Expres niet in de tt anders lijkt het zo ergquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:13 schreef Grulez het volgende:
Ik mis [DAM] in de tt.
Probeer dan op z'n minst je mening over de stelling te zeggenquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:17 schreef SoupNazi het volgende:
tvp
Ach ik gun het hem wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Expres niet in de tt anders lijkt het zo erg
BVB laat hem daarom natuurlijk gaan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:57 schreef ericajax het volgende:
Toch mooi dat een talent als Sahin hier komt rijpen ipv in de Bundesliga..
Hij is niet verkocht maar verhuurd!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
BVB laat hem daarom natuurlijk gaan?
Uit de toon van je post bleek weinig waardering voor de kwaliteiten van Sahin en indirect het aantrekken door Feyenoord. Natuurlijk hoef je het met deze 'transfer' niet eens te zijn, als jij bijvoorbeeld de andere spelers uit de Feyenoord-selectie beter vind, akkoord, ieder z'n eigen.. Jouw reactie is echter dusdanig denigrerend dat ik me af vraag of je überhaupt de speler wel kent..quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zei ook niet dat hij verkocht is. Alleen dat BVB hem daarom naar Rotterdam laten gaan.
Als ze voor hem een basisplaats in gedachte hebben lieten ze hem natuurlijk nooit gaan. Feyenoord is dus aan het vissen bij de 2e rangs spelers van een middenmoter in Duitsland
Maar dat is in elk geval nog beter dan Ajax dat aan het vissen is in de Championship
Dat is het probleem met DAM: hij argumenteert niet duidelijk, hij luistert niet naar anderen en houdt als een blind paard vast aan zijn mening; Je zou bijna gaan denken dat hij Geert Wilders is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Geeft op zich niet, maar het zou je sieren wanneer je wilt onderbouwen waarom Nuri Sahin in jouw opinie niet goed genoeg is voor Feyenoord, respectievelijk BVB of de Bundesliga..
Omdat hij op huurbasis van BVB naar Feyenoord gaat.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Uit de toon van je post bleek weinig waardering voor de kwaliteiten van Sahin en indirect het aantrekken door Feyenoord. Natuurlijk hoef je het met deze 'transfer' niet eens te zijn, als jij bijvoorbeeld de andere spelers uit de Feyenoord-selectie beter vind, akkoord, ieder z'n eigen.. Jouw reactie is echter dusdanig denigrerend dat ik me af vraag of je überhaupt de speler wel kent..
De reactie die je vervolgens op mijn post geeft bevestigd dat nogmaals. Geeft op zich niet, maar het zou je sieren wanneer je wilt onderbouwen waarom Nuri Sahin in jouw opinie niet goed genoeg is voor Feyenoord, respectievelijk BVB of de Bundesliga..
De door mij hierboven aangehaalde statistieken geven volgens mij duidelijk genoeg aan dat het hier een zeer talentvolle speler betreft
Dit is gewoon een geval van de voorkeur van een trainer. Onder Van Marwijk speelde hij alles, alleen de nieuwe trainer heeft geen vertrouwen in hem. Wie heeft er dan gelijk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Omdat hij op huurbasis van BVB naar Feyenoord gaat.
Maar dat heb ik allemaal al geschreven maar je kan of niet lezen of je wil het niet
Ik mis nog steeds de argumenten. Persoonlijk kan ik me goed voorstellen dat een Duitse subtopper één van haar grootste talenten die in de eigen ploeg niet genoeg speelmogelijkheden krijgt, een seizoen lang elders ritme en ervaring op laat doen. Voor mij is dat niet meteen reden een speler af te schrijven..quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Omdat hij op huurbasis van BVB naar Feyenoord gaat.
Wat ik las was respectievelijkquote:Maar dat heb ik allemaal al geschreven maar je kan of niet lezen of je wil het niet
enquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:48 schreef Kadoc het volgende:
Worden Sahin en Guardado als versterkingen voor de Eredivisie gezien?
Vanwaar de ommekeer??quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ze zouden komen wel.
DAM kan balansen interpreterenquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:44 schreef Grulez het volgende:
Je gaat toch niet aan de deskundigheid van DAM tornen.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds de argumenten. Persoonlijk kan ik me goed voorstellen dat een Duitse subtopper één van haar grootste talenten die in de eigen ploeg niet genoeg speelmogelijkheden krijgt, een seizoen lang elders ritme en ervaring op laat doen. Voor mij is dat niet meteen reden een speler af te schrijven..
[..]
Waar zei ik dat?
Wat ik las was respectievelijk
[..]
en
[..]
Vanwaar de ommekeer??
Welke ommekeer?
Eerst zei dat Sahin een versterking zou zijn als hij daadwerkelijk zou komen en toen bekend werd dat hij daadwerkelijk komt begon je ineens op hem af te geven.quote:
Dat zal volgend seizoen blijken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dit is gewoon een geval van de voorkeur van een trainer. Onder Van Marwijk speelde hij alles, alleen de nieuwe trainer heeft geen vertrouwen in hem. Wie heeft er dan gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |