Vakantie-drukte in het KSC.quote:
gek zat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik had honger.
Ga jij eigenlijk nog op vakantie Papier?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vakantie-drukte in het KSC.
Ik drink nu bijna koude koffie, interessant, hè?
Waarom niet? Ik heb ook al een broodje ingewikkeld op.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gek zat.
Het is pas net half 12 geweest ook...
Heul geen tijd om te eten joh...
Week 31. Maar ik ga nergens naar toe. Ik wil eerst studie afmaken. Ik krijg al een heeeeeeeeel klein beetje zin om hier ontslag te nemen.quote:
ja, als ontbij kan hetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb ook al een broodje ingewikkeld op.![]()
Wat is dat? Is dat lekker?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb ook al een broodje ingewikkeld op.![]()
Goed planquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Week 31. Maar ik ga nergens naar toe. Ik wil eerst studie afmaken. Ik krijg al een heeeeeeeeel klein beetje zin om hier ontslag te nemen.
Dat was te merkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik had honger.
Ik ontbijt om 7 uur. Ik vind het normaal om dan ongeveer 5 uur later weer te eten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
gek zat.
Het is pas net half 12 geweest ook...
Heul geen tijd om te eten joh...
Oh, ja, volgens mij heb je dat al eerder gezegd...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Week 31. Maar ik ga nergens naar toe. Ik wil eerst studie afmaken. Ik krijg al een heeeeeeeeel klein beetje zin om hier ontslag te nemen.
ja, dan mag het.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ontbijt om 7 uur. Ik vind het normaal om dan ongeveer 5 uur later weer te eten.
Creeer er eentje!!quote:
TNTquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga wel een KLB topic maken.
Waar zal ik het over houden?
ik ben thuisquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil naar huis. Spelen met mijn nieuwe huis enzo.
Daar is een KLB reeks van.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:51 schreef OA het volgende:
TNT
ik zou het zo niet weten...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:51 schreef eer-ik het volgende:
het moet wel iets onredelijks zijn.
Iets moreel incorrects.
Dat mensen echt denken: wtf, dat kan je echt niet menen, en dat iedereen boos wordt op me.
en dat dan achteraf blijkt dat het maar een grap is.
Wat ze dan hier kunnen lezen.
Rellen? Waar?quote:
Da's alvast gunsig, een andere voorstanderquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
rellen? Da's lang geleden, ik doe wel mee.
waar dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:52 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Rellen? Waar?
Ik heb mijn dagelijkse broodje al op.
Whehe.. Doe iets taboedoorbrekends!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:51 schreef eer-ik het volgende:
Iets moreel incorrects.
Dat mensen echt denken: wtf, dat kan je echt niet menen, en dat iedereen boos wordt op me.
ja, das al ietsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's alvast gunsig, een andere voorstander
Goed ideequote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:54 schreef Kuukske het volgende:
Klaag over een vrouwtje. Dan wordt je naar R&P geschopt. En kun je rellen over het feit dat het is geschopt en dan krijg je een ban ofzo.
Ja, maar dat vond ik dan weer niet zo leukquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:55 schreef ScarFace- het volgende:
Hoi allemaal.
Eer-ik dat doet me denken aan mijn koffie reltopic haha![]()
Maar ik zit niet specifiek op een ban te wachten....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:54 schreef Kuukske het volgende:
Klaag over een vrouwtje. Dan wordt je naar R&P geschopt. En kun je rellen over het feit dat het is geschopt en dan krijg je een ban ofzo.
Klaag over dat je moet voorkomen omdat je 89 reed door een 30 km zone in de buurt van scholen...quote:
Ja, een volledig nieuw concept.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:49 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, ja, volgens mij heb je dat al eerder gezegd...![]()
Je wilt dus iets gaan doen met je studie?Wat vreemd...
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:57 schreef OA het volgende:
[..]
Klaag over dat je moet voorkomen omdat je 89 reed door een 30 km zone in de buurt van scholen...![]()
Mag dat ook al niet meer?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:57 schreef OA het volgende:
[..]
Klaag over dat je moet voorkomen omdat je 89 reed door een 30 km zone in de buurt van scholen...![]()
Of het normaal is dat je je jeugdvriend ritueel verbrand als je volwassen word. En halverwege blijkt dat een playmobielpoppetje te zijn of zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:51 schreef eer-ik het volgende:
Iets moreel incorrects.
Ja en dat je baas het zwaar overdreven vindt omdat de pakketjes op tijd moeten worden bezorgd en hij het jouw schuld vindt dat je in de file stond...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Die zal het vast goed doen.... Moet je wel de werkbus erbij halen.
ffies kijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
President Bush vermindert straf Libby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |