Ik wil het niet weten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:47 schreef beequeen het volgende:
Wie is die enge man in dat haltershirtje?![]()
Op woensdag mag de ene helft uitslapen (tot 10:30 of 11:00, weet ik niet meer), op donderdag de andere helft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:46 schreef Denna het volgende:
[..]
Zit ik er eens helemaal klaar voorInderdaad, shit happens
![]()
Ik vind hem zo ontzettend NIET aantrekkelijk!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:47 schreef beequeen het volgende:
Wie is die enge man in dat haltershirtje?![]()
Dat geloof ik niet. Ze zal vast wel bitchy kunnen doen zoals iedereen maar ik denk dat het meeste wat ze doet uit onschuld is ipv sluwe plannen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een wolf in schaapskleren bedoel je?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een wolf in schaapskleren bedoel je?
ja, amanda dr haar af willen knippen, hoezo sluw plan? pure onschuldquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Ze zal vast wel bitchy kunnen doen zoals iedereen maar ik denk dat het meeste wat ze doet uit onschuld is ipv sluwe plannen.
Op de vroege morgen heb ik al 3 maalquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:53 schreef petraa het volgende:
Dennix doet leuk en gaat Palma na lopen doen. Wat een zielig mannetje
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:53 schreef DrsH het volgende:
Thuis kreeg Dennisje om deze tijd de borst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sinds gisteren, alleen jammer voor P en D dat Lieke er boven staat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:55 schreef petraa het volgende:
Wat een zielig zooitje, Nix heeft in Palma een medestander gevonden om Lieke af te kafferen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:56 schreef DrsH het volgende:
pas op BQ dat kan duiden op Dennis Boulimia
Oh gisteren heb ik gemist.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sinds gisteren, alleen jammer voor P en D dat Lieke er boven staat.
Wat vertel je ons nou !!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:59 schreef CoT het volgende:
Het verhaal van Jaap staat in de Telegraaf
En zeker ook weer zonder condoom ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:59 schreef DrsH het volgende:
Brian heeft vannacht kussensex gehad
Ik vrees van wel, straks ook de kussens met HIV besmetquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En zeker ook weer zonder condoom ?
Hij neukt Lieke niet voor backup, Lieke neukt voor backupquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vond het juist lomp en ERG zielig dat Sylvia Lieke niet begroette, vooral omdat ze geen streams/uitzendingen volgt en niet weet hoe belangrijk Lieke voor Huub is en hem dus voor BAN voor paal zette en zo krijgt BAN nog meer het idee dat hij Lieke neukt voor back up.
Nix kan niks zelf verzinnen en speelt het zo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:04 schreef noekje het volgende:
Dennis: Palma, je hebt wat gemist! Het was gezellig!!
Over de komst van Sylvia. Alsof hij er ook maar iets van heeft meegekregen. Hij is echt raar. Achteraf doet hij altijd stoer terwijl hij geen enkele inbreng had.
Nix doet alles over de rug van een ander, echt een creep.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:04 schreef noekje het volgende:
Over de komst van Sylvia. Alsof hij er ook maar iets van heeft meegekregen. Hij is echt raar. Achteraf doet hij altijd stoer terwijl hij geen enkele inbreng had.
Het geldt voor beide kanten. Maar dat kan ook niet anders aangezien ze er achter voor zorgen dat alle nieuwe gewoners en alle personeel (met uitzondering wellicht van Nadia) tegen Huub en Lieke zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:05 schreef CoT het volgende:
[..]
Hij neukt Lieke niet voor backup, Lieke neukt voor backup
Heel goed van Sylvia![]()
Juist!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vond het juist lomp en ERG zielig dat Sylvia Lieke niet begroette, vooral omdat ze geen streams/uitzendingen volgt en niet weet hoe belangrijk Lieke voor Huub is en hem dus voor BAN voor paal zette en zo krijgt BAN nog meer het idee dat hij Lieke neukt voor back up.
Ik denk dat als Huub Lieke zat is, dat ze kan vertrekken, andersom geldt dat nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:07 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het geldt voor beide kanten. Maar dat kan ook niet anders aangezien ze er achter voor zorgen dat alle nieuwe gewoners en alle personeel (met uitzondering wellicht van Nadia) tegen Huub en Lieke zijn.
Dennix heeft de grootste mond over lieke en huub als ze er niet bij zijn...blaast alles op....terwijl hij op het momnet zelf totaal geen inbreng heeft en met zijn handen in zijn zak rondlooptquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:04 schreef noekje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |