abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 juli 2007 @ 19:10:23 #101
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51237965
Anna is 10,5 maanden en zit nog in de maxi cosi. Dat moet ze nog een hele tijd, want de 9 kilo haalt ze nog lang niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 7 juli 2007 @ 22:16:52 #102
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51244040
Lekkere gedachte toch Yppy, dat ze nog steeds super veilig vervoerd wordt. Ik heb dat met Fleur, die past nog steeds in de 5-punts stoel en zolang het gaat blijft ze er ook in.
pi_51244193
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:10 schreef YPPY het volgende:
Anna is 10,5 maanden en zit nog in de maxi cosi. Dat moet ze nog een hele tijd, want de 9 kilo haalt ze nog lang niet.
Mikael was ook nog lang geen 9 kilo (beetje ondergewicht) hij is nu pas 9,5 kilo maar hij is wel heel erg lang. We hadden hem vorige week uit nood nog ff weer in de cosi gedaan maar hij kwam met zijn oren aan de rand en zijn kuiten ook over de rand. Ben toch maar thuis gebleven
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 22:24:24 #104
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51244344
Hoe lang is mika dan? want arwen is echt nog niet te groot, of is de maxicosi die wij hebben een grote ofzo
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_51251103
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:55 schreef p_iglet het volgende:
Cattie en Ive gefeliciteerd!!!

Hier gaat het nog steeds super
Hij was vandaag alweer op zijn geboortegewicht
Zojuist met Pepijn en papa naar het postkantoor gewandelt om de geboortekaartjes op de post te doen.
wat goed dat alles zo goed gaat!
En ik wil even zeggen dat ik helemaal verliefd ben op het kaartje Hij is echt super!
  zondag 8 juli 2007 @ 07:43:23 #106
108648 cattie
lieve moeder
pi_51253874
Kendahl, hartelijk gefeliciteerd met je eerste verjaardag! En PV met je eerste jaar moederschap.
Veel plezier vandaag!
pi_51255000
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 22:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Hoe lang is mika dan? want arwen is echt nog niet te groot, of is de maxicosi die wij hebben een grote ofzo
Mikael is 80 cm. En wij hebben een gewone maxi cosi. Niks geen rare ofzo.
Liefde
  zondag 8 juli 2007 @ 10:59:28 #108
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51255097
Kendahl, jij ook gefeliciteerd. Weer iemand die gaat.

Gaaaaf p_iglet, om samen die kaartjes te gaan posten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zondag 8 juli 2007 @ 11:01:48 #109
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51255133
Dank jullie wel
Vandaag zijn mooiste, leukste, schattigste kleren en dan lekker vies maken met taart
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_51255135
Gefeliciteerd Kendahl en PV!
  zondag 8 juli 2007 @ 11:04:56 #111
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51255175
quote:
Op zondag 8 juli 2007 11:02 schreef owlet het volgende:
Gefeliciteerd Kendahl en PV!
Dankje!
oh jeugdsentiment: 'Meneer Uil'.
  † In Memoriam † zondag 8 juli 2007 @ 11:56:40 #112
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_51255968
Kendahl al 1! En jij ook al 1 jaar moeder, PV! Gefeliciteerd allebei
Bijzonder he, dat eerste jaar.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_51256204
kendahl gefeliciteerd
mama van 3 kids!
  zondag 8 juli 2007 @ 12:44:05 #114
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51256914
quote:
Op zondag 8 juli 2007 11:01 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Vandaag zijn mooiste, leukste, schattigste kleren en dan lekker vies maken met taart
Zó hoort dat!

Van harte PV!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_51263456
Kendahl gefeliciteerd!
  zondag 8 juli 2007 @ 17:36:01 #116
72481 appelsap
appelsap
pi_51264175
Kendahl en PV gefeliciteerd!
  zondag 8 juli 2007 @ 18:06:23 #117
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51265022
* Paradijsvogeltje snikkend en glimlachend afscheid neemt van babytijd
Tot ooit!!!!
  maandag 9 juli 2007 @ 08:06:33 #118
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_51281057
Wanneer mag je beginnen met yoghurt?
Lotte wil de fles niet meer drinken na de groentehap. Maar moet wel iets binnenkrijgen. Zou ik dan yoghurt kunnen doen?

Waarom gaat het zo snel, Lotte is over 4 maandjes ook alweer 1!
  maandag 9 juli 2007 @ 08:08:17 #119
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_51281064
OK, OK ... het is geen baby van mij, maar mijn zusje is vannacht bevallen van een jongen, dus ik ben voor het eerst oom geworden!

Vanmiddag op kraamvisite ... maar wat neem je in 's hemelsnaam mee als kraamkado
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  maandag 9 juli 2007 @ 08:14:04 #120
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51281096
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_51281112
Gefeliciteerd webspider ! Hoe heet hij ? Voor het eerste bezoekje ? Gewoon wat lekkers voor de moeder en een mooie bos bloemen !

Vandaag ga ik met de meiden naar het zkh, waarschijnlijk laatste controle. Daarna naar mijn school om daar met de flensjes te pimpen! KP moet dus ff opschieten, tis nu 8.15,moet ze nog voeden, leuk aankleden, zelf eten etc etc...heb er zin an !
  maandag 9 juli 2007 @ 08:18:11 #122
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51281118
Oeh leuk, showen! Geniet ervan, KP!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 9 juli 2007 @ 08:24:00 #123
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_51281161
quote:
Bedankt!

De jongen heet Gabriël
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  maandag 9 juli 2007 @ 09:24:49 #124
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_51281891
Gefeliciteerd met Gabriel. Als je iets blijvends zou willen geven, zou je bijvoorbeeld ook eens kunnen kijken of een bestekje (zilver, als je lekker bij kas zit...) of iets anders blijvends. Of spreek iets in op video/webcam weet ik wat, op cd rom, kan hij over x aantal jaar zijn oom bekijken.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 9 juli 2007 @ 09:56:47 #125
62233 Jelief
ikke lief!
pi_51282476
quote:
Op maandag 9 juli 2007 08:06 schreef ik80 het volgende:
Wanneer mag je beginnen met yoghurt?
Lotte wil de fles niet meer drinken na de groentehap. Maar moet wel iets binnenkrijgen. Zou ik dan yoghurt kunnen doen?

Waarom gaat het zo snel, Lotte is over 4 maandjes ook alweer 1!
Ja ze mag yoghurt,je kan ook kwark proberen dat is wat zachter van smaak en dan hoef je er weer geen zoete dingen in te doen(al is wat fruit in de yoghurt of kwark natuurlijk erg lekker!)

Met de kans dat ik bemoeizuchtig overkom:
Ik80 waarom móet ze nog iets binnen krijgen? Kan het zijn dat ze de fles niet wil omdat ze een volle maag heeft van de groentehap? Heb je al geprobeerd om die fles later te geven en dan de flessen over de dag wat anders verdelen?

En geniet van die 4 maanden hoor!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 9 juli 2007 @ 10:15:04 #126
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51282848
Gefeliciteerd met Gabriel.

Maud heeft het door ze teigert/kruipt. En de goede kant op. Nu ze het kan, kan ze oppeens ook weer kletsen. Dat heeft ze zolang ze met het kruipen bezig was niet gedaan. En gisteren waren we op visite waar ze ook honden hadden. Dat was voldoende motivatie voor d'r om te gaan kuipen. Vervolgens had ze de plek bereikt en was het een grote euforie. Alle klanken met bijbehorend volumebereik was weer te horen. Wat heerlijk. En ze heeft ook een nieuw huiltje whuhuhuhu. En rrrrrrrrr-huilen als ze moe is.
pi_51283231
Ik80 Kaith krijgt ook gewoon yoghurt ipv melk.

Ja zaterdag waren Lotte en Kaith alweer 8 maandjes argghh het gaat zo hard.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_51283282
Maud goed zo kom je het ook even hier voordoen??? Zitten en draaien op je rug oke maar iets doen op je buik nee hoor niet toe te bewegen. Als ik op mijn rug lig en dan schuif ik met mijn kont net zo lang dat ik er ook kom. Daar ben ik heel tevreden mee.
  maandag 9 juli 2007 @ 10:47:17 #129
141023 ik80
pi_51283644
Heb met het cb gebeld, ze mag idd die fles laten vervallen. Daarvoor mag ze yoghurt met roosvicee of kwark.
Qua eetmomenten zat ze goed op schema! Alleen weet ik niet, en ben ik vergeten te vragen hoeveel groente ze moet eten. Ze eet nu niet meer dan de hoeveelheid van een 4 maanden potje.Vanavond ga ik proberen zelf te koken (hoelang moeten worteltjes koken?)

Hoe gaat het met die kleine mibos?

Lotte vind buiten kruipen errug leuk!
Ze gaat vanalles pakken met pincetgreep, bloemetjes, miertjes, blaadjes enz. leuk om te zien.
Ze kletst ook wel wat, maar het lijkt op sjachereinig mummem, lachen joh!
pi_51283918
Ik80 ze mag 75 gram groente met 1 grote aardappel en 50 gram vlees. Heb even het lijstje hier van het cb en 100 ml yoghurt erachteraan. Ik doe het overigens altijd met fruit erdoor. Nou is Kaith een echt eter en vind de flessen helemaal niets meer. Alleen de ochtend en avondfles nog en verder niet. Het gaat echt heel goed met haar alleen ze wil nog steeds niet op haar buik of kruipen maar goed op je rug kan je ook de hele kamer door hoor!

Ze is flink ondeugend al op haar manier. Ze heeft ook een loopstoeltje en daar sjeest ze ook af en toe de kamer mee door en dan begint het afleren al. Nee niet aan de plant/video enz. En lachen als je zegt niet doen he? Het is echt zo leuk maar het gaat zo snel.

Papa is het enige wat ze echt duidelijk zegt en ook alleen tegen mijn lief en verder niet tegen mij ofzo. Zwaaien als wij dag dag zeggen en als er iemand weggaat dan zwaait ze ook uit zichzelf en klappen doet ze ook. Ze probeert zich ook op te trekken als ze in de box zit nu dus we hebben de box op de een naar laagste stand gezet gisteren. Ze kletst wel de hele dag maar daar kunnen we nog niets van maken.

Ik doe de worteltjes iets eerder en dan na vijf minuten kleingesneden de aardappel in hetzelfde pannetje. Even prikken wanneer het gaar is en anders even het gare eruit vissen en de rest zacht laten koken.
  maandag 9 juli 2007 @ 11:49:40 #131
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51285675
quote:
Op maandag 9 juli 2007 10:33 schreef Mibos het volgende:
Maud goed zo kom je het ook even hier voordoen??? Zitten en draaien op je rug oke maar iets doen op je buik nee hoor niet toe te bewegen. Als ik op mijn rug lig en dan schuif ik met mijn kont net zo lang dat ik er ook kom. Daar ben ik heel tevreden mee.
Alleen als jij voorkomt doen hoe ik kan zitten zonder voorover te vallen .
pi_51286119
Rechtop zitten Maud en dan niet te ver naar voren leunen en op tijd weer terug gaan haha
pi_51290111
Viev, ze zeggen dta je zo lang mogelijk moet rekken met de cosi. En ook al zitten de beentjes een beetje klem, het is nog altijd beter zo zitten dan andersom met een ongeluk.
Zelf heb ik een autostoel voor 0 tot en met 18 (? ) kilo die ik ook tegen de rijrichting in kan zitten. Die zijn groter en ruimer dan een cosi. Die staat standaard in mijn auto, voorin uiteraard . Frumsel vind het ook niets aan en draait zich half om naar buiten te kunnen kijken.

Ik ben trouwens fruit aan het pureren voor dochterlief. Iemand een tip zodat het wat dikker wordt? Het is nu zo'n slappe hap en loopt zo van der lepel af. Maar ze vind het heerlijk .
Volgende week alweer een half jaar !
pi_51290532
Nikky is het voor Dana een probleem om het iets grover te houden? Kaith wilde het prutje als het te vloeibaar was niet maar er een soort compote van gemaakt en dat wilde ze wel. Ze wilde kunnen kauwen met haar kaakjes.
pi_51290542
nou..eerste cb bezoek achter de rug
ze is goed gegroeit!
weeg nu 3690gr. en 52-53cm ongeveer !

Wie van jullie zit nog in de voedingsschema's ?
Ze krijgt hier 135cc aangeboden en drinkt wisselend makkelijk 130cc tot soms net 100cc
Afhankelijk daarvan zitten we op 5x of 6x een flesje.
Spugen doet ze niet/nauwelijks gelukkig!

Van de arts kregen we een nogal strak schema mee omdat ze toch echt wel 6x flesje moet krijgen!?
(5x en een nachtvoeding)
maar ik geloof dat ik dat advies maar naast me neer leg !
haar idee:
07:00
11:00
15:00
19:00
23:00 en dan nog evt. een nachtvoeding !

In praktijk is het hier nu:
05:30
09:30
13:00
18:00
23:00
5x totaal dus

hihi
raar hoor... als ik een moeder zelf zou adviseren zou ik zeggen: PRIMA! Lekker zo doen!
maar nu ik zelf ander advies krijg ga ik weer twijfelen

nou, ik heb haar net om 13:00 135cc weg zien klokken
dus we zien wel hoe laat ze zich meldt...ik gok dat het tegen 18:00 gaat zijn !
pi_51290754
Ik kan je niets zeggen over voedingsschema's maar ik was toevallig laatst benieuwd hoe het voor je is om als CB-arts nu zelf een kindje te hebben!
Ik vond het bijvoorbeeld shocking om te merken hoe ik jaren lang moeders heb geholpen in de kraamtijd maar ineens vol twijfels zat toen het mijn eigen kind was :S
pi_51290792
Raar hoor Marit, misschien omdat ze nog geen 4 kilo is?
Wij gaven Damian al geen nachtvoeding meer na de eerste 2 weken en toen was hij ook echt nog geen 4 kilo. Ik zou zeggen als ze de nacht doorkomt zonder een flesje gewoon doen. Zolang het goed met haar gaat zou het in mijn ogen geen probleem zijn.
pi_51291152
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:19 schreef Mibos het volgende:
Nikky is het voor Dana een probleem om het iets grover te houden? Kaith wilde het prutje als het te vloeibaar was niet maar er een soort compote van gemaakt en dat wilde ze wel. Ze wilde kunnen kauwen met haar kaakjes.
Vast niet. Ik zal het eens gaan proberen. Dan zal ik het andere keukenapparaat even aansluiten . Maar goed dat ik altijd dat soort dingen voor verjaardagen en dergelijke vroeg. Nu komt het heel handig van pas.
pi_51291388
Owlet...dat 'shocking'-gevoel heb ik ook !
Ongelooflijk hoe ver weg mijn theoretische kennis opeens is!
Wel erg goed als extra bagage straks als ik weer ga werken hoor!
Ik ben er ook erg blij om dat ik gewoon echt 100% onzekere moeder van een eerste kindje ben
zo hoort 't !
  maandag 9 juli 2007 @ 16:01:02 #140
45621 Suzanna
Mama van...
pi_51294116
Nikky, je kunt er wat Liga-start doorheen doen. Verkruimelen en dat vinden ze ook heerlijk als t goed is.

Even nog wat over Julia... gaat weer helemaal niet goed met eten/drinken. Ze eet haar fruithap zelfs niet helemaal op achter elkaar, bordje pap wilde ze helemaal niet vandaag en de fles gaat ook niet verder op dan 80 ml. Bij elkaar is dat dus héél weinig.
Ze is nu ook érg verkouden, ik hoop maar dat het dat gewoon is. Ze hoest heel erg, behoorlijke blafhoest en regelmatig komt er weer eten mee met de hoest.
Vanochtend naar de huisarts geweest maar hij vond haar longetjes 'gewoon' klinken, klonk gewoon als een verkouden kindje. Valt dus niets aan te doen verder. Als ze koorts krijgt moet ik wel naar de huisarts.
Ik heb hem het hele verhaal even uitgelegd, blijkbaar hebben ze dat helemaal niet doorgecommuniceerd naar de huisarts toe vanuit het ziekenhuis. Ook verteld dat ze sinds woensdag (vorige week) alweer minder goed begon te eten na twee dagen gewoon goed te hebben gegeten (vooral haar pap en fruit) thuis.
Hij zei dat het eventueel toch een allergie kan zijn, misschien voor iets bij ons in huis, maar we hebben geen huisdieren, geen vreselijk stoffig huis o.i.d., maar natuurlijk is bijv. huisstofmijt niet goed te zien. Dat zou het dan opzich ook nog kunnen zijn.

Pfft, en dan is er ook nog de mogelijkheid (zei hij) dat Julia gewoon een behoorlijk eigen willetje heeft en dus kieskeurig. Maar daar geloof ik toch niet zo in, aangezien ze in het ziekenhuis de pap vreselijk goed at en hier thuis eerst ook en toen ineens niet meer. En daarnaast, ze moet toch gewoon honger hebben??
Ze ziet er wéér helemaal niet goed uit, is super-huilerig en moe en helemaal niet lekker. Ik ben het echt zó zat dit.
pi_51294570
Verdorie Suzanna!

mijn gedachte: Kinderarts bellen. Nu nog...voor de wisseling van de wacht om 17:00uur !!!!
  maandag 9 juli 2007 @ 16:17:26 #142
45621 Suzanna
Mama van...
pi_51294626
Ik ga zo nog even haar pap proberen en als ze die ook helemaal weigert kan ik misschien maar het beste even bellen ja. Maar welke dan? die eerste die me doorverwezen heeft naar het andere ziekenhuis of die in het andere ziekenhuis? Geen idee.
pi_51294685
naar het ziekenhuis waar ze opgenomen is geweest...
die zijn helemaal op de hoogte van hoe het daar ging en hoe ze bij ontslag was!

ik zou niet de pap afwachten,
dan zit je qua tijd net ná de dagdienst vrees ik en duren beslissingen véél langer!
  maandag 9 juli 2007 @ 16:31:54 #144
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_51295120
He Marit, ik zit met hetzelfde schema probleem. Maar op mijn cb geven ze geen raad en zeggen ze: kijk maar een beetje, als het maar niet meer dan 1000 cc totaal is.
Ik ben nu van 7 x 110 naar 6 x 130 gegaan, maar soms komt ze 's nachts niet. In dat geval doe ik de dag daarna 5 flessen van zo'n 140 cc met een 155 cc voor de nacht. Dat is wel zo'n 55 cc minder dan ze gewend is, maar 5 x 150 krijg ik er ook niet altijd in. En ze lijkt er genoeg aan te hebben, dus...

suzanna: wat vervelend weer zeg. Hopen maar dat het de verkoudheid is. Maar toch gelijk de arts bellen hoor!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_51295590
memmel, ik hou voor mezelf aan de regel: 150cc voeding per kg over 24 uur

ilse zou dan zo'n 550-600cc moeten krijgen
en dat redden we op deze manier prima in 5 voedingen!
(dus, advies cb-arts gaat richting mijn achterhoofd )
  maandag 9 juli 2007 @ 16:44:34 #146
45621 Suzanna
Mama van...
pi_51295658
Ik bel toch maar niet denk ik. Ik wacht de nacht nog af. Ik weet gewoon niet goed wat ik hiermee aanmoet, ze heeft net wel redelijk pap gegeten (ongeveer de helft op van 200 ml plus rijstebloem) en is ook weer aan het spelen nu. Raar toch, dit gedoe. Zorgenkindje...
Maar als ik bel kunnen zij er toch niets aan doen, ik vind niet dat ze weer opgenomen moet worden. Ik denk dat er morgen even over bel, dan is de arts er ook die haar gezien heeft.
pi_51297074
fijn suus, dat ze toch nog wat van de pap binnen heeft!
als ze maar vocht binnen krijgt nog vanavond/vannacht..desnoods water of thee

Het is fijn dat je morgen dan de arts kunt spreken waarschijnlijk, die haar kent!
Succes vanavond, maar probeer niet al te ongerust te zijn (jajaja, makkelijk gezegd he?) !
  maandag 9 juli 2007 @ 17:37:40 #148
141023 ik80
pi_51297662
Aardappels met worteltjes zijn gelukt, en ze vond het errug lekker!
Toen ik daarna begon met de yoghurt met roosvicee was het helemaal feest, ze werd er stil van, deed haar mond weer open en at het hele bakje leeg!
Fles, bleh nee die hoefde ze niet meer.

Suzanna, rot zeg, ik zou het ook moeilijk vinden. Op een gegeven moment weet je volgens mij niet meer waar je het zoeken moet. Volg je nog steeds hetzelfde schema als ze in het ziekenhuis gaven aan haar?
  maandag 9 juli 2007 @ 18:03:43 #149
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_51298304
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:42 schreef marit1978 het volgende:
memmel, ik hou voor mezelf aan de regel: 150cc voeding per kg over 24 uur

...
Die richtlijn gaven ze op cd ook al, maar na een dag of 15 zat Anna al op 770 cc en de wijkverpleegkundige vond dat prima. Dus met 5 voedingen van 140 zit ze op 700, da's 70 cc minder dan ze kreeg. Maar ik houd dat maar aan. Als ze meer wil, hoor ik haar wel hoor!
Oh, en Anna was 2 weken terug 4340 gram, dus dat is zo'n 675 cc per 24 uur. Denk dat ik haar van de week even ga wegen, of zal ik wachten tot 24 juli wanneer we weer naar cb moeten? Ik wil er ook niet al te krampachtig mee omgaan, ze gaat lekker, dus...
pi_51298870
Worteltjes zijn zoet en dus erg favoriet hier net als courgette met aardappel en kipfilet. Fijn toch Ik80? Hier deze weken nog geen potjes Olvarit gegeven en nog niet verstopt gezeten en geen dokter voor een klysma nodig gehad. Dus zit er toch iets in de potjes denk ik waardoor Kaith verstopt raakt.

Worteltjes zijn lekker he Lotte?
pi_51300965
Memmel... méér dan dat is geen probleem hoor!
(met die 1000cc zo'n beetje als maximum)

Dat wegen zou ik maar lekker laten wachten tot je cb-afspraak!
  maandag 9 juli 2007 @ 19:46:27 #152
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51301492
Jemig, wat een gedoe met die hoeveelheden in een fles en alle hapjes. Wat ben ik blij dat ik me daar nooit in heb hoeven verdiepen.
*OUD heilige*
pi_51301957
Dat heb ik ook al meermaals gedacht!
  Milf maandag 9 juli 2007 @ 20:33:06 #154
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_51303009
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:01 schreef Suzanna het volgende:
Nikky, je kunt er wat Liga-start doorheen doen. Verkruimelen en dat vinden ze ook heerlijk als t goed is.

Even nog wat over Julia... gaat weer helemaal niet goed met eten/drinken. Ze eet haar fruithap zelfs niet helemaal op achter elkaar, bordje pap wilde ze helemaal niet vandaag en de fles gaat ook niet verder op dan 80 ml. Bij elkaar is dat dus héél weinig.
Ze is nu ook érg verkouden, ik hoop maar dat het dat gewoon is. Ze hoest heel erg, behoorlijke blafhoest en regelmatig komt er weer eten mee met de hoest.
Vanochtend naar de huisarts geweest maar hij vond haar longetjes 'gewoon' klinken, klonk gewoon als een verkouden kindje. Valt dus niets aan te doen verder. Als ze koorts krijgt moet ik wel naar de huisarts.
Ik heb hem het hele verhaal even uitgelegd, blijkbaar hebben ze dat helemaal niet doorgecommuniceerd naar de huisarts toe vanuit het ziekenhuis. Ook verteld dat ze sinds woensdag (vorige week) alweer minder goed begon te eten na twee dagen gewoon goed te hebben gegeten (vooral haar pap en fruit) thuis.
Hij zei dat het eventueel toch een allergie kan zijn, misschien voor iets bij ons in huis, maar we hebben geen huisdieren, geen vreselijk stoffig huis o.i.d., maar natuurlijk is bijv. huisstofmijt niet goed te zien. Dat zou het dan opzich ook nog kunnen zijn.

Pfft, en dan is er ook nog de mogelijkheid (zei hij) dat Julia gewoon een behoorlijk eigen willetje heeft en dus kieskeurig. Maar daar geloof ik toch niet zo in, aangezien ze in het ziekenhuis de pap vreselijk goed at en hier thuis eerst ook en toen ineens niet meer. En daarnaast, ze moet toch gewoon honger hebben??
Ze ziet er wéér helemaal niet goed uit, is super-huilerig en moe en helemaal niet lekker. Ik ben het echt zó zat dit.
Ik had gisteren al een boodschappenlijstje gemaakt met toevallig Liga voor 4 maand en ouder.

Edit- weg ik las niet goed - t.

Klote dat je je nu zo machteloos voelt

[ Bericht 2% gewijzigd door nikky op 09-07-2007 20:53:49 ]
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_51303472
En tweede stap is heerlijk om mee te knoeien. Hoe vond ze het fruit iets grover?

Suus hoe gaat het nu verder? Las dat ze vanavond ongeveer 100 cc opheeft.
  † In Memoriam † maandag 9 juli 2007 @ 20:49:12 #156
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_51303520
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:46 schreef YPPY het volgende:
Jemig, wat een gedoe met die hoeveelheden in een fles en alle hapjes. Wat ben ik blij dat ik me daar nooit in heb hoeven verdiepen.
Ach ja, YPPY, zo ben ik blij dat ik me nooit heb hoeven te verdiepen in tepelkloven, borstontstekingen, spruw, kolven, stuwing, troostslokjes etc etc
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 9 juli 2007 @ 20:51:17 #157
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51303576
Suus, zorg er in elk geval voor dat je de KA te pakken krijgt. Niet weer zo'n zorgenperiode als afgelopen keer....
Het rime 7-11-15.00-7 is wat standaard wordt geadviseerd. Maar, goed dat moet je zelf ook willen. Voor bv kindjes die dit ritme willen volgen (of de ouders) wordt voor de nacht voeding geadviseerd om dan tot 4 uur een volle voeding te geven, dus 2 borsten en dan om 7 uur weer. Na 4 uur geef 1 borst en dan om 7 uur de andere. Zo houdt het kindje het ritme. Of dit ook met flessenkindjes kan....lijkt me wel. Maar, goed zoals gezegd je moet dit ritme wel willen.

Maud lijkt te weinig vocht binnen te krijgen. Ze had net een hele harde poepluier. En dat duurde dus ook 2 uur voordat ze hem eruit had. Zo zielig. Dus vanaf morgen, maar meer vocht aanbieden. Eens kijken hoe we dat gaan inpassen.
  Milf maandag 9 juli 2007 @ 20:53:02 #158
16000 nikky
pi_51303630
quote:
Op maandag 9 juli 2007 20:47 schreef Mibos het volgende:
En tweede stap is heerlijk om mee te knoeien. Hoe vond ze het fruit iets grover?

Suus hoe gaat het nu verder? Las dat ze vanavond ongeveer 100 cc opheeft.
Was die eerste zin nu tegen mij?
Zo ja: Vanmiddag heeft ze nog de fijn gepureerde gehad aangezien ik die nog had staan. Vanaf nu zal ik het wat minder fijn malen.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 9 juli 2007 @ 20:56:05 #159
640 snoopy
peanuts
pi_51303732
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:46 schreef YPPY het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat ik me daar ook niet in verdiept heb hoor Op mijn schema van het CB staat hoeveel lepels groente of fruit je ongeveer kan geven. En eerlijk gezegd let ik daar niet eens op. Ze krijgt gewoon warm eten en op een gegeven moment hoeft ze niet meer. Dan is het wel klaar lijkt mij. Net als yoghurt en fruit. Net zo makkelijk hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_51303841
inderdaad...ik ga me ook niet aan het schema houden en ook niet echt aan de hoeveelheden.
Blijkt ze straks de fles steeds makkelijk leeg te drinken, ga ik meer aanmaken en zien we wel hoeveel ze er van drinkt!
Uiteraard zitten er wel grensen in mijn hoofd...maar dat bereiken we nooit denk ik
vol is vol, dat merk je snel genoeg

te weinig is een ander verhaal,
hoe is het vanavond gegaan Suus ! ?
pi_51303889
idd snoopy als ze niet meer willen dan geven ze dat wel aan.

nikky ik weet niet of je banaan geeft maar als je dan een klein stukje erafbreekt en dan plet tussen je vingers misschien lust ze het wel zo.
mama van 3 kids!
  Milf maandag 9 juli 2007 @ 21:04:05 #162
16000 nikky
pi_51303946
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:02 schreef Popples het volgende:
idd snoopy als ze niet meer willen dan geven ze dat wel aan.

nikky ik weet niet of je banaan geeft maar als je dan een klein stukje erafbreekt en dan plet tussen je vingers misschien lust ze het wel zo.
Ik heb peren, appels en bananen gehaald. Daar ga ik morgen lekker mee expirementeren . Ze ligt nu op bed .

Ik gebruik de schema's alleen om een leidraad te hebben. Vol is vol en honger is honger. En ze heeft nooit zoveel honger dan dat ze meer eet dan "mag". Gewoon lekker voldaan .
pi_51304197
quote:
Op maandag 9 juli 2007 20:49 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Ach ja, YPPY, zo ben ik blij dat ik me nooit heb hoeven te verdiepen in tepelkloven, borstontstekingen, spruw, kolven, stuwing, troostslokjes etc etc
Ik ook niet.
pi_51305843
Marit, wat heeft Ilse al veel tijd tussen de flessen zitten dan. 5 uur ertussen???
Is wel veel vind ik.
Meike dronk in het begin echt om de 3 uur, ook snachts.
Maar je moet naar je kind kijken, is ze helder en alert, groeit ze goed? Genoeg natte luiers?
Dan doe je het gewoon goed.

Meike heeft toch een beetje last van de prikjes van vorige week gehad, niet dat ze ziek was, maar gewoon minder babbels en ze doet weer een beetje moeilijk met slapen, echt helemaal in paniek als ik haar in bed leg...ook zo overstuur dat ik haar niet kan laten huilen....dus op de arm troosten, en dan valt ze steeds op mijn arm in slaap..... maar dat moet eigenlijk niet. Ze moet zelf in slaap vallen, niet door mij gewiegd worden.
Vandaag ging het alweer beter, overdag is ze zonder problemen gaan slapen, maar vanavond was ze weer heel erg verdrietig.
Zal vanzelf wel weer overgaan.

Wel grappig, op het cb zeiden ze vorige week dat het veel te vroeg was dat Meike zich al omdraait.... (ik kan haar toch moeilijk gaan vastbinden...en nu stilliggen jij)
Dan zullen ze nu wel helemaal flippen, want ze wil ook steeds staan op schoot, en als ze op dr buik ligt doet ze haar knietjes al onder het kontje.....tis dat de armpjes nog niet mee willen, maar anders kwam ze de kamer door..... hahaha
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 9 juli 2007 @ 22:09:31 #165
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_51306304
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:29 schreef marit1978 het volgende:
Memmel... méér dan dat is geen probleem hoor!
Oh ok, dus minimaal 150 ml x gewicht over het aantal voedingen (5 of 6) en maximaal 1000cc (maar dat haal ik echt niet hoor). En bij mij zit er 4 tot 4,5 uur tussen de dagvoedingen. De nachtvoeding komt ze zelf voor. Ze komt overdag eigenlijk nooit echt zelf (lees: krijsen van de honger), dus dat zie ik dan maar als een juiste timing van de voedingen.

Na 4 dagen pijn en pus gehad te hebben, was ik blij dat ik me met flesjes berekenen mocht gaan bezighouden.
pi_51313654
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:04 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik heb peren, appels en bananen gehaald. Daar ga ik morgen lekker mee expirementeren . Ze ligt nu op bed .

Ik gebruik de schema's alleen om een leidraad te hebben. Vol is vol en honger is honger. En ze heeft nooit zoveel honger dan dat ze meer eet dan "mag". Gewoon lekker voldaan .
heerlijk he als ze zo eten. appels krijg ik er niet in. al doe ik het door de peer dan eet ze het niet op.
peer krijgt ze een hele op en dan als het aan haar ligt dan moet mams maar nog een maken
hier is meloen ook favoriet van de week voor het eerst gehad en gesmuld samen met mama meloen eten.

ik80 gaf je altijd potjes??

mibos het zou ook aan het potje kunnen liggen(verstoppingen). hier krijgt ze alleen vers, potjes eet ze echt niet. dat kan ik ook echt begrijpen want die dingen zijn smerig. ik maak gewoon een partij klaar en dan telkens uit de vriezer halen. als ik iets maak wat ze niet mag hebben.
mama van 3 kids!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 08:58:21 #167
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51315373
Oh, wat heb ik toch een heerlijk modelkind!
Geen eetperikelen, hij eet alles wat ik hem aanbied met veel smaak, vers, geprakt, Rapley, potjes (soms makkelijk), brood, álle groenten (tot nu toe), alle fruit.... Alles is yummie!
Slapen gaat uitstekend! Twee flinke dutten per dag, rond 19.30 naar bed, nauwelijks huilen, doorslapen tot 7 á 8 uur.
Ontwikkeling gaat prima, bijna altijd vrolijk, actief, ondernemend, bijna nooit ziek (laatst flink verkouden, 39,5 koorts, maar snel weer beter), kletst, lacht, gezellig, niet eenkennig.....

Tot zover mijn jubelpost.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 08:59:31 #168
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51315392
Joechei voor Thies en zijn moeder!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:01:54 #169
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51315429
Heb dank!
Ik prijs mij zeer gelukkig!
pi_51315787
Gister onwijs drukke dag gehad. Eerst naar de KA in zkh. Pien alweer 4 kilo en Floor 4300 gr. Iedereen tevreden
Daarna bij vriendin gegeten en toen naar mijn school. Bekeken door 300 kids en ze sliepen gewoon door! Doodop om 15.00 naar huis. Meiden keihard gillen vd honger (dacht ik), dus moordend tempo voeden. Pien valt na 2 min. aan de borst in slaap en Floor drinkt 10cc...alle 3 in bed om 3 uur later wakker te worden

Vandaag de eerste prikken , ben benieuwd
pi_51316681
KP, wat groeien ze goed joh!
Leuk om ze op het werk te showen...maar 300 kids en dan doorslapen.. wow!
Ik ga morgenmiddag even langs het werk, bijkletsen en pronken

Succes met de prikken !

Thies, wat ben jij een heerlijk kind zo te horen!
(en wat een mooooie naam )
pi_51319230
Nikky sorry ja die zin was tegen jou

Popples ja ze krijgt altijd vers eten en voor nood een potje als we eens een keertje weggingen ofzo. Maar standaard na zo'n potje stopte ze heel erg op dus nu al vijf weken geen potje en voor nood altijd een diepvriesbakje mee met een prakkie of daar te plekke even snel koken als we ergens op visite ben en nu gaat het goed. Geen verstoppingen meer gehad.

Thies grote knul die je er bent.

Hier zijn 6 waterpokjes verschenen. Ze is nog steeds supervrolijk en er niet ziek van. Dachten eerst een muggebeet maar ineens gingen ze drogen gisteren en nu toch even langs de assistente van ha en die bevestigde al wat wij dachten. Als dit het is dan zijn we gezegend door de waterpokken gekomen. Het heerste hier heel erg zei ze.

Suus hoe is het gegaan vannacht?

Chaca misschien anders een flesje met laxo roosvice 1 keer per dag heel dun aanbieden? Werkt heel goed.

KP je hebt gewoon een lekker stel.

Iedereen een knuffel
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:00:08 #173
24188 Belana
kloon van belana
pi_51319823
Ezra staat bovenaan
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:02:16 #174
45621 Suzanna
Mama van...
pi_51319894
Gaat hier nu wel, ze ligt heerlijk te slapen, al een tijdje (deed ze gisteren ook eigenlijk zowat niet). En vanochtend heeft ze 80 ml melk en nog een aantal happen pap op, fruithapje wilde ze daarna niet meer. Dus blijkbaar geen honger meer ofzo...

Vannacht had ze ook nog iets van 70 ml gedronken. Ze hoest nog wel erg, maar het klinkt niet meer zo eng vind ik. Ik ga nog wel even bellen zo...
pi_51320102
Al bel je maar voor de zekerheid en voor je eigen gemoedsrust dan toch?

Geef haar maar een knuffeltje als ze wakker is...
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:15:32 #176
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51320337
Nah, Suzanna, het blijft rommelen met je grietje he..

Net bij CB geweest. Thies heeft wrs reflux. Dacht ik eigenlijk al wel, hij spuugt bij vlagen best veel. En hij boert als een volwassen dronkelap!
Arts verwacht dat hij er gewoon overheen zal groeien.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:25:48 #177
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51320647
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:06 schreef nikky. het volgende:
Viev, ze zeggen dta je zo lang mogelijk moet rekken met de cosi. En ook al zitten de beentjes een beetje klem, het is nog altijd beter zo zitten dan andersom met een ongeluk.
Zelf heb ik een autostoel voor 0 tot en met 18 (? ) kilo die ik ook tegen de rijrichting in kan zitten. Die zijn groter en ruimer dan een cosi. Die staat standaard in mijn auto, voorin uiteraard . Frumsel vind het ook niets aan en draait zich half om naar buiten te kunnen kijken.

Ik ben trouwens fruit aan het pureren voor dochterlief. Iemand een tip zodat het wat dikker wordt? Het is nu zo'n slappe hap en loopt zo van der lepel af. Maar ze vind het heerlijk .
Volgende week alweer een half jaar !
Ik doe er altijd een liga (eerste stap) doorheen, gaat er in als eh..liga
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:34:19 #178
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51320875
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Marit, wat heeft Ilse al veel tijd tussen de flessen zitten dan. 5 uur ertussen???
Is wel veel vind ik.
Meike dronk in het begin echt om de 3 uur, ook snachts.
Maar je moet naar je kind kijken, is ze helder en alert, groeit ze goed? Genoeg natte luiers?
Dan doe je het gewoon goed.

Meike heeft toch een beetje last van de prikjes van vorige week gehad, niet dat ze ziek was, maar gewoon minder babbels en ze doet weer een beetje moeilijk met slapen, echt helemaal in paniek als ik haar in bed leg...ook zo overstuur dat ik haar niet kan laten huilen....dus op de arm troosten, en dan valt ze steeds op mijn arm in slaap..... maar dat moet eigenlijk niet. Ze moet zelf in slaap vallen, niet door mij gewiegd worden.
Vandaag ging het alweer beter, overdag is ze zonder problemen gaan slapen, maar vanavond was ze weer heel erg verdrietig.
Zal vanzelf wel weer overgaan.

Wel grappig, op het cb zeiden ze vorige week dat het veel te vroeg was dat Meike zich al omdraait.... (ik kan haar toch moeilijk gaan vastbinden...en nu stilliggen jij)
Dan zullen ze nu wel helemaal flippen, want ze wil ook steeds staan op schoot, en als ze op dr buik ligt doet ze haar knietjes al onder het kontje.....tis dat de armpjes nog niet mee willen, maar anders kwam ze de kamer door..... hahaha
Dean draaide zich ook al met 3 maanden om, van buik naar rug en andersom. En idd, kruipbewegingen. Dat staan moet je trouwens voorzichtig mee zijn hoorde ik want dat is nog niet goed voor de heupjes.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:37:35 #179
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51320971
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:42 schreef Mibos het volgende:
-knip-

Thies grote knul die je er bent.

Hier zijn 6 waterpokjes verschenen. Ze is nog steeds supervrolijk en er niet ziek van. Dachten eerst een muggebeet maar ineens gingen ze drogen gisteren en nu toch even langs de assistente van ha en die bevestigde al wat wij dachten. Als dit het is dan zijn we gezegend door de waterpokken gekomen. Het heerste hier heel erg zei ze.

----

Chaca misschien anders een flesje met laxo roosvice 1 keer per dag heel dun aanbieden? Werkt heel goed.

KP je hebt gewoon een lekker stel.

Iedereen een knuffel
Als kinderen voor hun eerste de waterpokken krijgen, zit er een grote kans in dat ze ze op latere leeftijd nog een keer krijgen..... ik hoop voor jou van niet.

flesje met laxo durf ik nog niet aan omdat daar meerdere soorten fruit in zitten en ik niet weet waar ze wel en niet op reageert. Ik heb vanaf vandaag weer een extra fles aan het schema toegevoegd. Nu zit ze rond de 600 ml melk (incl bv) en 150 ml fruitsap. Daarnaast dan nog fruithapje en groentehapje.
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 12:00 schreef Belana het volgende:
Ezra staat bovenaan

Toch reflux Moonah. He, wat jammer. Maar goed dat je nu weet wat het is. Ik geloof dat het tussen de een en 1,5 jaar is dat ze er over heen groeien. Tenminste dat riep de arst hier.
Oh en ik zwijmelde helemaal weg bij je jubelpost. Ik wist al dat het een lekkere vent was, maar nu helemaal.

Suzanna, hopelijk gaat het snel weer de goede kant op met Julia. Dit lijkt een beetje op hoe het laatst begon...

Hier geen spectaculair nieuws. Ik heb nog steeds een vrolijk meisje dat de wereld lachend tegemoet kruipt.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:38:25 #180
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51321001
Suus wat een getob.. sterkte

Moonah moet je medicatie gebruiken nu? zantac? tis niet zo erg ( behavle als ze ontsekingen krijgen ) en je wasmachine en vloerbedekking/kleden gaan het niet prettig vinden
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:41:56 #181
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51321105
en belana je kleine ventje bijna 1 alweer.. vind het wel ongelofelijk hard gegaan.. voor mijn gevoel zijn sommige van jullie kindjes nog maar net uit de buik, end an al ineens een jaar oud
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:51:18 #182
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51321392
De arts heeft het niet over medicatie gehad. En zo lang dat niet per sé nodig is ben ik daar alleen maar blij om! Ze deed er vrij luchtig over. Ik vertelde dat hij bij vlagen veel spuugt en ook erg veel en hard boert! Waarop Thies prompt een demonstratie gaf!
"Tja, toch wat reflux denk ik," zei ze.
Nah, de osteopaat had al wat in Thies zijn buikje ontdekt aan de hand waarvan hij het vele spugen kon verklaren. Dus die zal met zijn behandelingen ook wel wat wegkrijgen.
pi_51321647
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 12:37 schreef chacama het volgende:

[..]

Als kinderen voor hun eerste de waterpokken krijgen, zit er een grote kans in dat ze ze op latere leeftijd nog een keer krijgen..... ik hoop voor jou van niet.

flesje met laxo durf ik nog niet aan omdat daar meerdere soorten fruit in zitten en ik niet weet waar ze wel en niet op reageert. Ik heb vanaf vandaag weer een extra fles aan het schema toegevoegd. Nu zit ze rond de 600 ml melk (incl bv) en 150 ml fruitsap. Daarnaast dan nog fruithapje en groentehapje.
[..]
Mooi vooruitzicht hoor!!!

Oke dat is logisch sorry daar had ik even geen erg in...
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:05:22 #184
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51321909
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 12:58 schreef Mibos het volgende:

[..]

Mooi vooruitzicht hoor!!!

Oke dat is logisch sorry daar had ik even geen erg in...
Ja, sorry...dacht ik waarschuw je maar even. Maar, blijf toch voor je hopen dat het niet zo is.

En je hoeft geen sorry te zeggen. Meedenken is toch altijd fijn. Dat die gup van mij nog niet alles goed verdraagt, kan ze ook niets aan doen.
pi_51322019
Ezra bovenaan
Ik merk dat Ronja en ik dit topic steeds meer beginnen te ontgroeien naarmate we meer richting het dreumestopic gaan. Nog een maandje en dan Vieren we haar verjaardag. Het poppenwagentje heeft vandaag de tweede laag verf gehad, het de kleertjes zijn helemaal klaar. Laat de grote dag maar komen!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:50:06 #186
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51323420
Toch even laten zien
verkeerde filmpje... (komt dus nog)
een kruipend meisje
pi_51323594
Ik mag geen sorry zeggen en wat zeg jij net even daarvoor ja sorry... Hahahaha

Ronja ook al weer bijna een jaar jeetje zeg. Als ik denk dan is Kaith over vier maandjes ook al een jaar. Het gaat zo hard...
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:21:03 #188
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51324502
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:55 schreef Mibos het volgende:
Ik mag geen sorry zeggen en wat zeg jij net even daarvoor ja sorry... Hahahaha

Ronja ook al weer bijna een jaar jeetje zeg. Als ik denk dan is Kaith over vier maandjes ook al een jaar. Het gaat zo hard...
SSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTT, niet zo hard zeggen. Dan is Maud dat nl ook. En ik ben nog steeds in ontkenning.
pi_51327907
Dan zijn we samen in de ontkenningsfaaaaassssseeeeee...
pi_51328115
Maak ik vanmorgen een afspraak bij de kinderfysio nee mevrouw hij kan echt nog niet staan aan de tafel, ja mevrouw hij kan wel staan, half uurtje later gaat Mikael staan aan de tafel Zomaar ineens. En helemaal een trots bekkie (en een paar blauwe plekken ), nu een paar uur later durfd ie ook langs de tafel te lopen en van tafel naar bank te stappen Word er een beetje emo van, ben zo trots
Liefde
pi_51328158
jij maar een end weg hoor voor je lopende manneke...

Mag toch je bent toch zijn mama?
pi_51328220
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:16 schreef Mibos het volgende:
jij maar een end weg hoor voor je lopende manneke...

Mag toch je bent toch zijn mama?
Ja ben er helemaal hyper van
Liefde
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:20:26 #193
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51328331
Mikael

Gaaf Menicole
pi_51330673
Wow he, wat goed van Mikael. Ronja is heerlijk langzaam met alles, dat scheelt nog een hoop opletten
pi_51330694
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 17:24 schreef owlet het volgende:
Wow he, wat goed van Mikael. Ronja is heerlijk langzaam met alles, dat scheelt nog een hoop opletten
Ben er nu al heel druk mee maar tis nu nog leuk
Liefde
  dinsdag 10 juli 2007 @ 17:30:37 #196
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51330835
Hihi, goed zo Mika! Leuk als ze zoveel gaan doen, he?
Ik blijf zelf ook maar versteld staan van wat Storm allemaal al doet en uitvreet. Hij is zo lekker ondernemend. En echt, dat loopwagentje is het he-le-maal! Hij wil de hele dag de kamer op en neer lopen ermee.

Straks vroeg ik hem: "Waar is de bal, Storm? Ga de bal eens zoeken." Hij ging allemaal om zich heen kijken, stukje kruipen, dingetjes optillen en weer even zitten en kruipen. Ik bleef het steeds vragen en hij bleef ermee bezig. Tot zijn oog inderdaad viel op de bal, die op een tafeltje lag. Hup, ernaartoe en vlug de bal pakken. Trots hield 'ie hem omhoog!
Ik vind dat zo knap, dat babies dat al kunnen! Een woord herkennen, de vraag begrijpen, de bal visualiseren en dan de kamer afspeuren en zelfs dingetjes optillen om te kijken of het er niet tóch ligt.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 17:46:21 #197
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51331311
Oooooh wow Storm. Gaaf zeg. Maud begint het ook door te krijgen. Vooral de vraag waar is papa? Die werkt al goed. En de poezen die kan ze ook al goed vinden.
pi_51332588
Als je ieta aan Mikael vraagt dan kijk ie rond. Wijst het aan en zegt dan DAH Die vind het vaak niet de moeite waard om erheen te schuiven. Luie donder Lijkt zijn moeder wel

Aan de tafel staan
Liefde
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:04:08 #199
24188 Belana
kloon van belana
pi_51333994
Moonah, wat vervelend zeg, reflux, ik hoop dat Thies er niet al te veel last van heeft

Mika woeiiiii you go boy!!!

Storm is cool en knap

Ezra zegt voornamelijk heel veel "jah" "jaaaa" "JA!" zo grappig
en het is een enorme driftkikker ook hij gaat in zijn loopstoel de kamer door en als ie dan ergens niet aan mag komen dan begint de sirene te loeien echt erg

evenstar, het is idd heeeel hard gegaan, het gaat ook gewoon veel harder met 2 kinderen ofzo.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:10:42 #200
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51334230
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 17:30 schreef Sugar het volgende:
Hihi, goed zo Mika! Leuk als ze zoveel gaan doen, he?
Ik blijf zelf ook maar versteld staan van wat Storm allemaal al doet en uitvreet. Hij is zo lekker ondernemend. En echt, dat loopwagentje is het he-le-maal! Hij wil de hele dag de kamer op en neer lopen ermee.

Straks vroeg ik hem: "Waar is de bal, Storm? Ga de bal eens zoeken." Hij ging allemaal om zich heen kijken, stukje kruipen, dingetjes optillen en weer even zitten en kruipen. Ik bleef het steeds vragen en hij bleef ermee bezig. Tot zijn oog inderdaad viel op de bal, die op een tafeltje lag. Hup, ernaartoe en vlug de bal pakken. Trots hield 'ie hem omhoog!
Ik vind dat zo knap, dat babies dat al kunnen! Een woord herkennen, de vraag begrijpen, de bal visualiseren en dan de kamer afspeuren en zelfs dingetjes optillen om te kijken of het er niet tóch ligt.
Ik zeg: babygebaren!

Sorry maar het is een beetje mijn stokpaardje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')