Dus die koffie is door een dier uitgescheten?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Voor de informatie
Kopi Luwak
Kretek
*niet hoeft te klikken voor uitleg*quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Voor de informatie
Kopi Luwak
Kretek
correct, maar wel voor het roosterenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Dus die koffie is door een dier uitgescheten?
Ik heb geen zin om te roken, dan moet ik naar buitenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*niet hoeft te klikken voor uitleg*![]()
Lijkt me erg smakelijk, geniet ervan!![]()
Ik pak een kopje kanis en gunnik met een pall mall.![]()
hoewel ik de koffie nog niet geprobeerd heb, lukt het kretekkie altijd welquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*niet hoeft te klikken voor uitleg*![]()
Lijkt me erg smakelijk, geniet ervan!![]()
Ik pak een kopje kanis en gunnik met een pall mall.![]()
Als je het dier met de koffie er nog in roostert heb je meteen te etenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
correct, maar wel voor het roosteren
Net wakker?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te roken, dan moet ik naar buiten
Bovendien ben ik net wakker en het laatste wat ik (meestal) dan wil is een sigaret
Ik heb Fanta met 2 boterhammen met pindakaas + honing
Niets met met naar buiten gaan hierquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te roken, dan moet ik naar buiten
Bovendien ben ik net wakker en het laatste wat ik (meestal) dan wil is een sigaret
Ik heb Fanta met 2 boterhammen met pindakaas + honing
Arm poessie!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je het dier met de koffie er nog in roostert heb je meteen te eten![]()
Dank! Is die koffie daar ook zo duur? Die is in Ned. echt niet te betalen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoewel ik de koffie nog niet geprobeerd heb, lukt het kretekkie altijd wel
Drink ze!
En dan de volgende keer geen bonen meer zeker? Jij bent gekquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je het dier met de koffie er nog in roostert heb je meteen te eten![]()
Hier is het niet duur, maar die ene koffie wel natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dank! Is die koffie daar ook zo duur? Die is in Ned. echt niet te betalen.![]()
Meer diertjes maken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En dan de volgende keer geen bonen meer zeker? Jij bent gek
Die kunnen elkaar namaken toch? Je zet er een paar bij elkaar, dan gaan ze samen op zoek naar een bloemkool en daar komen dan baby-diertjes uit. Tenminste, zo vertelde mijn oma dat.quote:
Begin anders een luwak fokkerij en zet ze koffiebonen voor!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier is het niet duur, maar die ene koffie wel natuurlijk.
hey, een medestander !quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:06 schreef Buschetta het volgende:
G*dverdomme.... Denk ik een leuk koffie topic te hebben gevonden lees ik in de opening dat jullie een meet in de fr*akin Starfuck willen doen....
Jullie zijn geeneens waardig om over koffie te spreken. Laat staan te drinken...
Echte koffie.
Starfuck koffie.
een luwakkerijquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Begin anders een luwak fokkerij en zet ze koffiebonen voor!![]()
![]()
luwak? zijn da geen civet-katten?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Begin anders een luwak fokkerij en zet ze koffiebonen voor!![]()
![]()
ze zijn al zeldzaam, en dan wil jij ze nog op een bloemkool zetten ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die kunnen elkaar namaken toch? Je zet er een paar bij elkaar, dan gaan ze samen op zoek naar een bloemkool en daar komen dan baby-diertjes uit. Tenminste, zo vertelde mijn oma dat.
OMG Een koffie-fundamentalistquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:06 schreef Buschetta het volgende:
G*dverdomme.... Denk ik een leuk koffie topic te hebben gevonden lees ik in de opening dat jullie een meet in de fr*akin Starfuck willen doen....
Jullie zijn geeneens waardig om over koffie te spreken. Laat staan te drinken...
Echte koffie.
Starfuck koffie.
Hebben wij dezelfde oma?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die kunnen elkaar namaken toch? Je zet er een paar bij elkaar, dan gaan ze samen op zoek naar een bloemkool en daar komen dan baby-diertjes uit. Tenminste, zo vertelde mijn oma dat.
quote:
Aah... weer wat geleerdquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En die eten koffievruchten, poepen de bonen uit en als je die dan roosterd heb je kopi luwak, vertaling: civetkat koffie.
Zoiets.quote:
Tot zover dit educatieve moment.quote:
Nee gewoon iemand die die hele hype rond Starbucks belachelijk vind. Leuk als je een maandje in de US zit en je kan geen goede Italiaan vinden die een espresso machine heeft staan. Bij gebrek aan betere koffie. Maar om naar de Starbucks te gaan in Europa is hetzelfde als Nederlandse wijn verkiezen boven Franse uit chaufinisme en dan beweren dan de Nederlandse wijn beter van smaak is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
OMG Een koffie-fundamentalist![]()
nee, dat is de huiskat, die schijt ook trouwensquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zoiets.![]()
Alleen wel jammer dat je ze niet kunt vergelijken met de huis poessies van hier, met recht katte-koppen.
![]()
Zouden ze ook koffie vruchten lusten?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dat is de huiskat, die schijt ook trouwens
Geen haai gesignaleerd?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:15 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen!
Heee kuuk! Hoe is het?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:17 schreef Kuukske het volgende:
Theevindpostenzo.
Probeer het uitquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zouden ze ook koffie vruchten lusten?![]()
probeer eensquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zouden ze ook koffie vruchten lusten?![]()
Zou zomaar kunnenquote:
een haai mag niet te voorspelbaar worden, natuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen haai gesignaleerd?
Mooi.
Kan ik veilig zwemmen.
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
een haai mag niet te voorspelbaar worden, natuurlijk![]()
newbiequote:Op woensdag 4 juli 2007 12:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Op naar de kopi meong Blanda?![]()
Ik voorzie geen succes.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb een fan! Check oranje t-shirt in fobo!
![]()
http://fotoboek.fok.nl/user/Stormqueen
Zijn dat die zwarte trouwens?quote:
Whehehe.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb een fan! Check oranje t-shirt in fobo!
![]()
http://fotoboek.fok.nl/user/Stormqueen
ik weet het niet, ik weet wel dat ze knetteren, je er een zoete bek van krijgt, en het naar kruiden stinkt (raar, want er zitten kruiden inquote:
Scooter!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:44 schreef Pheno het volgende:
It's nice to be important but it's more important to be nice
Z'n imaginaire vriendinnetje denk ik. Hij schreeuwt altijd haar naam als ie wakker schrikt.quote:
LIESquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Z'n imaginaire vriendinnetje denk ik. Hij schreeuwt altijd haar naam als ie wakker schrikt.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Z'n imaginaire vriendinnetje denk ik. Hij schreeuwt altijd haar naam als ie wakker schrikt.
Ik heb d'r nog nooit gezienquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die is nieuw, komt hier nog niet zo vaak.
Een kennerquote:
zwart? Nee hoor.. gewoon een sigaretje met daarin wat kruidnagel, al dan niet zonder filter.quote:
Ik kotste op scooterquote:
Hyper hyperquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kotste op scooter![]()
Maar een b-kantje van Hyper-Hyper was helemaal OK. (Rhapsody in E)
ziet er inderdaad niet slecht uitquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:14 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Zet die asap voor m'n deur neer aub...
Wat een brute wagen vind ik dat zeg
tofste alfa allertijden als je 't mij vraagt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ziet er inderdaad niet slecht uit
Die zijn zo gayquote:
Ga 5 minuten slapen!quote:
Groot gelijk heb je ook.quote:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!quote:
Muckiequote:
Ik hoop et voor dr....quote:
haiquote:
ja, gelukkig welquote:Weer opgeknapt?![]()
MPGeeeeeeeeequote:Op woensdag 4 juli 2007 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
[..]
Muckie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoop het niet voor jequote:Op woensdag 4 juli 2007 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoop et voor dr....
Ben alleen bang dat ik het van dr heb overgenomen *Hatsjiee!!!*
Ik vrees het ergste....quote:
nah, dan heb ik je niet aangestokenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste....
Al 3 dagen snipverkouden, en voel me met de dag beroerder. Begon met neus verstopt en keelpijn, inmiddels ook gammel gevoel en hoofdpijn.
Je hebt het ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste....
Al 3 dagen snipverkouden, en voel me met de dag beroerder. Begon met neus verstopt en keelpijn, inmiddels ook gammel gevoel en hoofdpijn.
Mwaa dan valt et hier nog reuze mee. Zit vooralsnog alleen te snotteren, hoesten en niezen. Net nog uitgebreid gelunst en dat is vooralsnog prima binnen te houdenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, dan heb ik je niet aangestoken
ik was (en ben) niet verkouden (gelukkig)
het begon met een barstende hoofdpijn, en toen begon het overgeven en diarree
een sneetje witbrood was al teveel om binnen te houden
Gaat beter dus!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:33 schreef Muck het volgende:
[..]
hai
[..]
ja, gelukkig wel
nog wel een beetje gammel van een paar dagen niks eten, maar ach, dat gaat wel over
via MM?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoop et voor dr....
Ben alleen bang dat ik het van dr heb overgenomen *Hatsjiee!!!*
je moet je gewoon 1 keer de tyfus zuipen deze week, dan is het wel weer overquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste....
Ben alleen wel weer zo eigenwijs om gewoon overal mee door te gaan, en niet ff een dagje (of 2) ziek te vieren.
bel dan zelf.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:43 schreef crossover het volgende:
Grrr ik zit te wachten tot m'n school belt.![]()
Neehee, M-M is vooralsnog kerngezondquote:
Goeie tip wel, staat al ingepland voor vrijdagquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je moet je gewoon 1 keer de tyfus zuipen deze week, dan is het wel weer over
noem het raar, maar het werkt vaak welquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Neehee, M-M is vooralsnog kerngezond
[..]
Goeie tip wel, staat al ingepland voor vrijdag
Voorkennisquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
feliciteerd cross 14.gif
Thanksquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
feliciteerd cross 14.gif
Daar kreeg ik ook net bericht van via de postquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Daar kreeg ik ook net bericht van via de post
BIER EN TIETEN VOOR IEDEREEN
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:58 schreef crossover het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Congratz!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:58 schreef crossover het volgende:
Thanks![]()
![]()
Ik werd dus net gebeld, ik had een herkansing aangevraagd voor sociologie maar die was niet meer nodig.
Het zat dus zo, ik heb een 5, een 6 en een 7 voor die toetsen. Eerst iedereen boven de 6 halen maar er is besloten om het te middelen dus ik heb het vak afgesloten met een 6![]()
Ik wil geen tieten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:58 schreef crossover het volgende:
Morgenquote:
Maar je hebt er toch al?quote:
Want je hebt al een fraaie voorgevel?quote:
Zou je niet eens non stop gaan leren dan i.p.v. hier rondhangen....quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Morgen(en dan resp. maandag en vrijdag)
Ik leer, met stops, met koffie, en ik hang hier al fors minder rondquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:16 schreef OA het volgende:
[..]
Zou je niet eens non stop gaan leren dan i.p.v. hier rondhangen....![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Welke vakken?
Ik. Ik wil geile borstkassen en ehrmz, zo.quote:
Ook dat.quote:
Als standaard fok!reactie zou nu natuurlijk moeten komen:quote:
quote:Foto's !
Okay dan mag jij verbeelden alsof je geile borstkassen en ehms, dingessen hebt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik. Ik wil geile borstkassen en ehrmz, zo.
Nee, niet zelf hebben. Ik heb een prachtige voorgevel zoals OA dat mooi wist te omschrijven. Ik wil mannen met zulke kassen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:22 schreef crossover het volgende:
Okay dan mag jij verbeelden alsof je geile borstkassen en ehms, dingessen hebt.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Als standaard fok!reactie zou nu natuurlijk moeten komen:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, niet zelf hebben. Ik heb een prachtige voorgevel zoals OA dat mooi wist te omschrijven. Ik wil mannen met zulke kassen.. Om naar te kijken. Om aan te raken heb ik er al één.
Een man.quote:
Je kunt het beestje ook gewoon bij de naam noemenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een man.
Nouja, vriend. Mannelijk ding. Enzo.
Grmbl
Ik heb JD!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:25 schreef MPG het volgende:
Je kunt het beestje ook gewoon bij de naam noemen.
Dildo's? Appelvlappen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:44 schreef crossover het volgende:
Bedankt allemaal
Ik ga zo naar eindhoven om wat te drinken met deen een paar dingen kopen in de stad.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:45 schreef Kuukske het volgende:
Winkel ze! Enjoy your happiness.
Nee, the shawshank redemption, nieuwe deo en scheerolie als je het echt wil wetenquote:
Als t goed is is ie bij de free 5 euro.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:48 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Nee, the shawshank redemption, nieuwe deo en scheerolie als je het echt wil weten
Zelfde vraagquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als t goed is is ie bij de free 5 euro.
Hoelaat ga je trouwens terug? Kunnen we samen treinen..![]()
![]()
ik werruk nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:01 schreef JortK het volgende:
Mensen allemaal met de trein... vraag een auto aan je baas
Ja, en zelfs verderquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga jij ook richting Helmond dan?
Ik hep zelluf auwtoowquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:01 schreef JortK het volgende:
Mensen allemaal met de trein... vraag een auto aan je baas
Ik pak niet voor 5 uur de trein denk ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ben denk ikr ond half 5 in ehv. Wat jij?
Ik ookquote:
Muckiequote:
Nietusquote:
Vraag er een aan je baasquote:
ik werk 16 uur in de weekquote:
neh, ik wi llars niet kwijtquote:Of regel een vent met een auto...
Conclusie: Lars moet een auto aanschaffenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ik werk 16 uur in de week
als uitzendkracht
[..]
neh, ik wi llars niet kwijt
ja, eigenlijk welquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Conclusie: Lars moet een auto aanschaffen.
Huuuu... hij is proefkonijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:56 schreef Muck het volgende:
eigenljk zie ik het wel gebeuren dat ie dat over een tijdje doet...
hij gaat vanaf maandag voor 18 dagen naar groningen voor een medisch onderzoek waar hij 2200 euro voor krijgt, dus hij zou het makkelijk kunnen doen eigenlijk
geen idee wat ie met dat geld wil doen eignelijklars kennende gewoon sparen
Get a lifequote:Op woensdag 4 juli 2007 16:16 schreef Pheno het volgende:
Ik verveel me even
jupquote:
zeker weten, maar dat moet ie helemaal zelf wetenquote:2200 heb je best een net autootje voor
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:44 schreef Muck het volgende:
maarre, ik ben er weer eens een tijdje vandoor
dag lievuuuuurds
Laterquote:
Draadloos ook goedquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Moet je ff internet inpluggen in je oor.
Opwarmen?quote:
Ja, duh. Als je speelt (na dat je net thuis bent) word ie warmer en raakt ie ontstemt. Dus ik knuffel m eerst warm, dan stem ik m en dan ga ik pas echt spelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Opwarmen?
Magnetron?
Mijne doet het ook koud.. is dat normaal?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, duh. Als je speelt (na dat je net thuis bent) word ie warmer en raakt ie ontstemt. Dus ik knuffel m eerst warm, dan stem ik m en dan ga ik pas echt spelen.![]()
Gitaarknuffelaar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, duh. Als je speelt (na dat je net thuis bent) word ie warmer en raakt ie ontstemt. Dus ik knuffel m eerst warm, dan stem ik m en dan ga ik pas echt spelen.![]()
Yoquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gitaarknuffelaar.Och ja als er niets anders in de buurt is waarom niet.
![]()
Hoi allemaal.
Precies. Ik knuffel liever meisjes maar je bent niet hier, hé.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gitaarknuffelaar.Och ja als er niets anders in de buurt is waarom niet.
![]()
Hoi allemaal.
Photosoep creatie nummero uno, from very far in the past. Het is het oog van Cloud Strife in een mooi rondje met wolkjes er omheen en dan groen negatief.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey.
Wat moet die avatar van jou eigenlijk zijn? Word er wel wat dizzy van.
sjiek sjef! 14.gifquote:
Nee, vriendin van mijn vriendin is getrouwd heute!quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
sjiek sjef! 14.gif
Netwerken?
Met Lies?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
Nog meer trouwerij onzinquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:52 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, vriendin van mijn vriendin is getrouwd heute!![]()
netwerken is zóó overrated...![]()
Je hebt het bijna dagelijks over Lies.quote:
idd, we worden nu wel enigzins benieuwd lenny...quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt het bijna dagelijks over Lies.
Ik ben wel hier.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Precies. Ik knuffel liever meisjes maar je bent niet hier, hé.
Misschien is het zijn virtuele vriendinnetje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
idd, we worden nu wel enigzins benieuwd lenny...
Uitgeslapen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:10 schreef eer-ik het volgende:
zo.
Jurkquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
geen zin om hier verder op in te gaan
al lang en breed.quote:
* knuffelt Bengelquote:
Maar wel om te Fok!en?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vergeef me, ik heb een kater en andere dingen aan mijn hoofd. Geen tijd voor onzin.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vergeef me, ik heb een kater en andere dingen aan mijn hoofd. Geen tijd voor onzin.
Ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar wel om te Fok!en? [afbeelding]
Niet veel verder..quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan gister?
behalve gezopen dan
Oh.quote:
Ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet veel verder..
Had een (besloten) feest met 10 euro entree waarna je de hele avond gratis mocht zuipen. Moet ik in details treden?
Nee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij nog plannen voor vanavond?
Ik ga vanavond zuipen ook al heb ik een kater. Vind je me nu tof? Wil je me aanraken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
Wat zijn jullie kort van stof, zie veel ja en neetjes.![]()
vertel eens wat leuks.
als er wat leuks 'beurt is...quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet veel verder..
Had een (besloten) feest met 10 euro entree waarna je de hele avond gratis mocht zuipen. Moet ik in details treden?
Ik wil je een serenade brengen, maar ik weet niet waar je balkon is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
Wat zijn jullie kort van stof, zie veel ja en neetjes.![]()
vertel eens wat leuks.
Tof oke, aanraken is weer wat overdreven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga vanavond zuipen ook al heb ik een kater. Vind je me nu tof? Wil je me aanraken?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil je een serenade brengen, maar ik weet niet waar je balkon is. [afbeelding]
Dat wil ik zienquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen balkon,
maar wil wel een beetje uit mijn zolderraan gaan hangen.![]()
Ik ook!quote:
Lekker douchen, ochtendjas, Rosa, warme chocomel.quote:
PC uit?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik gooi idd de pc uit zo en duik mn bed in, lekker relaxed tv kijken enzo
kan dat dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
PC uit?![]()
Wat betekend dat? [afbeelding]
een typoquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
PC uit?![]()
Wat betekend dat? [afbeelding]
quote:
Chinese pinguïns stinken uit hun bekquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:58 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog eten nodig
Ik heb pannekoeken met spek gegeten maar ik heb nog niet genoeg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:58 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog eten nodig
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Chinese pinguïns stinken uit hun bek
Hoi trouwens
M-M? Onbegrijpelijks? Wat is er onbegrijpelijk aan dat mijn lieviequote:Op woensdag 4 juli 2007 21:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb pannekoeken met spek gegeten maar ik heb nog niet genoeg.
En M_M gaat iets heel onbegrijpelijks doen. [afbeelding]
nee, ze zei iets als: ik ga m'n pc uitzetten ofzo...quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:10 schreef MPG het volgende:
[..]
M-M? Onbegrijpelijks? Wat is er onbegrijpelijk aan dat mijn lievieal het bed induikt?
Oow. Haha. Dat is zoiets als de pc zodanig instellen dat die tijdelijk wat minder energie gebruikt, omdat je er toch niet actief achter zitquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ze zei iets als: ik ga m'n pc uitzetten ofzo...
soort van stand by modus?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow. Haha. Dat is zoiets als de pc zodanig instellen dat die tijdelijk wat minder energie gebruikt, omdat je er toch niet actief achter zit.
Zoiets is het jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
soort van stand by modus?
Die van mij staat altijd aan, maar verbruikt wel minder energie als ik 'm niet gebruik...
Wie?quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Chinese pinguïns stinken uit hun bek
Hoi trouwens
klopt heel erg langzaam maarjaquote:
Mijn i-net is dan ook heel traag vanavondquote:
waarom heb je eigenlijk niet gewoon een computer thuis?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn i-net is dan ook heel traag vanavond![]()
H![]()
![]()
i Aarti
![]()
We gaan alweer bijna sluiten johquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goede avond! Nog net op tijd in dit deel!
En we zingen....quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:45 schreef Pheno het volgende:
Bijna dan
Ja we zitten in een koffiebar hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:46 schreef cablegunmaster het volgende:
hahaSluitings tijd nieuw topic lol
Ik heb er zelfs twee. Maar dat heeft niets met internet te maken lieverd. Ik wil je dat best een keer uitleggen onder het genot van een kopje groene thee. Ik ben morgen vrijquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
waarom heb je eigenlijk niet gewoon een computer thuis?![]()
En gezellig dat het daar is!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:51 schreef JortK het volgende:
[..]
En we zingen....
[..]
Ja we zitten in een koffiebar hoor
er is toch iets minders aan een denigrerende houdingquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs twee. Maar dat heeft niets met internet te maken lieverd. Ik wil je dat best een keer uitleggen onder het genot van een kopje groene thee. Ik ben morgen vrij![]()
quote:
Er is toch iets minders aan alleen maar kritiek leverenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:57 schreef Aarti het volgende:
[..]
er is toch iets minders aan een denigrerende houding![]()
Oh kijk, je slaat terug...eindelijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is toch iets minders aan alleen maar kritiek leveren [afbeelding]
Hou je niet van thee? We kunnen ook iets anders gaan drinken?
Dan gaat Papier het je dus uitleggen onder het genot van een lekker bakje koffiequote:Op woensdag 4 juli 2007 23:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
Oh kijk, je slaat terug...eindelijk![]()
ik lust geen thee, alleen koffie en appelsap![]()
ik behoef geen uitlegquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan gaat Papier het je dus uitleggen onder het genot van een lekker bakje koffie![]()
.
Pffff. Jawel. Is het nou zo moeilijkquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
Oh kijk, je slaat terug...eindelijk![]()
ik lust geen thee, alleen koffie en appelsap![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |