Ik zit met smart te wachten op caps van Denniks' pikkie.... NOT!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:50 schreef 2live het volgende:
[..]
maar we hebben Jaap ook al bloot gezien; zouden ze nog kleiner bestaan?![]()
Brian loopt toch ook niet met de handen in z'n zakken....?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:50 schreef DrsH het volgende:
Dat zou het feit verklaren dat hij constant met zijn handen in zijn zakken loopt ter ondersteuning van zijn snikkel!!!!
Bingo, je hebt het ontdekt !!! Daarom wil Dennix zeker bonden met Japio !quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:50 schreef 2live het volgende:
[..]
maar we hebben Jaap ook al bloot gezien; zouden ze nog kleiner bestaan?![]()
ik hoef uberhaupt geen caps van Denniksquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zit met smart te wachten op caps van Denniks' pikkie.... NOT!
Hij is eigenlijk een vrouwquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zelfs de regie probeert iets te verbergen. Niet dat ik echt zit te wachten op zijn blote kont, maar ze laten hem noooooit in de badkamer of douche zien. Hij wordt permanent buiten beeld gehouden in de badkamer.
En dat was de mooiste van Nederland toen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Het lijkt of ze daar nog niet heeft gewisseld.
Dit was na een confrontatie met de hoofdsponsor MFquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Het lijkt of ze daar nog niet heeft gewisseld.
Misschien is hij zo slim (respect voor familie en vrienden die kijken) om zulke dingen niet in het huis te doen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Misschien is het een hermafrodiet
Zusje van Dennix ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:58 schreef Rua het volgende:
[..]
Misschien is hij zo slim (respect voor familie en vrienden die kijken) om zulke dingen niet in het huis te doen.
(saai antwoord, maar denk wel de meest waarschijnlijke tussen al de vorige)
slim?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:58 schreef Rua het volgende:
[..]
Misschien is hij zo slim (respect voor familie en vrienden die kijken) om zulke dingen niet in het huis te doen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:57 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dit was na een confrontatie met de hoofdsponsor MF
maar het ging erom dat de camera's nooit op m gericht zijn in badkamer of toiletquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:58 schreef Rua het volgende:
[..]
Amanda heeft fok gevonden?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Dennis heeft een klein pikkie..er was werkelijk waar vrijwel GEEN bobbel of vulling in zijn broek te zien. Geloof me ik heb ervaring in dat soort dingen..ik zie meteen ofi emand een grote heeft.
Jij bent ervaringdeskundige dus ik geloof je onmiddellijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Dennis heeft een klein pikkie..er was werkelijk waar vrijwel GEEN bobbel of vulling in zijn broek te zien. Geloof me ik heb ervaring in dat soort dingen..ik zie meteen ofi emand een grote heeft.
Sterker nog een combinatie van beiden is mogelijk zoals bij Brian een : Bloederige vleeslulquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Er is nog wel zoiets als een verschil tussen vlees- en bloedlul natuurlijk
Als er al te weinig bloed naar z'n hersens stroomt, verwacht jij dan dat er genoeg naar zijn pekineesje stroomt?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Er is nog wel zoiets als een verschil tussen vlees- en bloedlul natuurlijk
dat klinkt vrij ranzig, heeft ie zo'n grote dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:08 schreef DrsH het volgende:
[..]
Sterker nog een combinatie van beiden is mogelijk zoals bij Brian een : Bloederige vleeslul
Tussen de regels door zie je dat de webredactie ook enige twijfels heeft .....quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij bent ervaringdeskundige dus ik geloof je onmiddellijk.![]()
quote:09:16 - Popje
Zoals iedere ochtend wekt Palma trouw de Miljonairs. Een ondankbare taak, want wie wordt er nou graag wakker gemaakt? Meteen als Nadia de lakens wegtrekt zien we dat haar kapsel nog strak in model zit, een teken dat Dennis niet al te hard zijn best heeft gedaan vannacht. Meteen sprint Nadia naar de spiegel om haar make-up bij te werken. Stel je voor dat Nederland een imperfectie ontdekt op deze vroege ochtend! Het mag gezegd worden, Nadia is bijzonder veel met haar uiterlijk bezig. Het beeld van de 22-jarige voor een spiegel zullen we dan ook nog meerdere malen tegenkomen vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |