Je had toch de meeste punten in het vorige topic, dan mag je deze wel bijwerkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:19 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ben bezig OP aan te passen...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:19 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ben bezig OP aan te passen...
Nog niet opgelost en nee was niet de Memphis Belle.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:20 schreef steekbal het volgende:
Is die atoomvraag nog niet opgelost ? Was het vliegtuig Memphis belle ?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:24 schreef steekbal het volgende:
bockworst ?
Nopequote:Op woensdag 4 juli 2007 13:25 schreef C21H23NO5 het volgende:
de bocker 100?
Das de originele gezagvoerder en de bom. Nu nog de naam van het vliegtuig. Alleen de achternaam van de gezagvoerder werd gebruikt in de naam van de B-29.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:31 schreef Opperkwal het volgende:
Frederick C. Bock > Fat Man
Ja misschien dat het vliegtuig zo heettequote:Op woensdag 4 juli 2007 13:33 schreef rece het volgende:
[..]
Das de originele gezagvoerder en de bom. Nu nog de naam van het vliegtuig. Alleen de achternaam van de gezagvoerder werd gebruikt in de naam van de B-29.
Bocker - er + s en auto in het Engelsquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:34 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Bocker?
We have a winner. De namen bij Hiroshima zijn algemeen bekend, maar de genadeklap Nagasaki is iets minder bekend.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:39 schreef C21H23NO5 het volgende:
bockscar?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:53 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
stone, gallon cubic
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:55 schreef rece het volgende:
Stone, cubic foot, gallon
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:55 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
cuic gallon stone
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:58 schreef ScottTracy het volgende:
Cubic stone gallon
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:59 schreef rece het volgende:
Gallon stone cubic foot
Het is inderdaad iets met water.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:07 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Iets met water maar daar moet je PhysicsRules voor hebben
Ik herken dat wel, had gelukkig even tijd over om een antwoord te verzinnenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:07 schreef ChopperMick het volgende:
steekbal was me voor zie ik. Werk wederom de oorzaak van puntverlies waarmee bewezen is dat werken slecht is...(het Chopper effect)
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:01 schreef steekbal het volgende:
onder bepaalde omstandigheden bevriest warm water sneller dan water dat minder warm is ?
Mooie uitleg ook !quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:07 schreef PhysicsRules het volgende:
Zuiver water heeft een hoger vriespuntdan onzuiver water. Desalniettemin kan zeer zuiver water soms pas bij een lagere temperatuur bevriezen als gevolg van superkoeling omdat er door een gebrek aan imperfecties geen kristallen kunnen vormen. Als dit water dan een tik krijgt ontstaan er imperfecties in de vloeistof waardoor het water in luttele seconden opvriest.
Volgens mij wordt dat laatste het Mpalba effect genoemd.
te makkelijk dusquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:20 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Mae West natuurlijk
Dit zit er heel dicht bij ..nog ff husselenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:19 schreef steekbal het volgende:
remark ?
Ja. het boek een één van de bekendste boeken over wo-1.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:29 schreef C21H23NO5 het volgende:
kramer?
Wat was het advies dat hij kreeg toen hij vroeg wat hij nu moest schrijven: "Am besten nichts neues".quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:15 schreef qonmann het volgende:
Erich Maria Remarque (auteur) werd wereldberoemd met "Im Westen nichts Neues".
Wat was zijn echte naam ?
(achernaam is voldoende)
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef steekbal het volgende:
[..]
Wat was het advies dat hij kreeg toen hij vroeg wat hij nu moest schrijven: "Am besten nichts neues".![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:41 schreef SaskiaR het volgende:
amsterdam rotterdam leiden den haag utrecht nijmegen groningen maastricht tilburg enschede delft
ze gaan zo weer beginnen, covers are ofquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:49 schreef qonmann het volgende:
in de herhaling op Sporza nu :-)
dat is een drop shot.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:54 schreef DennisBoom het volgende:
Effect waardoor de bal dood valt (tegenovergestelde top-spin)
DaviniaHR + 1quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:04 schreef DaviniaHR het volgende:
umami
Ve-tsin dus :-)quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:06 schreef rece het volgende:
Umami naast zoet, zuur, bitter en zout de vijfde smaak
In Japan weten ze het al lang, in de westerse keuken begint het nu ook door te dringen: Naast zoet, zuur, bitter en zout is er ook een vijfde smaak. In Japan ontdekt en is daarom de Japanse naam Umami gegeven, wat zoiets betekent als "heerlijke smaak" (geen wonder dat het nog geen gemeengoed is in de Westerse keuken). Vanaf nu kan je dus in de pan roeren, proeven en zoiets mompelen als "hmm, mag een nog iets lekkerdere smaak hebben". Vraag is dan natuurlijk wat je nog kan toevoegen om de smaak wat te "verheerlijken".
[..]
Tussenstand deeltje 864quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:28 schreef DaviniaHR het volgende:
cirrus wolken?
zit het dichtstbijquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef PhysicsRules het volgende:
een wolkenfront?
erg dichtbijquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:05 schreef erkel het volgende:
hmm 'wolk' moet er dus inzitten...
cirkelwolk?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
straalstroom
Opgezocht en dat staat er niet als zodanig...quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het heeft iets te maken met een website
juist. Dat antwoord wilde ik zienquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:24 schreef C21H23NO5 het volgende:
ze kleuren de zaterdagen zwart op de kalender op een website?![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:41 schreef Supersheep het volgende:
Montenegro
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:46 schreef ScottTracy het volgende:
Kiss Me
Nou, dat weet ik nog zo net niet hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:46 schreef ScottTracy het volgende:
Kiss Me
Maar dan aan elkaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:53 schreef erkel het volgende:
Normaal kracht
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:00 schreef C21H23NO5 het volgende:
beasty boys intergalactic
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:16 schreef tong80 het volgende:
En Robert 'I love the smell of napal in the morning' Duvall
De agent die hem achtervolgt. Zeg maar Heat maar dan andersquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Welke rol speelt hij dan? De film draait toch alleen om Douglas?
heart of darknessquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:33 schreef tong80 het volgende:
De biografiedocumentaire over de film is vernoemd naar diens boek
Tussenstand deeltje 864quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:03 schreef Torio het volgende:
oh wacht, heart of darkness is de titel :p
het boek is van joseph conrad
Suriname is het juiste antwoordquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:27 schreef qonmann het volgende:
ik was close ..Suriname :-)
ja haha beetje nutteloze hint zie ik nuquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:30 schreef qonmann het volgende:
Gelukkig heeft Brazile maar een paar buurlanden![]()
Viel wel mee hoor, Suriname leek met meest voor de hand te liggen anders had je wellicht een andere hint gegevenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:33 schreef Torio het volgende:
[..]
ja haha beetje nutteloze hint zie ik nu![]()
maar je had het goed, dus bedenk een vraag!![]()
...en sport tochquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:39 schreef tong80 het volgende:
I,k stel altijd literatuur film en kunst vragen. Niemand die daar rekening mee houdt
Ja, ook nog van Waterstaat inderdaadquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:16 schreef ScottTracy het volgende:
Eurlings?
die weet wel veel j aquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:28 schreef ScottTracy het volgende:
Klopt ik had gehoopt dat wyccie nog zou langskomen, die weet dit wel denk ik.
Yesquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:35 schreef wyccie het volgende:
Oh, Eric Roberts?
Knap hoor !quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:35 schreef wyccie het volgende:
Oh, Eric Roberts?
Ze is de dochter van twee beroemde ouders.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:52 schreef Yurithemaster het volgende:
wie is zij?
Heeft zij ook een naam? of iets anders wrra we van haar moeten kennen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze is de dochter van twee beroemde ouders.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:54 schreef qonmann het volgende:
Brooke Shields ?
Showbizz king +1quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:02 schreef erkel het volgende:
Ze is de dochter van Donald en Ivana Trump
Demmit erkeltjequote:Op donderdag 5 juli 2007 00:02 schreef erkel het volgende:
Ze is de dochter van Donald en Ivana Trump
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
Ivanka Trump? Dochter van Donald en Ivana??
Gaan jullie 2 maar naar de slowchatquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Hoe was je eerste werkdag? Viel het mee, viel het tegen? Onwennig? Neem je morgen ontslag?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
Ivanka Trump? Dochter van Donald en Ivana??
Geweldig! Ik heb een verpletterende indruk gemaakt door meteen wat rapporten uit een bepaald stukje software te toveren waar ze zelf geen raad mee wisten, en ik moest na de werkdag perse mee een pintje gaan drinken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Hoe was je eerste werkdag? Viel het mee, viel het tegen? Onwennig? Neem je morgen ontslag?
Ook goedenavond ERquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Demmit erkeltje
Ben ik weer net te laat
Goedzoquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geweldig! Ik heb een verpletterende indruk gemaakt door meteen wat rapporten uit een bepaald stukje software te toveren waar ze zelf geen raad mee wisten, en ik moest na de werkdag perse mee een pintje gaan drinken.
Het was echt heel erg leuk!!
Het is net 11 uur!! Ik ga niet eerder naar bed dan om half een en ik hoef pas om half acht op, maar bedankt voor je bezorgdheid hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:06 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Enneh... ER... jij moet naar bed want je moet vroeg weer op
O jah, vergeten, goedenavond erkeltjequote:
Je bent bang dat je geen puntjes meer kan scoren, hè?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:06 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Enneh... ER... jij moet naar bed want je moet vroeg weer op
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geweldig! Ik heb een verpletterende indruk gemaakt door meteen wat rapporten uit een bepaald stukje software te toveren waar ze zelf geen raad mee wisten, en ik moest na de werkdag perse mee een pintje gaan drinken.
Het was echt heel erg leuk!!
Ik wil gewoon niet dat je meteen je baan verspeelt.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het is net 11 uur!! Ik ga niet eerder naar bed dan om half een en ik hoef pas om half acht op, maar bedankt voor je bezorgdheid hoor![]()
As if!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:08 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet dat je meteen je baan verspeelt.....![]()
Hier is dat toch niet zo erg?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:05 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Gaan jullie 2 maar naar de slowchat
Ik lul maar watquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier is dat toch niet zo erg?Scheelt ook weer wachten op een nieuwe vraag.
Alleen in een dubbele punten topic doe ik wel altijd rustig aan.
Chat maar gewoon doorquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier is dat toch niet zo erg?Scheelt ook weer wachten op een nieuwe vraag.
Alleen in een dubbele punten topic doe ik wel altijd rustig aan.
De SC is dan ook voor AKQ-afhakersquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:11 schreef qonmann het volgende:
[..]
Chat maar gewoon door![]()
Is gezelliger toch ?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:12 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Fall Out Boy
Ik ook, ik vergeet per definitie alles wat met Simpson, Hilton of Spears te maken heeft. Je schaamt je toch rot als je daar het fijne van weet??quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:13 schreef wyccie het volgende:
Pfoe. Ik gok dat Steve deze wel weet. Ik heb het ooit wel ergens gelezen, maar vond het te oninteressant om te onthouden.
Op de één of andere manier vind ik het toch zeer vermakelijk. Je verbaast je elke keer weer hoe erg ze zich zelf weten te verlagen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook, ik vergeet per definitie alles wat met Simpson, Hilton of Spears te maken heeft. Je schaamt je toch rot als je daar het fijne van weet??
Denk dat dit het isquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:17 schreef ScottTracy het volgende:
The Simpsons?
Ik kon het weten met die vrouwen onlinequote:Op donderdag 5 juli 2007 00:22 schreef ElizabethR het volgende:
Patrick Dempsey enhij speelt Mc Dremay in Greays anatomy
GVD wat een spelfouten!!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:22 schreef ElizabethR het volgende:
Patrick Dempsey enhij speelt Mc Dremay in Greays anatomy
Wat een spelfoutenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:23 schreef ElizabethR het volgende:
Nee hor hij speelt Dr Sheperd
Maar ben het wel met je eens.... Misschien moeten we de regels aanscherpen?quote:
Euh! Ik kijk die series niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:23 schreef ScottTracy het volgende:
Ik kon het weten met die vrouwen onlineHet is MacDreamy (en eigenlijk Derek Shepherd) maar ik reken het goed
..niet iedereenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:26 schreef ScottTracy het volgende:
Maar iedereen kijkt toch Grey's Anatomy?
Ik ben niemand.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:26 schreef ScottTracy het volgende:
Ik had nog een kleine aanvulling gedan met de goede naam, en ik moet niet op de laptop vanmijn man meedoen ewant dan maak ik gruwelijk e spelfouten. Ik moet gewoon op een desk topquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik kon het weten met die vrouwen onlineHet is MacDreamy (en eigenlijk Derek Shepherd) maar ik reken het goed
ElizabethR+1
heb ooit een aflevering gezien en dat was de superspannende clifjanger toen ze in het water vielquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:26 schreef ScottTracy het volgende:
Jij moet eens ophouden met zuurpuimerig te doen. Dat is zo jammer dat je dat de laatste tijd veel doet, ik vind je zo leuk!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:25 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Maar ben het wel met je eens.... Misschien moeten we de regels aanscherpen?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:29 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Oxygen ?
Sorry ER... iik zal er mee stoppen... Heb ook door dat ik dit vooral doe als ik een paar bierjes op heb...quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jij moet eens ophouden met zuurpuimerig te doen. Dat is zo jammer dat je dat de laatste tijd veel doet, ik vind je zo leuk!
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:30 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Sorry ER... iik zal er mee stoppen... Heb ook door dat ik dit vooral doe als ik een paar bierjes op heb...![]()
Yupquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:31 schreef ScottTracy het volgende:
Jij drinkt zeker vaak bier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |