abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:01:27 #61
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_71579194
Als het maar niet weer van die commerciële pruttel wordt.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:05:32 #62
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_71579376
TERUG? TERUG?! EINDELIJK! JAAA!! Stond eigenlijk ook al op wikipedia, maar die onzin vertrouw ik niet.

Kom dan maar met een Tour naar Nederland, weer lekker genieten!
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:06:36 #63
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_71579414
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:46 schreef Seam het volgende:
Jammer, dat betekent dat John (de enige muzikant van de band) komende tijd niet meer actief is
Mwoah, Flea vind ik persoonlijk interessanter dan Frusciante, het is jammer dat hij geen gitaar doet. De enige echte zwakte in de band is imo Kiedis, die gewoon niet echt tof zingt. Hopen dat het een goede CD wordt en dat het niet zo belachelijk wordt gemasterd als Stadium Arcadium!
Fietstas.
pi_71579551
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:06 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Mwoah, Flea vind ik persoonlijk interessanter dan Frusciante, het is jammer dat hij geen gitaar doet. De enige echte zwakte in de band is imo Kiedis, die gewoon niet echt tof zingt. Hopen dat het een goede CD wordt en dat het niet zo belachelijk wordt gemasterd als Stadium Arcadium!
Licht dit eens toe, waarom interessanter? Ik vind het solo werk van John van erg sterk in tegenstelling tot Red hot Chili Peppers, die alleen met Californication een goede plaat hebben afgeleverd. Eerlijk gezegd snap ik niet wat John nog bij deze band doet.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:31:11 #65
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_71580306
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:10 schreef Seam het volgende:

[..]

Licht dit eens toe, waarom interessanter? Ik vind het solo werk van John van erg sterk in tegenstelling tot Red hot Chili Peppers, die alleen met Californication een goede plaat hebben afgeleverd. Eerlijk gezegd snap ik niet wat John nog bij deze band doet.
Ik ben (nog) niet bekend met het solowerk van Frusciante, maar als ik liveopnames van RHCP hoor vind ik Flea z'n improvisaties veel vindingrijker dan Frusciante, die het wat meer van 'trucjes' moet hebben. Ritmisch is Flea ook wat sterker dan Frusciante.
Fietstas.
pi_71580445
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:31 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Ik ben (nog) niet bekend met het solowerk van Frusciante, maar als ik liveopnames van RHCP hoor vind ik Flea z'n improvisaties veel vindingrijker dan Frusciante, die het wat meer van 'trucjes' moet hebben. Ritmisch is Flea ook wat sterker dan Frusciante.
Ga jij maar eens snel zijn legendarische kwartet albums uit 2004 luisteren. Je zal verbijsterd worden kan ik je zeggen. Daar zit ongelofelijk veel melodie en voornamelijk emotie in.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71580787
Ik kan hier zeker niet de opmerking plaatsen 'het geld was op, dus we moeten weer een plaat opnemen?'
pi_71582146
Chad heeft wel vaker gezegd dat de band weer bijeenkomt, dus ik betwijfel of het deze keer wel waar is. Ik hoop het natuurlijk wel.

Ik vind de band juist wel erg sterk! Flea en John zijn donders goed op elkaar ingespeeld en kunnen daarom goed met elkaar improviseren. Zoek Don't forget me live at slane castle maar 's op. Vooral de outro is erg mooi. Anthony kan misschien technisch niet erg goed zingen, maar hij is wel de stem van de peppers en Chad is gewoon de drummachine van de band. (Vooral die keer dat hij met 1 arm speelt omdat zn andere gebroken is ).

Dat Stadium Arcadium té overgeproduceerd was, wil ik niet zeggen. De peppers hebben een plaat gemaakt die zij goed vonden, en daar gaat het ze toch ook om? Dat zij een lekkere plaat hebben gemaakt, en niet per se om veel fans te maken. Rick Rubin heeft 'm ook geproduceert net als veel platen van hun in het verleden, dus hij zou hem ook niet tegen hun zin in te veel masteren/overproduceren en shit.
Ice cream has definitely brought a lot of happiness into my life and I wouldn't trade it for anything.
pi_71583826
Raar laatst zei John nog dat de ze op non actief stonden. De peppers boeien me ook niet zo heel veel neer, blood sugar sex magik was een geweldig album maar (helaas) ook onovertroffen.
pi_71610094
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:01 schreef ShevaJB het volgende:
Als het maar niet weer van die commerciële pruttel wordt.
Helemaal mee eens; laatste drie albums klonker behoorlijk als eenhansworst...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:21:00 #71
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_71610700
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:36 schreef BloodSugar het volgende:
Chad heeft wel vaker gezegd dat de band weer bijeenkomt, dus ik betwijfel of het deze keer wel waar is. Ik hoop het natuurlijk wel.
Dat Stadium Arcadium té overgeproduceerd was, wil ik niet zeggen. De peppers hebben een plaat gemaakt die zij goed vonden, en daar gaat het ze toch ook om? Dat zij een lekkere plaat hebben gemaakt, en niet per se om veel fans te maken. Rick Rubin heeft 'm ook geproduceert net als veel platen van hun in het verleden, dus hij zou hem ook niet tegen hun zin in te veel masteren/overproduceren en shit.
Er staat ergens een torrent online met de vinyl uitgave van Stadium Arcadium, en dat is zo'n onwaarschijnlijke verbetering. Zoveel meer detail en minder buzz, heb ook de waveforms vergeleken en het is echt belachelijk! Op de CD-versie is alles gewoon een rechthoek, totaal geen dynamiek, niets springt er uit, gewoon ruis eigenlijk. De LP versie is sowieso veel zachter, maar heeft wel pieken, waardoor op sommige momenten dingen er zo mooi uitspringen.
Fietstas.
pi_71621469
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:21 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Er staat ergens een torrent online met de vinyl uitgave van Stadium Arcadium, en dat is zo'n onwaarschijnlijke verbetering. Zoveel meer detail en minder buzz, heb ook de waveforms vergeleken en het is echt belachelijk! Op de CD-versie is alles gewoon een rechthoek, totaal geen dynamiek, niets springt er uit, gewoon ruis eigenlijk. De LP versie is sowieso veel zachter, maar heeft wel pieken, waardoor op sommige momenten dingen er zo mooi uitspringen.
Waar staat die torrent precies?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:34:33 #74
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_71621831
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:19 schreef baNEEL het volgende:

[..]

Waar staat die torrent precies?
Je hebt PM en shit.
Fietstas.
pi_71635432
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:34 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Je hebt PM en shit.
alleen hij?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 07:27:13 #76
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_71642040
quote:

[..]

Je hebt PM en shit.
Zou je die mij ook willen sturen?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_71646931
quote:

[..]

Je hebt PM en shit.
Many, many thank you!
pi_71703892
Wat een geweldig nieuws dit, hopen dat het klopt!
Hopelijk lekker touren en misschien een festival (Pinkpop 2010)?
pi_71710082
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:47 schreef Gauner het volgende:
Wat een geweldig nieuws dit, hopen dat het klopt!
Hopelijk lekker touren en misschien een festival (Pinkpop 2010)?
Als ze in oktober weer de studio induiken zijn ze voor Pinkpop nog lang niet klaar...
pi_71712105
Kunnen ze vast wel wat nummertjes hebben.
pi_72087097
Yeey, Flea en Anthony hebben het bevestigd

http://www.rollingstone.c(...)heading-into-studio/
Ice cream has definitely brought a lot of happiness into my life and I wouldn't trade it for anything.
pi_72090987
Goed nieuws!!!
Verwacht het niet eerder dan 2011.
pi_72104321
Goed nieuws

Ik blijf het opmerkelijk vinden dat meestal Californication als laatste goede album van de Peppers wordt gezien en het solowerk van John wel wordt gewaardeerd, terwijl ik Stadium Arcadium en met name By the Way veel meer raakvlakken met die platen vindt hebben.
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_72110671
Nu nog wachten op de bevestiging van John, dan is het feest helemaal compleet!
Want RHCP zonder Frusciante is natuurlijk geen RHCP.
pi_72115326
Dan ga ik ze misschien toch nog eens live zien
pi_72115826
Jep ik ook . De vraag is alleen wie het gaat producen. Waarschijnlijk Rick Rubin weer, maar ik vind dat ze is een nieuwe moeten kiezen...
pi_72277604
Benieuwd wat de stijl gaat worden als Frusciante weer mee gaat doen. Hopelijk wordt het ook niet te gladjes afgemixt.
pi_73985736
kick
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_73986306
Ben benieuwd of ze al aan het jammen geslagen zijn.
pi_73986334
Eerste jamsessie zit er weer op.

Enige twijfelpunt is of John wel terugkeert bij de band, er zijn geruchten dat hij niet meer terugkomt.
Josh Klinghoffer zou een vervanger kunnen zijn volgens diezelfde geruchten. Hij is ook degene die mee heeft gejammed met Anthony, Flea en Chad twee weken geleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')