Kan me herinneren dat ze op 6-5* in de tweede begonnen hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:42 schreef Norrage het volgende:
Djoko en Kiefer hadden geen punt gespeeld gister.
19 - 17 Santoro - Clement?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:48 schreef Messenga het volgende:
Wat is trouwens de langste tiebreak ooit?
Denk dat Soderling eerste twee games wint.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nadal zal ook wel eens langs kunnen duren.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:50 schreef Colplay het volgende:
[..]
Denk dat Soderling eerste twee games wint.
En weer weggewerktquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:02 schreef Reya het volgende:
Weer een mp voor Hanley/Ullyett
Weer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Matchpoint Ullyett/Hanley
Jup, hij vindt dat ze niet moet spelen. Maar hij verwacht dat ze wel gaat spelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:05 schreef Ambrosius het volgende:
Vader Williams verwacht dat Serena niet gaat spelen.
Echt? En waarom?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Als dit op de US Open zou hebben plaatsgevonden, zouden ze deze dubbelpartij naar Centre Court hebben verplaatst.
Spektakel, dat is wat de Amerikanen willen zien. En het is vrij spectaculair wat er nu bij Hanley/Ullyett - Melo/Sa gebeurd.quote:
Dus ze gaan tijdens de wedstrijden even alles verplaatsenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Spektakel, dat is wat de Amerikanen willen zien. En het is vrij spectaculair wat er nu bij Hanley/Ullyett - Melo/Sa gebeurd.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:08 schreef Ambrosius het volgende:
7-5 Roddick, 2-0.
Nee. Dan zou deze partij gisteren voor vandaag op Centre Court zijn geplaatst.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:08 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dus ze gaan tijdens de wedstrijden even alles verplaatsen![]()
Hallo? Vamos Soderling hoorquote:
Ach Nadal zat te juichen op dubbele fouten van Soderling. Ik denk dat Soderling dat ook nog in zijn achterhoofd heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:16 schreef leroytje het volgende:
Netbal van Soderling, ipv verontschuldigingen gaattie juichen
Ik ben zo benieuwd naar het handje na afloopquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:16 schreef leroytje het volgende:
Geloof dat ze elkaar niet zo mogen, hij mimickte ook al het overgreven gedoe van Nadalquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:16 schreef leroytje het volgende:
33 - 33 ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
22-22 is toch wel een ultiem mooie stand
Rafa veronderschuldigt zich altijd bij zo'n punt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach Nadal zat te juichen op dubbele fouten van Soderling. Ik denk dat Soderling dat ook nog in zijn achterhoofd heeft.
Bij een dubbele fout van de tegenstander? Hij was er maar wat blij mee....quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Rafa veronderschuldigt zich altijd bij zo'n punt.
Bij een netbal he. DF is z'n eigen dmme schuld, mag je best blij mee zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:20 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Bij een dubbele fout van de tegenstander? Hij was er maar wat blij mee....
Haha, echt niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Rafa veronderschuldigt zich altijd bij zo'n punt.
Vertel jij me maar eens wanneer hij bij een netbal niet even zijn hand opstak. Nooit dusquote:
Ik heb het niet over een netbal. Ik heb het erover dat Rafa ging juichen toen Soderling een dubbele fout sloeg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Vertel jij me maar eens wanneer hij bij een netbal niet even zijn hand opstak. Nooit dus.
Als reactie op die netbal. Mijns inziens is een netbal (geluk) heel iets anders dan een DF (fout tegestander). Bij de 1e is een verontschuldiging wel zo normaal, bij het 2e zie ik geen reden om niet blij te mogen zijn (zeker op zo een cruciaal moment).quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een netbal. Ik heb het erover dat Rafa ging juichen toen Soderling een dubbele fout sloeg.
True, maar niet zo mooi als 22-22.quote:
Niet alleen tennisserrs vinden hem een vervelend joch, ook genoeg supportersquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:32 schreef Mirri het volgende:
Sorry hoor, maar heel veel tennissers vinden Nadal een vervelend joch. Zou daar niet iets van waarheid in zitten?
Hij haalt bij zijn tegenstander het bloed onderde nagels vandaan.
Het is topsport Mirri, geen kantklossenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:32 schreef Mirri het volgende:
Sorry hoor, maar heel veel tennissers vinden Nadal een vervelend joch. Zou daar niet iets van waarheid in zitten?
Hij haalt bij zijn tegenstander het bloed onderde nagels vandaan.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is topsport Mirri, geen kantklossen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:33 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:34 schreef Daklem het volgende:
yeehaa, de bel ging. Mijn tennisracket is binnen!
Daarom juistquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah kom op, het psychologisch spelletje hoort er bij.quote:
Die is zich aardig aan het terugknokken idd. 14.gifquote:
Minimaal 3, maar vast nog meer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:40 schreef Tim86 het volgende:
hoeveel MP hebben Hanley en Ullyet al gemist?
Als jij 5 sets lang tegen Nadal speelt, en IEDER servicebeurt staat ie weer dat so called psychologische spelletje te spelen, dan zou je hem echt wel eenv stoot voor zijn kaak willen verkopen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah kom op, het psychologisch spelletje hoort er bij.
Soderling staat sowieso al bekend om zijn instabiliteit, dan mag je daar best van profiteren.
Stuk of 8.quote:
Eenschquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:40 schreef Mirri het volgende:
[..]
Als jij 5 sets lang tegen Nadal speelt, en IEDER servicebeurt staat ie weer dat so called psychologische spelletje te spelen, dan zou je hem echt wel eenv stoot voor zijn kaak willen verkopen.
Daarom zeg ik, die etter hoort bij Boys singles thuis, zo kinderachtig is het.
Djokovic. 5-5. Djoko al een paar BP gemist.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe staat het bij Djokovitch - Kiefer?
Djokovic staat met 2-1 voor in sets, en in de 4e set staat het 5-5quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe staat het bij Djokovitch - Kiefer?
Ik zou 't gewoon terug doen. Elke keer als ik die twee flesjes van 'm passeer trap ik ze gewoon om.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:40 schreef Mirri het volgende:
Daarom zeg ik, die etter hoort bij Boys singles thuis, zo kinderachtig is het.
Kan goed hoor, ze spelen bij elkaar nu al 8 sets, en die eerste 4 waren ook zeker niet kort.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:42 schreef Mindlight het volgende:
Maar al 7 uur die dubbelpartij? Dat lijkt me wel erg lang, waar vind je die cijfers?
Zou wel mooi zijn als er een tennisser was die dag zou doen jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou 't gewoon terug doen. Elke keer als ik die twee flesjes van 'm passeer trapte ik ze gewoon om.
Stoer he?![]()
en is die partij ergens live te volgen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:42 schreef Mindlight het volgende:
Maar al 7 uur die dubbelpartij? Dat lijkt me wel erg lang, waar vind je die cijfers?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:43 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
en is die partij ergens live te volgen?
Daarom vond ik het ook zo meesterlijk dat Soderling zn racket ging verwisselen toen Nadal ging serveren. Dat publiek ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou 't gewoon terug doen. Elke keer als ik die twee flesjes van 'm passeer trap ik ze gewoon om.
Stoer he?![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:46 schreef Asskicker14 het volgende:
26 - 26?
Minimaal.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:46 schreef Asskicker14 het volgende:
26 - 26?
Gelul, als Kiefer wint komt er nog een vijfde set.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:48 schreef Daklem het volgende:
laatste tie brake van de wedstrijd.
Hierna Krajicek
Kiefer kan de tie-break ook winnen hoor en dan hoeft het niet het einde te zijn, het kan net zo goed 26 - 26 worden in de laatste set.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:48 schreef Daklem het volgende:
laatste tie brake van de wedstrijd.
Hierna Krajicek
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kiefer kan de tie-break ook winnen hoor en dan hoeft het niet het einde te zijn, het kan net zo goed 26 - 26 worden in de laatste set.![]()
Fout! Het is in ieder geval zo dat vanwege de achternaam Daphne Deckers haar meisjesnaam heeft gehouden.quote:
Sneetjequote:Op woensdag 4 juli 2007 13:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Trivia:
Wat betekend de Tjechische achternaam Krajicek in het Nederlands?
A Sneetje
B Buste
C Kraaitje
D Koetje
E Billen
F Paardtje
G Kerel
H Borst
Het is toch Sneetje......quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:51 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Fout! Het is in ieder geval zo dat vanwege de achternaam Daphne Deckers haar meisjesnaam heeft gehouden.
Sneetje is goed!quote:
RTLZ ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:53 schreef linebear het volgende:
waarom kan ik nergens online WImbledon kijken
Die channelsurfing werkt niet bij mij
Scorebord kon het niet meer aanquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:55 schreef Mirri het volgende:
De Brazilianen winnen!
Waarom stond het nou ineens 9 - 7 in de 5de set daar?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |