maar we hebben geen huisdieren, geen vreselijk stoffig huis o.i.d., maar natuurlijk is bijv. huisstofmijt niet goed te zien. Dat zou het dan opzich ook nog kunnen zijn.

Pfft, en dan is er ook nog de mogelijkheid (zei hij) dat Julia gewoon een behoorlijk eigen willetje heeft en dus kieskeurig. Maar daar geloof ik toch niet zo in, aangezien ze in het ziekenhuis de pap vreselijk goed at en hier thuis eerst ook en toen ineens niet meer. En daarnaast, ze moet toch gewoon honger hebben??
Ze ziet er wéér helemaal niet goed uit, is super-huilerig en moe en helemaal niet lekker. Ik ben het echt zó zat dit.
pi_51294570
Verdorie Suzanna!

mijn gedachte: Kinderarts bellen. Nu nog...voor de wisseling van de wacht om 17:00uur !!!!
  maandag 9 juli 2007 @ 16:17:26 #142
45621 Suzanna
Mama van...
pi_51294626
Ik ga zo nog even haar pap proberen en als ze die ook helemaal weigert kan ik misschien maar het beste even bellen ja. Maar welke dan? die eerste die me doorverwezen heeft naar het andere ziekenhuis of die in het andere ziekenhuis? Geen idee.
pi_51294685
naar het ziekenhuis waar ze opgenomen is geweest...
die zijn helemaal op de hoogte van hoe het daar ging en hoe ze bij ontslag was!

ik zou niet de pap afwachten,
dan zit je qua tijd net ná de dagdienst vrees ik en duren beslissingen véél langer!
  maandag 9 juli 2007 @ 16:31:54 #144
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_51295120
He Marit, ik zit met hetzelfde schema probleem. Maar op mijn cb geven ze geen raad en zeggen ze: kijk maar een beetje, als het maar niet meer dan 1000 cc totaal is.
Ik ben nu van 7 x 110 naar 6 x 130 gegaan, maar soms komt ze 's nachts niet. In dat geval doe ik de dag daarna 5 flessen van zo'n 140 cc met een 155 cc voor de nacht. Dat is wel zo'n 55 cc minder dan ze gewend is, maar 5 x 150 krijg ik er ook niet altijd in. En ze lijkt er genoeg aan te hebben, dus...

suzanna: wat vervelend weer zeg. Hopen maar dat het de verkoudheid is. Maar toch gelijk de arts bellen hoor!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_51295590
memmel, ik hou voor mezelf aan de regel: 150cc voeding per kg over 24 uur

ilse zou dan zo'n 550-600cc moeten krijgen
en dat redden we op deze manier prima in 5 voedingen!
(dus, advies cb-arts gaat richting mijn achterhoofd )
  maandag 9 juli 2007 @ 16:44:34 #146
45621 Suzanna
Mama van...
pi_51295658
Ik bel toch maar niet denk ik. Ik wacht de nacht nog af. Ik weet gewoon niet goed wat ik hiermee aanmoet, ze heeft net wel redelijk pap gegeten (ongeveer de helft op van 200 ml plus rijstebloem) en is ook weer aan het spelen nu. Raar toch, dit gedoe. Zorgenkindje...
Maar als ik bel kunnen zij er toch niets aan doen, ik vind niet dat ze weer opgenomen moet worden. Ik denk dat er morgen even over bel, dan is de arts er ook die haar gezien heeft.
pi_51297074
fijn suus, dat ze toch nog wat van de pap binnen heeft!
als ze maar vocht binnen krijgt nog vanavond/vannacht..desnoods water of thee

Het is fijn dat je morgen dan de arts kunt spreken waarschijnlijk, die haar kent!
Succes vanavond, maar probeer niet al te ongerust te zijn (jajaja, makkelijk gezegd he?) !
  maandag 9 juli 2007 @ 17:37:40 #148
141023 ik80
pi_51297662
Aardappels met worteltjes zijn gelukt, en ze vond het errug lekker!
Toen ik daarna begon met de yoghurt met roosvicee was het helemaal feest, ze werd er stil van, deed haar mond weer open en at het hele bakje leeg!
Fles, bleh nee die hoefde ze niet meer.

Suzanna, rot zeg, ik zou het ook moeilijk vinden. Op een gegeven moment weet je volgens mij niet meer waar je het zoeken moet. Volg je nog steeds hetzelfde schema als ze in het ziekenhuis gaven aan haar?
  maandag 9 juli 2007 @ 18:03:43 #149
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_51298304
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:42 schreef marit1978 het volgende:
memmel, ik hou voor mezelf aan de regel: 150cc voeding per kg over 24 uur

...
Die richtlijn gaven ze op cd ook al, maar na een dag of 15 zat Anna al op 770 cc en de wijkverpleegkundige vond dat prima. Dus met 5 voedingen van 140 zit ze op 700, da's 70 cc minder dan ze kreeg. Maar ik houd dat maar aan. Als ze meer wil, hoor ik haar wel hoor!
Oh, en Anna was 2 weken terug 4340 gram, dus dat is zo'n 675 cc per 24 uur. Denk dat ik haar van de week even ga wegen, of zal ik wachten tot 24 juli wanneer we weer naar cb moeten? Ik wil er ook niet al te krampachtig mee omgaan, ze gaat lekker, dus...
pi_51298870
Worteltjes zijn zoet en dus erg favoriet hier net als courgette met aardappel en kipfilet. Fijn toch Ik80? Hier deze weken nog geen potjes Olvarit gegeven en nog niet verstopt gezeten en geen dokter voor een klysma nodig gehad. Dus zit er toch iets in de potjes denk ik waardoor Kaith verstopt raakt.

Worteltjes zijn lekker he Lotte?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')