Ik hoor het later wel.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik hou 't kort: ja hoor, maar ik heb nog héél veel te leren. Dat wordt een enerverende vakantie
Verder kan ik er online niet teveel over uitweiden...
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:33 schreef LadyBlack het volgende:
En ja,ik was inderdaad de tweede vlek van rechts
Ook een lange aandoen als je gaat, dan heb je er 2quote:Op maandag 2 juli 2007 23:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
We gaan de eerste avond al Barcelona in natuurlijk..dan stinkt m'n broek gelijk al.Nu twijfel ik of ik toch niet beter nog een broek mee kan nemen.
![]()
![]()
Zie editquote:Op maandag 2 juli 2007 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dat is tijdens de reis weer zo warm..
We gaan morgenavond in Amsterdam uit (eerst kijken bij een theateroptreden van een vriend)quote:Op maandag 2 juli 2007 23:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ook een lange aandoen, dan heb je er 2
Ik stouw het vol met koekjes als sultana en de terugreis zitten ze er weer inquote:Op maandag 2 juli 2007 23:38 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn handbagage is altijd overvol met leuke / handige dingetjes voor tijdens de reisterwijl, wat heb je nou helemaal nodig?
sultanas zijn ook niet lekkerquote:Op maandag 2 juli 2007 23:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik stouw het vol met koekjes als sultana en de terugreis zitten ze er weer inThuis mooi in de prullenbak
Ik vind ze ook niet lekkerquote:Op maandag 2 juli 2007 23:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
sultanas zijn ook niet lekker![]()
Ik kreeg ze vroeger altijd mee naar school. Wilde niet zeggen dat ik ze niet moest, omdat ik in eerste instantie al had gezegd dat ik ze lekker vond, dus verzamelde de pakjes onder m'n bed.![]()
En toen ging m'n moeder stofzuigen in m'n kamer...
![]()
En dan in 1 ruk door naar het vliegveld voor een vroege vlucht?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
We gaan morgenavond in Amsterdam uit (eerst kijken bij een theateroptreden van een vriend)dan is de broek die ik aan heb ook al vies.
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En dan in 1 ruk door naar het vliegveld voor een vroege vlucht?
Joh, we weten toch al allemaal hoe die eruit ziet, laat zittenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:50 schreef Soempie het volgende:
M'n internetverbinding is prut. Daardoor lukt het me niet om de OP goed te krijgen.Of uberhaubt te krijgen.
Volgend topic dan maar..
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:50 schreef LadyBlack het volgende:
Sanne was niet mee toen we met kg gingen in elk geval (zonde!!![]()
) Was superleuk, maar volgens mij hebben we meer in de tuin van het hostel zitten keten dan in de stad zelf....
Ruilen? Ik heb het helemaal gehadquote:
ik heb vakantie, bekijk het maar.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waardeloos. Doe eens een beetje je best joh
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:54 schreef Soempie het volgende:
althans, sinds ik gestopt ben ben ik niet meer in een museum geweest geloof ikDus zo erg mis ik het nu ook weer niet..
Maar jij loopt er ook al best een tijd rondquote:Op maandag 2 juli 2007 23:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb het helemaal gehad
De studie an sich,maar tis nou wel een keertje klaar........
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga morgen weer mijn best doen om er zo snel mogelijk weg te komen
En nu ga ik slapen, mocht het er morgen niet meer van komen: FIJNE VAKANTIE!!!! En doe Sanne de groetjes van me, al een tijd niet gezien. En zij is dus ook niet aanwezig op de immer coole eindejaars-barbecue-in-het-fietsenhok
Vijven halen was ik ook erg goed inquote:Op maandag 2 juli 2007 23:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
om vervolgens alleen maar vijfen terug te krijgen...
Ik zie Soempie er voor aan om de flessen after sun en zonnebrand te verwisselenquote:
Mensen willen alleen bruin worden zodat ze kunnen patsen dat ze een tijd lang niets beters te doen hadden dan in de zon liggenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:17 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Ik ben net zo wit als het bovenste deel van m'n rug op die foto.
En die bruine band heeft er nog heel lang gezeten. Dat is wel een voordeel..als ik bruin word, dan blijf ik het ook wel lang
Tja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mensen willen alleen bruin worden zodat ze kunnen patsen dat ze een tijd lang niets beters te doen hadden dan in de zon liggen![]()
En als je terugkomt van vakantie met een bierbuik is het níet goed, stelletje hypocrietenquote:
Ik zie het wel voor me dat ik gruwelijk verbrand de eerste dag en dat ik dan de rest van de tijd in de schaduw door moet brengen en me amper kan bewegen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zie Soempie er voor aan om de flessen after sun en zonnebrand te verwisselen
Vooral als alleen het etiket en de kleur dop verschilt
Als ik terugkom met een bierbuik is het niet goed neequote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En als je terugkomt van vakantie met een bierbuik is het níet goed, stelletje hypocrieten
Die had ik reeds gespot jaquote:
Hoelang moet je nog?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:46 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Wat een waardeloze ochtend. Ik heb nergens zin in, kan m'n manager niet bereiken over m'n werkrooster van volgende week en bovendien moet ik zo dadelijk wéér naar de UB.
Ik krijg de schijt van die tentamens..
Goeie tipquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
Als je wil lachen: http://www.youtube.com/watch?v=Ko-C4Ut8G-U&mode=related&search=
Even doorspoelen naar 8:30...dan zie je Paul uit The Wonder Years hoe hij nu is
(Of beter, kijk gewoon de hele aflevering + de andere 2 delen)
Ik ook...heeerlijke seriequote:
Nerdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:58 schreef Etcetera het volgende:ik heb een maglight
![]()
en het grootste nieuws (voor mij dan) ik ben FA geworden op Campzone
![]()
![]()
![]()
FA = Field Admin, ben je zeg maar de baas van het veld. en da's best tof, want je krijgt een deel van het entreegeld weer mits je het goed doet
vind het wel doodeng trouwens
and proud of itquote:
verstandigquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:15 schreef Nesle het volgende:
Ben op school van mijn moeder en heb net mijn kop onder de kopieermachine gelegdevenals handen
Komen best grappige fotos uitKwam niet meer bij samen met mijn zus, echt te hilarisch
Ja dat is dan weer het vervelende van ziek zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wil ik ook... maar zal niet gaan ivm ziekte.
Veel plezier, Nem!
Doe maar niet. Ik wil de film zelf zien, zonder al teveel te weten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer het vervelende van ziek zijn
Ook de leuke dingen moet je missen.
Ik zal je volledig op de hoogte houden van de film via SMS
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik wil de film zelf zien, zonder al teveel te weten.![]()
8 Uur waarvan één uur pauze. Dus 7 uur.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:42 schreef Nesle het volgende:
geenaam, hoeveel uur werk je voor die 45e?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:33 schreef geenaam het volgende:
[..]
8 Uur waarvan één uur pauze. Dus 7 uur.Ik lijk wel gek..
vakantiebaantje?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:41 schreef geenaam het volgende:
Terug van werken. Weer kapot..Morgen moest ik eigenlijk ook werken, maar ik heb maar gezegd dat ik niet kan. Vanavond diploma ophalen en dan de stad in met mijn superbrakke lichaam. Ohja, ik heb dit ook nog gekregen van de fabriek:
- 2 Brandlaren op beide armen.
- 2 voetblaren op beide grote tenen
- Een met meel bedekt lichaam
- Benen die moe zijn
- Ohja, en ook nog E 45. Daar doe ik het voor![]()
Ja..quote:
aanstellerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:53 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja..En voordat ook iemand maar zegt dat ik me aanstel: Het is echt heeel zwaar. Ik heb overal pijn.
Oohh, als ik dat mocht doen. Hemels! Jij kan nog rust hebben tussen je werkzaamheden. Ik heb geen minuut rust en altijd maar druk erop.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
aansteller![]()
nee, serieus, ik weet een beetje hoe dat kan gaan. Heb anderhalve dag water bezorgd. In van die 20-liter flessen. Dat ging zo: 'sochtends vroeg een bestelauto ophalen, die flessen inladen, dan Amsterdam in en een aantal bezorgadressen aandoen. En dan die flessen tillen. Da's niet erg, een paar flessen... maar na een paar adressen kun je niet meer.
![]()
Ja, maar wel gedeeld hequote:
Nou, rust was er niet bij. Het was een strak schema, en rijden in Amsterdam is geen pretje met de langste Mercedes Sprinter bus die er is... en parkeren al helemaal niet!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:57 schreef geenaam het volgende:
[..]
Oohh, als ik dat mocht doen. Hemels! Jij kan nog rust hebben tussen je werkzaamheden. Ik heb geen minuut rust en altijd maar druk erop.![]()
Ik krijg ook zoiets, maar ik sta me niet uit te sloven in een fabriekquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:33 schreef geenaam het volgende:
[..]
8 Uur waarvan één uur pauze. Dus 7 uur.Ik lijk wel gek..
Heb je de sleutels nog? Als ik ga verhuizen heb ik een bestelbus nodigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, rust was er niet bij. Het was een strak schema, en rijden in Amsterdam is geen pretje met de langste Mercedes Sprinter bus die er is... en parkeren al helemaal niet!
Ik verdien minstens een miljoen per week.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik krijg ook zoiets, maar ik sta me niet uit te sloven in een fabriek
Ik zou zeggen: www.e-sixt.nl weet niet meer hoe het bedrijf heette, heb maar anderhalve dag gewerkt...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je de sleutels nog? Als ik ga verhuizen heb ik een bestelbus nodig![]()
Ik krijg dat ook en sta in de keukenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik krijg ook zoiets, maar ik sta me niet uit te sloven in een fabriek
Beperking Min. leeftijd: 25quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: www.e-sixt.nl weet niet meer hoe het bedrijf heette, heb maar anderhalve dag gewerkt...![]()
Betalen je ouders je daarvoor?quote:
[Mikkie-mode]Daar hoor je ook thuis, en bij voorkeur in bikini![/Mikkie-mode]quote:
Mijn werk nietquote:
WAUW! Hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:09 schreef iamredleader het volgende:spinazie vanavond
heb toch genoeg energie om op te staan
quote:
Weet ik nog niet, maar waarschijnlijk niet heel laat want op donderdag gaat de wekker wel weer om 7:45quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Lekkerrrrrrr hoe laat ben je van plan het te maken?
Hoop het ook, maar met zon pak aan krijg je het niet snel koud hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
Hee gaaf zeg! Ik hoop alleen wel dat je het droog houdt
Ik wilde vanochtend ook nog even een droom afmaken toen de wekker ging en daarna was er leuke muziek op. De wekker ging om 7:45 maar ik was pas tegen 9:15 ook echt m'n bed uitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had vanochtend wel netjes de wekker om half 8 staan, maar te lang liggen snoozen en toen ging ie vanzelf uitWerd ik om 11 uur wakker
Mijn moeder had hulp nodig op haar school, want het is de laatste week voor de vakantie blabla.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
Why so early???
Heb ik ook altijd zet ik de wekker om 12 uur en dan ben ik wakker doe de wekker uit en dna is het vanzelf weer kwart over 2quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had vanochtend wel netjes de wekker om half 8 staan, maar te lang liggen snoozen en toen ging ie vanzelf uitWerd ik om 11 uur wakker
En hoe oud zijn de damesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:29 schreef Nesle het volgende:
Ik moest het hok opruimen waar alle papieren/boeken/pennen/potloden liggen enzo. En toen kwam mijn zus met het idee om je kop onder dat ding te steken. Jemig ik kwam echt niet meer bij na die eerste foto. Ik heb nog buikpijn.
16quote:
Volgens mij kan het wel, maar dan moet je nog niet heel erg wakker zijn. Er was ook een keer een onderzoek dat mensen die vaker computerspelletjes speelden beter dromen konden sturen dan zij die dat niet doen, omdat gamers meer gewend zijn aan een droomwereld. Die vinden het niet raar om met een loodgieter een prinses te redden van een grote enge schildpad en zoquote:
Yuri bedoelt: waarom kopieerden jullie niet een ander lichaamsdeel?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Yuri bedoelt: waarom kopieerden jullie niet een ander lichaamsdeel?
Als je bejaard bent?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:00 schreef LadyBlack het volgende:
Sjeezus, is het alweer middernacht... wanneer leer ik toch eens vroeger naar bed te gaan
Etcetera, volgens mij ben je vergeten met het goede account in te loggen toen je dit posttequote:Op woensdag 4 juli 2007 00:17 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga ook zo naar bed. Nog ff Harry Potter lezen en daarna lekker slapen
Tot nu toe niet. Voornamelijk de basis over wat een bank doetquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat is toch vooral optellen en aftrekken?
Dat ook, ja. Maar vooral met marges, percentages en afzetterij provisiequote:Op woensdag 4 juli 2007 09:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat is toch met optellen en aftrekken geld verdienen?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Etcetera, volgens mij ben je vergeten met het goede account in te loggen toen je dit postte
ohw, da's wel voldoende denk ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:55 schreef TETSU het volgende:
Vanwaar het nummer Eisbär luisteren? Heb ik overigens hard meegezongen in Sölden twee jaar geleden.
Klein beetje maar, voor 4 foto's ben je standaard 8 of 9 euro kwijtquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben ik enorm afgezet als ik voor 4 pasfoto's 10,95 heb betaald![]()
Laat me raden, je hebt een stageplek?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:04 schreef Etcetera het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Een beetje vertraging is niet zo erg, maar als het je gelijk een jaar kost zou het toch wel verdomd jammer zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:16 schreef Etcetera het volgende:
dankjeen ook gefeliciteerd
ik stuiter nog een beetje![]()
hoop echt dat ik het wordt, anders loop ik vertraging op enzo
En dan zegt ze dat ik vreemde gedachten hebquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:48 schreef Etcetera het volgende:
mss een trio doen![]()
![]()
ach, ik had al eerder met hazewinkelpers gebeld en ook dezelfde naam gekregen als met wie ik nu gebeld heb. some things are meant to be
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En dan zegt ze dat ik vreemde gedachten heb![]()
Juistquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:03 schreef Etcetera het volgende:
omgals ze murp/prum/whatever nou pakken
of VW
Dan heb ik al gedaan anders zou ik niet weten dat het om mijn "kloongedrag" wasquote:
Nou...het maakt uiteindelijk geen bal uit of ze het nog snel posten in het banmeldtopic natuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:11 schreef Etcetera het volgende:
lijkt me dat je kunt bewijzen dat dat niet zo is
aan de andere kant kunnen ze fucken door snel te posten
Nogmaals: dat heb ik allang gedaan anders had ik niet kunnen weten waar de ban over gingquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:13 schreef Etcetera het volgende:
toch mailen, want anders blijf je nog wel een tijdje geband ben ik bang
dat weet ik maar je bent duidelijk nog niet geunbannedquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:14 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Nogmaals: dat heb ik allang gedaan anders had ik niet kunnen weten waar de ban over ging![]()
Ik ben altijd vriendelijk naar de mods toequote:Op woensdag 4 juli 2007 13:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat weet ik maar je bent duidelijk nog niet geunbanneddus: blijven mailen. en vriendelijk blijven anders krijg je idd 2 weken
Daar kan ze wel tegen hoorquote:
Hij was al wegquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:18 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Oh zo..hij was al weg of hij had al een vriendin?
Ja erg he? Maarre...jouw avatar: WTF?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:39 schreef iamredleader het volgende:
Nemmie ?!?!? WTF ?!?!?
Ik weet dat ik toch wel weer ga lopen zeiken als er eenmaal een hittegolf is, maar ik zou er best eentje kunnen hebben nu! Lekker 's avonds op mn balkonnetje of in het park.......quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:50 schreef Etcetera het volgende:
idd jammervolgende keer beter
oh bij deze voorspel ik over ong 2 weken een hittegolf
Ik hoop het, ik houd echt van hittequote:Op woensdag 4 juli 2007 15:50 schreef Etcetera het volgende:
idd jammervolgende keer beter
oh bij deze voorspel ik over ong 2 weken een hittegolf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |