Dacht 3 maar tis lang geledenquote:

Nee hoor of slaat de ouderdom toequote:

Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:54 schreef Leandra het volgende:
OMG... als er nou maar niet een of andere onwetende puber komt vragen waar het over gaat
Geweldig stukje was dat van K&B

Ben geen pubquote:

Oooooohhhhhhhhhhhhquote:

Fuck you kutpuber... doe maar wat aan je algemene ontwikkeling als je klassiekers als "van drie hoog een volwassen vent van zijn brommer" niet herkentquote:

Generatie kloof mag hier niet van toepassing zijnquote:

Koot en Bie, lieverdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fuck you kutpuber... doe maar wat aan je algemene ontwikkeling als je klassiekers als "van drie hoog een volwassen vent van zijn brommer" niet herkent![]()
quote:Vuurwerk! Cirkels! Sterren! Gevulde koeken!

Aha was toch drie hoog.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fuck you kutpuber... doe maar wat aan je algemene ontwikkeling als je klassiekers als "van drie hoog een volwassen vent van zijn brommer" niet herkent![]()

Jep... het staat er net ff anders overigensquote:
Bronquote:Één vingerhoedje ? Ja, dat is nou een kwestie van goed ete, goed kauwe, dat het gelijkmatig in je bloed komp. Dan neem ik eleke avond 1 liter Bulgaarse yoghurt toe, jonge, ik zou je vertellen, wij wonen drie hoog, hè, als ik met die winterpeen van mijn op het moment supriem voor het open raam zou gaan staan, en ik zou richte, nou, dan spuit ik een volwasse vent zo van ze brommer. Volwassen vent spuit ik dan in één keer van ze brommer, echt waar !

Nogmaalsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jep... het staat er net ff anders overigens
[..]
Bron

Die homo tochquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nogmaals![]()
Leuk om te lezen.. Heb nog ergens een LP. En nu krijg ik vragen wat dat is![]()

Die van mij hebben geen gebleekte gaatjesquote:

Wedden dat er geluid uit komt als je er een naald op zetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van mij hebben geen gebleekte gaatjes![]()

Hee leukquote:

Een beetje kerel niet hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wedden dat er geluid uit komt als je er een naald op zet

(Op ut nachtkastje naast de telefoon) shhhhtquote:

All yoursquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:05 schreef Polonium-120 het volgende:
yahoooo![]()
![]()
it's my topic and I smile if I want to... smiiiiile if I want to....
![]()

quote:

Fuck dan heb ik de verkeerde gepaktquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:28 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
op het kastje van mijn secretaresse![]()

Ik had het over me brilquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:32 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
I DID NOT HAVE SEX WITH THAT WOMAN![]()

Pc uit!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:37 schreef TherAngelina het volgende:
Oehhh het onweert hier zo dat de grond gewoon trilt.

De glazen waren wel smoezeligquote:

Is zo weer over ... Was hier net ook ff een tweetal klappenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:37 schreef TherAngelina het volgende:
Oehhh het onweert hier zo dat de grond gewoon trilt.

quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:40 schreef TherAngelina het volgende:
Well done Ian, well done.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |