En daar mensen bewust door het slijk halen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
een heel groot gedeelte van het jaap-verhaal is verzonnen, hij liegt echt hetr het hele zooitje bij elkaar
Wel typisch dat ze een spelfout in de achternaam van Jaap hebben gemaakt... waardoor je die fotosessie dus niet vindt als je op de juiste achternaam zoekt....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:28 schreef Ning het volgende:
[..]
Plus dat ze ook met fotosessie op het internet staat
http://www.fotoleovogelzang.nl/show.php?start=0&zoektype=1&search=anesz
Dat denk ik ook. Hij vindt de aandacht prachtig en maakt het veel erger dan het is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:31 schreef schatje het volgende:
Het is wel echt. Hij buit het alleen uit door fokking niet normaal enzo er tegen aan te gooien.
Toch lullig dat het over de rug van de vrouw waarvan hij zegt te houden gaat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Hij vindt de aandacht prachtig en maakt het veel erger dan het is.
Geloof ik niet. Dan sleurt hij Cora en zijn vrienden door de slijk en dat zie ik hem niet gauw doen , en ALS dat wel zo is dan is het niet door Jaap verzonnen maar door Talpa Media zelf. Tevens als hun door de slijk worden gehaald komt dat vroeg of laat toch wel in de media en praten hun , hun mond toch wel voorbij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
een heel groot gedeelte van het jaap-verhaal is verzonnen, hij liegt echt hetr het hele zooitje bij elkaar
Huub en Lieke spelen dit, net als dat jaap dit speelt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub en Lieke gaan er iig heel serieus op in en ik zie ze geen enkele keer in de lach schieten ofzo.
Ik denk dat dat deel wel echt is. Maar hij reageert zelf gewoon heel overdreven. Met zijn 'fokking hell' enzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Toch lullig dat het over de rug van de vrouw waarvan hij zegt te houden gaat.
Dat is best veel voor een voetballer, hoor!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:29 schreef riri het volgende:
Dennix zijn vocabulaire
dit en daaaatttttttttttt
blah blah blah
whoeeeee whoeeeee
fuck
weet je ghe ghe
gewoooooooon
lekker chilleeeeeeeee
pleur 't maar
fuck it...doeiiiiiiiii
gna gna gna
poehhhhhhhh
vul maar aan
ondertussen hele tijd die ogen die alle kanten op schieten
en die mond heel raar bewegen
Ja daar wordt je toch moe van, ik bedoel ik wil terror zien.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat deel wel echt is. Maar hij reageert zelf gewoon heel overdreven. Met zijn 'fokking hell' enzo.
edit oh nee het is alweer voorbijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:37 schreef De_Moester het volgende:
wow dennis doet IETS!
Ja voor hoelang, meneer loopt in het huis rond alsof ie er logeert.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:37 schreef De_Moester het volgende:
wow dennis doet IETS!
Dat was mij ook al opgevallen. Anesz i.p.v. Amesz. Ik speur verder.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel typisch dat ze een spelfout in de achternaam van Jaap hebben gemaakt... waardoor je die fotosessie dus niet vindt als je op de juiste achternaam zoekt....
idd je ziet hem alleen maar rondlopen en bij anderen hangen..nooit iets ZELF doenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja voor hoelang, meneer loopt in het huis rond alsof ie er logeert.
Ben benieuwd wanneer de redaktie eens tegen Dennix vraagt of ie wat actiever kan zijn...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:34 schreef scanman01 het volgende:
Op monitor: "Huub en Lieke, het mag wel wat actiever. Thanks"
jaap melkt het vet uit..dramakingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:
Gaat ie weer:
"Jezus fucking Christ. Fuck. Ik ga er fucking stuk aan"
Ik vind 't ook niet bijster interessant of overtuigend. Toen hij vertelde dat hij zo prachtig toneel had gespeeld met zijn verhaal aan Natasia, geloofde ik het allemaal wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:
Gaat ie weer:
"Jezus fucking Christ. Fuck. Ik ga er fucking stuk aan"
Dat hij kan acteren weten we wel. De Jaap die we de afgelopen maanden zien is voor 95% nep. De Jaap van de eerste maand was een stuk echter..... en bijzonder saai.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind 't ook niet bijster interessant of overtuigend. Toen hij vertelde dat hij zo prachtig toneel had gespeeld met zijn verhaal aan Natasia, geloofde ik het allemaal wel.
eigen ding doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:29 schreef riri het volgende:
Dennix zijn vocabulaire
dit en daaaatttttttttttt
blah blah blah
whoeeeee whoeeeee
fuck
weet je ghe ghe
gewoooooooon
lekker chilleeeeeeeee
pleur 't maar
fuck it...doeiiiiiiiii
gna gna gna
poehhhhhhhh
vul maar aan
ondertussen hele tijd die ogen die alle kanten op schieten
en die mond heel raar bewegen
Ik denk wel dat iemand in zelfs zo'n korte periode kan veranderen en dingen van/over zichzelf kan ontdekken. Daarom denk ik zelf dat de vermakelijke/onderhoudende Jaap ook echt is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hij kan acteren weten we wel. De Jaap die we de afgelopen maanden zien is voor 95% nep. De Jaap van de eerste maand was een stuk echter..... en bijzonder saai.
haar moeder heeft gezegd dat ze echt goed overkomt op de streams, heel mooi.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Nadia showt haar borsten behoorlijk trouwens, in dat shirtje. We hebben gezien dat ze daar donders trots op kan zijn
Jaap overdrijft ALLES in de kooi. Zijn acties overdreef hij... en zijn eigen reacties ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk wel dat iemand in zelfs zo'n korte periode kan veranderen en dingen van/over zichzelf kan ontdekken. Daarom denk ik zelf dat de vermakelijke/onderhoudende Jaap ook echt is.
Nu zit hij in de zeik- en dramJaap, dat is wel echt maar volgens mij weet hij zelf ook wel dat het op het randje van str*ntvervelend is. Dat hij echt acuut zo met het geval Cora in zijn maag zit, geloof ik weer niet.
Jaap heeft de gave veel van zijn gevoelens weg te drukken. Dat is niet (altijd) goed. Hij had dat naar mijn mening nooit moeten zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap overdrijft ALLES in de kooi. Zijn acties overdreef hij... en zijn eigen reacties ook.
Hij vond nota bene de dood van zijn broer minder erg dan wat Cora nu heeft gedaan. Erger kun je toch niet overdrijven. Wat mij betreft is niets meer van Jaap serieus te nemen.
Zei Nada dat?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:51 schreef neehe het volgende:
Nadia gaat huilen zodra Natas een keer flink tegen haar tekeer gaat.
Die maakt het niet lang in de kooi.
Ik ben niet optimistischquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:50 schreef ericahysterica het volgende:
wat denken jullie zit er nog wat te rellen in vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |