Maar ik zit niet specifiek op een ban te wachten....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:54 schreef Kuukske het volgende:
Klaag over een vrouwtje. Dan wordt je naar R&P geschopt. En kun je rellen over het feit dat het is geschopt en dan krijg je een ban ofzo.
Klaag over dat je moet voorkomen omdat je 89 reed door een 30 km zone in de buurt van scholen...quote:
Ja, een volledig nieuw concept.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:49 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, ja, volgens mij heb je dat al eerder gezegd...![]()
Je wilt dus iets gaan doen met je studie?Wat vreemd...
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:57 schreef OA het volgende:
[..]
Klaag over dat je moet voorkomen omdat je 89 reed door een 30 km zone in de buurt van scholen...![]()
Mag dat ook al niet meer?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:57 schreef OA het volgende:
[..]
Klaag over dat je moet voorkomen omdat je 89 reed door een 30 km zone in de buurt van scholen...![]()
Of het normaal is dat je je jeugdvriend ritueel verbrand als je volwassen word. En halverwege blijkt dat een playmobielpoppetje te zijn of zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:51 schreef eer-ik het volgende:
het moet wel iets onredelijks zijn.
Iets moreel incorrects.
Dat mensen echt denken: wtf, dat kan je echt niet menen, en dat iedereen boos wordt op me.
en dat dan achteraf blijkt dat het maar een grap is.
Wat ze dan hier kunnen lezen.
Ja en dat je baas het zwaar overdreven vindt omdat de pakketjes op tijd moeten worden bezorgd en hij het jouw schuld vindt dat je in de file stond...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Die zal het vast goed doen.... Moet je wel de werkbus erbij halen.
ffies kijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
President Bush vermindert straf Libby
quote:Amidst crisis between the Liberia Football Association (LFA) and the Ministry of Youth and Sports (MYS) as it relates to the ownership and management of the national team, reports gathered by our sports desk says a '419 team', referring to itself as the Liberia national team, the Lone Star, has been defeated 2 - 0 in Indonesia. The game took place over the weekend in the Indonesian capital, Jakarta and one player who participated in the game is Steve Mennoh.
Dat vind ik een goeie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:57 schreef OA het volgende:
[..]
Whehehehequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ja en dat je baas het zwaar overdreven vindt omdat de pakketjes op tijd moeten worden bezorgd en hij het jouw schuld vindt dat je in de file stond...![]()
Neem wel de werkbus en de zeikende baas mee, eer!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat vind ik een goeie.
Daar ga ik een topic over openen.
en moeders die niet aan de kant gingen..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Neem wel de werkbus en de zeikende baas mee, eer!
Dat je bus nu vies isquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en moeders die niet aan de kant gingen..
En dikke moeders die hun kindje willen beschermen en daarom midden op de weg fietsenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Neem wel de werkbus en de zeikende baas mee, eer!
Geniaalquote:
Iemand nog toevoegingen?quote:Nou wordt het helemaal mooi.
Ik moet binnenkort voorkomen omdat ik met 90 door een straat met scholen reed, waar je 30 mag.
Stond er 1 keer politie te controleren, en ja hoor, wie is er de lul?
Ikke.
Teringjantje, hoe moet ik mijn werk nu doen dan?
Rijbewijs kwijt, baas boos, terwijl het zijn schuld is.
Eerst stond ik in de file, naar m'n rit toe, en volgens hem was het mijn schuld dat ik te laat was, en hij stond erop dat ik optijd klaar was, en hij vond het maar onzin dat ik niet hard wilde rijden.
Omdat ik niet ontslagen wilde worden, ben ik dus maar te hard gaan rijden, maar alles bij elkaar heeft erin geresulteert dat ik alsnog te laat klaar was, en m'n baas nu alsnog met ontslag dreigt.
Het irritantste vind ik nog, is als je daar aan komt rijden, en er allemaal van die mensen langs en op de straat staan die niet aan de kant gaan als je luid toeterend aan komt rijden.
En politie die dan echt onredelijk is.
En je gaat slaan enzo, ik mocht niet eens m'n baas bellen.
Ze hebben m'n telefoon kapot gegooid, en zo'n moedertje heeft me een blauw oog geslagen.
Had ook weer te maken met die stortbui van gister, waardoor er allemaal plassen langs de weg lagen.
En ja, die splashen nou eenmaal bizar hard als je daar met 90 doorheen rijdt...
Kutzooi.
Een dooie moederquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:10 schreef eer-ik het volgende:
't is wel echt een kutverhaal
Ik hoop dat er mensen serieus op ingaan.
Waarop ik dan weer kan vertellen dat ik het hartstikke normaal vind om zo te rijden.
Ja, maar hoe moet ik die erin plaatsen dan...quote:
quote:
Zeg gewoon iets van en dan ook nog zo`n moeder die ik had aangereden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar hoe moet ik die erin plaatsen dan...
Nu is het nog discutabel denk ik.
Het zou eventueel nog waar kunnen zijn dit.
te laatquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:15 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Zeg gewoon iets van en dan ook nog zo`n moeder die ik had aangereden.
Je weet wel, zo`n dikke die haar kind wil beschermen en daarom midden op de weg fietst![]()
Ik reed snel door maar de politie stond daar.
Rijbewijs kwijt, en die vrouw bleek dood te zijn(oke op zijn minst zwaar gewond)
dat was eigenlijk wel een mooie toevoegingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:15 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Zeg gewoon iets van en dan ook nog zo`n moeder die ik had aangereden.
Je weet wel, zo`n dikke die haar kind wil beschermen en daarom midden op de weg fietst![]()
Ik reed snel door maar de politie stond daar.
Rijbewijs kwijt, en die vrouw bleek dood te zijn(oke op zijn minst zwaar gewond)
quote:
ik kan het niet, iedereen weet dat ik niet in Nederland zit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, idd
'Pakketbezorgers die te hard rijden'
www.google.comquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:22 schreef MPG het volgende:
weet iemand zo de link naar de FQR?
da's waar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kan het niet, iedereen weet dat ik niet in Nederland zit.
whehe.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
www.google.com
[..]
da's waar.
Het is ook vrij lomp als ik het doe
Ik wil 'm vol hebben, voordat ie dichtgemieterd wordt...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:27 schreef indahnesia.com het volgende:
je topic wordt om zeep geholpen. Wel goed voor de statistieken morgen
nou, dat is inderdaad een uitdagingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil 'm vol hebben, voordat ie dichtgemieterd wordt...
Wordt die al gemaakt?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, idd
'Pakketbezorgers die te hard rijden'
quote:Pakketbezorgers die te hard rijden
Godver. Breng ik mijn neefje naar school, rijdt er zoeen achterlijke klapmongool met zijn TNT-sprinter met een achterlijke vaart door de straat van de school. Hij moet minstens 90 gereden hebben. Gelukkig was de politie alert en is de kerel aangehouden. Ik mag lijen dattie nooit meer achter een stuur mag plaatsnemen
.
Komt eraanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:30 schreef indahnesia.com het volgende:
open ff dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |