Ik geloofde het meteen, het stond immers in de updates.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:00 schreef Leandra het volgende:
Ik lig trouwens in een deuk als dat stukje van Frasier voor waar wordt genomen
quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:05 schreef Clank het volgende:
Bruid Cora wilde geld voor huwelijk
’GOUDEN KOOI’ JAAP ZEGT NEE!
Weer commotie in De Gouden Kooi. Treiterkoning Jaap trouwt aanstaande vrijdag niet. De 24-jarige student uit Brielle, die zichzelf de koning van de miljonairsvilla noemt, heeft het huwelijk met Cora afgeblazen…
Oorzaak is een brief die twee zaakwaarnemers van de aanstaande bruid bij de productieleiding van de reallife show lieten afleveren. Daarin vroegen ze namens Cora, die haar jurk al heeft uitgezocht, een astronomisch bedrag voor het filmen van het huwelijk. Tienwoordvoerder Maarten van Rooijen: „We zeiden meteen NEE, maar het was in eerste instantie moeilijk om zelf contact met Cora te krijgen. Zij wilde echt alles via deze twee zakenlieden laten lopen. Uiteindelijk is Cora wel achter de schermen in de Kooi geweest. En zij heeft met Jaap gepraat. Wij hebben de indruk dat zij is gemanipuleerd.”
Jaap was het eens met het annuleren van zijn huwelijk. „Hij is geschrokken en aangeslagen”, zegt de woordvoerder, „maar hij begrijpt wel dat we voor zoiets geen honorarium betalen. Jaap gaat nog nadenken over of hij de relatie met Cora zal verbreken. Zij is op haar beurt ook in de war over hoe het verder moet.” Jaap en medestudente Cora (ook 24) kenden elkaar vier maanden voor Jaap De Gouden Kooi in ging. Het was liefde op het eerste gezicht. Jaap vroeg Cora twee maanden geleden vanuit de miljoenenvilla ten huwelijk. De geldbrief werd afgelopen zaterdag bezorgd, precies op het moment dat Jaap op een feest met onder andere een stripper afscheid nam van zijn vrijgezellenbestaan.
Telegraaf
Oh, ik dacht dat er anoniem gechanteerd was: wij willen geld, anders komen er dingen over Jaap/ Cora/ DGK naar buiten.quote:
Japio heeft bevestigd dat de eerste een vriend van hem is, Jelte. De knaap, die tijdens de boot-camp was gevlucht nadat hij eerder al wat vreemde gesprekken met Japio had gehad. Ondermeer over 'rechten van Talpa' en het verkopen van allerlei merchandise, waarmee Japio veel minder kon verdienen door z'n contract met Talpa.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er anoniem gechanteerd was: wij willen geld, anders komen er dingen over Jaap/ Cora/ DGK naar buiten.
Maar nu blijken het slechts 'de zaakwaarnemers' van Cora te zijn.
Ook ik wacht het met spanning af. Vooralsnog is het echtpaar Kubatz gescheiden door een groot kussen, heel prominent door Amanda tussen beiden geplaatst.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:41 schreef DrsH het volgende:
En wederom een stralend goede morgen allemaal. met een enerverende dag voor de boeg die mogelijk gekenmerkt zal worden door "scherpe" discussies tussen Brian en Amanda kortom een hoog niveau is te verwachten.
Juridische genaamd een scheiding tussen Bed en Bed omdat er geen Tafel tussen staatquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ook ik wacht het met spanning af. Vooralsnog is het echtpaar Kubatz gescheiden door een groot kussen, heel prominent door Amanda tussen beiden geplaatst.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:41 schreef DrsH het volgende:
En wederom een stralend goede morgen allemaal. met een enerverende dag voor de boeg die mogelijk gekenmerkt zal worden door "scherpe" discussies tussen Brian en Amanda kortom een hoog niveau is te verwachten. Lijzige Brian en domme Amanda zullen ongetwijfeld de draagkracht voor hun "relatie" aan de kaak stellen nu Naatje een mogelijke bedreiging voor deze relatie gaat vormen. Is niet erg Brian wist toch al da Amanda erg dom was met haar Bonnie St Clair IQ en je geilheid kun je uiteindelijk op iedere vrouw botvieren mits die gewenst is. Dus geniet vanhetgeen komen gaat
Of zou ze deze bladzijde lezen ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:44 schreef Clank het volgende:
Natasia zal de krant weer lezen met buitengewoon veel belangstelling. Op de voorpagina groot artikel over Holleeder en het losgeld van Heineken.. allemaal oude bekenden
Die gaat dan waarschijnlijk wel de hele dag lekker pissig zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:58 schreef DrsH het volgende:
Amanda slaapt toch vrij vast ondanks het feit dat zij niet gedekt is gisteravond
Het verschil merkt ze niet bij Brian, ze valt soms zelfs in slaap terwijl Brian .........quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:58 schreef DrsH het volgende:
Amanda slaapt toch vrij vast ondanks het feit dat zij niet gedekt is gisteravond
Ook op je cap ziet het er al eng uit als dat je bed op die manier zou benaderen, en dat is zonder geluid.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De wake-up beul is gesignaleerd ......
[afbeelding]
Mijn dagelijkse ODOL zou ter plekke instortenquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook op je cap ziet het er al eng uit als dat je bed op die manier zou benaderen, en dat is zonder geluid.![]()
Beetje anders. Dennix neigt naar BAN. Nadia ligt niet erg goed bij BAN (met name AN), dus als Dennix daar zit te kletsen 'zwerft' Nadia maar wat rond. Ze zal in dat groepje minder welkom zijn. HLJ proberen op het zelfde moment Nadia wat meer naar zich toe te trekken, waardoor Dennix gedwongen zal worden een keuze te maken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
er zijn plannen gesmeed om nadia bij huub et al te krijgen en zo meer conflict tussen haar en amanda in de hand te werken
Good morningquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De wake-up beul is gesignaleerd ......
[afbeelding]
Ik wens je natuurlijk altijd een goede morgen drsquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:17 schreef DrsH het volgende:
Laat ik even op Natasja eigen wijze schreeuwen "het is heel onbeleefd op de COS te verschijnen zonder goede morgen te wensen" Wacht maar tot jullie buiten de COS komen dan .......................
Je schrikt je echt helemaal rot als zo'n kerel naast je bed staat .......quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Good morning![]()
Het lijkt wel een spook, doodeng wijf , zelfs zonder geluid.
goed dat je de discussie niet bent aangegaan met P![]()
Ook goeiemorgenquote:
Ik ga ook maar even een uurtje hardlopenquote:
tegen sinterklaas... anders krijgt ze niks...quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:34 schreef lillkiss het volgende:
tegen wie spreekt lieke de waarheid dan denken jullie?
Onbeleefd hoor!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:34 schreef lillkiss het volgende:
tegen wie spreekt lieke de waarheid dan denken jullie?
lolquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:36 schreef patist het volgende:
[..]
tegen sinterklaas... anders krijgt ze niks...
Morningquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:33 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen! Amanda begint langzaam maar zeker lucht te krijgen van haar afbrokkelende territorium? Me like!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Palma : "Heb je enig idee wie er keukedienst had ?"
Nadia : "Nee, volgens mij doen we dat niet meer"
Wat een geweldig antwoord, Palma is meteen stil !
Een wolf in schaapskleren bedoel je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:
nadia is gewoon écht een lief bambi hertje
Dat is al weken niet meer. Palma redt dat niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:41 schreef Denna het volgende:
Goedemorgen![]()
Ze ontbijten toch altijd om half tien?
Ze noemen dat wel eensquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:41 schreef Denna het volgende:
Goedemorgen![]()
Ze ontbijten toch altijd om half tien?
Dat vermoeden heb ik ook. Alleen als bambi zou ze echt niet gecast zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een wolf in schaapskleren bedoel je?
Palma redt de laatste tijd steeds minder geloof ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat is al weken niet meer. Palma redt dat niet.![]()
RTL-stylo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:44 schreef DrsH het volgende:
Goede discussie over de kinderbijslag, Palma een keer niet aan het stoken.
Zit ik er eens helemaal klaar voorquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze noemen dat wel eens [afbeelding]
Ik wil het niet weten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:47 schreef beequeen het volgende:
Wie is die enge man in dat haltershirtje?![]()
Op woensdag mag de ene helft uitslapen (tot 10:30 of 11:00, weet ik niet meer), op donderdag de andere helft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:46 schreef Denna het volgende:
[..]
Zit ik er eens helemaal klaar voorInderdaad, shit happens
![]()
Ik vind hem zo ontzettend NIET aantrekkelijk!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:47 schreef beequeen het volgende:
Wie is die enge man in dat haltershirtje?![]()
Dat geloof ik niet. Ze zal vast wel bitchy kunnen doen zoals iedereen maar ik denk dat het meeste wat ze doet uit onschuld is ipv sluwe plannen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
ja, amanda dr haar af willen knippen, hoezo sluw plan? pure onschuldquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Ze zal vast wel bitchy kunnen doen zoals iedereen maar ik denk dat het meeste wat ze doet uit onschuld is ipv sluwe plannen.
Op de vroege morgen heb ik al 3 maalquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:53 schreef petraa het volgende:
Dennix doet leuk en gaat Palma na lopen doen. Wat een zielig mannetje
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:53 schreef DrsH het volgende:
Thuis kreeg Dennisje om deze tijd de borst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sinds gisteren, alleen jammer voor P en D dat Lieke er boven staat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:55 schreef petraa het volgende:
Wat een zielig zooitje, Nix heeft in Palma een medestander gevonden om Lieke af te kafferen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:56 schreef DrsH het volgende:
pas op BQ dat kan duiden op Dennis Boulimia
Oh gisteren heb ik gemist.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sinds gisteren, alleen jammer voor P en D dat Lieke er boven staat.
Wat vertel je ons nou !!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:59 schreef CoT het volgende:
Het verhaal van Jaap staat in de Telegraaf
En zeker ook weer zonder condoom ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:59 schreef DrsH het volgende:
Brian heeft vannacht kussensex gehad
Ik vrees van wel, straks ook de kussens met HIV besmetquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En zeker ook weer zonder condoom ?
Hij neukt Lieke niet voor backup, Lieke neukt voor backupquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vond het juist lomp en ERG zielig dat Sylvia Lieke niet begroette, vooral omdat ze geen streams/uitzendingen volgt en niet weet hoe belangrijk Lieke voor Huub is en hem dus voor BAN voor paal zette en zo krijgt BAN nog meer het idee dat hij Lieke neukt voor back up.
Nix kan niks zelf verzinnen en speelt het zo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:04 schreef noekje het volgende:
Dennis: Palma, je hebt wat gemist! Het was gezellig!!
Over de komst van Sylvia. Alsof hij er ook maar iets van heeft meegekregen. Hij is echt raar. Achteraf doet hij altijd stoer terwijl hij geen enkele inbreng had.
Nix doet alles over de rug van een ander, echt een creep.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:04 schreef noekje het volgende:
Over de komst van Sylvia. Alsof hij er ook maar iets van heeft meegekregen. Hij is echt raar. Achteraf doet hij altijd stoer terwijl hij geen enkele inbreng had.
Het geldt voor beide kanten. Maar dat kan ook niet anders aangezien ze er achter voor zorgen dat alle nieuwe gewoners en alle personeel (met uitzondering wellicht van Nadia) tegen Huub en Lieke zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:05 schreef CoT het volgende:
[..]
Hij neukt Lieke niet voor backup, Lieke neukt voor backup
Heel goed van Sylvia![]()
Juist!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vond het juist lomp en ERG zielig dat Sylvia Lieke niet begroette, vooral omdat ze geen streams/uitzendingen volgt en niet weet hoe belangrijk Lieke voor Huub is en hem dus voor BAN voor paal zette en zo krijgt BAN nog meer het idee dat hij Lieke neukt voor back up.
Ik denk dat als Huub Lieke zat is, dat ze kan vertrekken, andersom geldt dat nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:07 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het geldt voor beide kanten. Maar dat kan ook niet anders aangezien ze er achter voor zorgen dat alle nieuwe gewoners en alle personeel (met uitzondering wellicht van Nadia) tegen Huub en Lieke zijn.
Dennix heeft de grootste mond over lieke en huub als ze er niet bij zijn...blaast alles op....terwijl hij op het momnet zelf totaal geen inbreng heeft en met zijn handen in zijn zak rondlooptquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:04 schreef noekje het volgende:
Maandag - Ellyquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:08 schreef DrsH het volgende:
Of komt die blonde niksnut vanavond?
Dat heet het nuttige met het aangename combinerenquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:09 schreef CoT het volgende:
[..]
Zoveel macht heeft Lieke daar, daarom neukt ze met Huub.
Thanksquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maandag - Elly
Dinsdag - Dimitri
Woensdag - Elly
Donderdag - Mitch
Vrijdag - Melissa
Zaterdag - Mitch
Zondag - Melissa
(en deze week een rooster-wijziging : donderdag volgens mij Dimitri 'n keer extra)
Oke vertel jij dan maar eens waarom Brian en Amanda neuken !!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:09 schreef CoT het volgende:
[..]
Ik denk dat als Huub Lieke zat is, dat ze kan vertrekken, andersom geldt dat niet
Zoveel macht heeft Lieke daar niet, daarom neukt ze maar met Huub, anders kan ze vertrekken
Dat is wel zo, ik vond het mooi om te zien dat Sylvia haar nauwelijks begroettequote:Op woensdag 4 juli 2007 10:12 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat heet het nuttige met het aangename combineren
Zelfs dat is het niet. Ik kan de woorden er niet voor vinden maar het is zo stom en kinderachtig. Graag iets willen zeggen en meepraten maar het is zo'n poep. Geen enkele meerwaarde komt er uit z'n mond. Hij is raar en stom.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:10 schreef riri het volgende:
[..]
Dennix heeft de grootste momnd over lieke en huub als ze er niet bij zijn...blaast alles op....terwijl hij op het momnet zelf totaal geen inbreng heeft en met zijn handen in zijn zak rondloopt
Die Dennix loopt zo tegen de lamp op een gegeven moment met zijn vieze achterbakse gekonkel...dat wil ik niet missen als dat gebeurt.
Als hij iets verteld tegen iemand dan smoest hij ook altijd zo van...niets zeggen hoor,komt niet van mij....
meest onzuivere speler in het huis die dennix
Ook voor backup, al zullen ze dat nooit toegevenquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke vertel jij dan maar eens waarom Brian en Amanda neuken !!!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Zelfs dat is het niet. Ik kan de woorden er niet voor vinden maar het is zo stom en kinderachtig. Graag iets willen zeggen en meepraten maar het is zo'n poep. Geen enkele meerwaarde komt er uit z'n mond. Hij is raar en stom.
Een muurbloempje die een man probeert na te doen, dat gevoel krijg ik bij hem
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:10 schreef riri het volgende:
[..]
Dennix heeft de grootste mond over lieke en huub als ze er niet bij zijn...blaast alles op....terwijl hij op het momnet zelf totaal geen inbreng heeft en met zijn handen in zijn zak rondloopt
Die Dennix loopt zo tegen de lamp op een gegeven moment met zijn vieze achterbakse gekonkel...dat wil ik niet missen als dat gebeurt.
Als hij iets verteld tegen iemand dan smoest hij ook altijd zo van...niets zeggen hoor,komt niet van mij....
meest onzuivere speler in het huis die dennix
Okee, dacht even dat je dat zou zien als echte liefde.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:13 schreef CoT het volgende:
[..]
Ook voor backup, al zullen ze dat nooit toegeven
Brain is echt niet verliefd op amanda, amanda ook niet op Brain
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:08 schreef DrsH het volgende:
Ik ga Elly opporren dat zij vanavond voor Dennisje gaat zingen "GEIL MOET JE ZIJN"
Een zielig onzeker mannetje. Na een woordenwissleing met Huub, waarin hij volledig onderuit gaat, snel naar BAN lopen en vertellen hoe hij Huub onderuit heeft geluld (echt lachuh, vet wooohhoohh) om maar bij ze in een goed boekje te komen. Sneu aanhangsel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Zelfs dat is het niet. Ik kan de woorden er niet voor vinden maar het is zo stom en kinderachtig. Graag iets willen zeggen en meepraten maar het is zo'n poep. Geen enkele meerwaarde komt er uit z'n mond. Hij is raar en stom.
Neequote:Op woensdag 4 juli 2007 10:15 schreef DrsH het volgende:
Ik stel voor dat we hem vanaf heden Dennis Tepelface noemen.
wat een onzin...nadia mag lieke graag en huub stemt lieke er niet uitquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:09 schreef CoT het volgende:
[..]
Ik denk dat als Huub Lieke zat is, dat ze kan vertrekken, andersom geldt dat niet
Zoveel macht heeft Lieke daar niet, daarom neukt ze maar met Huub, anders kan ze vertrekken
Vandaar die handen in zn zakken, hij houdt zn pamper omhoog.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:17 schreef beequeen het volgende:
Nix loopt rond alsof hij in zijn broek heeft gescheten.
Wat een rund, het was Natasja, of zou hij dat niet weten?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:16 schreef petraa het volgende:
B: Ik heb het adres gezegd, maar niet gezegd van wie het was. Dat hebben Huub en Jaap gedaan.
Zelfs dat niet. Je had vannacht eens moeten zien hoe hij de pogingen om te zoenen van Nadia bleef ontwijken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:13 schreef noekje het volgende:
[..]
.......
Ach het is gewoon een rund, want je weet als je een adres zegt, dat het simpel is na te kijken wie er woont. Dus hij is nu zgn onschuldig in zijn belevingswereld. Maar hij is de aanstichter.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een rund, het was Natasja, of zou hij dat niet weten?
Ja, dat dus! Zo puberig groot doen en het is niks. Met dat gedrag zou ik hem nog geen breezer geven omdat hij te "jong" is.Ik weet ook niet wat de redactie dacht toen ze hem binnenhaalden. Dachten ze nu werkelijk dat hij wel de man zou zijn? Wat heeft die tijdens de selectie in godsnaam gezegd waardoor zij het idee kregen dat het een aanwinst is. Nickelodeon zou hem nog niet in een soap zetten omdat hij gewoon niet geloofwaardig als man is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:16 schreef Meganog het volgende:
[..]
Een zielig onzeker mannetje. Na een woordenwissleing met Huub, waarin hij volledig onderuit gaat, snel naar BAN lopen en vertellen hoe hij Huub onderuit heeft geluld (echt lachuh, vet wooohhoohh) om maar bij ze in een goed boekje te komen. Sneu aanhangsel.
En hoorde je zojuist ook dat Nancy en Hans Nijman (kickbokser) half-en-half familie zijn .....quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Okee, dacht even dat je dat zou zien als echte liefde.![]()
Nancy is er trots op dat ze Jaap heeft gezegd wacht maar tot je buiten bent. Jij bent vindbaar.
Volledig mee eensch, de helft van de toeleveranciers komt volgens mij uit het A'damse criminele circuitquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
Nancy kent Hans Hondekop. Waarom verbaast me dat nou niet?
Dit is weer typisch zo'n Brian-opmerking. Nooit eens een keer de volle verantwoordelijkheid voor zijn daden nemen. Altijd met een hoop gekonkel het zo draaien dat hem eigenlijk geen blaam treft. En hij gelooft het nog zelf ook volgens mij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:16 schreef petraa het volgende:
B: Ik heb het adres gezegd, maar niet gezegd van wie het was. Dat hebben Huub en Jaap gedaan.
Dat verhaal heb ik al tig keer gehoord, ook het Playboy verhaal, who cares.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nancy was Miss Holland in 1984
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:17 schreef DrsH het volgende:
Laat ik even op Natasja eigen wijze schreeuwen "het is heel onbeleefd op de COS te verschijnen zonder goede morgen te wensen" Wacht maar tot jullie buiten de COS komen dan .......................
Heel kenmerkend voor Brian, tot nu toe heb ik hem nog nooit anders zien reageren. Gewoon een rat !quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is weer typisch zo'n Brian-opmerking. Nooit eens een keer de volle verantwoordelijkheid voor zijn daden nemen. Altijd met een hoop gekonkel het zo draaien dat hem eigenlijk geen blaam treft. En hij gelooft het nog zelf ook volgens mij.
Dan kun je nagaan wat ik allemaal gemist heb, ik wist het niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik al tig keer gehoord, ook het Playboy verhaal, who cares.
Zei ze dat net:?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:15 schreef petraa het volgende:
Nancy is er trots op dat ze Jaap heeft gezegd wacht maar tot je buiten bent. Jij bent vindbaar.
Als Lieke Huub laat vallen dan is er een grote kans dat Huub er ook uit is, of Jaap moet hem erin houden, maar daar kan hij niet op vertrouwen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:09 schreef CoT het volgende:
[..]
Het initiatief kwam helemaal van Nadia ...... en Dennix ontweek haar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:30 schreef akveor het volgende:
BRON TIEN:
09:31-Stelletje nr. 3!
....
Rond 04.00 kruipen Dennis en Nadia wat dichter tegen elkaar aan en geven elkaar een kus. Nou ja, een kus… Er volgt een hele zoenpartij. Meer handelingen volgen er nog niet en na een poosje slapen ze weer lekker verder. Stelletje nr. 3 is een feit!
Dat valt me echt tegen van Nadia.
Dennis wilde haar toch geen backup geven voorlopig. Dat meende ik uit de cos te halen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:30 schreef akveor het volgende:
BRON TIEN:
[Dat valt me echt tegen van Nadia.
Dennis heeft over Lieke gezegd dat het cheap is om te neuken op tv/streams zodat je vader het kan zien. Lijkt me stug als Denniks dan zelf all the way gaat. Maar het zou natuurlijk kunnen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:30 schreef akveor het volgende:
BRON TIEN:
-knip-
Rond 04.00 kruipen Dennis en Nadia wat dichter tegen elkaar aan en geven elkaar een kus. Nou ja, een kus… Er volgt een hele zoenpartij. Meer handelingen volgen er nog niet en na een poosje slapen ze weer lekker verder. Stelletje nr. 3 is een feit!
Dat valt me echt tegen van Nadia.
Wist ik ook niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik al tig keer gehoord, ook het Playboy verhaal, who cares.
Wat ziet ze er dan nog goed uit hèquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:27 schreef DrsH het volgende:
Nancy is in 1884 Miss Holland geweest
Wat je zegt: heel kenmerkend. En de reden waarom hij als bijnaam DE RAT heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel kenmerkend voor Brian, tot nu toe heb ik hem nog nooit anders zien reageren. Gewoon een rat !
Wat ik vannacht begrepen heb was dat ie uren zeurde over dat hij Nadia backup wou geven maar dat niet kon omdat hij nog niet wou kiezen. Nadia zegde hem pas net voor ze op bed gestuurd werden dat toe. Dat ze elkaar dan samen moesten steunen. Dennis geeft aan dat ie vandaag of morgen Nadia meer zekerheid kan geven en dat ze ook met Jaap moest gaan praten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Dennis wilde haar toch geen backup geven voorlopig. Dat meende ik uit de cos te halen.
Denk dat ie dan in elkaar brokkelt als een porseleinen poppetje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:38 schreef 2live het volgende:
Denniks zijn tere lichaampje kan de yoga niet aan?
Ik denk dat hij dit mede zegt omdat er "iets" met hem aan de hand is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dennis heeft over Lieke gezegd dat het cheap is om te neuken op tv/streams zodat je vader het kan zien. Lijkt me stug als Denniks dan zelf all the way gaat. Maar het zou natuurlijk kunnen.
Dat is helaas Brian ten voeten uit. Het is altijd hullie en zullie die slecht zijn en als hij al eens iets verkeerd doet, dan deed de ander er nog een schepje bovenop, waarbij zijn eigen slechte actie weer in het niet valt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:39 schreef Gert het volgende:
Wat je zegt: heel kenmerkend. En de reden waarom hij als bijnaam DE RAT heeft.
Waarom niet toegeven dat hij helemaal fout zat, zonder mitsen en maren?
Dit gedrag doet denken aan de lagere school. "Ja maar hij deed het ook!"
Andersom toch zeker, mag ik hopen. Om nu straks ook nog Jaap constant met zijn handen in de zakken te zien lopen, is echt veel te veel van het slechte. En dan gaat Jaap straks ook nog zijn wenkbrauwen epileren en elke dag onder de zonnebank. De gruwel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:41 schreef akveor het volgende:
Al met al lijkt het duidelijk dat Jaap de protegé van Dennis moet zijn van de febo.
Hij wilde Nadia niets toezeggen, eerst wil hij praten met Japio om te weten wat hij gaat doen. Kiezen voor Nadia doet hij nog niet, ook al omdat anderen dat kunnen beschouwen als een keuze maken. Zijn plan is te wachten tot eind augustus, pas dan kan hij voor het eerst weggestemd worden....... Gewoon laf dus !quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Dennis wilde haar toch geen backup geven voorlopig. Dat meende ik uit de cos te halen.
Wat een paardenbek (hoofd)quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:45 schreef 2live het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JtamYKkhGjE
nancy bij de miss world verkeizing op ong. 2 min. 50
Zou heel goed kunnen, ben benieuwd wanneer we ontdekken wat het is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit mede zegt omdat er "iets" met hem aan de hand is.
Ik vind hem, met zijn "player-imagop", maar raar en onzeker doen, tegen vrouwen.
Wat het is weet ik niet, misschien heeft hij een heel klein pikkie en schaamt ie zich, of misschien is hij homo, maar er klopt iets niet aan die jongen.
Hij is ergens heel onzeker over op het gebied van vrouwen dat is idd zeker.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind hem, met zijn "player-imagop", maar raar en onzeker doen, tegen vrouwen.
Wat het is weet ik niet, misschien heeft hij een heel klein pikkie en schaamt ie zich, of misschien is hij homo, maar er klopt iets niet aan die jongen.
Zelfs de regie probeert iets te verbergen. Niet dat ik echt zit te wachten op zijn blote kont, maar ze laten hem noooooit in de badkamer of douche zien. Hij wordt permanent buiten beeld gehouden in de badkamer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry je hebt gelijk... Jaap is de mentor en Dennis de protegé...quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Andersom toch zeker, mag ik hopen. Om nu straks ook nog Jaap constant met zijn handen in de zakken te zien lopen, is echt veel te veel van het slechte. En dan gaat Jaap straks ook nog zijn wenkbrauwen epileren en elke dag onder de zonnebank. De gruwel.
maar we hebben Jaap ook al bloot gezien; zouden ze nog kleiner bestaan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zelfs de regie probeert iets te verbergen. Niet dat ik echt zit te wachten op zijn blote kont, maar ze laten hem noooooit in de badkamer of douche zien. Hij wordt permanent buiten beeld gehouden in de badkamer.
Ik zit met smart te wachten op caps van Denniks' pikkie.... NOT!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:50 schreef 2live het volgende:
[..]
maar we hebben Jaap ook al bloot gezien; zouden ze nog kleiner bestaan?![]()
Brian loopt toch ook niet met de handen in z'n zakken....?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:50 schreef DrsH het volgende:
Dat zou het feit verklaren dat hij constant met zijn handen in zijn zakken loopt ter ondersteuning van zijn snikkel!!!!
Bingo, je hebt het ontdekt !!! Daarom wil Dennix zeker bonden met Japio !quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:50 schreef 2live het volgende:
[..]
maar we hebben Jaap ook al bloot gezien; zouden ze nog kleiner bestaan?![]()
ik hoef uberhaupt geen caps van Denniksquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zit met smart te wachten op caps van Denniks' pikkie.... NOT!
Hij is eigenlijk een vrouwquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zelfs de regie probeert iets te verbergen. Niet dat ik echt zit te wachten op zijn blote kont, maar ze laten hem noooooit in de badkamer of douche zien. Hij wordt permanent buiten beeld gehouden in de badkamer.
En dat was de mooiste van Nederland toen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Het lijkt of ze daar nog niet heeft gewisseld.
Dit was na een confrontatie met de hoofdsponsor MFquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Het lijkt of ze daar nog niet heeft gewisseld.
Misschien is hij zo slim (respect voor familie en vrienden die kijken) om zulke dingen niet in het huis te doen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Misschien is het een hermafrodiet
Zusje van Dennix ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:58 schreef Rua het volgende:
[..]
Misschien is hij zo slim (respect voor familie en vrienden die kijken) om zulke dingen niet in het huis te doen.
(saai antwoord, maar denk wel de meest waarschijnlijke tussen al de vorige)
slim?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:58 schreef Rua het volgende:
[..]
Misschien is hij zo slim (respect voor familie en vrienden die kijken) om zulke dingen niet in het huis te doen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:57 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dit was na een confrontatie met de hoofdsponsor MF
maar het ging erom dat de camera's nooit op m gericht zijn in badkamer of toiletquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:58 schreef Rua het volgende:
[..]
Amanda heeft fok gevonden?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Dennis heeft een klein pikkie..er was werkelijk waar vrijwel GEEN bobbel of vulling in zijn broek te zien. Geloof me ik heb ervaring in dat soort dingen..ik zie meteen ofi emand een grote heeft.
Jij bent ervaringdeskundige dus ik geloof je onmiddellijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Dennis heeft een klein pikkie..er was werkelijk waar vrijwel GEEN bobbel of vulling in zijn broek te zien. Geloof me ik heb ervaring in dat soort dingen..ik zie meteen ofi emand een grote heeft.
Sterker nog een combinatie van beiden is mogelijk zoals bij Brian een : Bloederige vleeslulquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Er is nog wel zoiets als een verschil tussen vlees- en bloedlul natuurlijk
Als er al te weinig bloed naar z'n hersens stroomt, verwacht jij dan dat er genoeg naar zijn pekineesje stroomt?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Er is nog wel zoiets als een verschil tussen vlees- en bloedlul natuurlijk
dat klinkt vrij ranzig, heeft ie zo'n grote dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:08 schreef DrsH het volgende:
[..]
Sterker nog een combinatie van beiden is mogelijk zoals bij Brian een : Bloederige vleeslul
Tussen de regels door zie je dat de webredactie ook enige twijfels heeft .....quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij bent ervaringdeskundige dus ik geloof je onmiddellijk.![]()
quote:09:16 - Popje
Zoals iedere ochtend wekt Palma trouw de Miljonairs. Een ondankbare taak, want wie wordt er nou graag wakker gemaakt? Meteen als Nadia de lakens wegtrekt zien we dat haar kapsel nog strak in model zit, een teken dat Dennis niet al te hard zijn best heeft gedaan vannacht. Meteen sprint Nadia naar de spiegel om haar make-up bij te werken. Stel je voor dat Nederland een imperfectie ontdekt op deze vroege ochtend! Het mag gezegd worden, Nadia is bijzonder veel met haar uiterlijk bezig. Het beeld van de 22-jarige voor een spiegel zullen we dan ook nog meerdere malen tegenkomen vandaag.
Schelden heb ik zoveel mensen voor hen ouders zien doen.Jeugd van tegenwoordig kan alleen maar schelden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:00 schreef noekje het volgende:
[..]
slim?![]()
Ze zouden eerder mijn blote kont mogen zien dan dat ik maar hoer blijf roepen eigenlijk.
Dan zal die wel in de weg zitten bij het strekken naar z'n voeten ......quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:08 schreef DrsH het volgende:
[..]
Sterker nog een combinatie van beiden is mogelijk zoals bij Brian een : Bloederige vleeslul
Niet de eerste bewoner die niet zover wilt gaan. En praatjes hebben ze allemaal aan het begin. Dat moet ook wel. Anders kom je DGK niet binnen.quote:
Slechte zaak van de Redactie dat ze wel selecteren op cupmaat, maar niet op penismaat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tussen de regels door zie je dat de webredactie ook enige twijfels heeft .....
[..]
Ik zal ze dan even mailen wie er wel geschikt zijn..quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Slechte zaak van de Redactie dat ze wel selecteren op cupmaat, maar niet op penismaat.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:12 schreef Rua het volgende:
[..]
Niet de eerste bewoner die niet zover wilt gaan. En praatjes hebben ze allemaal aan het begin. Dat moet ook wel. Anders kom je DGK niet binnen.
Maar nee ben niet de zusje van Dennix. Wel jouw zusje. (lekker hoog nivo)
Ik ken ze niet, die jeugd die alleen maar kan schelden. Ligt er denk ik maar aan in welke kringen je begeeft. Ik heb het zelf ook nooit gedaan tegen mijn ouders.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:10 schreef Rua het volgende:
[..]
Schelden heb ik zoveel mensen voor hen ouders zien doen.Jeugd van tegenwoordig kan alleen maar schelden.
Sexen terwijl je ouders het kunnen zien wat minder vaak. Maar goed ik denk zelf dat als Nadia doorzet ze hem zo gek kan maken dat hij niet meer met ze hoofd nadenkt, maar met een ander deel van zijn lichaam.
Doet me op dit moment sterk denken aan de Kama Sutra.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:14 schreef pullup het volgende:
Domme bezigheidstherapie is deze vorm van yoga zeg![]()
Maar dan wel een erg solistische vormquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet me op dit moment sterk denken aan de Kama Sutra.![]()
Mij niet ,anders had ik er nog wel heil in gezienquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet me op dit moment sterk denken aan de Kama Sutra.![]()
Op zich is dat dan wel weer knap.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, die jeugd die alleen maar kan schelden. Ligt er denk ik maar aan in welke kringen je begeeft. Ik heb het zelf ook nooit gedaan tegen mijn ouders.
Ik denk dat Dennis sowieso niet met z'n hoofd nadenkt. Zijn spiegelbeeld lijkt meer te denken dan Dennis zelf.
Die zegt iig dat hij bultjes krijgt boven zijn wenkbrauwen door het epileren.quote:
Of het waar is weet ik niet, maar Huub heeft gezegd dat de helft van zijn geplande acties tegen Dennis door achter zijn tegengehouden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:19 schreef riri het volgende:
als de bewoners met elkaar dennis eens gingen aanpakken laat hij zijn werkelijke aard zien...snap niet dat ze dat met z'n allen nog niet gedaan hebben....als het nu niet gebeurt komt dat binnen niet al te lange termijn want hij lult zichzelf vast,dat wordt zijn probleem,zijn konkelen
Quote van de dagquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Zijn spiegelbeeld lijkt meer te denken dan Dennis zelf.
Die is van huis uit al in zichzelfgekeerdquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waarom durft Dennix eigenlijk niet mee te doen aan de yogales ?
Ja, na de jogaquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
gebeurt er nou echt niets boeienders dan dit gezanik
Bang dat ie in elkaar valt als een porseleinen poppetje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waarom durft Dennix eigenlijk niet mee te doen aan de yogales ?
dat moeten dan al zijn acties zijn want huub heeft nog niets bij hem uitgehaald, zal wel weer grootspraak zijn van mquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:23 schreef Meganog het volgende:
[..]
Of het waar is weet ik niet, maar Huub heeft gezegd dat de helft van zijn geplande acties tegen Dennis door achter zijn tegengehouden.
Ik zal het nog eens beter inspecterenquote:
Zou vast kunnen, heeft immers niet kunnen palen vanacht.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Odol voor Brian ?
[afbeelding]
Uber saai. Nu maar hopen dat de rest van de dag een beetje hectisch wordt op me vrije werkdag!quote:
Dat ziet er op zijn minst vreemd uit.quote:
A giant cameltoe!quote:
Haar legging niet goed gestreken een valse vouwquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ziet er op zijn minst vreemd uit.![]()
Amanda mocht uitslapen, dus nee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:27 schreef Copycat het volgende:
Hebben Amanda en Brian vandaag eigenlijk al met elkaar gesproken?
Brian ziet er trouwens wel erg gespannen uit, tijdens het 'gronden'.
Amanda mocht vandaag uitslapen, Brian ging na het ontbijt meteen naar de yogales.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:27 schreef Copycat het volgende:
Hebben Amanda en Brian vandaag eigenlijk al met elkaar gesproken?
Brian ziet er trouwens wel erg gespannen uit, tijdens het 'gronden'.
Ik kon het gisteren niet nalaten te reagerenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:28 schreef beequeen het volgende:
Geintje van VOL.
http://nl.youtube.com/watch?v=9eLg-MAQmZ4
Als zelfs de yoga-lerares zich verlaagt tot het bedreigen van een DGK-deelnemer, dan verbaast me het niets. Maar triest is het wel ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
BBoon (van het filmpje) schijnt via YouTube meermalen te zijn bedreigd vanwege zijn filmpjes. Te triest voor woorden.
En toch is het deze humor waar Jaap juist wel om kan lachen. Gisteren zei Jaap nog dat hij in het dagelijkse leven veel oplost met humor. Goeie therapiequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Er komt een mooie film op TV - The Weddingplanner"
BBoon is volgens mij een zij .....quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kon het gisteren niet nalaten te reageren. BBoon (van het filmpje) schijnt via YouTube meermalen te zijn bedreigd vanwege zijn filmpjes. Te triest voor woorden.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Er komt een mooie film op TV - The Weddingplanner"
Hij melde ook aan het ontbijt dat hij deze ochtend wel heel erg moe was.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:32 schreef DrsH het volgende:
Dennisje ziet er weer vermoeid uit
Nu je het zegt ...quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
BBoon is volgens mij een zij .....
Ik weet het, belachelijk, maar hij is inmiddels back in business.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kon het gisteren niet nalaten te reageren. BBoon (van het filmpje) schijnt via YouTube meermalen te zijn bedreigd vanwege zijn filmpjes. Te triest voor woorden.
Opzich praat je dan alsnog tegen jezelf natuurlijk...quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:36 schreef Marrije het volgende:
Ik zie Jaap alleen op de bank zitten dus ik dacht dat ie tegen zichzelf aan het praten was. hoor ik opeens Denniks antwoord geven.
Die ligt vast nog te weg te rotten in der nest, lui varkentje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:38 schreef DrsH het volgende:
Iemand Amanda al gezien????????????????????
Geen wonder. Hij heeft dan ook 20 seconden wilde sex met Nadia gehad.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:34 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Hij melde ook aan het ontbijt dat hij deze ochtend wel heel erg moe was.
En is wel 2 keer klaargekomenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Geen wonder. Hij heeft dan ook 20 seconden wilde sex met Nadia gehad.
hoevaak zal dat nog gebeuren met zijn handjes in zijn zakken?quote:
Ja, dat kwam er lekker overdreven uit bij Natasia zeg !quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:48 schreef beequeen het volgende:
Nada wil haar nagels laten doe, Thaiboxen en catwalkles.
Natasja: Til doet de nagels van alle miljonairs, Thaiboxen is alleen voor B en N, en de catwalkles is de laatste dus dat heeft weinig zin.
Dag Nada.
Daar werd ze wel ff gesnoerd ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:48 schreef beequeen het volgende:
Nada wil haar nagels laten doe, Thaiboxen en catwalkles.
Natasja: Til doet de nagels van alle miljonairs, Thaiboxen is alleen voor B en N, en de catwalkles is de laatste dus dat heeft weinig zin.
Dag Nada.
Wat is ze trots op haar prestatie!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:55 schreef noekje het volgende:
De 5e keer ging die neer!! zegt Natasia.
Dus nu ik hem een keer zie, zie ik hem ook nog op zijn best?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:53 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Hij doet zelfs aardig en sociaal. Hij zal volgende week de nieuwe butler wel worden.
In ieder geval mag haar wel eens duidelijk worden gemaakt dat ze moet kappen met dat ophemelen (en vergroten) van haar geweld naar Jaap.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:56 schreef blomst het volgende:
Natasja mag wel weer een boete, die is zo trots op de trap tegen Jaap.
Uiers.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
't hangt toch allemaal wel een beetje
[afbeelding]
Ze mag toch wel etaleren hoe primitief ze isquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
In ieder geval mag haar wel eens duidelijk worden gemaakt dat ze moet kappen met dat ophemelen (en vergroten) van haar geweld naar Jaap.
hij is leuk...quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:28 schreef beequeen het volgende:
Geintje van VOL.
http://nl.youtube.com/watch?v=9eLg-MAQmZ4
En dat maakt wie uit?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:00 schreef Liess het volgende:
Oh hou toch aub op over dat tieten en kont hang gezeik.... sjezus.
Niet iedereen is perfect.
BQ je snapt het niet dat is wat hij noemt zijn dingquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:01 schreef beequeen het volgende:
Ik was er dus al bang voor. Nix zingt nu elk liedje mee, met dat hoge stemmetje van hem.![]()
Alleen de kont van Palma hangt:) En waarom mogen we mensen niet op hun uiterlijk beoordelen dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:00 schreef Liess het volgende:
Oh hou toch aub op over dat tieten en kont hang gezeik.... sjezus.
Niet iedereen is perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |