Oh dan krijgen we het brady concept ja......getverquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben niet optimistischBovendien komt het gevoelsmens nog langs ook
![]()
dat gevoel deel ik met je. Maar vind er meerdere niet meer serieus te vinden ik noem een Natasia...een Amandaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft is niets meer van Jaap serieus te nemen.
Barcelona Gaaf Sigaretje Barcelona Gaaf Sigaretje Barcelona...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Oh dan krijgen we het brady concept ja......getver
ik denk dat als natas tegen haar tekeer gaat dat Nada zich alleen maar afvraagt of het mooier is om ook kwaad te worden , of om mooier een traan langs haar wangen te laten glijden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:54 schreef neehe het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik, ze is veel te gevoelig.
Nou Amanda is in haar miserabele, bizarre, primitieve verschijning met die oeverloze domheid wel het meest puur van alle bewoners daar vind ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
dat gevoel deel ik met je. Maar vind er meerdere niet meer serieus te vinden ik noem een Natasia...een Amanda
met een trillend lipje natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:56 schreef 2live het volgende:
[..]
ik denk dat als natas tegen haar tekeer gaat dat Nada zich alleen maar afvraagt of het mooier is om ook kwaad te worden , of om mooier een traan langs haar wangen te laten glijden.![]()
Wat is het begrip 'puur' dan nog waard...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Nou Amanda is in haar miserabele, bizarre, primitieve verschijning met die oeverloze domheid wel het meest puur van alle bewoners daar vind ik.
dat is dan ook wel weer zo jah...dat zei ik laatst ook ...eigenlijk is amanda best een lief meisje alleen zo dom en negatief beinvloedbaar en naief das bijna niet te beschrijven...mjah daar kan ze niks aan doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Nou Amanda is in haar miserabele, bizarre, primitieve verschijning met die oeverloze domheid wel het meest puur van alle bewoners daar vind ik.
jij snapt hetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
met een trillend lipje natuurlijk![]()
En daarmee gelijk ook de meest trieste, want er komt ontzettend veel vuilnis uit dat 19-jarige bekje van haar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ook daar ben ik het weer mee eens...god..gezelli hier..zo mooi aanvullend..wow...ode aan ons hahaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En daarmee gelijk ook de meest trieste, want er komt ontzettend veel vuilnis uit dat 19-jarige bekje van haar.
Misschien als ze de vraag goed beantwoordt bij Triviant.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:03 schreef CoT het volgende:
Gaan Nix en Nada ooit nog neuken?
Dat kan wel eens lang gaan durenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien als ze de vraag goed beantwoordt bij Triviant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |