WAUW! Hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:09 schreef iamredleader het volgende:spinazie vanavond
heb toch genoeg energie om op te staan
quote:
Weet ik nog niet, maar waarschijnlijk niet heel laat want op donderdag gaat de wekker wel weer om 7:45quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Lekkerrrrrrr hoe laat ben je van plan het te maken?
Hoop het ook, maar met zon pak aan krijg je het niet snel koud hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
Hee gaaf zeg! Ik hoop alleen wel dat je het droog houdt
Ik wilde vanochtend ook nog even een droom afmaken toen de wekker ging en daarna was er leuke muziek op. De wekker ging om 7:45 maar ik was pas tegen 9:15 ook echt m'n bed uitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had vanochtend wel netjes de wekker om half 8 staan, maar te lang liggen snoozen en toen ging ie vanzelf uitWerd ik om 11 uur wakker
Mijn moeder had hulp nodig op haar school, want het is de laatste week voor de vakantie blabla.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
Why so early???
Heb ik ook altijd zet ik de wekker om 12 uur en dan ben ik wakker doe de wekker uit en dna is het vanzelf weer kwart over 2quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had vanochtend wel netjes de wekker om half 8 staan, maar te lang liggen snoozen en toen ging ie vanzelf uitWerd ik om 11 uur wakker
En hoe oud zijn de damesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:29 schreef Nesle het volgende:
Ik moest het hok opruimen waar alle papieren/boeken/pennen/potloden liggen enzo. En toen kwam mijn zus met het idee om je kop onder dat ding te steken. Jemig ik kwam echt niet meer bij na die eerste foto. Ik heb nog buikpijn.
16quote:
Volgens mij kan het wel, maar dan moet je nog niet heel erg wakker zijn. Er was ook een keer een onderzoek dat mensen die vaker computerspelletjes speelden beter dromen konden sturen dan zij die dat niet doen, omdat gamers meer gewend zijn aan een droomwereld. Die vinden het niet raar om met een loodgieter een prinses te redden van een grote enge schildpad en zoquote:
Yuri bedoelt: waarom kopieerden jullie niet een ander lichaamsdeel?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Yuri bedoelt: waarom kopieerden jullie niet een ander lichaamsdeel?
Als je bejaard bent?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:00 schreef LadyBlack het volgende:
Sjeezus, is het alweer middernacht... wanneer leer ik toch eens vroeger naar bed te gaan
Etcetera, volgens mij ben je vergeten met het goede account in te loggen toen je dit posttequote:Op woensdag 4 juli 2007 00:17 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga ook zo naar bed. Nog ff Harry Potter lezen en daarna lekker slapen
Tot nu toe niet. Voornamelijk de basis over wat een bank doetquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat is toch vooral optellen en aftrekken?
Dat ook, ja. Maar vooral met marges, percentages en afzetterij provisiequote:Op woensdag 4 juli 2007 09:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat is toch met optellen en aftrekken geld verdienen?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Etcetera, volgens mij ben je vergeten met het goede account in te loggen toen je dit postte
ohw, da's wel voldoende denk ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:55 schreef TETSU het volgende:
Vanwaar het nummer Eisbär luisteren? Heb ik overigens hard meegezongen in Sölden twee jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |