Hoe wou je een SC verneuken?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:03 schreef Edwinuss het volgende:
ow sorry nu verkneuk ik je topic?
Zekers. Op PABO niveau!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is duidelijk één van de betere SlowChat TT's...
Kekke TT + weinig activiteit op de rest van het forum = AT toeristjesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:15 schreef Liess het volgende:
Nou en.
SAW!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:18 schreef Liess het volgende:
Hak m eraf en neem me.
Vind je het gek, ik heb een naamtopic, gemaakt door mn favoriete Ian.quote:
Pics!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:20 schreef Liess het volgende:
[..]
Vind je het gek, ik heb een naamtopic, gemaakt door mn favoriete Ian.
Het druipt eruit
Ben ik jouw favoriete Ian?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:20 schreef Liess het volgende:
[..]
Vind je het gek, ik heb een naamtopic, gemaakt door mn favoriete Ian.
Het druipt eruit
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:23 schreef Liess het volgende:
[..]
Kom maken![]()
Ja tuurlijk ben jij mijn favoriete Ian......
Alleen die stoute Ian vind ik niet lief, maar Ian hoe die nu is welquote:
Wanneer ben ik stoute Ian dan!?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:25 schreef Liess het volgende:
[..]
Alleen die stoute Ian vind ik niet lief, maar Ian hoe die nu is wel![]()
![]()
![]()
Wellus.. soms.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:32 schreef Liess het volgende:
[..]
Wellus.. soms.
Niet vaak, maar wel soms.
Maar gelukkig maak je dat dan goed met je hemelse neukpartijen.
Wie?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:36 schreef Edwinuss het volgende:
er staat: stel je aan.
Zitten ook mensen van -18 hier hèquote:
Maar ik wil weten wat er stooohooond!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:38 schreef Liess het volgende:
[..]
Zitten ook mensen van -18 hier hè
iig qua niveau![]()
Rekening mee houden favoriete Ian.
Ik zal haast makenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:42 schreef Liess het volgende:
Liess gaat ff eten... zo'n heerlijke hete tosti ...
En dan laat ik me nemen zo, als je op tijd bent iig.
Kuss
Helemaal niets, en wat wou jij daar aan gaan doen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:55 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat heeft dit met de goudenkooi te maken in godsnaam.>?
Neequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:51 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
houden jullie ons wel up to date ?
ik denk toch dat Liess het leuker had gevonden als je dáár gekomen was...quote:
Zorgen dat je verbannen wordt van FOK.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Helemaal niets, en wat wou jij daar aan gaan doen?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk toch dat Liess het leuker had gevonden als je dáár gekomen was...![]()
![]()
L-E-Z-E-Nquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:34 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
door jou zeker...whaha...lijkt me niet..
Jezus Christus, kneus.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:34 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
door jou zeker...whaha...lijkt me niet..
Als jij denkt dat het hier over DGK moet gaan is het inderdaad niet echt jouw topicquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:37 schreef PumaStreamer het volgende:
ut zal allemaal wel..dis blijkbaar niet mijn topic...sucsex er mee..
Lekker gekomen schat?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus Christus, kneus.
Jij kan echt niet lezen.
Maar je hoeft niet weg hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:37 schreef PumaStreamer het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:37 schreef PumaStreamer het volgende:
Nee, laat gaanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet weg hoor.
Je kan toch gewoon leuk meeposten![]()
Wat snap je nou niet aan de SC?? En waarom zou dat in godsnaam over DGK moeten gaan???quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:46 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jij bent nog erger...jij zoekt gewoon bewust ruzie..wat moet je nou meisie...
Je zou ook gewoon vriendelijk kunnen doen aangezien je geen enkele reden heb om zo te doen..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:47 schreef Liess het volgende:
Nee als ik ruzie wou dan zou ik wel vragen of je hier bleef.
Deze keer welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:49 schreef Liess het volgende:
Idd, in dit topic heb ik sex met Ian....
Lekker!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze keer wel
In de volgende SC gaan we cake bakken![]()
Je hebt me bedreigd... wat denk je nou...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:50 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon vriendelijk kunnen doen aangezien je geen enkele reden heb om zo te doen..
Jaquote:
Leandraquote:
Het kan mij niet saai genoeg zijn, ik kijk al een maand niet meer vanwege het wanstaltig lage niveau.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Leandra
Goh DGK is de laatste dagen wel een beetje ingekakt he?
En is ie een beetje goed? Of is het meer alsof ie z'n tanden staat schoont te raggenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:53 schreef Liess het volgende:
JaHij heeft me genomen op mn bureau, zometeen op het kopieerapparaat
Het niveau is idd wel wat bedenkelijk, zeker ook in de COS af en toe...maargoed, ik volg het toch niet meer echt, toevallig keek ik afgelopen weekend sinds weken weer eens de streams maar echt boeien kon het me nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het kan mij niet saai genoeg zijn, ik kijk al een maand niet meer vanwege het wanstaltig lage niveau.
Terug naar de eerste 4 maanden graag... normale mensen die normale dingen in een luxe omgeving doen.... misschien "saai" maar wel een stuk realistischer.... en dan zijn al die Terror-geile kutnewbies ook weer opgerot uit de COS... kun je nog eens een COS teruglezen ofzo.
Suc6!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:57 schreef Liess het volgende:
k ga weer ff 'werken' , richting kopiedinges, totsstraks.
Leandraquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:54 schreef Leandra het volgende:
Veulen
Natuurlijk, wat moet een "fucking Ian" anders doen??![]()
Yep...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Leandra![]()
Nog steeds een beetje uit je hum he![]()
Ik verdom het echt om te betalen voor deze bagger.... ik keek al amper meer toen het betaalstreams werden, toen had ik een maand gratis streams en voelde me als 1 van de 100 bijna verplicht om met enige regelmaat te kijken en af en toe iets in de COS te posten, maar daar was ik ook snel genoeg overheen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het niveau is idd wel wat bedenkelijk, zeker ook in de COS af en toe...maargoed, ik volg het toch niet meer echt, toevallig keek ik afgelopen weekend sinds weken weer eens de streams maar echt boeien kon het me niet
Moeite waard om je een keer te laten nemen door m...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
En is ie een beetje goed? Of is het meer alsof ie z'n tanden staat schoont te raggen![]()
Ik betaal er zelf ook niet "echt" voor, anders had ik het nooit gedaan maar aangezien ik een trucje ken om letterlijk voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten boeit het me niet zo en knal ik soms de streams eens aanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verdom het echt om te betalen voor deze bagger.... ik keek al amper meer toen het betaalstreams werden, toen had ik een maand gratis streams en voelde me als 1 van de 100 bijna verplicht om met enige regelmaat te kijken en af en toe iets in de COS te posten, maar daar was ik ook snel genoeg overheen...
Okee, goed om te wetenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:02 schreef Liess het volgende:
Moeite waard om je een keer te laten nemen door m...
Laatst was het anders: De COS Komt Naar Je Toe, Deze Zomer!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het kan mij niet saai genoeg zijn, ik kijk al een maand niet meer vanwege het wanstaltig lage niveau.
Terug naar de eerste 4 maanden graag... normale mensen die normale dingen in een luxe omgeving doen.... misschien "saai" maar wel een stuk realistischer.... en dan zijn al die Terror-geile kutnewbies ook weer opgerot uit de COS... kun je nog eens een COS teruglezen ofzo.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:57 schreef Liess het volgende:
k ga weer ff 'werken' , richting kopiedinges, totsstraks.
Amen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verdom het echt om te betalen voor deze bagger.... ik keek al amper meer toen het betaalstreams werden, toen had ik een maand gratis streams en voelde me als 1 van de 100 bijna verplicht om met enige regelmaat te kijken en af en toe iets in de COS te posten, maar daar was ik ook snel genoeg overheen...
Werkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Veulen
Natuurlijk, wat moet een "fucking Ian" anders doen??![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze keer wel
Al had ik trucjes om gratis te kunnen kijken dan vind ik het de energie nog niet waard.... ik lees "het boek" wel ipv de film te kijken... en gezien de meeste COSsers toch al niet meer opletten wat een ander post is het op die manier makkelijk zat om (redelijk) goed geïnformeerd te blijven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik betaal er zelf ook niet "echt" voor, anders had ik het nooit gedaan maar aangezien ik een trucje ken om letterlijk voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten boeit het me niet zo en knal ik soms de streams eens aan
Ik heb het wel teruggelezen, dat scheelde me weer een COSquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laatst was het anders: De COS Komt Naar Je Toe, Deze Zomer!
Toen was de SC ineens niet meer terug te lezen...![]()
en dan net zo als met die appeltaart zeker...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze keer wel
Dit is dus echt letterlijk hoe ik erover denk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al had ik trucjes om gratis te kunnen kijken dan vind ik het de energie nog niet waard.... ik lees "het boek" wel ipv de film te kijken... en gezien de meeste COSsers toch al niet meer opletten wat een ander post is het op die manier makkelijk zat om (redelijk) goed geïnformeerd te blijven.
En uit wat ik lees in de COS kan ik opmaken dat ik het niet met eigen ogen hoef te aanschouwen, ik kijk ook amper filmpjes die gepost worden.
Het is alleen een kwestie van een beetje selectief lezen... een aantal COSsers lijkt namelijk en het programma voor geen meter te begrijpen en al helemaal niet te snappen wat ze in de COS nou eigenlijk moeten.
En dat op jouw leeftijd al.... je bent een bijzonder kindquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is dus echt letterlijk hoe ik erover denk.
En bedanktquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat op jouw leeftijd al.... je bent een bijzonder kind
Lastig zuigen hoor met zo'n sigaret je je mond.quote:
Ik zuig nooit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lastig zuigen hoor met zo'n sigaret je je mond.
En je laat je ook nooit zuigenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zuig nooit.
Ik ben onze grote vriend weer misgelopenquote:
Ja! nah je mist er niks aan dat scheeltquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben onze grote vriend weer misgelopen
Ideaal weer om te Wii'enquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is het vandaag weer een heerlijk pokkeweer.
Alles grijs en guur.
Beetje regen af en toe.
Scheelt weer werkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is het vandaag weer een heerlijk pokkeweer.
Alles grijs en guur.
Beetje regen af en toe.
Ik vind hem altijd wel gezellie hoorquote:
je bedreigt...nou je bent wel vol van jezelf..je denkt toch niet ooit dat ik A een meisje B jou zou bedreigen..zou die moeite niet eens nemen joh.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:51 schreef Liess het volgende:
[..]
Je hebt me bedreigd... wat denk je nou...Dat je 1 of andere nerd voor je heb ofzo.
Ah, fijn...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
je bedreigt...nou je bent wel vol van jezelf..je denkt toch niet ooit dat ik A een meisje B jou zou bedreigen..zou die moeite niet eens nemen joh.
Nu ook nog ontkennenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
je bedreigt...nou je bent wel vol van jezelf..je denkt toch niet ooit dat ik A een meisje B jou zou bedreigen..zou die moeite niet eens nemen joh.
Degene die vol van zichzelf is en het in de COS liever over zichzelf heeft dan over de streams ben JIJquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Als je het heel lief vraagt kun je een cumshot krijgenquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je het heel lief vraagt kun je een cumshot krijgen![]()
Ik heb anders begrepen dat het niet vrouwonterend wasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
De foto was genoeg om daar van af te zien![]()
Gelukkig heb ik een brilquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb anders begrepen dat het niet vrouwonterend was
Ze droeg het met eer![]()
Het zou je best staan volgens mij![]()
Als ik aan de gang ga, mag ik hopen dat je ook een snorkel hebtquote:
Mag de restjes dan ?quote:
Gaaf eendje met pompommetjesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze kwam al zo wijs over[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Is het zoooo lang geleden ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik aan de gang ga, mag ik hopen dat je ook een snorkel hebt![]()
![]()
Nee het werkt allemaal niet meer zo soepel bij hem. Dat krijg je als je wat ouder wordt!!!!quote:
Tikt er nog lustig op afquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee het werkt allemaal niet meer zo soepel bij hem. Dat krijg je als je wat ouder wordt!!!!![]()
Nog steeds een volwassen vent, zo van z'n brommer hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee het werkt allemaal niet meer zo soepel bij hem. Dat krijg je als je wat ouder wordt!!!!![]()
Ze kwam zwaar huilend thuis ik dacht shit dus toch niet, maar ze huilde van opluchting!!!!!!!! Op naar de 4e nu en hopen op een betere start dan vorig jaar.quote:
Oh nog geen rollator ??quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog steeds een volwassen vent, zo van z'n brommer hoor![]()
leukkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
en deze? [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Van hoe hoogquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog steeds een volwassen vent, zo van z'n brommer hoor![]()
Dacht 3 maar tis lang geledenquote:
Nee hoor of slaat de ouderdom toequote:
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:54 schreef Leandra het volgende:
OMG... als er nou maar niet een of andere onwetende puber komt vragen waar het over gaat
Geweldig stukje was dat van K&B
Ben geen pubquote:
Oooooohhhhhhhhhhhhquote:
Fuck you kutpuber... doe maar wat aan je algemene ontwikkeling als je klassiekers als "van drie hoog een volwassen vent van zijn brommer" niet herkentquote:
Generatie kloof mag hier niet van toepassing zijnquote:
Koot en Bie, lieverdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fuck you kutpuber... doe maar wat aan je algemene ontwikkeling als je klassiekers als "van drie hoog een volwassen vent van zijn brommer" niet herkent![]()
quote:Vuurwerk! Cirkels! Sterren! Gevulde koeken!
Aha was toch drie hoog.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fuck you kutpuber... doe maar wat aan je algemene ontwikkeling als je klassiekers als "van drie hoog een volwassen vent van zijn brommer" niet herkent![]()
Jep... het staat er net ff anders overigensquote:
Bronquote:Één vingerhoedje ? Ja, dat is nou een kwestie van goed ete, goed kauwe, dat het gelijkmatig in je bloed komp. Dan neem ik eleke avond 1 liter Bulgaarse yoghurt toe, jonge, ik zou je vertellen, wij wonen drie hoog, hè, als ik met die winterpeen van mijn op het moment supriem voor het open raam zou gaan staan, en ik zou richte, nou, dan spuit ik een volwasse vent zo van ze brommer. Volwassen vent spuit ik dan in één keer van ze brommer, echt waar !
Nogmaalsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jep... het staat er net ff anders overigens
[..]
Bron
Die homo tochquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nogmaals![]()
Leuk om te lezen.. Heb nog ergens een LP. En nu krijg ik vragen wat dat is![]()
Die van mij hebben geen gebleekte gaatjesquote:
Wedden dat er geluid uit komt als je er een naald op zetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van mij hebben geen gebleekte gaatjes![]()
Hee leukquote:
Een beetje kerel niet hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wedden dat er geluid uit komt als je er een naald op zet
(Op ut nachtkastje naast de telefoon) shhhhtquote:
All yoursquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:05 schreef Polonium-120 het volgende:
yahoooo![]()
![]()
it's my topic and I smile if I want to... smiiiiile if I want to....
![]()
quote:
Fuck dan heb ik de verkeerde gepaktquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:28 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
op het kastje van mijn secretaresse![]()
Ik had het over me brilquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:32 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
I DID NOT HAVE SEX WITH THAT WOMAN![]()
Pc uit!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:37 schreef TherAngelina het volgende:
Oehhh het onweert hier zo dat de grond gewoon trilt.
De glazen waren wel smoezeligquote:
Is zo weer over ... Was hier net ook ff een tweetal klappenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:37 schreef TherAngelina het volgende:
Oehhh het onweert hier zo dat de grond gewoon trilt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:40 schreef TherAngelina het volgende:
Well done Ian, well done.
Was jij datquote:
Wat sop jij nou gemiddeld ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was een nacht!
Die je normaal alleeeeen in fillums ziet!
hoesow? jij belde mij.... je zocht een glazenwasserquote:
Uh ja maar mijn Bull Terrier trekt nog steeds een beetje met haar linker pootjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hoesow? jij belde mij.... je zocht een glazenwasser![]()
vind je het gek... na ons laatste rollenspel stond de ladder op het pootjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh ja maar mijn Bull Terrier trekt nog steeds een beetje met haar linker pootje![]()
Rofl!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh ja maar mijn Bull Terrier trekt nog steeds een beetje met haar linker pootje![]()
normaal trok dat beest alleen met rechtsquote:
Tis een vrouwtjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
normaal trok dat beest alleen met rechts![]()
dat seg ik... je man vond het maar al te lekkerquote:
gemancipeerd hequote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In dat geval is Bert misschien geen geschikte naam...![]()
Eeen beetje vent vraag om een brommerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:05 schreef Polonium-120 het volgende:
mag ik een teiltje.... ik krijg weer een orgasme![]()
Dan lukt het vast welquote:
Waar is die vork dan voorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als ik geen druk erachter zet....
![]()
Hoi Meis whats upquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:40 schreef TherAngelina het volgende:
ZUCHT.
Hoi muis, nou mijn computer is nog steeds stuk en MSN valt steeds uit dus mijn gesprekken worden steeds afgebroken maarrr per keer dat ik heb opgestart kan ik MSN maar één keer openen en dan duurt het opstarten weer een half uur en dan zijn ze weg en dus kan ik heul geen belangrijke gesprekken meer voerenquote:
Je was op zoek naar een nieuwe ... Niet gelukt dusquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:44 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hoi muis, nou mijn computer is nog steeds stuk en MSN valt steeds uit dus mijn gesprekken worden steeds afgebroken maarrr per keer dat ik heb opgestart kan ik MSN maar één keer openen en dan duurt het opstarten weer een half uur en dan zijn ze weg en dus kan ik heul geen belangrijke gesprekken meer voeren.
Uh zou ut niet wetenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:45 schreef TherAngelina het volgende:
Eend heeft ook weer een leven merk ik?
Jawel, alleen die komt eind deze week pas aan denk ikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Je was op zoek naar een nieuwe ... Niet gelukt dus![]()
Ohh ff afzien.. en je bent nog onlinequote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Jawel, alleen die komt eind deze week pas aan denk ik.
Ola Veulertquote:
Blijkbaar... Hee had je mijn boekenkast oplossing nog gezien ? Nou ja niet van mij maar van Itsmequote:
Ja dat zag ikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:58 schreef Soury het volgende:
Blijkbaar... Hee had je mijn boekenkast oplossing nog gezien ? Nou ja niet van mij maar van Itsme![]()
Ja die bedoel ik ...Oh o.k. blijft je eigendom Lijkt mooi heb me er niet in verdiept .. Wel een goed ideequote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja dat zag ik
Maar dat is geen echte boeken ruil ofzo. Nee je legt gewoon boeken te vondeling en dan nemen andere mensen hem mee om te lezen... http://www.bookcrossing.nl/ is de Nederlandse site ervan.
Merk hetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:04 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ben het gewoon zo gewend om nachten achter MSN te zitten. Echt afkicken. En ik ben nog offline, maar een pagina vernieuwen kost drie minuten, same voor een nieuw berichtje en een pagina openen kost tien minuten
.
Is het ook wel. Ik heb een paar dubbele die ik binnenkort wel ergens te vondeling ga leggenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
Ja die bedoel ik ...Oh o.k. blijft je eigendom Lijkt mooi heb me er niet in verdiept .. Wel een goed idee
Arme jij. Maar je krijgt een nieuwe... Dan kan je alle schade inhalenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:04 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ben het gewoon zo gewend om nachten achter MSN te zitten. Echt afkicken. En ik ben nog offline, maar een pagina vernieuwen kost drie minuten, same voor een nieuw berichtje en een pagina openen kost tien minuten
.
Ik had bijna alle Stephen Kings dubbel. Me vader was ook een freak en die kocht en ik ook. Heb die ooit weggegevenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Is het ook wel. Ik heb een paar dubbele die ik binnenkort wel ergens te vondeling ga leggen![]()
Oh dat hebben we hier met baantjers... Maar ik koop ze niet want het is makkelijk om ze bij me pa te jatten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:08 schreef Soury het volgende:
Ik had bijna alle Stephen Kings dubbel. Me vader was ook een freak en die kocht en ik ook. Heb die ooit weggegeven
Hahaha een van ons was altijd te laat ... Pa: he heb net de nieuwe King gekocht.. Ik: Kut ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh dat hebben we hier met baantjers... Maar ik koop ze niet want het is makkelijk om ze bij me pa te jatten.
Me pa koopt de nieuwe... Ik de ouwe die me pa mist.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:16 schreef Soury het volgende:
Hahaha een van ons was altijd te laat ... Pa: he heb net de nieuwe King gekocht.. Ik: Kut ik ook![]()
Houwen zo dan ... See Yaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Me pa koopt de nieuwe... Ik de ouwe die me pa mist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |