Let wel dat die gays van nl3 maar kleine stukjes laten zien, ze zullen waarschijnlijk wel meer gespeeld hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:59 schreef Smeich het volgende:
Set: "Can't Stop", "Dani California", "So Much I", "By The Way"
Hoef je je met de aanwezigheid van John geen zorgen om te maken.quote:
Josh Klinghofferquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:57 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Wie is die overactieve gitarist die achter John Frusciante staat?
Je bent niet de enige. Een tweede gitarist... foei! Het is verdorie geen gewone band.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:55 schreef ehqo het volgende:
Ben ik heel sceptisch als ik het idee heb dat de teloorgang van de Peppers in lijkt te zetten?
Fuck eens een keer op met die spamquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:08 schreef RHCPeter het volgende:
Klopt maar zeeeeeeeeeeeer waarschijnlijk pas in 2010
Houdt rhcp.nl in de gaten
Neequote:Op donderdag 10 januari 2008 22:20 schreef nipeng het volgende:
Krijgen jullie ook een popup voor wachtwoord op http://www.thisisfakediy.com bij het openen van dit topic?
Ja, echt irritant.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:20 schreef nipeng het volgende:
Krijgen jullie ook een popup voor wachtwoord op http://www.thisisfakediy.com bij het openen van dit topic?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:00 schreef nipeng het volgende:
[..]
Is gefixed, oorzaak webicon van iemand op een beveiligde site.
Na een nieuw album?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:08 schreef RHCPeter het volgende:
Klopt maar zeeeeeeeeeeeer waarschijnlijk pas in 2010
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:33 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Fuck eens een keer op met die spam
Kan iemand dit op wat voor manier dan ook bevestigen?quote:French dance duo Justice at to produce the new Red Hot Chili Peppers album.
Justice – Xavier De Rosnay and Gaspard Auge - have produced their own material before, but never stepped out to produce another band.
The collaboration was announced by Busy P, main-man at Justice's record label Ed Banger records, during an interview with datatransmission.co.uk.
Red Hot Chili Peppers have yet to confirm whether Busy P's claims are true.
It is thought that Chilli's frontman Anthony Kiedis has been a fan of Justice for some time and uses their music as a warm-up before he leaps onto the stage.
Justice will play London's Somerset House on July 11.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:01 schreef baNEEL het volgende:
Komt er dan nu al een nieuw album aan?
[..]
Kan iemand dit op wat voor manier dan ook bevestigen?
Bron: http://www.redhotchilipep(...)ork_with_justice.asp
Wat een onzin zeg! Heb je de Ataxia platen weleens geluisterd? Dat spul zit geweldig in mekaar, en dat is echt niet alleen de verdienste van John. Daarbij is experimenteren voor de Peppers heus niet zo erg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:56 schreef RHCPeter het volgende:
Josh is sowieso nog lang niet goed genoeg
Mwoah, Flea vind ik persoonlijk interessanter dan Frusciante, het is jammer dat hij geen gitaar doet. De enige echte zwakte in de band is imo Kiedis, die gewoon niet echt tof zingt. Hopen dat het een goede CD wordt en dat het niet zo belachelijk wordt gemasterd als Stadium Arcadium!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:46 schreef Seam het volgende:
Jammer, dat betekent dat John (de enige muzikant van de band) komende tijd niet meer actief is
Licht dit eens toe, waarom interessanter? Ik vind het solo werk van John van erg sterk in tegenstelling tot Red hot Chili Peppers, die alleen met Californication een goede plaat hebben afgeleverd. Eerlijk gezegd snap ik niet wat John nog bij deze band doet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:06 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Mwoah, Flea vind ik persoonlijk interessanter dan Frusciante, het is jammer dat hij geen gitaar doet. De enige echte zwakte in de band is imo Kiedis, die gewoon niet echt tof zingt. Hopen dat het een goede CD wordt en dat het niet zo belachelijk wordt gemasterd als Stadium Arcadium!
Ik ben (nog) niet bekend met het solowerk van Frusciante, maar als ik liveopnames van RHCP hoor vind ik Flea z'n improvisaties veel vindingrijker dan Frusciante, die het wat meer van 'trucjes' moet hebben. Ritmisch is Flea ook wat sterker dan Frusciante.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Licht dit eens toe, waarom interessanter? Ik vind het solo werk van John van erg sterk in tegenstelling tot Red hot Chili Peppers, die alleen met Californication een goede plaat hebben afgeleverd. Eerlijk gezegd snap ik niet wat John nog bij deze band doet.
Ga jij maar eens snel zijn legendarische kwartet albums uit 2004 luisteren. Je zal verbijsterd worden kan ik je zeggen. Daar zit ongelofelijk veel melodie en voornamelijk emotie in.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:31 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Ik ben (nog) niet bekend met het solowerk van Frusciante, maar als ik liveopnames van RHCP hoor vind ik Flea z'n improvisaties veel vindingrijker dan Frusciante, die het wat meer van 'trucjes' moet hebben. Ritmisch is Flea ook wat sterker dan Frusciante.
Helemaal mee eens; laatste drie albums klonker behoorlijk als eenhansworst...quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:01 schreef ShevaJB het volgende:
Als het maar niet weer van die commerciėle pruttel wordt.
Er staat ergens een torrent online met de vinyl uitgave van Stadium Arcadium, en dat is zo'n onwaarschijnlijke verbetering. Zoveel meer detail en minder buzz, heb ook de waveforms vergeleken en het is echt belachelijk! Op de CD-versie is alles gewoon een rechthoek, totaal geen dynamiek, niets springt er uit, gewoon ruis eigenlijk. De LP versie is sowieso veel zachter, maar heeft wel pieken, waardoor op sommige momenten dingen er zo mooi uitspringen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:36 schreef BloodSugar het volgende:
Chad heeft wel vaker gezegd dat de band weer bijeenkomt, dus ik betwijfel of het deze keer wel waar is. Ik hoop het natuurlijk wel.
Dat Stadium Arcadium té overgeproduceerd was, wil ik niet zeggen. De peppers hebben een plaat gemaakt die zij goed vonden, en daar gaat het ze toch ook om? Dat zij een lekkere plaat hebben gemaakt, en niet per se om veel fans te maken. Rick Rubin heeft 'm ook geproduceert net als veel platen van hun in het verleden, dus hij zou hem ook niet tegen hun zin in te veel masteren/overproduceren en shit.
Waar staat die torrent precies?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:21 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Er staat ergens een torrent online met de vinyl uitgave van Stadium Arcadium, en dat is zo'n onwaarschijnlijke verbetering. Zoveel meer detail en minder buzz, heb ook de waveforms vergeleken en het is echt belachelijk! Op de CD-versie is alles gewoon een rechthoek, totaal geen dynamiek, niets springt er uit, gewoon ruis eigenlijk. De LP versie is sowieso veel zachter, maar heeft wel pieken, waardoor op sommige momenten dingen er zo mooi uitspringen.
Zou je die mij ook willen sturen?quote:
Als ze in oktober weer de studio induiken zijn ze voor Pinkpop nog lang niet klaar...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:47 schreef Gauner het volgende:
Wat een geweldig nieuws dit, hopen dat het klopt!
Hopelijk lekker touren en misschien een festival (Pinkpop 2010)?
Tja, hoe goed hij ook is, voor mij zal hij John nooit kunnen vervangen. John heeft iets magisch vind ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:48 schreef BloodSugar het volgende:
Achja, we zullen er snel genoeg achterkomen. Josh is trouwens ook geniaal, dus met hem is het op zich ook wel intressant, hoewel ik het liefst John zou zien natuurlijk.
Verschilt echt enorm van concert tot concert. Bekijk de Slane Castle dvd, daar zingt hij bijvoorbeeld wel weer heel erg goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:02 schreef Seven. het volgende:
Dikke vette RHCTVP.
Naar 1 concert geweest, wat zingt die Anthony toch enórm vals. Maar de rest van de band maakt het ruimschoots goed.
Gezien maar daar ging hij ook wel een paar keer de mist in. Niet zo vaak als in de Amsterdam ArenA gelukkig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:54 schreef Gauner het volgende:
[..]
Verschilt echt enorm van concert tot concert. Bekijk de Slane Castle dvd, daar zingt hij bijvoorbeeld wel weer heel erg goed.
Heerlijk gevoel dat ze weer muziek aan het maken zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |