Hier mag allesquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
Mag ik nog even terugkomen op de bh- maten?
Het werkt bij mij niet omdat mijn borsten kennelijk gegroeid zijn (zonder hulp van buitenaf)quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:30 schreef Lobasca het volgende:
Met die maat groter heb je wel gelijk bij mijn bikini.
Maar als je dat systeem op jezelf toepast, werkt het dan bij jou?
o.k., was ff benieuwd, tnx voor je openheid.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het werkt bij mij niet omdat mijn borsten kennelijk gegroeid zijn (zonder hulp van buitenaf)
En ik ben er zowel een omvang- als een cupmaat op vooruit gegaan... dus ik zou het zo niet weten.
Ach ik moest er wel om lachen... iemand complimenteerde me een keer met m'n borsten, en ik had zo iets van "ach... t is maar een B-cup hoor" en dat wilde hij maar niet geloven...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
o.k., was ff benieuwd, tnx voor je openheid.
Ik schommel ook regelmatig, maar dat komt dan door gewichtsaf- en toename.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ik moest er wel om lachen... iemand complimenteerde me een keer met m'n borsten, en ik had zo iets van "ach... t is maar een B-cup hoor" en dat wilde hij maar niet geloven...
De volgende keer dat ik een BH ging kopen was er ook geen B-cup meer die paste![]()
Maar volgens mijn ex (die 12 jaar geleden al wist hoe groot mijn borsten waren) zijn ze idd gegroeid...
Kan dus gewoon na je 35ste![]()
Ik was toen afgevallen..... en grotere borsten gekregen??quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik schommel ook regelmatig, maar dat komt dan door gewichtsaf- en toename.
Pas je op dat je niet nat word?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
Ik zal ff checken of het hier droog is....... het onweert hier iig niet
Sterren kijkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:03 schreef Leandra het volgende:
Het is hier droog, de straat is nog wel nat maar niet echt heel erg, de achtertuin is ook niet verzopen ofzo en als ik naar de lucht kijk dan zie ik zelfs hier en daar een ster, dus het is niet geheel bewolkt.
[COS #1908] Terrortijd en Twister!quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
Even een newbievraagje![]()
Waar moet je tegenwoordig zijn voor de Cos?![]()
Bij VOLquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
Overigens loopt daar weer een diva te moddenquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
(was een sarcastisch vraagje omdat de COS tegenwoordig net een SC is)quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
[COS #1908] Terrortijd en Twister!
Daar... Pest de bug je?
Truste KZquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:09 schreef kleinzusje het volgende:
Dag fokkertjes, ik ga naar mn ex![]()
Ben bang voor onweer![]()
truste![]()
![]()
![]()
Ach de COS irriteert me op het moment helemaal. Veel dubbele teksten, 100x de zelfde vragen... Mensen die er alleen maar zitten om hun favoriet / minst favoriet aan te prijzen... Plus alle mini dictators die alles wel even zullen regelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:10 schreef mootie het volgende:
(was een sarcastisch vraagje omdat de COS tegenwoordig net een SC is)![]()
Inderdaad... En dat irritante bijvallen... [quote] ja nou dat vind ik nou ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
Dubbele texten zijn van alle dag... het wordt pas irritant als mensen hun identieke texten ook nog een keer gaan quoten en het fantastisch vinden dat ze allebei hetzelfde gepost hebben
In 1 Cos zie je zomaar 20 posts die alleen bestaan uit:quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Inderdaad... En dat irritante bijvallen... [quote] ja nou dat vind ik nou ook
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
In 1 Cos zie je zomaar 20 posts die alleen bestaan uit:
of
![]()
![]()
of
![]()
20 posts op 1 COS is nog geen 7% dus op zich valt dat wel mee........ gooi daar nog een keer 10% off-topic overheen, dan is het wel te handelen..... alleen dat off-topic percentage in deze COS ligt ff andersquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
[..]
of
![]()
![]()
of
![]()
Je weet heus wel dat ik het daar niet over hebquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
20 posts op 1 COS is nog geen 7% dus op zich valt dat wel mee........ gooi daar nog een keer 10% off-topic overheen, dan is het wel te handelen..... alleen dat off-topic percentage in deze COS ligt ff anders![]()
En ja.... daar ben ik ook een keer schuldig aan![]()
Op de streams wordt het ook gezegd hèquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat gezeik over RTL gaat me ook een beetje de keel uithangen. Als iemand dat nou is even naar een apart topic mikte
![]()
Neemt niet weg dat ik er deze keer wel schuldig aan ben, of je het daar nou over hebt of nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Je weet heus wel dat ik het daar niet over heb![]()
Verkleuteringquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
[..]
of
![]()
![]()
of
![]()
Neeheej, als ik afval of aankom in gewicht, worden mijn borsten kleiner of groter, gekkie!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was toen afgevallen..... en grotere borsten gekregen??![]()
Ik zie het meer als een hergroepering van de lichaamsvetten![]()
14x werd er in de laatste post alleen maar een smily gepost (Verder bevestigingen maar even niet mee geteld).quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
20 posts op 1 COS is nog geen 7% dus op zich valt dat wel mee........ gooi daar nog een keer 10% off-topic overheen, dan is het wel te handelen..... alleen dat off-topic percentage in deze COS ligt ff anders![]()
En ja.... daar ben ik ook een keer schuldig aan![]()
Wie missen we nog meer? Ik hoorde van de week iets over een triootje?quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
Hmmz.. je hebt gelijk... samen afwezig?! WTS zijn die aan het doen???![]()
Over het nut van (bepaalde) posts mét tekst valt ook nog wel te argumenteren hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:37 schreef Veulen het volgende:
Dat is 5% dat is echt 5% te veel... Want ze voegen ook echt helemaal niks toe... Totaal kom je makkelijk op 10% van postings die nutteloos zijn.
dat wil ik ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |