Jup, hij vindt dat ze niet moet spelen. Maar hij verwacht dat ze wel gaat spelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:05 schreef Ambrosius het volgende:
Vader Williams verwacht dat Serena niet gaat spelen.
Echt? En waarom?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Als dit op de US Open zou hebben plaatsgevonden, zouden ze deze dubbelpartij naar Centre Court hebben verplaatst.
Spektakel, dat is wat de Amerikanen willen zien. En het is vrij spectaculair wat er nu bij Hanley/Ullyett - Melo/Sa gebeurd.quote:
Dus ze gaan tijdens de wedstrijden even alles verplaatsenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Spektakel, dat is wat de Amerikanen willen zien. En het is vrij spectaculair wat er nu bij Hanley/Ullyett - Melo/Sa gebeurd.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:08 schreef Ambrosius het volgende:
7-5 Roddick, 2-0.
Nee. Dan zou deze partij gisteren voor vandaag op Centre Court zijn geplaatst.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:08 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dus ze gaan tijdens de wedstrijden even alles verplaatsen![]()
Hallo? Vamos Soderling hoorquote:
Ach Nadal zat te juichen op dubbele fouten van Soderling. Ik denk dat Soderling dat ook nog in zijn achterhoofd heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:16 schreef leroytje het volgende:
Netbal van Soderling, ipv verontschuldigingen gaattie juichen
Ik ben zo benieuwd naar het handje na afloopquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:16 schreef leroytje het volgende:
Geloof dat ze elkaar niet zo mogen, hij mimickte ook al het overgreven gedoe van Nadalquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:16 schreef leroytje het volgende:
33 - 33 ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
22-22 is toch wel een ultiem mooie stand
Rafa veronderschuldigt zich altijd bij zo'n punt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach Nadal zat te juichen op dubbele fouten van Soderling. Ik denk dat Soderling dat ook nog in zijn achterhoofd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |