O ja, lekker, ga door....quote:
* freecell duwt Teigan omquote:
quote:
De spiegelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk in de spiegel, denk even heel goed na, en je weet dat ze gelijk heeft
Da's snelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:55 schreef omearos het volgende:
Tentamen ging lekker, volgende week al het cijferhopelijk gehaald *duim*duim*
Je moet er 8 bij optellen. Dus spijkerbroek maat 30 = maat 38. 32 = 40. Dus jouw maat zit er dan net tussen in... Ik moet wel zeggen dat het heel erg verschilt per broek/merk. Ik heb maat 42 en paste laatst in een replay broek maat 33 en dat had ik ook niet verwachtquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:34 schreef ymme het volgende:
Weet je ook welke maat 31 is? 44?
En mij motiveert het enorm. Ik vind die broek zo mooi, dat ik het aan wilEn dan ga ik er ook helemaal voor!!
Je mag 't mij wel even PM'en.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:17 schreef ymme het volgende:
Is er iemand hier, die heel goed kan vertalen in het engels. Ik heb een klein berichtje voor iemand die net zijn oma is verloren, en die moet in het correct engels. Ik ben er redelijk goed in, maar zo goed nu ook weer niet, het helemaal foutloos te kunnen
??
Hopelijk vind je 't wat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:28 schreef ymme het volgende:
[..]
Ok, ik neem het voor nu terug
Je hebt een pm van me.
Ja hoor. Zoals ookal in de pm vermeld. Het is een juiste perfecte tekst geworden.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja hoor. Zoals ookal in de pm vermeld. Het is een juiste perfecte tekst geworden.
Ontzettend bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |