Tja...quote:Tot op heden helaas nog geen suces met Argentinie, maar daar gaat hopelijk snel verandering in komen. Verder was Pekerman een mongool om Sorin/Burdisso te verkiezen boven Zanetti
Tsja! Ik denk dat je simpelweg wat kritischer naar die post kan kijken - ieder dag even een DAM check en alles wat-ie aan bagger post resoluut verwijderen-, want die gast levert alleen maar extra offtopic gelul op.quote:
ook wegquote:Op zondag 15 juli 2007 19:41 schreef methodmich het volgende:
Enige eigen tekst van DAM in de OP van het Zanetti-topic:
[..]
Tja...
Tsja het is wel terecht, maar toch heeft een forum eigenlijk wel zulke anti helden nodig.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:40 schreef rubbereend het volgende:
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
Inhoudelijk kan hij bet zinvolle dingen zeggen, maar het komt zo verrot uit z'n muil dat het dan allang niet meer om de inhoud gaat. Dat is juist jammer.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Tsja het is wel terecht, maar toch heeft een forum eigenlijk wel zulke anti helden nodig.
Het is een beginquote:Op zondag 15 juli 2007 23:40 schreef rubbereend het volgende:
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
Bedankt, werd er al op gewezen door Bliksem @ IRC.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
Corruptieschandaal in Engeland?
Veel te laat, had het andere topic niet gezien.
Het is helemaal geen feit, want de clubs zijn er nog niet uit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:55 schreef tong80 het volgende:
Dit is geen gerucht. Dit is een feit. Alleen de handtekening moet nog worden gezet.
Ik vind het hartstikke prima.quote:Maar goed een minuut nadat de handtekening definitief is neergekrast zal ik hem opnieuw openen.
Dan kan hij prima in het bevestigde transfer topic!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:55 schreef tong80 het volgende:
Dit is geen gerucht. Dit is een feit. Alleen de handtekening moet nog worden gezet. Maar goed een minuut nadat de handtekening definitief is neergekrast zal ik hem opnieuw openen.
Zal daar een linkje posten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan hij prima in het bevestigde transfer topic!
Grote transfers verdienen best een apart topic, niet allemaal, maar gewoon bijzondere.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan hij prima in het bevestigde transfer topic!
Preciesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Grote transfers verdienen best een apart topic, niet allemaal, maar gewoon bijzondere.
Maar wie bepaalt dat ze bijzonder zijn?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Grote transfers verdienen best een apart topic, niet allemaal, maar gewoon bijzondere.
Ikquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt dat ze bijzonder zijn?
Ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt dat ze bijzonder zijn?
Matig hoor op de man spelen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:13 schreef RayMania het volgende:
Wat zit jij de laatste tijd trouwens ook te zaniken zeg. Beetje minder van je.
Ik kom niet meer bijquote:
Je overschat jezelfquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zou zo een topic van jou kunnen zijn hoor
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:08 schreef BobbyHill het volgende:
Door die plaatjes van Daphne devalueert het topicOp basis van uiterlijk zou je elk lekker wijf wel voor de camera van de wedstrijden kunnen zetten. Het gaat er juist om dat Daphne buiten dat ze enorm prachtig is, ook heeft bewezen dat ze een hele goede vakvrouw is. Dat moet wel de boventoon blijven voeren, want anders haalt Robbie z'n petitie het nooit
Opgeschoondquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:19 schreef Doc het volgende:
Fernando Torres Topic nr1
dit soort ongrappige -maar naar ik aanneem grappig bedoelde- opmerkingen maakt het lezen van topics in VBL soms een vermoeiende/ergerlijke bezigheid ...
voeg daar aan toe
Fernando Torres Topic nr1
en dan ook nog een reactie daarop
Dat maakt dan 3 van de eerste 6 posts in dat topic alweer flauwekul ...
Bedanktquote:
Slotje en spatie gezetquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:29 schreef borisz het volgende:
[TOURNAMENT] Beste Persrat kwartfinale mag een slotje op
[TOURNAMENT] Beste Persrat halvefinale graag een spatie tussen halve en finale
Ik zag hetquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:04 schreef Messenga het volgende:
Verdomde klote forum. F5 je 5 keer en zie je geen topic, open je er 1, staat die er
Het begint best irritant te worden inderdaad. Word er iets aan gedaan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
Het lijkt idd nog erger te zijn de afgelopen dagen.
Het is bekendquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het begint best irritant te worden inderdaad. Word er iets aan gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |