Ik herken dat wel, had gelukkig even tijd over om een antwoord te verzinnenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:07 schreef ChopperMick het volgende:
steekbal was me voor zie ik. Werk wederom de oorzaak van puntverlies waarmee bewezen is dat werken slecht is...(het Chopper effect)
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:01 schreef steekbal het volgende:
onder bepaalde omstandigheden bevriest warm water sneller dan water dat minder warm is ?
Mooie uitleg ook !quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:07 schreef PhysicsRules het volgende:
Zuiver water heeft een hoger vriespuntdan onzuiver water. Desalniettemin kan zeer zuiver water soms pas bij een lagere temperatuur bevriezen als gevolg van superkoeling omdat er door een gebrek aan imperfecties geen kristallen kunnen vormen. Als dit water dan een tik krijgt ontstaan er imperfecties in de vloeistof waardoor het water in luttele seconden opvriest.
Volgens mij wordt dat laatste het Mpalba effect genoemd.
te makkelijk dusquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:20 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Mae West natuurlijk
Dit zit er heel dicht bij ..nog ff husselenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:19 schreef steekbal het volgende:
remark ?
Ja. het boek een één van de bekendste boeken over wo-1.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:29 schreef C21H23NO5 het volgende:
kramer?
Wat was het advies dat hij kreeg toen hij vroeg wat hij nu moest schrijven: "Am besten nichts neues".quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:15 schreef qonmann het volgende:
Erich Maria Remarque (auteur) werd wereldberoemd met "Im Westen nichts Neues".
Wat was zijn echte naam ?
(achernaam is voldoende)
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef steekbal het volgende:
[..]
Wat was het advies dat hij kreeg toen hij vroeg wat hij nu moest schrijven: "Am besten nichts neues".![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:41 schreef SaskiaR het volgende:
amsterdam rotterdam leiden den haag utrecht nijmegen groningen maastricht tilburg enschede delft
ze gaan zo weer beginnen, covers are ofquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:49 schreef qonmann het volgende:
in de herhaling op Sporza nu :-)
dat is een drop shot.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:54 schreef DennisBoom het volgende:
Effect waardoor de bal dood valt (tegenovergestelde top-spin)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |