Zou je die mij ook willen sturen?quote:
Als ze in oktober weer de studio induiken zijn ze voor Pinkpop nog lang niet klaar...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:47 schreef Gauner het volgende:
Wat een geweldig nieuws dit, hopen dat het klopt!
Hopelijk lekker touren en misschien een festival (Pinkpop 2010)?
Tja, hoe goed hij ook is, voor mij zal hij John nooit kunnen vervangen. John heeft iets magisch vind ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:48 schreef BloodSugar het volgende:
Achja, we zullen er snel genoeg achterkomen. Josh is trouwens ook geniaal, dus met hem is het op zich ook wel intressant, hoewel ik het liefst John zou zien natuurlijk.
Verschilt echt enorm van concert tot concert. Bekijk de Slane Castle dvd, daar zingt hij bijvoorbeeld wel weer heel erg goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:02 schreef Seven. het volgende:
Dikke vette RHCTVP.
Naar 1 concert geweest, wat zingt die Anthony toch enórm vals. Maar de rest van de band maakt het ruimschoots goed.
Gezien maar daar ging hij ook wel een paar keer de mist in. Niet zo vaak als in de Amsterdam ArenA gelukkig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:54 schreef Gauner het volgende:
[..]
Verschilt echt enorm van concert tot concert. Bekijk de Slane Castle dvd, daar zingt hij bijvoorbeeld wel weer heel erg goed.
Heerlijk gevoel dat ze weer muziek aan het maken zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |