Tof oke, aanraken is weer wat overdreven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga vanavond zuipen ook al heb ik een kater. Vind je me nu tof? Wil je me aanraken?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil je een serenade brengen, maar ik weet niet waar je balkon is. [afbeelding]
Dat wil ik zienquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen balkon,
maar wil wel een beetje uit mijn zolderraan gaan hangen.![]()
Ik ook!quote:
Lekker douchen, ochtendjas, Rosa, warme chocomel.quote:
PC uit?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik gooi idd de pc uit zo en duik mn bed in, lekker relaxed tv kijken enzo
kan dat dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
PC uit?![]()
Wat betekend dat? [afbeelding]
een typoquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
PC uit?![]()
Wat betekend dat? [afbeelding]
quote:
Chinese pinguïns stinken uit hun bekquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:58 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog eten nodig
Ik heb pannekoeken met spek gegeten maar ik heb nog niet genoeg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:58 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog eten nodig
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Chinese pinguïns stinken uit hun bek
Hoi trouwens
M-M? Onbegrijpelijks? Wat is er onbegrijpelijk aan dat mijn lieviequote:Op woensdag 4 juli 2007 21:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb pannekoeken met spek gegeten maar ik heb nog niet genoeg.
En M_M gaat iets heel onbegrijpelijks doen. [afbeelding]
nee, ze zei iets als: ik ga m'n pc uitzetten ofzo...quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:10 schreef MPG het volgende:
[..]
M-M? Onbegrijpelijks? Wat is er onbegrijpelijk aan dat mijn lievieal het bed induikt?
Oow. Haha. Dat is zoiets als de pc zodanig instellen dat die tijdelijk wat minder energie gebruikt, omdat je er toch niet actief achter zitquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ze zei iets als: ik ga m'n pc uitzetten ofzo...
soort van stand by modus?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow. Haha. Dat is zoiets als de pc zodanig instellen dat die tijdelijk wat minder energie gebruikt, omdat je er toch niet actief achter zit.
Zoiets is het jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
soort van stand by modus?
Die van mij staat altijd aan, maar verbruikt wel minder energie als ik 'm niet gebruik...
Wie?quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Chinese pinguïns stinken uit hun bek
Hoi trouwens
klopt heel erg langzaam maarjaquote:
Mijn i-net is dan ook heel traag vanavondquote:
waarom heb je eigenlijk niet gewoon een computer thuis?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn i-net is dan ook heel traag vanavond![]()
H![]()
![]()
i Aarti
![]()
We gaan alweer bijna sluiten johquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goede avond! Nog net op tijd in dit deel!
En we zingen....quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:45 schreef Pheno het volgende:
Bijna dan
Ja we zitten in een koffiebar hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:46 schreef cablegunmaster het volgende:
hahaSluitings tijd nieuw topic lol
Ik heb er zelfs twee. Maar dat heeft niets met internet te maken lieverd. Ik wil je dat best een keer uitleggen onder het genot van een kopje groene thee. Ik ben morgen vrijquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
waarom heb je eigenlijk niet gewoon een computer thuis?![]()
En gezellig dat het daar is!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:51 schreef JortK het volgende:
[..]
En we zingen....
[..]
Ja we zitten in een koffiebar hoor
er is toch iets minders aan een denigrerende houdingquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs twee. Maar dat heeft niets met internet te maken lieverd. Ik wil je dat best een keer uitleggen onder het genot van een kopje groene thee. Ik ben morgen vrij![]()
quote:
Er is toch iets minders aan alleen maar kritiek leverenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:57 schreef Aarti het volgende:
[..]
er is toch iets minders aan een denigrerende houding![]()
Oh kijk, je slaat terug...eindelijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is toch iets minders aan alleen maar kritiek leveren [afbeelding]
Hou je niet van thee? We kunnen ook iets anders gaan drinken?
Dan gaat Papier het je dus uitleggen onder het genot van een lekker bakje koffiequote:Op woensdag 4 juli 2007 23:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
Oh kijk, je slaat terug...eindelijk![]()
ik lust geen thee, alleen koffie en appelsap![]()
ik behoef geen uitlegquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan gaat Papier het je dus uitleggen onder het genot van een lekker bakje koffie![]()
.
Pffff. Jawel. Is het nou zo moeilijkquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
Oh kijk, je slaat terug...eindelijk![]()
ik lust geen thee, alleen koffie en appelsap![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |