Ik zag hetquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:04 schreef Messenga het volgende:
Verdomde klote forum. F5 je 5 keer en zie je geen topic, open je er 1, staat die er
Het begint best irritant te worden inderdaad. Word er iets aan gedaan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
Het lijkt idd nog erger te zijn de afgelopen dagen.
Het is bekendquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het begint best irritant te worden inderdaad. Word er iets aan gedaan?
Daar heb je weinig aan als je VBL F5't.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:08 schreef dndiek het volgende:
Via nieuwe topics zie je over het algemeen alle nieuwe topics wel
Dan moet je dus even iets verder kijken.....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daar heb je weinig aan als je VBL F5't.
Alsof je een uur na tijd elke keer nieuwe topics F5't ipv het subforum waar je de hele tijd rondhangt. Het is gewoon een irritante kutbug.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan moet je dus even iets verder kijken.....
Ik probeer alleen maar een manier aan te geven hoe je het topic wel kan vinden ondanks die kutbugquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alsof je een uur na tijd elke keer nieuwe topics F5't ipv het subforum waar je de hele tijd rondhangt. Het is gewoon een irritante kutbug.
quote:
2x een slotjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:49 schreef sjimz het volgende:
Davids breekt been
Kan toch gewoon in het Ajax topic besproken worden?
Wat ben jij aan het zeiken zeg de laatste tijd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:49 schreef sjimz het volgende:
Davids breekt been
Kan toch gewoon in het Ajax topic besproken worden?
Het ging niet over mij.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Als jij gewoon kapt met die kuttopics, hoeven anderen niet te zeiken.
Wat is hier zeikerig aan?quote:Op zondag 22 juli 2007 16:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het zeiken zeg de laatste tijd.
Blijkbaar vond de mod die het topic gesloten heeft dat nietquote:Op maandag 23 juli 2007 15:28 schreef tong80 het volgende:
Ik vind dat als Edgar Davids zijn been breek het topicwaardig is.
Daar is FB ook voor!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:32 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad. Is zijn keuze waar ik niet achter sta. Maar mooi en gefeliciteerd dat je met je vingertje naar dat topic hebt gewezen.
FB is er neit sneren naar elkaar te makenquote:
Dat is waar.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
FB is er neit sneren naar elkaar te maken
Ik zal hem in de gaten houdenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Slaw is een nieuwe relkloon. Heb hem nog geen normale post zien plaatsen.
Mag ie dan weer open?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:59 schreef dndiek het volgende:
hmmz, verkeerd gelezen
Ik heb geen last hiervan in FF.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik kan geen smileys meer zien... in IE en Firefox niet. In IE komen er kruisjes te staan, in Firefox gewoon niks.
Hoe kan dat?
Jullie kunnen niet eens bannen, daarvoor moet Robbie een FA mailen of een topic in het FeedBack forum openen.quote:
BB en DG, die twee moet je echt in de gaten houden... nu zijn ze weer een ander topic om zeep aan het helpen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:37 schreef dndiek het volgende:
Thanks
Wat is er nu weer mis met dat topicquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Vanwaar dat optimisme bij Feijenoord ?
Get a life manquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Maargoed het is al langer bekend dat Tong een handje boven het hoofd wordt gehouden binnen VBL dus ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken.
Open nog maar weer lekker een "hier kun je feedback geven, we doen net of we betrokken zijn maar we doen er uiteindelijk niks mee"-topicje ofzo![]()
onze reactie op het evaluatie topic is onderweg maar even opgehouden door de diverse vakanties....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Maargoed het is al langer bekend dat Tong een handje boven het hoofd wordt gehouden binnen VBL dus ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken.
Open nog maar weer lekker een "hier kun je feedback geven, we doen net of we betrokken zijn maar we doen er uiteindelijk niks mee"-topicje ofzo![]()
Breng dat dan eens normaal naar voren. Nu pik je er weer één user tussenuit, houd het gewoon algemeen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het eeuwige gezeik van sommige users. Met een agenten vingertje wijzen op mensen en topics zonder zelf een bijdrage te leveren aan een leuk forum. Digger heeft wel gelijk als ie zegt dat ik te oud ben voor dit soort topics. Maar laat de azeinpissers eerst eens iets voor Fok doen.
Stond het daar niet eerst?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:12 schreef rubbereend het volgende:
ff wat opgeruimd en even gevraagd of het niet beter in SPT kan
Volgens mij stond het in Sex. Dat lijkt me het meest logisch gezien de OP.quote:
lijkt me logisch gezien de kick van Klonk jaquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
De ? achter het AZ topic kan weg.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:35 schreef Beschouw het volgende:
Google VBL-quiz #7 kan slot krijgen.
Deel 8 is opgestart.
Gedaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Voetbalfoto-Onderschriftcompetitie #85 Met een kopgroep slotje graag
Nagevraagdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:35 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #313: In evenwicht Jorien?
Tuurlijk. Als het gebeurt gewoon naar KLB rennen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Als berichten van mij zonder tegenbericht verwijderd worden kan ik er van uit gaan dat het gewoon een bug op Fok is?
voor de volledigheid: ik heb je bericht verwijdert!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Als berichten van mij zonder tegenbericht verwijderd worden kan ik er van uit gaan dat het gewoon een bug op Fok is?
Dat ging over mijn vraag?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:29 schreef rubbereend het volgende:
ja, volgens mij is daar niks aan wat buiten de policy valt
uiteraardquote:
Okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |