Snapte ook niet waarom dndiek er geen een opende.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die slechte mod heeft ook geen nieuwe geopend.
Hij gooide de vorige ook niet dicht.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Snapte ook niet waarom dndiek er geen een opende.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Snapte ook niet waarom dndiek er geen een opende.
dat mag!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:43 schreef Yeahinho het volgende:
Ma deze titel: Voetballende Fok!ers deel 21: in voorbereiding op '07/'08 aub aangepast worden naar "Voetballende Fok!ers deel 21: in voorbereiding op '07/'08".
Bookmarken is er niet meer bijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je wilde gewoon een makkelijke tvp plaatsen.
bookmarken is kutquote:
TVP's gebruik ik nooitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je wilde gewoon een makkelijke tvp plaatsen.
nietusquote:
Als je binnenkort een keer tijd hebt, zou het dan lukken om een nieuw toto-lijstje te maken voor de Serie A?quote:
komt goedquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je binnenkort een keer tijd hebt, zou het dan lukken om een nieuw toto-lijstje te maken voor de Serie A?
Nee, deze was te laatquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:34 schreef hello_moto1992 het volgende:
Volgens mij was deze nét te laat:
Voetbalassociatietopic #126
Daar heb je wel een goed punt. Dat er überhaupt vraag naar zulke topics is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunnen die (nachtelijke) speelhoekjes van Beschouw en Tong80 -net als het lepeltopic- niet naar MEN of helemaal gesloten worden?
Bijv:
Het VBL Dilemma topic # 24 Terug van weggeweest
Nee dat is ook het vreemde. Bepaalde spelletjes wel.. anderen weer niet...quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht die allemaal al naar MEN waren gegaan?
Dat postaantal blijft in MEN toch gewoon doortellen? Dat argument lijkt me eenvoudig te weerleggen dus.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:40 schreef RayMania het volgende:
Ja, ik ben het eens. Even kijken wat mijn collega's vinden.
Die spelletjes veranderen er niet door, zitten alleen in ander subforum. Als de posters in die spelletjes dan klagen weet je dat het om het postaantal te doen is. Triest.
Toen dat lepeltopic kwam heb ik die gekickt, omdat wij het toen wel genoeg vonden en geen zin hadden in een overkill aan spelletjes. Andere volgen snel, hoop ik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dat is ook het vreemde. Bepaalde spelletjes wel.. anderen weer niet...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:58 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat postaantal blijft in MEN toch gewoon doortellen? Dat argument lijkt me eenvoudig te weerleggen dus.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:01 schreef Beschouw het volgende:
Maar dat ze het VBL-lepeltopic naar MEN hebben verplaatst, is een verkeerde beslissing geweest. Scheelt me telkens een paar plekken op de maandelijkse stats![]()
Nee, doe maar nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:42 schreef Grulez het volgende:
#4 De eredivisie wordt steeds beter? Mag er [DAM] voor de tt. Dat gun ik die jongen wel![]()
het is toch een beetje zijn reeks he...
We zijn het er vrijwel allen wel over eens dat de Eredivisie steeds sterker wordt. Daarover valt onderling ook prima te discussiëren, je moet gewoon af en toe DAM even 'wegdenken'. Ik heb het daarnet weer even met hem geprobeert, maar als je zelfs al gaat ontkennen dat je bepaalde dingen geschreven hebt (die ik ook nog eens'voor hem gequote heb.., hoe duidelijk wil je het hebben), tsja.. Je moet alleen even weten waar te stoppen op het moment dat je 'een discussie aangaat. Ik heb m'n punt gemaakt en de overige users namen het weer over.. Zolang je het op die manier kunt 'oplossen' en het beperkt blijft tot bepaalde topics (oa deze en de 'echte DAM-topics' (over z'n Zuid-Amerikaanse spelers/vrienden/zaakwaarnemers/etc.) heb ik er geen problemen mee. En gaat 'ie echt te ver/tegen de policy in, dan is 'ie weer een tijdje weg. Tot die tijd moet je er af en toe de lol van inzien en hem verder niet al te serieus nemen, dat doet 'ie zelf wel..quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:04 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dat topic wordt trouwens nu al weer verneukt door hem.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:43 schreef De_Ananas het volgende:
Kan die DAM niet een ban krijgen of moet ik gewoon niet meer reageren op hem?
En tis geen banaanvraag maar gewoon een suggestie
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
gaat 'ie echt te ver/tegen de policy in, dan is 'ie weer een tijdje weg. Tot die tijd moet je er af en toe de lol van inzien en hem verder niet al te serieus nemen, dat doet 'ie zelf wel..
Idd. Zolang het bij een paar topics blijft, heeft het ook wel z'n charme.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
We zijn het er vrijwel allen wel over eens dat de Eredivisie steeds sterker wordt. Daarover valt onderling ook prima te discussiëren, je moet gewoon af en toe DAM even 'wegdenken'. Ik heb het daarnet weer even met hem geprobeert, maar als je zelfs al gaat ontkennen dat je bepaalde dingen geschreven hebt (die ik ook nog eens'voor hem gequote heb.., hoe duidelijk wil je het hebben), tsja.. Je moet alleen even weten waar te stoppen op het moment dat je 'een discussie aangaat. Ik heb m'n punt gemaakt en de overige users namen het weer over.. Zolang je het op die manier kunt 'oplossen' en het beperkt blijft tot bepaalde topics (oa deze en de 'echte DAM-topics' (over z'n Zuid-Amerikaanse spelers/vrienden/zaakwaarnemers/etc.) heb ik er geen problemen mee. En gaat 'ie echt te ver/tegen de policy in, dan is 'ie weer een tijdje weg. Tot die tijd moet je er af en toe de lol van inzien en hem verder niet al te serieus nemen, dat doet 'ie zelf wel..
Netjes!quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:42 schreef dndiek het volgende:
Voetbalassociatietopic #126 en Het VBL Dilemma topic # 24 Terug van weggeweest zijn richting MEN geschopt
Daar gaat mijn top 20 plaats in de maandelijke statsquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:42 schreef dndiek het volgende:
Voetbalassociatietopic #126 en Het VBL Dilemma topic # 24 Terug van weggeweest zijn richting MEN geschopt
Dat geldt voor jou ook mbt het Ajax topic, maar toch blijkt dat jij je er keer op keer druk om maakt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of je reageert er gewoon niet meer op. Gewoon negeren.
Ja, heb hem gesloten. Goed bezig BSquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Marco van Basten moet ontslagen worden! #20 en De opvolger van Marco van Basten #1
Redelijk dubbelop. Daarbij is het nog niet eens zeker dat Van Basten weggaat, etc.
Flauw Ree.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:44 schreef RayMania het volgende:
Sorry, maar felicitatietopics voor userkinderen?
24-uurstopics okay, maar dit gaat te ver.
Gefeliciteerd trouwens!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |