Dat lijkt me heel gezellig, doen we een keer als ik daar aan het werk benquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
als ik straks in Arnhem woon mag je een keer tompoucen komen halen hoor(ja, nu ook wel
maar de afstand is beetje groot
)
Ja, het was gezellig!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:25 schreef freecell het volgende:
Ik heb net met Teigan koffie gedronken
Die kwam de kattenvervoersmand weer ophalen. Die mocht ik zo lang lenen
Koffiedrinken met Teigan is tof
Dat is lekker snelquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:29 schreef teigan het volgende:
daar ga ik wel weer op letten ja..
Ze is nu trouwens ineens wel weer aan het eten, ik denk dat de antibiotica zijn werk al is gaan doen.
eensch is met Rewimoquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:25 schreef Rewimo het volgende:
Arme poekie. Lekker vertroetelen dus maar en oppassen dat ze genoeg drinkt.
dat doe ik dus nooit meerquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:11 schreef ymme het volgende:
Ik heb een witte spijkerbroek gekocht maat 31. Wat is dit in de 38/40/42 etc maat? Ik zelf dat zo rond de 44.. Maar hij is toch wel wat klein. Nog een paar kilo en ik kan hem aan. Dus bewaar hem mooi. Op de hoop dat ik het deze zomer nog aan kan. Ben alleen benieuwd wat voor een maat het eigenlijk isDan kan ik dat tussen mijn doelen zetten.
nee sorry ben niet het spijkerbroeken typjequote:Op donderdag 5 juli 2007 17:34 schreef ymme het volgende:
Weet je ook welke maat 31 is? 44?
En mij motiveert het enorm. Ik vind die broek zo mooi, dat ik het aan wilEn dan ga ik er ook helemaal voor!!
Kom jij nog wel naar de Parade? We kunnen evt. ook eerst in Den Haag appeltaart eten?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:15 schreef octopussy het volgende:
![]()
![]()
jammer
Maar ja huisje zoeken is wel belangrijker. Ik kom wel een keertje naar Arnhem als je daar woont![]()
Heerlijk zeg bijna 20 kilo afgevallen. Hele goede prestatiequote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:55 schreef Ikiskoel het volgende:
Mogguh allemaal!
Vandaag is mn weekend begonnen, heerlijk! Straks naar mn ouders, morgen weer naar huis. Lekker even chillen.
Oh, en ik ben 100 gram verwijderd van 20kg afgevallen zijnIK BEN BLIJ! Op naar de volgende 20 kg!
echt een raar gevoel om zoveel afgevallen te zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:00 schreef ymme het volgende:
[..]
Heerlijk zeg bijna 20 kilo afgevallen. Hele goede prestatie
Ik zeg de hele tijd, dat ik 5 kilo ben afgevallen. Maar 2 jaar geleden woog ik nog 99 kilo. Dat vergeet ik de hele tijd. Ben dus al veel meer afgevallen dan 5 kilo
Nog 9 Kilo er af bij mij en je bent een complete Freecell kwijt! Dat is echt veeeeeeel!quote:
Als je er zo over nadenkt is het al helemaal bizar en bijzonder knap dat Troel zoveel is afgevallen!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Nog 9 Kilo er af bij mij en je bent een complete Freecell kwijt! Dat is echt veeeeeeel!![]()
Je zou me maar mee moeten zeulen
ik ben vervelender om mee te zeulenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Nog 9 Kilo er af bij mij en je bent een complete Freecell kwijt! Dat is echt veeeeeeel!![]()
Je zou me maar mee moeten zeulen
Het is wel duidelijk dat jij freecell nog nooit hebt gemeet...quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:46 schreef teigan het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat jij freecell nog nooit hebt gemeet...![]()
O ja, lekker, ga door....quote:
* freecell duwt Teigan omquote:
quote:
De spiegelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk in de spiegel, denk even heel goed na, en je weet dat ze gelijk heeft
Da's snelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:55 schreef omearos het volgende:
Tentamen ging lekker, volgende week al het cijferhopelijk gehaald *duim*duim*
Je moet er 8 bij optellen. Dus spijkerbroek maat 30 = maat 38. 32 = 40. Dus jouw maat zit er dan net tussen in... Ik moet wel zeggen dat het heel erg verschilt per broek/merk. Ik heb maat 42 en paste laatst in een replay broek maat 33 en dat had ik ook niet verwachtquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:34 schreef ymme het volgende:
Weet je ook welke maat 31 is? 44?
En mij motiveert het enorm. Ik vind die broek zo mooi, dat ik het aan wilEn dan ga ik er ook helemaal voor!!
Je mag 't mij wel even PM'en.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:17 schreef ymme het volgende:
Is er iemand hier, die heel goed kan vertalen in het engels. Ik heb een klein berichtje voor iemand die net zijn oma is verloren, en die moet in het correct engels. Ik ben er redelijk goed in, maar zo goed nu ook weer niet, het helemaal foutloos te kunnen
??
Hopelijk vind je 't wat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:28 schreef ymme het volgende:
[..]
Ok, ik neem het voor nu terug
Je hebt een pm van me.
Ja hoor. Zoals ookal in de pm vermeld. Het is een juiste perfecte tekst geworden.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja hoor. Zoals ookal in de pm vermeld. Het is een juiste perfecte tekst geworden.
Ontzettend bedankt
Dicht? Hoezo dicht?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:55 schreef postmortum het volgende:
weten jullie wel hoe slecht het is iedere x de koelkast open en dicht te doen![]()
Teringveel co2 uitstoot![]()
wtf vreet je in 1x de koelkast leeg?quote:
Hé, schrijf je eigen teksten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:21 schreef postmortum het volgende:
maar ik ga terug naar mijn natuurlijke habitaat: klb
dikke doei
ok dan het was vet hierquote:
Ja hoi. Dit is een Nederlandstalig forum. Zou je hier Nederlands willen praten? Staat ook in de policyquote:
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:59 schreef teigan het volgende:Mooi Rewimo
ik heb vandaag 125 euro aan Irischeques gekregen, en die hebben we gelijk maar even besteed!Wii
Kom liever een keer langs in plaats van kritiek te leverenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:12 schreef Troel het volgende:
Ja hoi. Dit is een Nederlandstalig forum. Zou je hier Nederlands willen praten? Staat ook in de policy
komt morgen uit?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kom liever een keer langs in plaats van kritiek te leveren
Als jullie de boel voor elkaar hebben kom ik wel langsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kom liever een keer langs in plaats van kritiek te leveren
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Als jullie de boel voor elkaar hebben kom ik wel langsBen toch niet meer in staat op een trap te gaan behangen
Ja hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:31 schreef omearos het volgende:
komt morgen uit?
Behangen hoeft niet. Je mag schilderen of Christans nieuwe tuinhuis in elkaar zettenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:33 schreef Troel het volgende:
Als jullie de boel voor elkaar hebben kom ik wel langsBen toch niet meer in staat op een trap te gaan behangen
Anna vond het helemaal leuk. Ze is de rest van de dag hyper geweest.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:02 schreef Troel het volgende:
Ik heb een "nogeennogeennogeennogeenraffi" van Yppy gekregen
En het was supergezellig en Anna is *voeg hier twintig leuke en positieve woorden in*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |