Hier mag allesquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
Mag ik nog even terugkomen op de bh- maten?
Het werkt bij mij niet omdat mijn borsten kennelijk gegroeid zijn (zonder hulp van buitenaf)quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:30 schreef Lobasca het volgende:
Met die maat groter heb je wel gelijk bij mijn bikini.
Maar als je dat systeem op jezelf toepast, werkt het dan bij jou?
o.k., was ff benieuwd, tnx voor je openheid.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het werkt bij mij niet omdat mijn borsten kennelijk gegroeid zijn (zonder hulp van buitenaf)
En ik ben er zowel een omvang- als een cupmaat op vooruit gegaan... dus ik zou het zo niet weten.
Ach ik moest er wel om lachen... iemand complimenteerde me een keer met m'n borsten, en ik had zo iets van "ach... t is maar een B-cup hoor" en dat wilde hij maar niet geloven...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
o.k., was ff benieuwd, tnx voor je openheid.
Ik schommel ook regelmatig, maar dat komt dan door gewichtsaf- en toename.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ik moest er wel om lachen... iemand complimenteerde me een keer met m'n borsten, en ik had zo iets van "ach... t is maar een B-cup hoor" en dat wilde hij maar niet geloven...
De volgende keer dat ik een BH ging kopen was er ook geen B-cup meer die paste![]()
Maar volgens mijn ex (die 12 jaar geleden al wist hoe groot mijn borsten waren) zijn ze idd gegroeid...
Kan dus gewoon na je 35ste![]()
Ik was toen afgevallen..... en grotere borsten gekregen??quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik schommel ook regelmatig, maar dat komt dan door gewichtsaf- en toename.
Pas je op dat je niet nat word?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
Ik zal ff checken of het hier droog is....... het onweert hier iig niet
Sterren kijkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:03 schreef Leandra het volgende:
Het is hier droog, de straat is nog wel nat maar niet echt heel erg, de achtertuin is ook niet verzopen ofzo en als ik naar de lucht kijk dan zie ik zelfs hier en daar een ster, dus het is niet geheel bewolkt.
[COS #1908] Terrortijd en Twister!quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
Even een newbievraagje![]()
Waar moet je tegenwoordig zijn voor de Cos?![]()
Bij VOLquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
Overigens loopt daar weer een diva te moddenquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
(was een sarcastisch vraagje omdat de COS tegenwoordig net een SC is)quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
[COS #1908] Terrortijd en Twister!
Daar... Pest de bug je?
Truste KZquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:09 schreef kleinzusje het volgende:
Dag fokkertjes, ik ga naar mn ex![]()
Ben bang voor onweer![]()
truste![]()
![]()
![]()
Ach de COS irriteert me op het moment helemaal. Veel dubbele teksten, 100x de zelfde vragen... Mensen die er alleen maar zitten om hun favoriet / minst favoriet aan te prijzen... Plus alle mini dictators die alles wel even zullen regelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:10 schreef mootie het volgende:
(was een sarcastisch vraagje omdat de COS tegenwoordig net een SC is)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |