hmz ik vind hem nu wel slecht acterenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:48 schreef blomst het volgende:
Jaap kan beter naar huis gaan.
nee hij moet Jaap niet pakken... hij moet bonden met umquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:49 schreef pony_pak het volgende:
Als huub slim is gaat ie nu jaap op de kast jagen, jaap is op dit moment zeer breekbaar en huub moet die kans gewoon grijpen.
Misschien, maar dan zouden ze een blok moeten maken. Jaap, huub, lieke en nadia. Lijkt mij redelijk stabiel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:52 schreef patist het volgende:
[..]
nee hij moet Jaap niet pakken... hij moet bonden met um
nadia? is zij zoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:53 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Misschien, maar dan zouden ze een blok moeten maken. Jaap, huub, lieke en nadia. Lijkt mij redelijk stabiel.
Nog niet, maar het zou wel verstandig zijn. Ze moet bij de rest wegblijven, dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:55 schreef patist het volgende:
[..]
nadia? is zij zomet huub en lieke dan?
EmoJaap is wel mooi zo vlak voor de warewoensdagavondfilm op RTL4! Na DGK meteen een zendertje terugzappen voor het juiste gevoel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
.Hij wil geen TerrorJaap of RansJaap meer zijn, maar dan maakt hij geen TV, dus toneelhaak.
Ik kan me niet voorstellen dat dit soort momenten de uitzending gaan halen als inmiddels "achter" alles met Cora uitgepraat is, ze geheimhoudingsplicht heeft enz.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:56 schreef 2live het volgende:
Jaap maakt nu gewoon tv; ik geloof hier geen zak van.
jaap zei het netzelf al; ah de camera is er, dus het is een interessant gesprek, mooi!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit soort momenten de uitzending gaan halen als inmiddels "achter" alles met Cora uitgepraat is, ze geheimhoudingsplicht heeft enz.
Dan zal ze 5 dagen later nog een keer op TV door het slijk gehaald worden???
Jij zegt het, ik dacht het.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:59 schreef CoT het volgende:
Beetje slecht geacteerd dit
Groep vrienden wilde geld van Tien anders ging de trouwerij niet door. Cora zat ook in het complot.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:56 schreef pony_pak het volgende:
Oplichtingzaak????????????
Ik geloof geen enkele Jaap meer, allemaal komedie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
EmoJaap is wel mooi zo vlak voor de warewoensdagavondfilm op RTL4! Na DGK meteen een zendertje terugzappen voor het juiste gevoel.
Straks, tussen nu en een half uur denk ik? Huub zei dat ie al wachtte.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:00 schreef CoT het volgende:
Hoelaat komt Sylvia?
Dan ben ik benieuwd waar Cora voor getekend heeft.... "Wij dienen geen aanklacht tegen je in maar we gaan je wel ff op TV zwart maken en daar maak je geen bezwaar tegen"quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:00 schreef 2live het volgende:
[..]
jaap zei het netzelf al; ah de camera is er, dus het is een interessant gesprek, mooi!
Ik zie Huub dus al helemaal in en deuk liggen als hij dat gestuntel hoort.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:01 schreef petraa het volgende:
B: Weet je wat ook kan, dat jij het refrein zingt. Dit is de gouden kooi de fucking para zooi.
D: Dan wordt Huub gek man.
Cora: 100.000 Euro anders klap ik toch uit de schoolquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ben in benieuwd waar Cora voor getekend heeft.... "Wij dienen geen aanklacht tegen je in maar we gaan je wel ff op TV zwart maken en daar maak je geen bezwaar tegen"
Zo iets??
jaap kreeg net ook een waarschuwing op het scherm. Maar ik snap er net zo weinig van als jij hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ben in benieuwd waar Cora voor getekend heeft.... "Wij dienen geen aanklacht tegen je in maar we gaan je wel ff op TV zwart maken en daar maak je geen bezwaar tegen"
Zo iets??
Ik denk dat ze zo proberen te monteren dat ze deze momenten gaan gebruiken voor de uitzendingen onder het mom van :quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo iets??
Ik wilde het niet typen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
Wat zit iemand goor te doen met zijn rietje.
Ze zijn daar inmiddels al zo gewend aan achterlijke boetes (Amanda: tweehonderdentweeduizend euro) dat het me niets verbaast als ze op straffe van een dwangsom van minimaal 5 cijfers idd haar mond moet houden...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Cora: 100.000 Euro anders klap ik toch uit de school![]()
Ik denk ook wel dat er een boeteclausule is voor Cora.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn daar inmiddels al zo gewend aan achterlijke boetes (Amanda: tweehonderdentweeduizend euro) dat het me niets verbaast als ze op straffe van een dwansom van minimaal 5 cijfers idd haar mond moet houden...
Ik vraag me af hoe rechtsgeldig zoiets is
Als dit niet in de uitzending komt, dan zeggen we weer met zijn allen dat er weer iets in de doofpot wordt gestopt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd waar Cora voor getekend heeft.... "Wij dienen geen aanklacht tegen je in maar we gaan je wel ff op TV zwart maken en daar maak je geen bezwaar tegen"
Zo iets??
Ze krijgen allemaal een dagvergoeding op basis van laatst genoten loon of uitkering.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:10 schreef Kinga het volgende:
Zouden ze allemaal maandelijks betaald worden, of alleen Jaap?
Dat ligt er aan, als de mate waarin je publiekelijk te schande wordt gemaakt niet in verhouding staat tot het misdrijf wat je begaan hebt of waar je aan meegewerkt hebt dan valt de uitzendende partij zeker eea te verwijten...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als dit niet in de uitzending komt, dan zeggen we weer met zijn allen dat er weer iets in de doofpot wordt gestopt.
Cora zal weinig keus hebben, wie zijn kont brandt, moet op de blaren zitten
Ik probeer het wel op te nemenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:10 schreef Kinga het volgende:
Sylvia komt om 20.00. Kan iemand dat opnemen aub?
OK, zet maar in het update-topic als je wilt.quote:
Als ze dit achter tegen de bewoners hadden verteld, dan was er vast wel iemand die het in een ruzie ineens naar Jaap zijn hoofd had gegooid.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, als de mate waarin je publiekelijk te schande wordt gemaakt niet in verhouding staat tot het misdrijf wat je begaan hebt of waar je aan meegewerkt hebt dan valt de uitzendende partij zeker eea te verwijten...
In de doofpot stoppen had ook op een andere manier gekund... Jaap had al dagen zogenaamd "gebroken" kunnen zijn omdat Cora het huwelijk geannuleerd had bijvoorbeeld.
In plaats daarvan kozen ze ervoor om, na een hele voorraad streamlocks waarin alle bewoners al lang op de hoogte hadden kunnen zijn van het gebeurde, Jaap het hele verhaal on-cam te laten vertellen, zodat de streamers konden meegenieten, en Cora hoe dan ook de gebeten hond is.
Veel energie??? Iemand weet niet eens wat het is energie. Vind hem meer een slak.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:08 schreef Lobasca het volgende:
Iemand hoopt dat ie volgende week een curcus Portugees mag doen, want daar kan ie veel energie in kwijt.
Ik heb het al eerder gezegd. Wat ik niet begrijp: Als dit echt een afpersings cq chantagezaak is, zou de media hier toch bovenop gesprongen zijn, maar er is nergens iets van terug te vinden. Zeker een krant als de Telegraaf smult van dit soort zaken, maar ook daar niks.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, als de mate waarin je publiekelijk te schande wordt gemaakt niet in verhouding staat tot het misdrijf wat je begaan hebt of waar je aan meegewerkt hebt dan valt de uitzendende partij zeker eea te verwijten...
Heb het net nog gecheckt, en idd... nog steeds niets.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd. Wat ik niet begrijp: Als dit echt een afpersings cq chantagezaak is, zou de media hier toch bovenop gesprongen zijn, maar er is nergens iets van terug te vinden. Zeker een krant als de Telegraaf smult van dit soort zaken, maar ook daar niks.
Wat ik dan niet snap is dat Cora daarin mee gaat, want ze wordt echt verschrikkelijk zwart gemaakt. Ik zou daar dus nooit in meegaan. Je reputatie wordt toch geschaad en ook die van haar ouders.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:20 schreef Kinga het volgende:
Ik snap er geen bal meer van. Jaap heeft een verhaallijntje zelf in gang gezet?
Ja, dat gedoe dat hij al weken roept dat hij zo sexueel gefrustreerd is. Dat wilde hij op de bruiloft in zn huwelijksgelofte helemaal ontkrachten oid.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:20 schreef Kinga het volgende:
Ik snap er geen bal meer van. Jaap heeft een verhaallijntje zelf in gang gezet?
toen ik vanmorgen wakker werd was het wel op Q Music.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb het net nog gecheckt, en idd... nog steeds niets.
Zeker omdat dit gewoon op de streams wordt uitgesproken wordt het steeds vager dat de media er niets mee doet.
wat werd er gezegd dan ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:23 schreef 2live het volgende:
[..]
toen ik vanmorgen wakker werd was het wel op Q Music.
Wacht nog een dagje. De bruiloft die niet doorgaat (geen hoax o.i.d.) is ook smeuig materiaal voor het journaille. Daar staat ook nog niets over in de krant...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd. Wat ik niet begrijp: Als dit echt een afpersings cq chantagezaak is, zou de media hier toch bovenop gesprongen zijn, maar er is nergens iets van terug te vinden. Zeker een krant als de Telegraaf smult van dit soort zaken, maar ook daar niks.
Die villa is dan ook wel de eerste, laatste en enige plek waar hij het voor elkaar kan krijgen om wat te sexen te regelen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:21 schreef demins het volgende:
Jaap wil gewoon kunnen sexen in de Kooi. Maar weet nog niet hoe hij dat in de steel moet steken en tegelijk, op termijn, Cora behouden.
Van de ene naar de andere ruimte en nergens wordt ziin aanwezigheid echt op prijs gesteld.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:23 schreef petraa het volgende:
Hij zit echt overal maar bij en kijkt een beetje rond. Zou hij daar zelf niet ziek van worden.
Huub en Lieke gaan er iig heel serieus op in en ik zie ze geen enkele keer in de lach schieten ofzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:24 schreef Rotterdammert het volgende:
Die Jaap is zo nep. Hij zit al maanden te acteren en nu zou die opeens die waarheid spreken?
Haar adres was genoemd en heeft nu nog steeds daar last van.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:26 schreef mootie het volgende:
Waarom heeft Cora zoveel over haar heen gehad? Ze heeft dit toch over zichzelf afgeroepen?
Dus laat Jaap nu eindelijk Brian eens gaan aanpakken, want dat was de schuldige.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:27 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Haar adres was genoemd en heeft nu nog steeds daar last van.
Plus dat ze ook met fotosessie op het internet staatquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:21 schreef mootie het volgende:
Cora haat de media en stelt heel veel prijs op prive. Waarom moest ze dan zo broodnodig in de kooi trouwen????
een heel groot gedeelte van het jaap-verhaal is verzonnen, hij liegt echt hetr het hele zooitje bij elkaarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub en Lieke gaan er iig heel serieus op in en ik zie ze geen enkele keer in de lach schieten ofzo.
En daar mensen bewust door het slijk halen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
een heel groot gedeelte van het jaap-verhaal is verzonnen, hij liegt echt hetr het hele zooitje bij elkaar
Wel typisch dat ze een spelfout in de achternaam van Jaap hebben gemaakt... waardoor je die fotosessie dus niet vindt als je op de juiste achternaam zoekt....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:28 schreef Ning het volgende:
[..]
Plus dat ze ook met fotosessie op het internet staat
http://www.fotoleovogelzang.nl/show.php?start=0&zoektype=1&search=anesz
Dat denk ik ook. Hij vindt de aandacht prachtig en maakt het veel erger dan het is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:31 schreef schatje het volgende:
Het is wel echt. Hij buit het alleen uit door fokking niet normaal enzo er tegen aan te gooien.
Toch lullig dat het over de rug van de vrouw waarvan hij zegt te houden gaat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Hij vindt de aandacht prachtig en maakt het veel erger dan het is.
Geloof ik niet. Dan sleurt hij Cora en zijn vrienden door de slijk en dat zie ik hem niet gauw doen , en ALS dat wel zo is dan is het niet door Jaap verzonnen maar door Talpa Media zelf. Tevens als hun door de slijk worden gehaald komt dat vroeg of laat toch wel in de media en praten hun , hun mond toch wel voorbij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
een heel groot gedeelte van het jaap-verhaal is verzonnen, hij liegt echt hetr het hele zooitje bij elkaar
Huub en Lieke spelen dit, net als dat jaap dit speelt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub en Lieke gaan er iig heel serieus op in en ik zie ze geen enkele keer in de lach schieten ofzo.
Ik denk dat dat deel wel echt is. Maar hij reageert zelf gewoon heel overdreven. Met zijn 'fokking hell' enzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Toch lullig dat het over de rug van de vrouw waarvan hij zegt te houden gaat.
Dat is best veel voor een voetballer, hoor!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:29 schreef riri het volgende:
Dennix zijn vocabulaire
dit en daaaatttttttttttt
blah blah blah
whoeeeee whoeeeee
fuck
weet je ghe ghe
gewoooooooon
lekker chilleeeeeeeee
pleur 't maar
fuck it...doeiiiiiiiii
gna gna gna
poehhhhhhhh
vul maar aan
ondertussen hele tijd die ogen die alle kanten op schieten
en die mond heel raar bewegen
Ja daar wordt je toch moe van, ik bedoel ik wil terror zien.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat deel wel echt is. Maar hij reageert zelf gewoon heel overdreven. Met zijn 'fokking hell' enzo.
edit oh nee het is alweer voorbijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:37 schreef De_Moester het volgende:
wow dennis doet IETS!
Ja voor hoelang, meneer loopt in het huis rond alsof ie er logeert.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:37 schreef De_Moester het volgende:
wow dennis doet IETS!
Dat was mij ook al opgevallen. Anesz i.p.v. Amesz. Ik speur verder.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel typisch dat ze een spelfout in de achternaam van Jaap hebben gemaakt... waardoor je die fotosessie dus niet vindt als je op de juiste achternaam zoekt....
idd je ziet hem alleen maar rondlopen en bij anderen hangen..nooit iets ZELF doenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja voor hoelang, meneer loopt in het huis rond alsof ie er logeert.
Ben benieuwd wanneer de redaktie eens tegen Dennix vraagt of ie wat actiever kan zijn...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:34 schreef scanman01 het volgende:
Op monitor: "Huub en Lieke, het mag wel wat actiever. Thanks"
jaap melkt het vet uit..dramakingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:
Gaat ie weer:
"Jezus fucking Christ. Fuck. Ik ga er fucking stuk aan"
Ik vind 't ook niet bijster interessant of overtuigend. Toen hij vertelde dat hij zo prachtig toneel had gespeeld met zijn verhaal aan Natasia, geloofde ik het allemaal wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:
Gaat ie weer:
"Jezus fucking Christ. Fuck. Ik ga er fucking stuk aan"
Dat hij kan acteren weten we wel. De Jaap die we de afgelopen maanden zien is voor 95% nep. De Jaap van de eerste maand was een stuk echter..... en bijzonder saai.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind 't ook niet bijster interessant of overtuigend. Toen hij vertelde dat hij zo prachtig toneel had gespeeld met zijn verhaal aan Natasia, geloofde ik het allemaal wel.
eigen ding doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:29 schreef riri het volgende:
Dennix zijn vocabulaire
dit en daaaatttttttttttt
blah blah blah
whoeeeee whoeeeee
fuck
weet je ghe ghe
gewoooooooon
lekker chilleeeeeeeee
pleur 't maar
fuck it...doeiiiiiiiii
gna gna gna
poehhhhhhhh
vul maar aan
ondertussen hele tijd die ogen die alle kanten op schieten
en die mond heel raar bewegen
Ik denk wel dat iemand in zelfs zo'n korte periode kan veranderen en dingen van/over zichzelf kan ontdekken. Daarom denk ik zelf dat de vermakelijke/onderhoudende Jaap ook echt is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hij kan acteren weten we wel. De Jaap die we de afgelopen maanden zien is voor 95% nep. De Jaap van de eerste maand was een stuk echter..... en bijzonder saai.
haar moeder heeft gezegd dat ze echt goed overkomt op de streams, heel mooi.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Nadia showt haar borsten behoorlijk trouwens, in dat shirtje. We hebben gezien dat ze daar donders trots op kan zijn
Jaap overdrijft ALLES in de kooi. Zijn acties overdreef hij... en zijn eigen reacties ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk wel dat iemand in zelfs zo'n korte periode kan veranderen en dingen van/over zichzelf kan ontdekken. Daarom denk ik zelf dat de vermakelijke/onderhoudende Jaap ook echt is.
Nu zit hij in de zeik- en dramJaap, dat is wel echt maar volgens mij weet hij zelf ook wel dat het op het randje van str*ntvervelend is. Dat hij echt acuut zo met het geval Cora in zijn maag zit, geloof ik weer niet.
Jaap heeft de gave veel van zijn gevoelens weg te drukken. Dat is niet (altijd) goed. Hij had dat naar mijn mening nooit moeten zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap overdrijft ALLES in de kooi. Zijn acties overdreef hij... en zijn eigen reacties ook.
Hij vond nota bene de dood van zijn broer minder erg dan wat Cora nu heeft gedaan. Erger kun je toch niet overdrijven. Wat mij betreft is niets meer van Jaap serieus te nemen.
Zei Nada dat?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:51 schreef neehe het volgende:
Nadia gaat huilen zodra Natas een keer flink tegen haar tekeer gaat.
Die maakt het niet lang in de kooi.
Ik ben niet optimistischquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:50 schreef ericahysterica het volgende:
wat denken jullie zit er nog wat te rellen in vanavond?
Oh dan krijgen we het brady concept ja......getverquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben niet optimistischBovendien komt het gevoelsmens nog langs ook
![]()
dat gevoel deel ik met je. Maar vind er meerdere niet meer serieus te vinden ik noem een Natasia...een Amandaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft is niets meer van Jaap serieus te nemen.
Barcelona Gaaf Sigaretje Barcelona Gaaf Sigaretje Barcelona...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Oh dan krijgen we het brady concept ja......getver
ik denk dat als natas tegen haar tekeer gaat dat Nada zich alleen maar afvraagt of het mooier is om ook kwaad te worden , of om mooier een traan langs haar wangen te laten glijden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:54 schreef neehe het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik, ze is veel te gevoelig.
Nou Amanda is in haar miserabele, bizarre, primitieve verschijning met die oeverloze domheid wel het meest puur van alle bewoners daar vind ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
dat gevoel deel ik met je. Maar vind er meerdere niet meer serieus te vinden ik noem een Natasia...een Amanda
met een trillend lipje natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:56 schreef 2live het volgende:
[..]
ik denk dat als natas tegen haar tekeer gaat dat Nada zich alleen maar afvraagt of het mooier is om ook kwaad te worden , of om mooier een traan langs haar wangen te laten glijden.![]()
Wat is het begrip 'puur' dan nog waard...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Nou Amanda is in haar miserabele, bizarre, primitieve verschijning met die oeverloze domheid wel het meest puur van alle bewoners daar vind ik.
dat is dan ook wel weer zo jah...dat zei ik laatst ook ...eigenlijk is amanda best een lief meisje alleen zo dom en negatief beinvloedbaar en naief das bijna niet te beschrijven...mjah daar kan ze niks aan doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Nou Amanda is in haar miserabele, bizarre, primitieve verschijning met die oeverloze domheid wel het meest puur van alle bewoners daar vind ik.
jij snapt hetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
met een trillend lipje natuurlijk![]()
En daarmee gelijk ook de meest trieste, want er komt ontzettend veel vuilnis uit dat 19-jarige bekje van haar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ook daar ben ik het weer mee eens...god..gezelli hier..zo mooi aanvullend..wow...ode aan ons hahaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En daarmee gelijk ook de meest trieste, want er komt ontzettend veel vuilnis uit dat 19-jarige bekje van haar.
Misschien als ze de vraag goed beantwoordt bij Triviant.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:03 schreef CoT het volgende:
Gaan Nix en Nada ooit nog neuken?
Dat kan wel eens lang gaan durenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien als ze de vraag goed beantwoordt bij Triviant.
Waar ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:08 schreef Disana het volgende:
Kurt Waldheim.
Ah ze zijn aan het triviantenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
In het spelletje dat Nadia en Dennis doen. Dennis wist het antwoord niet![]()
Leaving Las Vegas. Goed zo! Fok rules!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:11 schreef wolferl het volgende:
Nicolas Cage?
Heel goed jaquote:
Ook dat is tijdrekken van Dennis jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:16 schreef wolferl het volgende:
Weet je eigenlijk is dit heel triest, Denniks en Nadia spelen een spelletje triviant terwijl ze net zo goed kunnen neuken.
Als Nadia dat in Dennix ziet....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:16 schreef wolferl het volgende:
Weet je eigenlijk is dit heel triest, Denniks en Nadia spelen een spelletje triviant terwijl ze net zo goed kunnen neuken.
Helaas wist Dennis dat ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:19 schreef pullup het volgende:
Gele kaart
WTF Theewater ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:19 schreef blomst het volgende:
Amanda aan het koken?
ja mensen, ze kan ook koken, vallen jullie flauw?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:19 schreef blomst het volgende:
Amanda aan het koken?
mmm, mijn streams lopen een vraagje achter geloof ikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
Graancirkels?
Ben jij ditquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja mensen, ze kan ook koken, vallen jullie flauw?
go, princess amanda, go
Even leren hoe lang de rijst moet koken en dan gaat het bestquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja mensen, ze kan ook koken, vallen jullie flauw?
go, princess amanda, go
Ken jij Trivianten?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:19 schreef milk-shake het volgende:
nou Nadia en Dennis gaan wel een stelletje worden ...flirt flirt..........![]()
En dan tegen de muur smijten om te kijken of ut gaar isquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik zie haar het hele pak rijst ongeopend in een hete pan met water doen en dan wachten.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Stephen Hawking.
Laat natasia het maar niet zienquote:
Typerend dat Dennis dat wel wistquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:25 schreef Desii het volgende:
ninja turtles
is een dooiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ken hem niet, is dat een nederlander
Tijd dat Brian z'n lul d'r eens flink doorheen ragt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:26 schreef wolferl het volgende:
Nadia is wel een lachebekje he.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:26 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Tijd dat Brian z'n lul d'r eens flink doorheen ragt.
dido, geweldig mooi meisje, klasse en super-aardigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:27 schreef CoT het volgende:
Zij doet me aan Dildo denken, uit BB
Nee ik denk dat ze bij de FEBO zijn repeat knop los proberen te krijgenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:28 schreef wolferl het volgende:
Is Jaap al bijna dood?
Ik hoor zijn gejammer niet meer.
Ze heeft de swing met de paardestaart ook aardig onder controlequote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:30 schreef milk-shake het volgende:
het bloesje van Nadia zit wel erg strakjes he!!!! Zeker nodig bij de flirtcampagne![]()
noekje ...betaald die voor jou danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee noekje haar beltegoed is even op..komt wel goed![]()
Lijkt me briljant als Lieke het nu afkraaktquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:31 schreef beequeen het volgende:
Amanda kijkt wel erg vrolijk tijdens het koken....NOT.
Ze kan het ook nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:31 schreef beequeen het volgende:
Amanda kijkt wel erg vrolijk tijdens het koken....NOT.
Kan ik daar een cap van zien?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:30 schreef milk-shake het volgende:
het bloesje van Nadia zit wel erg strakjes he!!!! Zeker nodig bij de flirtcampagne![]()
Kindje van God, hè. Moet af en toe rusten om te kunnen leveren. En we weten allemaal hoe goed Brian in leveren is, al dan niet uitgerust.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:32 schreef Desii het volgende:
wat een zooitje ... Huub mocht niet slapen...
Nou Brian ligt er ook niet echt actief bij![]()
ik vind het een lui, verwend enorm ijdel mokkelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:34 schreef beequeen het volgende:
Nada heeft eigenlijk geen trek, m.a.w., ze heeft geen zin in tafeldekken.
Brian die weer eens niet ligt te slapen?quote:
Zet 'm opquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kindje van God, hè. Moet af en toe rusten om te kunnen leveren. En we weten allemaal hoe goed Brian in leveren is, al dan niet uitgerust.
Ik ga zo ook maar eens leveren, qua poweryoga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |