Wat snap je nou niet aan de SC?? En waarom zou dat in godsnaam over DGK moeten gaan???quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:46 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jij bent nog erger...jij zoekt gewoon bewust ruzie..wat moet je nou meisie...
Je zou ook gewoon vriendelijk kunnen doen aangezien je geen enkele reden heb om zo te doen..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:47 schreef Liess het volgende:
Nee als ik ruzie wou dan zou ik wel vragen of je hier bleef.
Deze keer welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:49 schreef Liess het volgende:
Idd, in dit topic heb ik sex met Ian....
Lekker!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze keer wel
In de volgende SC gaan we cake bakken![]()
Je hebt me bedreigd... wat denk je nou...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:50 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon vriendelijk kunnen doen aangezien je geen enkele reden heb om zo te doen..
Jaquote:
Leandraquote:
Het kan mij niet saai genoeg zijn, ik kijk al een maand niet meer vanwege het wanstaltig lage niveau.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Leandra
Goh DGK is de laatste dagen wel een beetje ingekakt he?
En is ie een beetje goed? Of is het meer alsof ie z'n tanden staat schoont te raggenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:53 schreef Liess het volgende:
JaHij heeft me genomen op mn bureau, zometeen op het kopieerapparaat
Het niveau is idd wel wat bedenkelijk, zeker ook in de COS af en toe...maargoed, ik volg het toch niet meer echt, toevallig keek ik afgelopen weekend sinds weken weer eens de streams maar echt boeien kon het me nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het kan mij niet saai genoeg zijn, ik kijk al een maand niet meer vanwege het wanstaltig lage niveau.
Terug naar de eerste 4 maanden graag... normale mensen die normale dingen in een luxe omgeving doen.... misschien "saai" maar wel een stuk realistischer.... en dan zijn al die Terror-geile kutnewbies ook weer opgerot uit de COS... kun je nog eens een COS teruglezen ofzo.
Suc6!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:57 schreef Liess het volgende:
k ga weer ff 'werken' , richting kopiedinges, totsstraks.
Leandraquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:54 schreef Leandra het volgende:
Veulen
Natuurlijk, wat moet een "fucking Ian" anders doen??![]()
Yep...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Leandra![]()
Nog steeds een beetje uit je hum he![]()
Ik verdom het echt om te betalen voor deze bagger.... ik keek al amper meer toen het betaalstreams werden, toen had ik een maand gratis streams en voelde me als 1 van de 100 bijna verplicht om met enige regelmaat te kijken en af en toe iets in de COS te posten, maar daar was ik ook snel genoeg overheen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het niveau is idd wel wat bedenkelijk, zeker ook in de COS af en toe...maargoed, ik volg het toch niet meer echt, toevallig keek ik afgelopen weekend sinds weken weer eens de streams maar echt boeien kon het me niet
Moeite waard om je een keer te laten nemen door m...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
En is ie een beetje goed? Of is het meer alsof ie z'n tanden staat schoont te raggen![]()
Ik betaal er zelf ook niet "echt" voor, anders had ik het nooit gedaan maar aangezien ik een trucje ken om letterlijk voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten boeit het me niet zo en knal ik soms de streams eens aanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verdom het echt om te betalen voor deze bagger.... ik keek al amper meer toen het betaalstreams werden, toen had ik een maand gratis streams en voelde me als 1 van de 100 bijna verplicht om met enige regelmaat te kijken en af en toe iets in de COS te posten, maar daar was ik ook snel genoeg overheen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |