hmz ik vind hem nu wel slecht acterenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:48 schreef blomst het volgende:
Jaap kan beter naar huis gaan.

nee hij moet Jaap niet pakken... hij moet bonden met umquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:49 schreef pony_pak het volgende:
Als huub slim is gaat ie nu jaap op de kast jagen, jaap is op dit moment zeer breekbaar en huub moet die kans gewoon grijpen.

Misschien, maar dan zouden ze een blok moeten maken. Jaap, huub, lieke en nadia. Lijkt mij redelijk stabiel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:52 schreef patist het volgende:
[..]
nee hij moet Jaap niet pakken... hij moet bonden met um

nadia? is zij zoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:53 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Misschien, maar dan zouden ze een blok moeten maken. Jaap, huub, lieke en nadia. Lijkt mij redelijk stabiel.

Nog niet, maar het zou wel verstandig zijn. Ze moet bij de rest wegblijven, dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:55 schreef patist het volgende:
[..]
nadia? is zij zomet huub en lieke dan?

EmoJaap is wel mooi zo vlak voor de warewoensdagavondfilm op RTL4! Na DGK meteen een zendertje terugzappen voor het juiste gevoel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
.Hij wil geen TerrorJaap of RansJaap meer zijn, maar dan maakt hij geen TV, dus toneelhaak.

Ik kan me niet voorstellen dat dit soort momenten de uitzending gaan halen als inmiddels "achter" alles met Cora uitgepraat is, ze geheimhoudingsplicht heeft enz.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:56 schreef 2live het volgende:
Jaap maakt nu gewoon tv; ik geloof hier geen zak van.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |