Typerend dat Dennis dat wel wistquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:25 schreef Desii het volgende:
ninja turtles
is een dooiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ken hem niet, is dat een nederlander
Tijd dat Brian z'n lul d'r eens flink doorheen ragt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:26 schreef wolferl het volgende:
Nadia is wel een lachebekje he.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:26 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Tijd dat Brian z'n lul d'r eens flink doorheen ragt.
dido, geweldig mooi meisje, klasse en super-aardigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:27 schreef CoT het volgende:
Zij doet me aan Dildo denken, uit BB
Nee ik denk dat ze bij de FEBO zijn repeat knop los proberen te krijgenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:28 schreef wolferl het volgende:
Is Jaap al bijna dood?
Ik hoor zijn gejammer niet meer.
Ze heeft de swing met de paardestaart ook aardig onder controlequote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:30 schreef milk-shake het volgende:
het bloesje van Nadia zit wel erg strakjes he!!!! Zeker nodig bij de flirtcampagne![]()
noekje ...betaald die voor jou danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee noekje haar beltegoed is even op..komt wel goed![]()
Lijkt me briljant als Lieke het nu afkraaktquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:31 schreef beequeen het volgende:
Amanda kijkt wel erg vrolijk tijdens het koken....NOT.
Ze kan het ook nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:31 schreef beequeen het volgende:
Amanda kijkt wel erg vrolijk tijdens het koken....NOT.
Kan ik daar een cap van zien?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:30 schreef milk-shake het volgende:
het bloesje van Nadia zit wel erg strakjes he!!!! Zeker nodig bij de flirtcampagne![]()
Kindje van God, hè. Moet af en toe rusten om te kunnen leveren. En we weten allemaal hoe goed Brian in leveren is, al dan niet uitgerust.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:32 schreef Desii het volgende:
wat een zooitje ... Huub mocht niet slapen...
Nou Brian ligt er ook niet echt actief bij![]()
ik vind het een lui, verwend enorm ijdel mokkelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:34 schreef beequeen het volgende:
Nada heeft eigenlijk geen trek, m.a.w., ze heeft geen zin in tafeldekken.
Brian die weer eens niet ligt te slapen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |