abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51160491
Tvp. Ik heb vakantie, sinds vandaag officieel.
Maar ben druk in huis Rotzooi van een jaar opruimen, grote schoonmaak etc
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 juli 2007 @ 11:25:04 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_51161060
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
als ik straks in Arnhem woon mag je een keer tompoucen komen halen hoor (ja, nu ook wel maar de afstand is beetje groot )
Dat lijkt me heel gezellig, doen we een keer als ik daar aan het werk ben
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51162935
Ik heb net met Teigan koffie gedronken
Die kwam de kattenvervoersmand weer ophalen. Die mocht ik zo lang lenen

Koffiedrinken met Teigan is tof
pi_51163398
Ja doei.
pi_51164616
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:25 schreef freecell het volgende:
Ik heb net met Teigan koffie gedronken
Die kwam de kattenvervoersmand weer ophalen. Die mocht ik zo lang lenen

Koffiedrinken met Teigan is tof
Ja, het was gezellig!!!

Alleen jammer dat ik de kattenmand ws. wel weer moet gebruiken, poes wil niet echt eten, en gloeit weer... En ze heeft vanmorgen 10 hoopjes kots in de gang gedeponeerd.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 juli 2007 @ 13:14:56 #106
13151 crew  Rewimo
pi_51164697
Ojee, rondje dierenarts. Niet te lang wachten hoor!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51164837
ik zal straks eens bellen om te overleggen, anders zitten we er morgen wel hoor....

Ff gebelt, en ik ga er nu even naartoe, ze hebben zo spreekuur..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:39:26 #108
79550 Ymke
your ghost
pi_51165580
Succes Teigan , zieken dieren zijn altijd zo zielig

Ik heb een nieuwe(oude) auto gekocht
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 juli 2007 @ 13:39:40 #109
13151 crew  Rewimo
pi_51165590
Prima joh, het is vast een virusje of zo maar better safe than sorry
pi_51166384
Het is waarschijnlijk hetzelfde virus als een paar weken geleden, maar ze heeft weer een bel vocht, en antibiotica gekregen..

De dierenarts vond het alleen wel een raar virus, en als het nu weer terugkomt, dan wordt het lastiger, dan zijn er bloedonderzoeken nodig, en dan is er nog een kans dat er niets uitkomt..
pi_51166415
Vervelend Teigan.
Sterkte ermee
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 juli 2007 @ 14:25:08 #112
13151 crew  Rewimo
pi_51167155
Arme poekie. Lekker vertroetelen dus maar en oppassen dat ze genoeg drinkt.
pi_51167320
daar ga ik wel weer op letten ja..
Ze is nu trouwens ineens wel weer aan het eten, ik denk dat de antibiotica zijn werk al is gaan doen.
pi_51168706
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:29 schreef teigan het volgende:
daar ga ik wel weer op letten ja..
Ze is nu trouwens ineens wel weer aan het eten, ik denk dat de antibiotica zijn werk al is gaan doen.
Dat is lekker snel
Misschien placebo-effect? Ik ben bij de dierenarts geweest, dus nu gaat het beter
pi_51168841
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:25 schreef Rewimo het volgende:
Arme poekie. Lekker vertroetelen dus maar en oppassen dat ze genoeg drinkt.
eensch is met Rewimo

lekker kroelen voorzichtig en goed opletten
Ja doei.
pi_51169820
Antibiotica kan gewoon heel snel werken, soms geef je mensen op de spoedhulp alvast een bekertje water en de medicijnen om direct in te nemen en de rest gaat mee voor thuis. Snelheid is vaak best belangrijk Ik hoop dat je poesje ook snel beter wordt, teigan, dit sleept zich nu maar voort. Arm beestje.

Ik ga bij deze vrijdag zeker weten niet komen; ik moet 's nachts werken voor een lieve collega.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51170483
ik kan ook niet morgen octo! sorry!

maar kan morgen in Arnhem naar twee supertoffe kamers gaan kijken (ruim, niet duur, aparte slaapkamer ) en en en dat heeft best wel prioriteit 1 op dit moment enzo...

wat kanik doen om het goed te maken
Ja doei.
pi_51170936

jammer

Maar ja huisje zoeken is wel belangrijker. Ik kom wel een keertje naar Arnhem als je daar woont
pi_51172751
Ik heb een witte spijkerbroek gekocht maat 31. Wat is dit in de 38/40/42 etc maat? Ik zelf dat zo rond de 44.. Maar hij is toch wel wat klein. Nog een paar kilo en ik kan hem aan. Dus bewaar hem mooi. Op de hoop dat ik het deze zomer nog aan kan. Ben alleen benieuwd wat voor een maat het eigenlijk is Dan kan ik dat tussen mijn doelen zetten.
pi_51173293
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:11 schreef ymme het volgende:
Ik heb een witte spijkerbroek gekocht maat 31. Wat is dit in de 38/40/42 etc maat? Ik zelf dat zo rond de 44.. Maar hij is toch wel wat klein. Nog een paar kilo en ik kan hem aan. Dus bewaar hem mooi. Op de hoop dat ik het deze zomer nog aan kan. Ben alleen benieuwd wat voor een maat het eigenlijk is Dan kan ik dat tussen mijn doelen zetten.
dat doe ik dus nooit meer
altijd als ik dat deed viel ik niet meer af

maarja tegenwoordig gewoon bij de C&A winkelen daar pas ik een Sje
pi_51173498
Weet je ook welke maat 31 is? 44?

En mij motiveert het enorm. Ik vind die broek zo mooi, dat ik het aan wil En dan ga ik er ook helemaal voor!!
pi_51173556
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:34 schreef ymme het volgende:
Weet je ook welke maat 31 is? 44?

En mij motiveert het enorm. Ik vind die broek zo mooi, dat ik het aan wil En dan ga ik er ook helemaal voor!!
nee sorry ben niet het spijkerbroeken typje

en motiveren misschien ff, maar als het na weken nog niet lukt word het minder
pi_51175082
Volgens mij is maat 31 spijkerbroek gelijk aan damesmaat 38.
Ik gok dat je nog even te gaan hebt Ymme.
Welke maat draag je nu?
pi_51175364
44 dus Oh dan heb ik 't wel helemaal overschat dus. Ik heb nog een andere broek maat 44 en heb ze op elkaar gelegt, en het oogt één maat kleiner. Hihi. Ik zie 't wel wanneer ik het aan kan, als het 38 is, waarschijnlijk volgende zomer ofzo
pi_51176950
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:15 schreef octopussy het volgende:

jammer

Maar ja huisje zoeken is wel belangrijker. Ik kom wel een keertje naar Arnhem als je daar woont
Kom jij nog wel naar de Parade? We kunnen evt. ook eerst in Den Haag appeltaart eten?
pi_51181008
zo weer ff een berichtje uit spanje (doe het altijd als iedereen weg is of zo ) we hebben hier nog steeds heerlijk weer, alleen 1 dagje regen gehad maar dan was het nog niet koud en was ook niet de hele dag.

vandaag zouden we eigenlijk op excursie gaan, dus wij extra vroeg opstaan (voor vakantietijd he ) zodat wij rond half 8 uit het hotel konden vertrekken want we moesten er kwart voor 8 staan voor de bus, en wij maar wachten en wachten op die bus, loopt er in ene iemand op ons af, vragend of wij de excursie naar de medeseilanden hadden geboekt (eilandjes bij estartit in de buurt of zoiets) dus wij vertellen dat we dat hadden. word er gemeld dat die niet door gaat, we konden nu in de bus stappen naar barcelona (excursie die per persoon 8 euro goedkoper was, en barcelone heb je ook wel na een tijdje gezien) dus morgen gaan we klagen, heel hard klagen

verder ben ik vandaag zeeziek geworden, want doordat die excursie niet doorging hadden we zoiets van: we nemen wel de glassbottomboot (vertrekt gewoon vanaf het strand, moet je zelf regelen en zo). maar er stond nogal een windje en die boot blijft de hele tijd bij de kust hangen (want daar zitten de vissen) en het bootje was nogal klein, dus was behoorlijk schommelen. eigenlijk moet je dan ook met de boot terug, maar ik had er zo last van, en ook behoorlijke angst ervoor dat we de taxi terug hebben genomen

verder ben ik volgens mij meer dan 5 kilo aangekomen, elke avond neem je vlees met patat (en alleen vlees is te weinig) of iets van pizza (wel de zelfgemaakte dunne pizza´s) dus ben benieuwd als ik thuis kom hoeveel erbij is gekomen. nu is het wel zo dat je elke dag zeker een uur aan het wandelen bent, en dan niet op vlakke wegen, nee bergje op bergje af dus misschien valt de schade wel mee.

nou ik hou weer op met praten, ik lees na de vakantie de reacties wel weer geld is bijna op. ik zag in het voorbijgaan dat jullie morgen iets gaan doen (zou niet weten wat) maar wens jullie in elk geval veel plezier en ik gok dat ik maandag wel weer bij ga lezen en meekletsen.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  donderdag 5 juli 2007 @ 22:35:48 #127
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_51183385
* Jojogirl zwaait even, om te laten weten dat ze ook nog meedieetclubt ergens.
Het is een beetje loeidruk hier. Morgenavond ga ik weg naar Duitsland voor een toernooi en dan kom ik zondagsavonds terug om dan maandagochtend voor 11 dagen naar Normandie te vertrekken met en Finn. Beetje chaotisch dus.
pi_51183543
Oe GB, ik ben ook een paar keer in Estartit geweest. Wij gingen dan duiken bij de Islas Medes. Echt heel mooi daar (is een natuurreservaat, en de duikscholen moeten voor iedere duiker vergunningen hebben).
Een leuk dorp ook , hoewel het erg toeristisch is geworden sinds 8 jaar geleden

Lianne, ik kom sowieso wel naar de Parade. En daarna kunnen we bij mij appeltaart eten hij staat nu in de oven je vrienden zijn ook uitgenodigd.
Stefan wil niet mee
pi_51183942
Leuk!! En zeg maar tegen Stefan dat is echt iets heel tofs gaat missen.
pi_51191006
goedemorgen!
Zometeen mijn laatste tentamen en dan ook vakantie
pi_51191276
Goeiemorgen!!!

omearos, succes met je tentamen!!!
Ik ben gisteren heerlijk uit eten geweest met mijn mede-LIO's en coaches en dergelijke. Het was erg gezellig, daar mijn coach al even een bedankje gegeven, en straks moet ik nog naar school toe, zodat er daar ook afscheid van mij kan worden genomen...
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:49:42 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_51192206
Ik ga straks naar YPPY
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51192214
Goede morgen.

Ik val elke dag een klein beetje af. Wat voelt dat goed zeg
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:51:34 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_51192247
Oja, ik ben weer onder de 90
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51192319
Mogguh allemaal!

Vandaag is mn weekend begonnen, heerlijk! Straks naar mn ouders, morgen weer naar huis. Lekker even chillen.

Oh, en ik ben 100 gram verwijderd van 20kg afgevallen zijn IK BEN BLIJ! Op naar de volgende 20 kg!
It is your friends who make your world!
pi_51192437
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 09:55 schreef Ikiskoel het volgende:
Mogguh allemaal!

Vandaag is mn weekend begonnen, heerlijk! Straks naar mn ouders, morgen weer naar huis. Lekker even chillen.

Oh, en ik ben 100 gram verwijderd van 20kg afgevallen zijn IK BEN BLIJ! Op naar de volgende 20 kg!
Heerlijk zeg bijna 20 kilo afgevallen. Hele goede prestatie

Ik zeg de hele tijd, dat ik 5 kilo ben afgevallen. Maar 2 jaar geleden woog ik nog 99 kilo. Dat vergeet ik de hele tijd. Ben dus al veel meer afgevallen dan 5 kilo
pi_51192464
Ik heb ook 1.5 jr gedaan over die 20 kg hoor Maar ik ben er wel heel erg blij mee!
pi_51192475
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 10:00 schreef ymme het volgende:

[..]

Heerlijk zeg bijna 20 kilo afgevallen. Hele goede prestatie

Ik zeg de hele tijd, dat ik 5 kilo ben afgevallen. Maar 2 jaar geleden woog ik nog 99 kilo. Dat vergeet ik de hele tijd. Ben dus al veel meer afgevallen dan 5 kilo
echt een raar gevoel om zoveel afgevallen te zijn
bij mij is het nu -26
op naar de min 30
pi_51192517
Ik ben dus in totaal 12,5 kilo afgevallen.
Maar ben één jaar (2006) minder bezig geweest met afvallen. En nu sinds april weer vollop bezig.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 10:09:17 #140
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_51192624
Op mijn "zwaarste moment" woog ik 7 kilo zwaarder dan aan het begin van "dit" dieeet. Als ik die erbij optel dan zit ik net over de 25Kg kwijt....
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  vrijdag 6 juli 2007 @ 10:18:55 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_51192822
Ik ben nu al meer dan 70 kilo kwijt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51192839
-edit: een vriendelijk doch dringend verzoek om te stoppen met uitlokken van reacties waardoor het topic ontspoort

[ Bericht 91% gewijzigd door Mylene op 06-07-2007 10:31:52 ]
  vrijdag 6 juli 2007 @ 10:21:48 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_51192887

[ Bericht 100% gewijzigd door Mylene op 06-07-2007 10:32:26 (zie boven) ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51193031
70 kg, das ook een hele prestatie! Daar mag je absoluut megatrots op zijn!!
pi_51193101
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 10:18 schreef Troel het volgende:
Ik ben nu al meer dan 70 kilo kwijt
Nog 9 Kilo er af bij mij en je bent een complete Freecell kwijt! Dat is echt veeeeeeel!
Je zou me maar mee moeten zeulen
pi_51193361
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 10:29 schreef freecell het volgende:

[..]

Nog 9 Kilo er af bij mij en je bent een complete Freecell kwijt! Dat is echt veeeeeeel!
Als je er zo over nadenkt is het al helemaal bizar en bijzonder knap dat Troel zoveel is afgevallen!
pi_51193410
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 10:29 schreef freecell het volgende:

[..]

ik ben vervelender om mee te zeulen
pi_51193495
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 10:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik ben vervelender om mee te zeulen
Het is wel duidelijk dat jij freecell nog nooit hebt gemeet...
pi_51193606
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 10:46 schreef teigan het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat jij freecell nog nooit hebt gemeet...
pi_51193647
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 10:50 schreef freecell het volgende:

[..]

kijk in de spiegel, denk even heel goed na, en je weet dat ze gelijk heeft

Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')