En je laat je ook nooit zuigenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zuig nooit.
Ik ben onze grote vriend weer misgelopenquote:
Ja! nah je mist er niks aan dat scheeltquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben onze grote vriend weer misgelopen
Ideaal weer om te Wii'enquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is het vandaag weer een heerlijk pokkeweer.
Alles grijs en guur.
Beetje regen af en toe.
Scheelt weer werkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is het vandaag weer een heerlijk pokkeweer.
Alles grijs en guur.
Beetje regen af en toe.
Ik vind hem altijd wel gezellie hoorquote:
je bedreigt...nou je bent wel vol van jezelf..je denkt toch niet ooit dat ik A een meisje B jou zou bedreigen..zou die moeite niet eens nemen joh.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:51 schreef Liess het volgende:
[..]
Je hebt me bedreigd... wat denk je nou...Dat je 1 of andere nerd voor je heb ofzo.
Ah, fijn...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
je bedreigt...nou je bent wel vol van jezelf..je denkt toch niet ooit dat ik A een meisje B jou zou bedreigen..zou die moeite niet eens nemen joh.
Nu ook nog ontkennenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
je bedreigt...nou je bent wel vol van jezelf..je denkt toch niet ooit dat ik A een meisje B jou zou bedreigen..zou die moeite niet eens nemen joh.
Degene die vol van zichzelf is en het in de COS liever over zichzelf heeft dan over de streams ben JIJquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Als je het heel lief vraagt kun je een cumshot krijgenquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je het heel lief vraagt kun je een cumshot krijgen![]()
Ik heb anders begrepen dat het niet vrouwonterend wasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
De foto was genoeg om daar van af te zien![]()
Gelukkig heb ik een brilquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb anders begrepen dat het niet vrouwonterend was
Ze droeg het met eer![]()
Het zou je best staan volgens mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |