Nou, zelfs als ik terugkijk ben ik blij dat we een fiks aantal maanden verder zijn inmiddels!quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:33 schreef Belana het volgende:
wat gaat die tijd hard heecht enorm. och die eerste weken
![]()
zo moeilijk maar toch zo mooi om op terug te kijken. (en daar hou ik het maar bij, bij terugkijken
)
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:06 schreef poemojn het volgende:
Met Juliet blijft alles goed gaan. Ze tijgert nu (eindelijk) ook vooruit (lag al een paar weken steeds klem onder de bank/tafel ed dus het is een echte vooruitgang), maakt aanstalten om te gaan zitten, heeft zich pas voor het eerst tot staan opgetrokken in de box,
Aan zoiets heb ik ook al zitten denken, maar het lijkt nu weer minder te worden en ik zie geen blaasjes. Verder is hij wel een beetje snel moe en slaapt hij onrustig. Ik denk dat mijn griepvirus een beetje toeval is. Er schijnt ook iets te heersen hier in de omgeving wat hier op lijkt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:55 schreef PM-girl het volgende:
PV, zijn het geen waterpokken oid, omdat jij ook ziek bent?
Herkenbaar, maar dan heb jij er nog TWEE ook...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:08 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
na zo'n dag ? Gesloopt.
ja ik herken het goed. maar als je er twee hebt pffffquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:08 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
na zo'n dag ? Gesloopt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:50 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Krijgen we een filmpje van een rupsende Fons ?
Ik wou eigenlijk filmen hoe hij zat te duwen om zijn pamper te vullen en zat hem dus na te doen. Waarop hij mij weer na probeerde te doen denk ik...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:00 schreef appelsap het volgende:
Fons wat goed!
Wat een geweldig filmpje trouwens van Fons met die gekke bekken.
Nou, het gaat nog niet eens om het kijken, maar hij vind de houding verschrikkelijk, hij probeert zich de hele tijd uit te rekken zeg maar, als ie zo opgepropt zit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:08 schreef Belana het volgende:
viev, Ezra is vlak voor onze vakantie over gegaan, toen ie dus bijna 11 maanden was. Ik heb gewacht tot ie zelf goed kon gaan zitten, en ze moeten 9 kilo zijn minimaal voor je een andere stoel neemt. Ezra's hoofd begon over de rand te steken enzo. ze zijn wel het meest veilig, dus ik zou het nog ff proberen vol te houden, maar ik snap wel wat je bedoelt. Ezra vind vooruit kijken ook veel leuker
Je hebt ook autostoeltjes die je achterste voren in de auto kunt zetten. Die raadde het cb ons toen ook aan. Maar ja hebben we toen niet gedaan omdat we al een maxi cosi priori hadden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, het gaat nog niet eens om het kijken, maar hij vind de houding verschrikkelijk, hij probeert zich de hele tijd uit te rekken zeg maar, als ie zo opgepropt zit.
Maar die autostoel kun je als ze stevig genoeg zijn gewoon vooruit zetten. Het ging er dan volgens mij om dat als je een ongeluk krijgt hij wel goed zit. Moet wel zeggen dat Mikael in de auto stukken gezelliger is nu ie in een autstoel zit. In e cosi was het alleen maar zeuren en brullen. Nu heeft ie de grootste lol met naar buiten kijken enzo. Hij gaat ook telkens helemaal scheef hangen om langs de voorstoel te kijken en dan zit ie daar te broemenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:04 schreef snoopy het volgende:
En ik vind dat achteruit rijden uiteindelijk toch ook wel saai voor een kindje. Als ze echt kleine baby's zijn maakt het niet zoveel uit. Maar nu begint het toch wel interessant om naar buiten te kijken. En tot wanneer laat je een kind achteruit rijden denk ik dan? Ooit moeten ze toch omkeren!
Ik heb laatst een onderzoek gelezen dat botsproeven bewijzen dat kinderen het beste achteruit kunnen worden vervoerd. En dan heb ik het niet over de babyleeftijd, maar echt tot 4 jaar. Er zijn alleen (in Nederland) geen stoeltjes die dat mogelijk maken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:04 schreef snoopy het volgende:
En ik vind dat achteruit rijden uiteindelijk toch ook wel saai voor een kindje. Als ze echt kleine baby's zijn maakt het niet zoveel uit. Maar nu begint het toch wel interessant om naar buiten te kijken. En tot wanneer laat je een kind achteruit rijden denk ik dan? Ooit moeten ze toch omkeren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |