Wist ik ook niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik al tig keer gehoord, ook het Playboy verhaal, who cares.
Wat ziet ze er dan nog goed uit hèquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:27 schreef DrsH het volgende:
Nancy is in 1884 Miss Holland geweest
Wat je zegt: heel kenmerkend. En de reden waarom hij als bijnaam DE RAT heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel kenmerkend voor Brian, tot nu toe heb ik hem nog nooit anders zien reageren. Gewoon een rat !
Wat ik vannacht begrepen heb was dat ie uren zeurde over dat hij Nadia backup wou geven maar dat niet kon omdat hij nog niet wou kiezen. Nadia zegde hem pas net voor ze op bed gestuurd werden dat toe. Dat ze elkaar dan samen moesten steunen. Dennis geeft aan dat ie vandaag of morgen Nadia meer zekerheid kan geven en dat ze ook met Jaap moest gaan praten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Dennis wilde haar toch geen backup geven voorlopig. Dat meende ik uit de cos te halen.
Denk dat ie dan in elkaar brokkelt als een porseleinen poppetje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:38 schreef 2live het volgende:
Denniks zijn tere lichaampje kan de yoga niet aan?
Ik denk dat hij dit mede zegt omdat er "iets" met hem aan de hand is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dennis heeft over Lieke gezegd dat het cheap is om te neuken op tv/streams zodat je vader het kan zien. Lijkt me stug als Denniks dan zelf all the way gaat. Maar het zou natuurlijk kunnen.
Dat is helaas Brian ten voeten uit. Het is altijd hullie en zullie die slecht zijn en als hij al eens iets verkeerd doet, dan deed de ander er nog een schepje bovenop, waarbij zijn eigen slechte actie weer in het niet valt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:39 schreef Gert het volgende:
Wat je zegt: heel kenmerkend. En de reden waarom hij als bijnaam DE RAT heeft.
Waarom niet toegeven dat hij helemaal fout zat, zonder mitsen en maren?
Dit gedrag doet denken aan de lagere school. "Ja maar hij deed het ook!"
Andersom toch zeker, mag ik hopen. Om nu straks ook nog Jaap constant met zijn handen in de zakken te zien lopen, is echt veel te veel van het slechte. En dan gaat Jaap straks ook nog zijn wenkbrauwen epileren en elke dag onder de zonnebank. De gruwel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:41 schreef akveor het volgende:
Al met al lijkt het duidelijk dat Jaap de protegé van Dennis moet zijn van de febo.
Hij wilde Nadia niets toezeggen, eerst wil hij praten met Japio om te weten wat hij gaat doen. Kiezen voor Nadia doet hij nog niet, ook al omdat anderen dat kunnen beschouwen als een keuze maken. Zijn plan is te wachten tot eind augustus, pas dan kan hij voor het eerst weggestemd worden....... Gewoon laf dus !quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Dennis wilde haar toch geen backup geven voorlopig. Dat meende ik uit de cos te halen.
Wat een paardenbek (hoofd)quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:45 schreef 2live het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JtamYKkhGjE
nancy bij de miss world verkeizing op ong. 2 min. 50
Zou heel goed kunnen, ben benieuwd wanneer we ontdekken wat het is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit mede zegt omdat er "iets" met hem aan de hand is.
Ik vind hem, met zijn "player-imagop", maar raar en onzeker doen, tegen vrouwen.
Wat het is weet ik niet, misschien heeft hij een heel klein pikkie en schaamt ie zich, of misschien is hij homo, maar er klopt iets niet aan die jongen.
Hij is ergens heel onzeker over op het gebied van vrouwen dat is idd zeker.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind hem, met zijn "player-imagop", maar raar en onzeker doen, tegen vrouwen.
Wat het is weet ik niet, misschien heeft hij een heel klein pikkie en schaamt ie zich, of misschien is hij homo, maar er klopt iets niet aan die jongen.
Zelfs de regie probeert iets te verbergen. Niet dat ik echt zit te wachten op zijn blote kont, maar ze laten hem noooooit in de badkamer of douche zien. Hij wordt permanent buiten beeld gehouden in de badkamer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry je hebt gelijk... Jaap is de mentor en Dennis de protegé...quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Andersom toch zeker, mag ik hopen. Om nu straks ook nog Jaap constant met zijn handen in de zakken te zien lopen, is echt veel te veel van het slechte. En dan gaat Jaap straks ook nog zijn wenkbrauwen epileren en elke dag onder de zonnebank. De gruwel.
maar we hebben Jaap ook al bloot gezien; zouden ze nog kleiner bestaan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zelfs de regie probeert iets te verbergen. Niet dat ik echt zit te wachten op zijn blote kont, maar ze laten hem noooooit in de badkamer of douche zien. Hij wordt permanent buiten beeld gehouden in de badkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |