Hmm, peper en zout stel is meer voor een bruiloft ..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:15 schreef Daup het volgende:
maar ik heb geen flauw idee
Goed idee en dat doe ik dus ook als oom zijnde.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Open een spaarrekening en stort daar iedere maand een klein bedrag op en geef dit als cadeau
dat vind een kind van 15 helemaal niet leuk meer, tis maar even dat je het weet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:34 schreef innovative het volgende:
Voor nu weet ik niks, maar ik weet wel iets wat je nu alvast zou kunnen beginnen: koop allerlei dingen die heel tekenend zijn voor "nu". Ik denk dan aan een krant van de geboortedag, een "top 40 cd", tijdsschriften, iets wat een grote rage is (wuppie of zo?) en bewaar dat tot je petekind bijvoorbeeld 15 is. Samen kun je dan al die -tegen die tijd- rare en grappige dingen bekijken, doorlezen en er heel hard om lachen.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:34 schreef innovative het volgende:
Voor nu weet ik niks, maar ik weet wel iets wat je nu alvast zou kunnen beginnen: koop allerlei dingen die heel tekenend zijn voor "nu". Ik denk dan aan een krant van de geboortedag, een "top 40 cd", tijdsschriften, iets wat een grote rage is (wuppie of zo?) en bewaar dat tot je petekind bijvoorbeeld 15 is. Samen kun je dan al die -tegen die tijd- rare en grappige dingen bekijken, doorlezen en er heel hard om lachen.
Dan wacht je tot ze wat ouder zijn, begin 20 vinden ze dat vaak wel weer leuk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:38 schreef Repeat het volgende:
dat vind een kind van 15 helemaal niet leuk meer, tis maar even dat je het weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |